Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

City Interactive i CD Projekt RED w ringu

52 postów w tym temacie

"Myślimy o wszystkich platformach i liczymy na sukces głównie na rynkach USA oraz Europy Zachodniej" - czyt. robimy chałę dla mas...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pewnie szykuje się kolejne tłuczenie po głowie krasnoludów, ciąganie za uszy elfów i wyrywanie skrzydełek smokom. Porządnego RPG s-f do tej pory nikt nie zrobił :-/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak Deck 13 zrobi dobrą grę to ogolę głowę, wyjadę do Tybetu gdzie zostanę mnichem. BTW. w US jest bardzo ciężko kupić Dead Island bo większość sklepów już wyprzedała początkowy nakład. Wygląda na to że Techland pobije oba studia ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.09.2011 o 22:54, metronom napisał:

Pewnie szykuje się kolejne tłuczenie po głowie krasnoludów, ciąganie za uszy elfów i
wyrywanie skrzydełek smokom. Porządnego S-F RPG do tej pory nikt nie zrobił :-/


Deus Ex, Deus Ex: HR, Mass Effect, KotOR 1 i 2... Mało tego, ale coś tam jednak było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.09.2011 o 22:52, Koski napisał:

"Myślimy o wszystkich platformach i liczymy na sukces głównie na rynkach USA oraz Europy
Zachodniej" - czyt. robimy chałę dla mas...

Buahahaha. Przecież Wiedźmin równie dobrze pasuje do tego opisu, a na chałę dla mas nie wygląda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.09.2011 o 22:59, Gizmomochu napisał:

A Mass Effect to co kiepskie RPG??


Jako RPG, czy jako gierka do pogrania or Shooter? :>

@OnTop
Deck w 2lata chce zrobić RPGa ktory przebije sprzedaża Wiedzmina 2, taa?
Pfff moze i sprzedadzą (wszystkie platformy?)... ale czy będzie lepszy? Watpliwe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.09.2011 o 22:56, zermithon napisał:

Deus Ex, Deus Ex: HR, (...)

Owszem ale to cyberpunk, chodziło mi o szersze znaczenie tego tematu - cyberpunk, obcy, kosmiczne podróże.

Dnia 10.09.2011 o 22:56, zermithon napisał:

(...) Mass Effect, KotOR 1 i 2... Mało tego, ale coś tam jednak było.

Żadna z tych pozycji nie kwalifikuje się do porządnego RPG s-f (musiałbyś wziąć uniwersum Mass Effecta zmieszać je z Pray 2 i oddać je Eidos Montreal lub CDP Red).

PS. Nie wchodźmy już na temat rpgowości Mass Effectów, bo znowu się zacznie rozmowa o niczym na kilka stron.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.09.2011 o 23:02, metronom napisał:

Przecież napisałem wyraźnie: porządnego RPG s-f :-P

Jeszcze czepianie się Mass Effect''a zrozumiałbym, ale KotOR''y to nie są porządne cRPG''i s-f? O_O

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.09.2011 o 23:01, Zgreed66 napisał:

@OnTop
Deck w 2lata chce zrobić RPGa ktory przebije sprzedaża Wiedzmina 2, taa?
Pfff moze i sprzedadzą (wszystkie platformy?)... ale czy będzie lepszy? Watpliwe.


Z wypowiedzi City Interactive od dawna można wywnioskować że oni jakość liczą tylko w pieniądzach. Zresztą ta wypowiedź to typowy trash talk mający na celu podbijanie kursu akcji. Oni są w tym dobrzy o czym świadczy porównanie kursu akcji CI, a CDPR ;) Dla biznesu robienie słabych, tanich gier które się sprzedają dobrze jest lepsze (przynajmniej na średni dystans), ale dla gracza zdecydowanie lepsza jest polityka CDPR. Trzeba tylko liczyć że CDPR zwróci się cały trud wkładany w tworzenie DOBRYCH gier.


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@ Pepsi

Bez urazy, ale napisałeś bzdurę. Tomasz Gop nie jest projektantem, on jest producentem. Tym zajmował się w CDPR, tym zajmuje się w CI. Czym zajmuje się producent? Ogólnie rzecz biorąc jest koordynatorem różnych pionów dewelopingu w aspekcie wydawniczym - a więc pod jego kontrolą jest budżet, bieżące i przyszłe deadline''y produkcji, negocjowanie umów itd. Bardzo możliwe, że weźmie też na swoje barki marketing, tak jak to było w przypadku W2. Jak widzisz, z projektowaniem nie ma wiele wspólnego. A szefem całego zespołu projektantów W2 (a więc scenarzystów, artystów, grafików, dźwiękowców, programistów, designerów map i rozgrywki), jest Adam Badowski, który podczas produkcji W1 był szefem działu artystycznego. Aktualnie producentem edycji na klocka jest John Mamais. Weź to popraw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trochę mnie rozśmieszają panowie z city interactive.Raptem się obudzili żeby również robić gry na konsole,nie zrozumcie mnie zle,które moim zdaniem chylą się powoli ku końcowi.Jeśli to będzie port konsolowy to nie ma co liczyć na naprawde super RPG.Jak dla mnie to nie ma szans żeby ich RPG lepiej się sprzedał niż wiesiek 2 który jest po prostu wybitny i w lepszego RPG niż wiesiek to nie grałem;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.09.2011 o 23:05, zermithon napisał:

Jeszcze czepianie się Mass Effect''a zrozumiałbym, ale KotOR''y to nie są porządne cRPG''i s-f? O_O

Kiedyś, dawno, dawno temu to i owszem podobały mi się ale z czasem przychodzi doświadczenie, czyta się trochę literatury, gra się w inne gry, ogląda filmy, używa wyobraźni i dochodzi się do wniosku, że to wcześniejsze to było jednak bardzo przeciętne doświadczenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy ja już mówiłem, że nie lubię City Interactive? Przykro mi chłopaki, ale szacunek wśród gracza zyskuję się dobrymi grami i wsparciem dla nich, a nie wynikami sprzedaży i narcystycznymi wypowiedziami...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.09.2011 o 23:02, metronom napisał:

Żadna z tych pozycji nie kwalifikuje się do porządnego RPG s-f (musiałbyś wziąć uniwersum
Mass Effecta zmieszać je z Pray 2 i oddać je Eidos Montreal lub CDP Red).

KotORy to nie są porządne cRPG?! Troll alert!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem rpg City Int. nie pobije Wiedzmina z jednego prostego powodu - Wiedzmin (czy to 1 czesc czy 2) ma szersze grono odbiorcow. Znam wiele osob ktore ciezko nawet nazwac "niedzielnymi graczami" a kupili Wiedzmina dlatego ze sa fanami ksiazki. Oczywiscie rynek nie zamyka sie na Polsce, ale zachod na gry robione u nas czy tez przez naszych sasiadow traktuja troche po macoszemu. CI musialoby zrobic naprawde wybitna gre by to sie udalo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.09.2011 o 23:09, Vojtas napisał:

@ Pepsi

Bez urazy, ale napisałeś bzdurę. Tomasz Gop nie jest projektantem, on jest producentem.
Tym zajmował się w CDPR, tym zajmuje się w CI. Czym zajmuje się producent? Ogólnie rzecz
biorąc jest koordynatorem różnych pionów dewelopingu w aspekcie wydawniczym - a więc
pod jego kontrolą jest budżet, bieżące i przyszłe deadline''y produkcji, negocjowanie
umów itd. Bardzo możliwe, że weźmie też na swoje barki marketing, tak jak to było w przypadku
W2. Jak widzisz, z projektowaniem nie ma wiele wspólnego. A szefem całego zespołu projektantów
W2 (a więc scenarzystów, artystów, grafików, dźwiękowców, programistów, designerów map
i rozgrywki), jest Adam Badowski, który podczas produkcji W1 był szefem działu artystycznego.
Aktualnie producentem edycji na klocka jest John Mamais. Weź to popraw.


Dzięki jak zwykle za czujność, czeski błąd popełniłem, choć oczywiście jest to poważny błąd - myślałem o jednym, napisałem co innego. Już poprawione.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Mogę się założyć z prezesem City o symboliczną butelkę jakiejś dobrej 50-letniej whisky, że sprzedaż ich nowego RPG w żadnym momencie życia obu produktów nigdy nie przekroczy nawet 50 proc. sprzedaży Wiedźmina 2."

Komentarz chyba niepotrzebny. ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

CI wygrałoby na 100% bo robią gry które "łatwo wchodzą". Jak przeciętny amerykański derp będzie miał do wyboru Wiedźmina 3 gdzie musi przeklikiwać się przez dialogi a jakieś "Orc Slashing by City Interactive" gdzie możesz nawalać przed siebie ekspiąc to wybierze grę od CI.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować