Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Pecetowy Driver: San Francisco nie został celowo wstrzymany

14 postów w tym temacie

Zobaczycie, a potem będzie kubeł wazeliny, jaki to rynek PC dla nich ważny, jak bardzo zależy im na najlepszym wydaniu etc etc. Podobnie przecież było z AC:B. To naprawdę nie jest już ani irytujące, ani zabawne - takie gadanie staje się po prostu żałosne.

EDIT:

Aha, zapomniałem. Potem z kolei będzie lament, że na PC gra nie odnosi sukcesu. I oczywiście Ubisoft od razu znajdzie powód. I nie będzie nim w żadnym wypadku to, że ich gra ma upierdliwe zabezpieczenia. Ani to, że jest to tandetnie wykonany port z konsoli. Ani tym bardziej to, że na PC wyjdzie kawał czasu po konsolach. Dyżurnym winnym będzie jak zawsze (tadam!) piractwo ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, to co pisze pepsi.Tylko UBI stosuję tę praktykę przy wypuszczaniu swoich gier zapowiadanych równocześnie na wszystkie platformy. Oby tylko nie przesunęli Drivera jeszcze bardziej, jak to miało miejsce z Assasssin''s Creedami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z jednej strony to, a z drugiej ograniczenie do 30 fps w multiplayerze(źródło : któryś z poprzednich newsów o Driverze).

Niech oni się zdecydują wreszcie :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak, to oczywiście w ogóle nie wygląda podejrzanie, ale do takiej praktyki Ubisoftu chyba trzeba się będzie przyzwyczaić, chociaż nie cieszy mnie to. Pan Edmondson ma rację, nie jest tak źle jak w przypadku innych gier wydawanych na różne platformy... tylko czemu większość tytułów od Ubi jest opóźnianych? Mimo wszystko, od obsuwy gorszę są chyba irytujące zabezpieczenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Gdy docieramy do punktu, w którym wersja konsolowa jest zakończona, do pracy przystępują ludzie od wydania pecetowego. To naturalna obsuwa."

Hmm, to ciekawe dlaczego niektórzy producenci dają radę zrobić grę na każdą platformę osobno, zamiast robić marnych porty i wydać w tym samym dniu.

"Nie jest zresztą tak, jak w przypadku wielu (naszych - dop. autora) gier, gdzie premiera na PC następuje wiele, wiele miesięcy po debiucie na konsolach. Obie trafią do sklepów w niedługim odstępie."

No normalnie łaskę nam robią...


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Pepsi,

Akurat Driver to konsolowa seria - PC zawsze dostawało port. (pomijam część drugą, która na blaszaki nie wyszla w ogóle). Polecam zerknąć na daty wydań poprzednich częsci - przy nich obsuwa blaszakowej wersji San Francisko jest wręcz symbolicznie mała :) Tak mała, że chyba nie warto w tym akurat wypadku powoływać komisji śledczych i na siłę szukac spisków ;-)

ps. Tymczasem bardzo dobra wiadomość dla konsolowców, zwłaszcza tych, ktorzy kupuja gry z "drugiej ręki". Przez głupotę UBIkacji (błędnie wydrukowane kody na Ubi Passport), gra po sieci jest absolutnie darmowa, także dla tych, ktorzy kupią na rynku wtórnym:

http://polygamia.pl/Polygamia/1,107162,10241678,Ubisoft_rezygnuje_z_oplat_za_tryby_sieciowe_w_Driver_.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować