Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Co dalej z Blurem i jego twórcami?

33 postów w tym temacie

Myślę, że duży wpływ (zwłaszcza przy wprowadzaniu nowego produktu) na słabą sprzedaż jest brak dema (była beta na X360, ale to jednak nie to samo) i wysoka cena (ale to problem wszystkich nowości na konsole). Osobiście czekam na demo (które ew. mnie przekona do wydania 200 zł), albo poczekam na obniżkę do ok. 100 zł (mówię o wersji PS3).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Activision wsparło dotąd twórców Blura kwotą 67,4 miliona dolarów." no pięknie ;) W Polsce robimy gry za 20mln złotych "Wiedźmin" i osiągamy 1,5mln sprzedanych kopii tylko na PC! RPG we współczesnym świecie są gorzej postrzegane niż arcadowe wyścigi. Acti spieprzyło sprawę ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Można wiedzieć skąd macie te dane na temat sprzedaży?
Bo wyniki na vhchartz są całkiem inne.
według nich gra debiutowała 25 maja i w ciągu tygodnia sprzedała 54k kopii na x360 i 33k na p3 a w sumie na dzień dzisiejszy 140k x360 i 120k na p3.
Wyniki sprzedaży ciągle słabe ale skąd macie takie rozbierzności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Split/Second: Velocity i Blur są nie tylko przegrane, ale to najgorsze kaszany ! Pierwszą samochodówką tego rodzaju był Burnout Paradise, który po prostu odstraszał grafiką, modelem jazdy itd. a muzyka ryje się w mózg!
Od teraz trzymam się z dala od tego.. czegoś...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.07.2010 o 16:24, reoden napisał:

Można wiedzieć skąd macie te dane na temat sprzedaży?
Bo wyniki na vhchartz są całkiem inne.
według nich gra debiutowała 25 maja i w ciągu tygodnia sprzedała 54k kopii na x360 i
33k na p3 a w sumie na dzień dzisiejszy 140k x360 i 120k na p3.
Wyniki sprzedaży ciągle słabe ale skąd macie takie rozbierzności.


Te 31k to zdaje się dane od NDP, a więc dotyczą tylko USA. vgchartz ma wyniki ze świata.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Burnout to klasyk gatunku i wciąż niedościgniony wzór dla większości samochodówek arcade, jakbyś chciał znać smutną prawdę. A kawałek Guns''n Roses "Paradise City" to jeszcze większy klasyk i właściwie żadna inna samochodówka nie posiada go w swojej play-liście ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jestem zaskoczony tak marną sprzedażą Blura.Spędziłem przy tej grze 45h i mogę stwierdzić ,że gra jest bardzo dobra.Pewnie grałbym dalej ale po osiągnięciu maksymalnych poziomów w singlu jak i multi nie widzę sensu grania dalej,bo i po co?Dla poprawienia rekordów?Tak czy inaczej gra warta zakupu..A wszyscy,którzy tak plują na tę grę zapewne nie widzieli jej na oczy.Idioci,hejterzy,jak ich nazwać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.07.2010 o 17:04, DirianUTD napisał:

A ja Blura polecam, bardzo fajna gra. Dziwią mnie słabe wyniki sprzedaży...


Bo słaba promocja sprzedaży tak by sie lepiej sprzedawało :) A gra całkiem całkiem co widze po gameplayach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Osobiście jestem zaskoczony tymi wynikami. Blur jest bardzo fajną grą, przynajmniej jak się gra na split-screenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.07.2010 o 16:16, Pecyn napisał:

"Activision wsparło dotąd twórców Blura kwotą 67,4 miliona dolarów." no pięknie ;) W
Polsce robimy gry za 20mln złotych "Wiedźmin" i osiągamy 1,5mln sprzedanych kopii tylko
na PC! RPG we współczesnym świecie są gorzej postrzegane niż arcadowe wyścigi. Acti spieprzyło
sprawę ;)


Kolego chcesz wiedzeić to ta kwota to nie tylko blur ale i inny projekt zapewne nowy bondzik ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

swoje 3 grosze do takich a nie innych wyników sprzedaży, dokłada fakt że nadciągają/nadciągnęły wakacje ;)

to raczej malo popularny okres na publikacje :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie sądzę. Gra odbijała się większym echem przed premierą niż po, więc b. trudno Activision liczyć na zwrot zainwestowanych pieniędzy. Osobiście bardzo się cieszę, bo obok strat Koticka za rok 2009 dojdą kolejne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.07.2010 o 16:38, kodi24 napisał:

Burnout to klasyk gatunku i wciąż niedościgniony wzór dla większości samochodówek arcade,
jakbyś chciał znać smutną prawdę. A kawałek Guns''n Roses "Paradise City" to jeszcze
większy klasyk i właściwie żadna inna samochodówka nie posiada go w swojej play-liście
;)


Podpisuje się obydwoma rękoma. :)
Kto o zdrowych zmysłach jedzie po takich klasykach, jak "Paradise City"?!
Dobrze, że w Burnoucie nie było utworu "You Could Be Mine", bo gdyby mi ktoś to zjechał, to jawnie bym nie ręczył za siebie. ;)
===
W USA tylko 31 tysięcy?!

Zasługuje na przynajmniej 3 100 000 sprzedanych egzemplarzy.
Dla mnie ta gra jest racer-owym zaskoczeniem roku i nie raz nie dwa zakręciła mi się łezka w oku, ponieważ gameplay przypomina mi wypisz-wymaluj serię Rollcage.

Jestem absolutnie zdziwiony...

P.S.: Free Kevin! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować