Zaloguj się, aby obserwować  
HumanGhost

Etherlords II - wszystko o grze, komentarze, opinie, przemyślenia

2463 postów w tym temacie

A nie próbowałeś zastosować łaczników i czar dodający pasma eteru? Chociaż wampirzyce to dal mnie za drogie istoty żeby grac tylko nimi. Jak wystawisz kilka to ja rzucę głód i po nich albo możesz trafić na ochronę przed istotami. Poza tym zawsze licze jak będzie się kalkulowała dana istota jeśli w następnej turze przeciwnik potraktuje ją śmiercią. Czy potem mogę ją wystawić i robić coś innego czy po prostu zmarnuję dwie tury na wystawienie jednej istoty. Wampirzyce są za drogie w przypadku planu bycia główną siłą talii. Można je dodać, ale raczej jako dodatkową siłę. No ale życzę powowdzenia, może Tobie się uda coś z nimi zrobić.
Hehe spotkaleś kiedyś na pojedynku awiaków? Ja miałem taki przypadek. Jak przeciwnik zaczał je wystawić to myślałem, że spadne z fotela ze śmiechu. To chyba najmniej przydatne istoty w grze. Mówie o podstawowej postaci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Dobra wyłuszczę Ci całą technikę robienia szybkich deków na drogich stworach. Możesz:
a) dodać do swojego deku róznieste kineckie przeszkadzajki w stylu: mgła, zamieć, wygnanie, głód i trochę defensywy- ogniki, aby przetrwać pierwsze tury
b) skupić się na łącznikach- 2x łącznik+2x to co dodaje 2 (albo3) pasma za 4 mana, jeśli masz mniej pasm od przeciwnika.
To są sposoby żeby bezpiecznie dożyć do chwili kiedy możesz zacząć się wykładać. Jeśli przeżyjesz to potem już z górki. Pewnie Ameryki nie odkryłem, ale jeśli ktoś ma lepszy pomysł na przyspieszenie wolnego deku to walcie

Aha, lepszy od wampirzycy jest naturalnie wojownik- 8/8+ pierwsze uderzenie+ niestrudzenie+ regeneracja+ czarna nekromancja= feel the power. :P Mój dek na wojownikach wymaga jeszcze dopracowania, ale generalnie opiera się na ssaniu i łącznikach. Może uda mi się wcisnąć artefakt :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Śmiej się ja mam dek na awiakach i łącznikach. Baardziej jako fun dek, ale zacznę nim grać i się zobaczy. Wiesz, jak zacznę się wykładać to może się zrobić niewesoło. Najpierw jeden, potem dwa, trzy itd. Potem pompki +3/+0, i robi się całkiem konkretnie (pamiętaj o przebiegłości awiaków ;]) Do tego klątwa głodu i inne bajery. Może wcisnę artefakcik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przecież pisałem że wygrałem wampirzycami z _xen_''em 7 lev :P jak miał niszczenie pasm :) więc jakoś poradziłem hehe , a z łącznikami i tym czarem to kombinowałem jednak jak ktoś mi zdmuchnie łączniqw to kaplica, ale mam jeden taki deck na wampirach (w sumie mam z 5 :P). Co do głodu śmierci wygnania trzęsienia ziemi zniszczenia i innych to są czary :P ja mam 2 x ochrony i 2x tkaczy.
Co do awiaqw to widziałem :) jednak padły, ale to na starym koncie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

...

Dnia 10.11.2005 o 11:35, Budo napisał:

Aha, lepszy od wampirzycy
jest naturalnie wojownik- 8/8+ pierwsze uderzenie+ niestrudzenie+ regeneracja+ czarna nekromancja= feel the power. :P
Mój dek na wojownikach wymaga jeszcze dopracowania, ale generalnie opiera się na ssaniu i łącznikach. Może uda mi się wcisnąć
artefakt :P


Zapomniałem o tym sqbańcu :) ale on kosztuje 9 eteru :) a wampirzyca 8 i potem coraz mniej :). No ale pomimo wszystko jednak wojak jest lepszy. Wampirzyce rekompensują sobie brak regeneracji - wampirzą mniszką ;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 10.11.2005 o 11:52, iro1979 napisał:

Zapomniałem o tym sqbańcu :) ale on kosztuje 9 eteru
:) a wampirzyca 8 i potem coraz mniej :). No ale pomimo wszystko jednak wojak jest lepszy. Wampirzyce rekompensują sobie
brak regeneracji - wampirzą mniszką ;).


nieprawda wojak kosztuje tez 8 eteru. Poza tym on jest jako pojednyńcza jednostka i samemu działa świetnie, a wampirzyce są raczej do walki w grupie. Jest jeszcze wojowniczka, ale juz dużo gorsza. Droższa regeneracja, tylko 2 many taniej i go rsza nekromancja i w ogóle wygląda jak niewiadomo co.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

...

Dnia 10.11.2005 o 11:35, Budo napisał:

a) dodać do swojego deku róznieste
kineckie przeszkadzajki w stylu: mgła, zamieć, wygnanie, głód i trochę defensywy- ogniki, aby przetrwać pierwsze tury

...
wszystko co napisałeś to czary :/ niestety to nie pasuje do mojego deq bo o wampirzyce trzeba dbać ;) szybkie przywołanie to nic w porównaniu z jeszcze szybszym zniszczeniem :( więc musze mieć ochrony przed czarami. Ogniki to chyba najlepszy pomysł - zresztą pokaże ci tego reaplaya jak wróce do domu z tej pracy co się obijam ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hehe miałem ciekawą walkę. Przeciwnik na 1lvl grał Witalami z Konungiem. Rosjanin. Wodiwedziałem sie, ze testuje na tym koncie decki i w sobotę jest jakiś turniej organizowany przez rosyjskie stowarzyszenie etherlords. Nie wiem o której ale to można sie popytać, ktoś będzie wiedział na serwerze. Turniej ma zasadę czerwoni vs. zieloni. Czyli Chaoci kontra Witalowie. Po porażce w pierwszej rundzie skapituował stwierdzając, że drugi poziom "czegos tam" to za mało. :-) Rosjanie to bardzo ciekawi ludzie. :-) Miał ksywkę Whity_and_Totach_team. Fajny deq nawet miał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miał ksywkę Whity_and_Totach_team. Fajny deq nawet miał.

Kiedyś z nim wtopiłem, ale dobrze wiedzieć że to kto inny a nie pierwszak :) szkoda że ze mną nie poddał walki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pierwszak to to na pewno nie jest. Takie kombo robił witalami, że mi paszczęka opadała. Ale jak mu amnezjowałem rękę i likwidowałem uroki to był bez szans. Jedynie Konung mnie tratował. Ale dwóch fanatyków i był luzik. :-)
Swoją droga fajna koncepcja turnieju red vs. green. :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.11.2005 o 12:15, iro1979 napisał:

wszystko co napisałeś to czary :/ niestety to nie pasuje do mojego deq

A co powiesz na Strachliwość? Urok który nie nasyci magobójcy i raczej nie przyda się złodziejowi magii. Trochę mógłby spowolnić małe rushe.
Nasunęła mi się jeszcze jedna myśl - jak to jest z kosztem rzucania uroków i magobójcą? Np. rzucam urok za 2 punkty, potem małą ochronę przed urokami i zjadam go magobójcą. Pewnie zyska się na tym tylko 1 punkt eteru, a byłoby fajnie gdyby były 3.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

...

Dnia 10.11.2005 o 13:30, Treant napisał:

A co powiesz na Strachliwość? Urok który nie nasyci magobójcy i raczej nie przyda się złodziejowi magii.
Trochę mógłby spowolnić małe rushe.

...
Strachliwość to dobra rzecz ;) jednak musiał bym do deq dodać ze 2x a szkoda miejsca, ale w jednym deq mam strachliwość 1x poza tym jest 4x w każdym zapasie. Pomyśle bo może mam jakieś niepotrzebne karty w tali podstawowej i dodam jeszcze 1 x strachliwość. Sprawdze też czy się ... sprawdza :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.11.2005 o 11:04, HumanGhost napisał:

Hiehiehie. Widzę, że mo deq się podoba i zdobywa na popularnosci. To też widać na serwerze. Coraz częściej zdarza się trafić
na ogniki. Tyle, że większośc tych deqw jest do kitu. Wczoraj dodałem do deq jeszcze jedno zaklęcie i teraz mam większe
szanse z pierścieniem paraliżu, bo wczoraj juz z takim wygrałem. :-)


Strzelam że jest to urok do zmiany aspektu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.11.2005 o 11:27, HumanGhost napisał:

Hehe spotkaleś kiedyś na pojedynku awiaków? Ja miałem taki przypadek. Jak przeciwnik zaczał je wystawić
to myślałem, że spadne z fotela ze śmiechu. To chyba najmniej przydatne istoty w grze. Mówie o podstawowej postaci.


JA spotkałem kolesia na awiaku zabujcy,miał tylko jednego ale zrobił mi nie lada problem,tak więc uważaj na nich,bo rrobiąc dobrą talię na awiaku i kartach obronnych.
Tak więc kolo miał na dodatek zwój błogosławieństwa i 3 tkaczy.a ja nie miałem nic przeciw trupom oprócz trupiej zamiany.więc co runde dowalał mi ok.14 obr.i nie mogłem go zablokować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.11.2005 o 15:48, iro1979 napisał:

Strzelam że jest to urok do zmiany aspektu :)


Błąd! :-) Okazało sie, że nie miałem w zapasie fali. A jest to niemal niezbędne aby załatwić armię przywoływaczy i tkaczy. Nie wiem czemu wywaliłem fale przy robieniu deq. Przez pomyłkę pewnie i zauwazyłem to dopiero jak była potrzebna. Zdarza się. Ale jak już powiedziałem, człowiek uczy się na błędach. :-)

P.S. Jak tam W:40k? :-) Kurde, ja musze coś kasy skombinowac żeby sobie coś skombinować. ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja tylko co do PS ;) wyślą mi ją za tydzień bo zamówiłem już z 2 tyg. temu. O pieniążki się nie martwie bo sie tyra :P a jestem świeżo po wypłacie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hahaha - zagrałem właśnie z pierwszakiem :) miał mechanozaury i różne gazy na moje węże. Wygrałem oczywiście 1 runde, ale jak zobaczył ciernistą opokę w 2 rundzie to nawet nie dał mi 1 tury zrobić i skapitulował :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować