Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Pierwsze ujęcia z gry Crysis 2

33 postów w tym temacie

Już widzę jakie wymagania będzie mieć Crysis 2 na PC!!! Nie chce mi się wierzyć w zapewnienia Cryteka, że Crysis 2 będzie mieć mniejsze wymagania niż pierwsza część!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja myśle że gra może miećć małe wymagania minimalne ale w zalecanych będzie masakra, pewnie będzie trzeba mieć nowego GeForca.:) I widać że na Pc ładniej wygląda niż na konsole.;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie dziwię się, że akcja przeniosła się do miasta ;). Ogólna ciasnota, nie wiem jakich filtrów używają ale wszystko jest dziwnie wypłowiałe i zamglone. Jestem zwolennikiem przyzwoitej palety barw, takiej jak w Killzone 2 na przykład. Krytykowano tą grę za szaro-bure kolory. W porównaniu do nowego Crysisa wręcz tryska barwami....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.03.2010 o 13:35, kiczka116 napisał:

ja myśle że gra może miećć małe wymagania minimalne ale w zalecanych będzie masakra,
pewnie będzie trzeba mieć nowego GeForca.:) I widać że na Pc ładniej wygląda niż na konsole.;)


Do grania na "konsolowym bądź nieco wyższym" poziomie nie będzie potrzebne żadne monstrum, ale kilka wodotrysków niewątpliwie podniesie wymagania zalecane. Standard.

Filmik żadnego wrażenia na mnie nie zrobił, bloom, HDR, nihil novi - wyjątek to demonstracja deferred lighting.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bardzo denerwuje mocne ukonsolowienie filmiku (to tak jakby twórcy nie chcieli pokazać prawdziwych możliwości gry a skupili się na tym co jest w stanie wyświetlić konsola-bez sensu), choć wcale nie dziwi. Póki co Crysis na PC ma wyrobioną markę i nie trzeba go zbyt mocno promować-osoby które miłują się w akcji i świetnej oprawie graficznej i tak go kupią. Na konsoli sprawa jest zupełnie inna, to dla tego środowiska całkiem nowy tytuł, do tego kojarzony z grą typowo PCtową, wymaga to od twórców o wiele większego zaangażowania w promocję.

Jeżeli chodzi o wymagania to jest bardzo prawdopodobne, ze będą one mniejsze. Dlaczego? Bo wyrenderowanie miasta to rzecz duzo lżejsza dla platformy niż wyrenderowanie lasu pełnego roślinności z milionem efektów świelnych które temu towarzyszą. Według mnie to kolejne ustępstwo na rzecz konsol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.03.2010 o 14:15, Pralkosuszarka napisał:

Bardzo denerwuje mocne ukonsolowienie filmiku (to tak jakby twórcy nie chcieli pokazać
prawdziwych możliwości gry a skupili się na tym co jest w stanie wyświetlić konsola-bez
sensu), choć wcale nie dziwi. Póki co Crysis na PC ma wyrobioną markę i nie trzeba go
zbyt mocno promować-osoby które miłują się w akcji i świetnej oprawie graficznej i tak
go kupią. Na konsoli sprawa jest zupełnie inna, to dla tego środowiska całkiem nowy tytuł,
do tego kojarzony z grą typowo PCtową, wymaga to od twórców o wiele większego zaangażowania
w promocję.

Jeżeli chodzi o wymagania to jest bardzo prawdopodobne, ze będą one mniejsze. Dlaczego?
Bo wyrenderowanie miasta to rzecz duzo lżejsza dla platformy niż wyrenderowanie lasu
pełnego roślinności z milionem efektów świelnych które temu towarzyszą. Według mnie to
kolejne ustępstwo na rzecz konsol.


Zasięg wzroku nie ma aż takiego znaczenia jak ci się wydaje... Można zrobić grę z widokiem na tysiące mil, która będzie chodzić płynnie na PS2 i wymodelować jeden kamyk tak, że będzie zarzynał nawet najlepsze karty graficzne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi się podoba ale gdybym zobaczył to w HD to mógłbym polemizować na temat technologii. Ogólnie szykuje się mocarna gra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.03.2010 o 13:54, Principes napisał:

Filmik żadnego wrażenia na mnie nie zrobił, bloom, HDR, nihil novi - wyjątek to demonstracja
deferred lighting.


Tyle, że oni na tym filmiku bloom, ani HDR nie prezentowali... To właśnie deferred lighting jest niczym nowym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.03.2010 o 13:26, Thebisre napisał:

Już widzę jakie wymagania będzie mieć Crysis 2 na PC!!! Nie chce mi się wierzyć w zapewnienia
Cryteka, że Crysis 2 będzie mieć mniejsze wymagania niż pierwsza część!!!


Da się ;) było parę gier, w których wymagania następnej części były mniejsze od poprzedniczki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ustępstwo jak ustępstwo, ale ja na przykład kolejnej dżungli bym nie łyknął :) Dobrze,że przenieśli silnik w nowe środowisko, w końcu dobry silnik powinien dobrze prezentować się w różnych warunkach;

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.03.2010 o 15:01, HiddenNick napisał:

> Bardzo denerwuje mocne ukonsolowienie filmiku (to tak jakby twórcy nie chcieli pokazać

> prawdziwych możliwości gry a skupili się na tym co jest w stanie wyświetlić konsola-bez

> sensu), choć wcale nie dziwi. Póki co Crysis na PC ma wyrobioną markę i nie trzeba
go
> zbyt mocno promować-osoby które miłują się w akcji i świetnej oprawie graficznej
i tak
> go kupią. Na konsoli sprawa jest zupełnie inna, to dla tego środowiska całkiem nowy
tytuł,
> do tego kojarzony z grą typowo PCtową, wymaga to od twórców o wiele większego zaangażowania

> w promocję.
>
> Jeżeli chodzi o wymagania to jest bardzo prawdopodobne, ze będą one mniejsze. Dlaczego?

> Bo wyrenderowanie miasta to rzecz duzo lżejsza dla platformy niż wyrenderowanie
lasu
> pełnego roślinności z milionem efektów świelnych które temu towarzyszą. Według mnie
to
> kolejne ustępstwo na rzecz konsol.

Zasięg wzroku nie ma aż takiego znaczenia jak ci się wydaje... Można zrobić grę z widokiem
na tysiące mil, która będzie chodzić płynnie na PS2 i wymodelować jeden kamyk tak, że
będzie zarzynał nawet najlepsze karty graficzne.


nie mówie tu a zasiegu wzroku a o tym że las ma sam w sobie więcej szczegółów niż jakikolwiek budynek który z załozenia składa się z mniej lub bardziej płaskiej powierzchni, dlatego jest on lżejszy do policzenia dla układu graficznego.

kodi24 ja np chciałbym zobaczyć Crysisa w środowisku górskim typu Alpy i iglastym lesie, od czasu do czasu jeszcze jakiś górski potok lub jezioro a w tle ośnieżone szczyty gór-to byłaby piękna gra :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.03.2010 o 15:59, Pralkosuszarka napisał:


kodi24 ja np chciałbym zobaczyć Crysisa w środowisku górskim typu Alpy i iglastym
lesie, od czasu do czasu jeszcze jakiś górski potok lub jezioro a w tle ośnieżone szczyty
gór-to byłaby piękna gra :)

>

Ano w sumie też bym coś takiego zobaczył :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować