Zaloguj się, aby obserwować  
Mercuror

Fallout 2 - temat ogólny

3223 postów w tym temacie

Fakt, na pierwszy rzut oka podobneXD... hardcore:D. Mistrzowski był rysunek przy informacji o uzależnieniu od psycho... człowiek z piłą:D:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam wszytskich, moze mi ktos przypomniec ile dodaje do sily ten najmocniejszy pancerz (advanced power armour ? :P) i jakie mozna przejsc operacje , tzn co sie po nich zwieksza? bo mam zamiar poraz kolejny zagrac w f2 i chce jak najlepiej wykozystac poczatkowe statsy, bo niedawno gralem znowu w jedynke i zmaronowalem jeden pkt na sile i nie moglem poznoiej zrobic operacji w bractwie. Czyli podsumowujac chodzi mi o to ile dac na poczatku sily zeby po zalozeniu pancerza i dokonaniu operacji miec 10 pkt ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.11.2007 o 09:24, SmoQ napisał:

Witam wszytskich, moze mi ktos przypomniec ile dodaje do sily ten najmocniejszy pancerz (advanced power armour ? :P) i jakie mozna przejsc operacje , tzn co sie po nich zwieksza? bo mam zamiar poraz kolejny zagrac w f2 i chce jak najlepiej wykozystac poczatkowe statsy, bo niedawno gralem znowu w jedynke i zmaronowalem jeden pkt na sile i nie moglem poznoiej zrobic operacji w bractwie. Czyli podsumowujac chodzi mi o to ile dac na poczatku sily zeby po zalozeniu pancerza i dokonaniu operacji miec 10 pkt ;]


Siła: Zbroja dodaje +4, perk dodaje +1, czerwony moduł pamięciowy dodaje +1. Czyli możesz zwiększyć siłę o +6. Jednak granie postacią od początku gry z bazową wartością siły na poziomie 4 może być trudne.
Perk można wybrać dopiero od 12 poziomu a moduł pamięciowy znajduje się na drugim poziomie Krypty 8 w Kryptopolis.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odpaliłem sobie 3 dni temu tą gre i mam 22 lvl. I tu mam prośbę. Czy może ktoś mi napisać jak zdobyć dużą ilość punktów doświadczenia. Wszystkie zadania wykonałem ( ide właśnie do kopalni z wnedingo ). Jeszcze nie rozwaliłem Navarro i Bazy Wojskowej, ale na razie nie chcę. Moja postać jest najmocniejsza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.11.2007 o 12:03, Arlik napisał:

używał może ktoś Fallout2Patcher_V3c do zwiększania rozdzielczość gry aż do 1600 na 1200 ?
zassałem to coś ze stronki http://www.fmc.prv.pl/ le nie wiem czy to dział z polską wersją
gry... może ktoś pomoże :D


Jak nie wierz czy działa jest jeden dobry i niezawodny sposób...

Zainstaluja!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najlepszym sposobem na zdobycie na boku dużej ilości xp jest pochodzenie (lub pojeżdżenie) pomiędzy San Francisco a RNK, w losowych spotkaniach możesz tam się natknąć na całe grupy supermutantów, centaurów, wisielców , kosmitów lub szponów śmierci, możesz w ten sposób zdobyć tyle leveli ile tylko zapragniesz, musisz mieć tylko dość amunicji. No i musisz być na tyle twardy by takie spotkanie przeżyć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.12.2007 o 18:38, Igor FCBayern napisał:

To w Fallout 2 był Hummer?! http://www.gram.pl/pomoc_problem.asp?g=226&p=178 Jak mniemam ta
"porada" powinna znaleźć się w Fallout Tactis. Chyba, że czegoś nie wiem...

Jedyny pojazd jak pamiętam z F2, to chyba była Corvega :) Hummera tam na 100% nie było, był tylko tak jak napisałeś, w Fallout Tactics. Pewnie jakaś pomyłka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fallouta 2 bardzo dawno temu przechodziłem i w sumie parę rzeczy zwyczajnie mi umknęło z głowy. Ale do rzeczy.

1. Gdzie mogę znaleźć syntezator mowy dla Vault 13?
2. Jak mogę się dostać na 4 piętro w Sierra Army Detop? Potrzebny jest wysoki skill w lockpick?

Z góry dziękuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.12.2007 o 22:17, Gawełek napisał:

Fallouta 2 bardzo dawno temu przechodziłem i w sumie parę rzeczy zwyczajnie mi umknęło z głowy.
Ale do rzeczy.

1. Gdzie mogę znaleźć syntezator mowy dla Vault 13?
2. Jak mogę się dostać na 4 piętro w Sierra Army Detop? Potrzebny jest wysoki skill w lockpick?

Ad.1. Jeden ma sprzedawca w sklepie z bronią w New Reno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.12.2007 o 22:17, Gawełek napisał:

Fallouta 2 bardzo dawno temu przechodziłem i w sumie parę rzeczy zwyczajnie mi umknęło z głowy.
Ale do rzeczy.

1. Gdzie mogę znaleźć syntezator mowy dla Vault 13?
2. Jak mogę się dostać na 4 piętro w Sierra Army Detop? Potrzebny jest wysoki skill w lockpick?


Z góry dziękuje


1) Są dwa w grze, jeden leży w vault 8 w vault city w skrzynce. Drugi ma Elridge z sklepu New Reno Arms w Nowym Reno. Możesz elridge''a zabić bez problemu nikt sie nie obrazi karma nie spadnie a łupu będzie więcej niż dasz rade unieść z STR 10 i całkowicie pustymi kieszeniami. Czasem ma Bozar''a albo inny Big Bun przy sobie.

2) Na 4? Ech niech ja sobie przypomnę... Na wszystkie piętra dało radę dostać się normalnie jedna z windą na czytnik lub winda serwisową. Na jednym gdzie była zbrojownia i masa robotów były co prawda drzwi blokujące dostęp i trzeba było je otworzyć lockpick''iem. Ale na samo piętro można było się dostać jedną z głównych wind na czytnik. Sprawdź gdzie idzie każda winda z tych dwóch na czytnik jedna na pewno zjeżdża na 4.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.12.2007 o 22:17, Gawełek napisał:

Fallouta 2 bardzo dawno temu przechodziłem i w sumie parę rzeczy zwyczajnie mi umknęło z głowy.
Ale do rzeczy.

1. Gdzie mogę znaleźć syntezator mowy dla Vault 13?
2. Jak mogę się dostać na 4 piętro w Sierra Army Detop? Potrzebny jest wysoki skill w lockpick?


Z góry dziękuje


1. New Reno Arms albo Vault 8 (Kryptopolis)
2. Wcale nie trzeba lockpicka, za pomocą oka z poziomu 1 zjeżdżasz na 3 pietro, a tam jest kolejne oko dzięki któremu można zjechać na 4 piętro. Jeżeli chcesz używać windy bezpieczeństwa no to musisz mieć wysoki (co najmniej 80) lockpicking, i do tego elektroniczny lockpick najlepiej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,
mam parę pytań do eksperta w tej grze :
Gdzie są moduły ulepszające główne zdolności (+ ile ich jest i co ulepszają)
jak najszybciej zdobyć teczkę (główny cel gry)
Gdzie jest samochód ?
co dać w statystykach żeby stworzyć najlepszego wojownika (bez względu na trudny początek)
SI-
PE-
WY-
CH-
IN-
ZR-
SZ-
Cechy-
Umiejętności-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.12.2007 o 17:14, Bingolo napisał:

Jak dać to "hydro-coś" Gojulowi w Gecko żeby naprawił elektrownie bo mam część i nie da się
mu tego oddać...

sam napraw, to nie takie trudne (po prostu do tej procedury która stwierdziła że tego hydro-regulatora (czy jak się to ustrojstwo nazywało) dodajesz na końcu jego instalację (ew nałykaj się środków przeciwpromiennych, otwórz drzwi do reaktora i sam go zainstaluj)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.12.2007 o 17:11, destruck1 napisał:

Gdzie są moduły ulepszające główne zdolności (+ ile ich jest i co ulepszają)

moduł do siły - znajduje się w krypcie 8
moduł do inteligencji znajduje się w Sierra Army Depot
moduł do charyzmy znajduje się w Navarro
moduł do percepsji znajduje się w Bazie Militernej

Dnia 15.12.2007 o 17:11, destruck1 napisał:

jak najszybciej zdobyć teczkę (główny cel gry)
Gdzie jest samochód ?

Samochód jest w Den/Norze ale potrzeba jest dwóch części jedno z pierwszego miasta tego na K a drugiego z Gecko od mechanika

Co do extra mordercy to ile osób tyle opinii.
Ja lubie grać postacią z umiejętnością fast shot+gifted 10 szczęścia (zaczynasz z 8 +2 dostajesz w NCR)(siłą 5 +1 moduł +4 APA) zręcznością na 10 dzięki temu na 24 poziomie z perkiem snajper (wcześniej wzięty +1 APx2 i szybszy strzał) charyzma na minimum, inteligencja 9, wytrzymałość tak by była parzysta (można dać nieparzystą ilość punktów w wypadku gdy będziemy dawać "dodaj wytrzymałość"(ja daje chyba 6 punktów) percepsja reszta Taka postać ma możliwość oddania 4x strzał z Gauss Rifle, każdy kończy się krytykiem lub też 6x strzał z Gauss Pistol, który również kończy się krytykami.
Umiejętności daje retoryka (dzięki temu można zdobyć APA na 4 poziomie), małe bronie (za pomocą nich będziemy zabijać)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować