Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Nowy Crysis niemal pewny; CryEngine 3 rozchwytywany

63 postów w tym temacie

Dnia 13.07.2011 o 16:26, Zgreed66 napisał:

> no wybacz w C2 było sporo tekstur ala quake 1

256 kolorów i pikseloza?! Gdzie!? Gimme screenshot najlepiej.

proszę bardzo

20110713164522

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.07.2011 o 16:45, Numenpl napisał:

> > no wybacz w C2 było sporo tekstur ala quake 1
>
> 256 kolorów i pikseloza?! Gdzie!? Gimme screenshot najlepiej.
proszę bardzo


WOW. Znalazłeś jakieś miejsce, gdzie jest słabsza tekstura (ale to raczej wygląda, jak niezaładowana do końca tekstura i na to bym obstawiał, za mało pamięci się ma?). Może pochwalisz się więc wnętrzami statku wojskowego z końcówki Crysis 1, gdzie tekstur w zasadzie...nie było, podobnie jak detali otoczenia i puste, szare ściany? To samo w Warhead :] Generalnie pokaż wnętrza z C1 i odnieś je do C2, będzie wesoło :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.07.2011 o 16:45, Numenpl napisał:

> 256 kolorów i pikseloza?! Gdzie!? Gimme screenshot najlepiej.
proszę bardzo


:D Tak w ogole jakie ta sa ustawienia grafiki? U mnie to tak bardziej "blurowato" wyglądało :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe ile z tych 40 licencji to są gry, a nie jakieś tam projekty architektoniczne czy edukacyjne.

Poza tym, "rozrywany", chłopaki z Epica chyba się nieźle uśmiali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.07.2011 o 16:45, Numenpl napisał:

> > no wybacz w C2 było sporo tekstur ala quake 1
>
> 256 kolorów i pikseloza?! Gdzie!? Gimme screenshot najlepiej.
proszę bardzo

W pierwszym Crysisie też się podobne cuda były, choćby tekstury skał żeby daleko nie szukać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.07.2011 o 16:32, kalif1855 napisał:

z tego co sobie przypominam to CRYSIS miał być trylogią

no to było wiadomo jeszcze przed wydaniem drugiej części.

Jeszcze chciałem dodać że z optymalizacją trzeba było czekać bodajże na patch nr. 3 by wydajność była jak trzeba bo to była parodia wcześniej XD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pitolicie ja kampanie crysis2 na najwyższym poziomie trudności przeszedłem na laptopie za 2 tys. zł, czyli było dość fpsów. Z drugiej strony taki shift2 tnie na tym sprzęcie, więc uważam, że crysis2 nie ma kosmicznych wymagań.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.07.2011 o 17:03, Numenpl napisał:

Jeszcze chciałem dodać że z optymalizacją trzeba było czekać bodajże na patch nr. 3 by
wydajność była jak trzeba bo to była parodia wcześniej XD


Przestań kłamać. Chyba u ciebie były problemy z wydajnością. Gra od samego początku działała świetnie, optymalizacja była i jest rewelacyjna, o czym można było poczytać w sieci. Jeśli miałeś takie problemy, to zapytam, na jakiej kopii grałeś? Od wujka z Ameryki? Bo na tej ze sklepu żadnych problemów nie było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czas edycji się skończył...odnośnie "pieknego" Crysis 1, maksymalne detale, DX10. Niektórym to się chyba nostalgia z faktami pomyliła, albo dawno tamtej gry nie uruchamiali :]

20110713172018

20110713172049

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.07.2011 o 17:21, absmak napisał:

Czas edycji się skończył...odnośnie "pieknego" Crysis 1, maksymalne detale, DX10. Niektórym
to się chyba nostalgia z faktami pomyliła, albo dawno tamtej gry nie uruchamiali :]


Ah te mega tekstury w Crysisie. I te shadery. Mmmm :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.07.2011 o 17:08, absmak napisał:

Przestań kłamać. Chyba u ciebie były problemy z wydajnością. Gra od samego początku działała
świetnie, optymalizacja była i jest rewelacyjna, o czym można było poczytać w sieci.
Jeśli miałeś takie problemy, to zapytam, na jakiej kopii grałeś? Od wujka z Ameryki?
Bo na tej ze sklepu żadnych problemów nie było.

tak kłamię że na mycrysis i steam leciał ładny flame jak zjebali optymalizację do wydania owego patcha więc nie pitol mi tu że od początku gra wszystkim pięknie działała bo to dopiero jest kłamstwo.
Co do twoich screenów(zwłaszcza ten nr2) ty masz te tekstury ja nie mam no tylko że ja gram na 64bitowym exe a nawet by tak one wyglądały to musiałbym ustawić wszystko na medium bloom na max.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.07.2011 o 17:34, Numenpl napisał:

tak kłamię że na mycrysis i steam leciał ładny flame jak zjebali optymalizację do wydania
owego patcha więc nie pitol mi tu że od początku gra wszystkim pięknie działała bo to
dopiero jest kłamstwo.


Na mycrysis? Masz na myśli to miejsce, gdzie się pluli głównie o to, że na konsole też jest (co było podstawa wszystkiego, całego hejtu, nawet na część konsolową włazili i się pluli), gdzie jad lał się strumieniami na wszystko i o wszystko? Gdzie jak coś dorzucili do gry to i tak było z góry źle? Bądźmy poważni. Gra od samego poczatku działała bardzo płynnie. Były błedy w mechanizmach rozgrywki (gubienie zebranego żelu choćby), ale nie w grafice (chociaż z pc to nigdy nie wiadomo, moze jakieś jednostki z 2 rdzeniowymi prockami i xp na dysku się znalazły narzekając, że na ich "wypasionym sprzęcie" źle chodzi i "optymalizacja" kiepska).

Dnia 13.07.2011 o 17:34, Numenpl napisał:

Co do twoich screenów(zwłaszcza ten nr2) ty masz te tekstury ja nie mam no tylko że ja
gram na 64bitowym exe a nawet by tak one wyglądały to musiałbym ustawić wszystko na medium
bloom na max.


To nie sa moje screeny. Mógłbym zrobić swoje, aby pokazać Ci bardziej dosadnie, jak bardzo się mylisz co do grafiki w C1, ale nie wiem, czy chce mi się w steam instalować C1. Mam zainstalowany aktualnie tylko warhead, nawet niedawno uruchamiałem, aby sprawdzić, czy plujący się o grafikę mają rację. I nie, nie mają tej racji. Polecam odpalić C2, a po nim C1. Zobaczysz, jaki ten drugi jest biedny. O wnętrzach nawet nie wspominając - niebo a ziemia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Lordpilot
tylko pierwsza linijka byla do Ciebie, dalej juz nie, nie wiem co Ciebie obchodzi tak bardzo ile zarobili na licencjach, mnie to nie obchodzi, jakby zrobili cryengine2 na multiplatformie to crysis1 by wygladal jak crysis2, co im teraz po tym enginie jak nawet nie mogli w crysis2 pokazac jego mozliwosci, patrzac na gry to wychodzi, ze ce2 > ce3 (tylko na papierze, w specyfikacji engine jest odwrotnie), niech sobie trzepia teraz ta kase na licencjach tylko gracze dostali polprodukt - crysis2, jestem graczem a nie wlascicielem cryteka wiec nic mi po ich zyskach z licencji jak nie ma w co grac na tym "swietnym" engine, ktorego mozliwosci nigdy nie ujrze

@Sebo1020 crysis nie byl klapa finansowa, sprzedal sie lepiej niz np. killzone 3, czy az tak sie nie oplaca robic tylko na mocnego pc? crysis1 juz udowodnil, ze to nieprawda, do tego jakby chociaz troche ulepszyli crysisa1 to dzisiaj nowa gra nie mialaby tak duzych wymagan jak jedynka w 2007 roku i sprzedaliby jej jeszcze wiecej niz crysisa1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.07.2011 o 16:55, absmak napisał:

WOW. Znalazłeś jakieś miejsce, gdzie jest słabsza tekstura (ale to raczej wygląda, jak
niezaładowana do końca tekstura i na to bym obstawiał, za mało pamięci się ma?). Może
pochwalisz się więc wnętrzami statku wojskowego z końcówki Crysis 1, gdzie tekstur w
zasadzie...nie było, podobnie jak detali otoczenia i puste, szare ściany? To samo w Warhead
:] Generalnie pokaż wnętrza z C1 i odnieś je do C2, będzie wesoło :]

ales pojechal :), nawet nie wiadomo jakie ustawienia bo pisze custom, ale nawet przyjmijmy ze to bylo very high, wiem ze nie bylo az takich cudow w c1, porownaj na zewnatrz c1 i c2, c2 wypada slabo - malutkie mapki, malo obiektow itd, tylko wnetrza wygladaja lepiej w crysis2 - rzeczywiscie genialnie, tekstury w jedynce mialy wyzsza rozdzialke bo byly mniej zroznicowane, w dwojce musieli okroic rozdzialke bo bylo wiecej rozniacych sie tekstur i nie zmiescilyby sie na gpu z 1gb ram :P, jakby standardem bylo 2-3gb ram na gpu to mozna by bylo cos jeszcze zdzialac

co do wydajnosci to na tym samym kompie, c2 na najwyzszych dx9 chodzi tak z 30-40% szybciej niz crysis1 na high dx9, nie ma sie co dziwic jak w c2 mapki sa takie maciupkie z gora 5 drzewkami nad horyzontem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.07.2011 o 17:47, mronoth napisał:

tekstur i nie zmiescilyby sie na gpu z 1gb ram :P, jakby standardem bylo 2-3gb ram na
gpu to mozna by bylo cos jeszcze zdzialac


Brandzlujesz. Zeby nałozyc 2-3gb tekstur karta musi mieć kopa, a spojrz link w moim poscie wyzej...
tej mocy brak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.07.2011 o 17:45, Zgreed66 napisał:

> "swietnym" engine, ktorego mozliwosci nigdy nie ujrze

Taak, jaasne. Bo dx11 nie mozna wlaczyc...
http://www.guru3d.com/article/crysis-2-dx11-vga-and-cpu-performance-benchmarks/9
6850 nawet 30fps w full hd nie wyciaga...

taaa, super ze dodali na kilku teksturach tesselacje i kilka innych pierdol, przywrocili POM z jedynki itd, tylko co komu po tym jak reszta pozostala taka sama, nadal tak samo ciasne mapy itd, tesselacja wiele wizualnie nie daje ale obcina bardzo fpsy, wiec masz tylko tyle fps

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.07.2011 o 17:47, mronoth napisał:

i c2, c2 wypada slabo - malutkie mapki, malo obiektow itd, tylko wnetrza wygladaja lepiej
w crysis2 - rzeczywiscie genialnie, tekstury w jedynce mialy wyzsza rozdzialke bo byly
mniej zroznicowane, w dwojce musieli okroic rozdzialke bo bylo wiecej rozniacych sie
tekstur i nie zmiescilyby sie na gpu z 1gb ram :P, jakby standardem bylo 2-3gb ram na
gpu to mozna by bylo cos jeszcze zdzialac


W C2 jest zupełnie inne miejsce akcji. Mi osobiście bardziej pasowało, ale - gusta są różne. Grafika również bardziej pasowała mi w C2 (masz tutaj rację - tekstur było znacznie więcej) nie tylko z uwagi na zróżnicowanie, ale także na ilość detali (C1 w ogóle nie ma tu startu, wszystko było tam wręcz spartańskie, w dwójce naprawdę się postarali).

Dnia 13.07.2011 o 17:47, mronoth napisał:

co do wydajnosci to na tym samym kompie, c2 na najwyzszych dx9 chodzi tak z 30-40% szybciej
niz crysis1 na high dx9, nie ma sie co dziwic jak w c2 mapki sa takie maciupkie z gora
5 drzewkami nad horyzontem


Mapki nie były maciupkie, były całkiem duże (chociaż oczywiście mniejsze od tych w C1). Drzewa...to miasto. Smutne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.07.2011 o 17:52, Zgreed66 napisał:

> tekstur i nie zmiescilyby sie na gpu z 1gb ram :P, jakby standardem bylo 2-3gb ram
na
> gpu to mozna by bylo cos jeszcze zdzialac

Brandzlujesz. Zeby nałozyc 2-3gb tekstur karta musi mieć kopa, a spojrz link w moim poscie
wyzej...
tej mocy brak.

6850 to cienizna, sorry
gtx580 50fps, w dx11, 1200p (wiecej niz fullHD), mocy jest az nadto, moznaby teraz zrobic bardziej rozbudowane levele, wylacz jeszcze np tesselacje ktora niewiele zmienia itd to juz w ogole :P, jakby na najszybszej karcie bylo mniej niz 30 fps to moznaby cos takiego stwierdzic, ze mocy brak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować