Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

W The Elder Scrolls V: Skyrim zobaczymy "apple`owskie" menu

27 postów w tym temacie

Najlepsze menu jest w Morku - wszystko pod jednym kliknięciem i w pełni edytowalne. W Obku to przewijanie jest masakryczne i obawiam się, że w Skyrim będzie podobnie. ;\

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.01.2011 o 22:12, MacJak napisał:

Najlepsze menu jest w Morku - wszystko pod jednym kliknięciem i w pełni edytowalne. W
Obku to przewijanie jest masakryczne i obawiam się, że w Skyrim będzie podobnie. ;\


Przeciez w Morrowindzie był kompletnie nieintuicyjny, ba nawet niewygodny system okien.
W obli byl do bani, to przyznaje, ale ten ze skyrim zapowiada się... wygodnie ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.01.2011 o 20:44, Hipcio napisał:

Bo honda jest lepsza od "beemki"?


Nie zgodzę się, ale nieważne: teraz wstawmy za Hondę jakiegoś Fiata 125p i porównajmy go do nowej serii 5. Wątpię, żeby ktoś stwierdził, że Duży Fiat jest większy, wygodniejszy, ładniejszy, mocniejszy szybszy itd. Oprócz kierowcy tego Fiata, który zamiast starać się o piątkę, poddaje się i próbuje ją zjechać...

Co do scasualowienia: tego bym się aż tak nie obawiał, bo jesdnak Bethesda celuje raczej w zatwardziałych gamerów a nie w konsolistów. New Vegas tylko tą tezę potwierdził. Nie oznacza to, że faworyzują pecety, ale po prostu widać że preferują ten "stary" model rozgrywki. A to, że takie gadżety wprowadzają nie oznacza chyba od razu, że Skyrim będzie grą rodzinną na Kinecta, myślę że to raczej taki ukłon w stronę casuaowych graczy, ale maluteńki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Interfejs powinien być wygodny, funkcjonalny, przejrzysty, ergonomiczny, etc. Jeśli taki będzie to nie widzę problemów niezależnie od tego czy będzie oparty na "ideach" Apple''a czy Srapl''a ;-). Zmiany powinny wyjść grze tylko na plus, bo interfejs w Oblivionie do najwygodniejszych nie należał.

Dla tych narzekających na "uproszczenia" interfejsu (newsmanie celowo użyłeś tego słowa, żeby wywołać flejm ?) - prosty interfejs nie równa się prosta gra. Prosty interfejs jest przeważnie najbardziej przejrzysty. Tak było np. w Panzer General czy starych Falloutach - wszystko było idealnie i wygodnie pogrupowane, dodać należy, że pomimo sporej ilości danych całość dało się bez problemu obsługiwać tylko myszą.

Na koniec do Króla_Jabola. Po prostu wiedziałem, że w takim newsie zjawi się typowy "grumpy PC gamer" z antykonsolową fobią. Ochłoń trochę chłopie i przeczytaj newsa ze zrozumieniem (bo raczej tego nie zrobiłeś). Zapoznaj się też z apple''owskim programem iTunes, na którym interfejs Skyrim''a ma być wzorowany (co jak byk stoi w tekście, no ale nie czytałeś, to skąd masz wiedzieć...). Dla ułatwienia podpowiem Ci, że iTunes nie jest programem konsolowym...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować