Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Diablo III Beta - zobacz nasz gameplay prezentujący w akcji Demon Huntera!

96 postów w tym temacie

Dnia 22.09.2011 o 19:10, Cygi napisał:

To powtórzę pytanie - może od razu dać wszystkie sklepy, rzemieślników, itp. w ekwipunku,
a do miasta śmigać tylko po odhaczanie questów?


To już było by za duże ułatwienie (celowo używam słowa "ułatwienie"). Zresztą, każdy woli pewnie w spokoju zastanowić się jaki przedmiot chce kupić (porównać statystyki itp.), wytworzyć. Zbieranie loot''u i jego sprzedaż jest rzeczą tak powtarzalną i oczywistą, że możliwość natychmiastowej jego spieniężenia jest istnym zbawieniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie nie będzie [przynajmniej na razie nie zapowiedziano] żadnego item shopu.
Tu jak w Titan Queście - losowo generowane przedmioty, jakieś konkretne sety tez pewnie się znajda itp.
Wszystko zdobywasz sam, a znajdziesz jakiś np ubber przedmiot ale nie przydatny dla twojego buildu postaci, to wystawisz na aukcję za realna kasę i jeszcze na tym możesz zarobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wszystko fajnie tylko boje sie ze bedzie to troche liniowe - idziesz droga i zabijasz wszystko co wyskakuje.
diablo II bylo troche bardziej "otwarte" i za to je kochałem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wiem że moje pytanie może jest nie na miejscu ale czy pociągnie mi Diablo III na takiej specyfikacji:
intel core 2 duo 8400 @ 3,8
3gb ddr3 800mhz
8800gts 640
??
Z góry dziękuje za odpowiedzi :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.09.2011 o 18:12, Runners_High napisał:

No tak tylko, że złoto ma być szalenie potrzebne w wartościowe w tej grze (w przeciwieństwie
do D2), będzie m.in. potrzebne do craftowania, do zakupów w AH. A żeby się wzbogacić
jednak trzeba sprzedawać ten loot, ciągłe kursy między polem walki a kupcem, pasjonujące...
Sam pamiętam jakie to było upierdliwe w D2 kiedy brakowało kasy na naprawę sprzętu czy
wskrzeszenie merca (a często były to konkretne sumy), Blizz wprowadził świetne udogodnienie,
po co marnować czas na handlowanie złomem skoro można w tym czasie powalczyć ze stworami.
Docenią to w szczególności gracze pracujący/mający rodziny/życie miło, że twórcy gry
starają się oszczędzić nasz czas.


No zobaczymy, czy to złoto naprawdę będzie tak potrzebne w całej grze, czy tylko na początku, a potem to już lepsze itemy będzie można tylko na aukcji wyrwać. Ponieważ nie będzie starczać czasu/ochoty itp. Tego się własnie obawiam, że każdy będzie chciał zarobić i za gold z gry nic nie zdziałamy, a za prawdziwe pieniądze już tak.
Poza tym chyba nie chcesz powiedzieć, że 5 minut na port do miasta robi tak gigantyczną różnicę? Jako gracz pracujący raczej nie zrobi mi różnicy ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.09.2011 o 21:16, karolekx23x napisał:

Mnie raczej III nie interesuje. To nie ten klimat, za duze zmiany.


A mi pasuje, czym więcej oglądam materiałów z gry tym bardziej oczekuje tej gry ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Już odczuwam brak mojej ulubionej starej, zniszczonej stolicy barbarzyńców :(
Szkoda wielka szkola graficznie słabo zbyt cukerkowo...a tak na boku istnieje mod do Warcrafta III diablo, w którym lekko przybliżono rozgrywkę z III.
Diablo to Diablo mamy się bać w 1 akcie jak i w ostatnim 2 część i 1 była perfekcyjna. Nawet do teraz się nie nudzi :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.09.2011 o 21:46, zolskier napisał:

Już odczuwam brak mojej ulubionej starej, zniszczonej stolicy barbarzyńców :(
Szkoda wielka szkola graficznie słabo zbyt cukerkowo...a tak na boku istnieje mod do
Warcrafta III diablo, w którym lekko przybliżono rozgrywkę z III.
Diablo to Diablo mamy się bać w 1 akcie jak i w ostatnim 2 część i 1 była perfekcyjna.
Nawet do teraz się nie nudzi :)

Bać? W Diablo? To tam gdzieś się można było przestraszyć? Butcher (D1) i Duriel (D2) mogli może straszyć, ale raczej poziomem trudności jaki stanowili. Diablo to nie był nigdy horror. Jak chcesz się przestraszyć grając w coś to spróbuj Penumbrę, czy Amnesię.
Mi się graficznie bardzo podoba, a co z obszarów Sanktuarium po zniszczeniu Kamienia Świata przyjdzie nam zwiedzać, to się jeszcze okaże. Może i Harrogath ze swoją genialną muzyką (oczywiście w nowej przerobionej na potrzeby D3 wersji oddającej zmiany w historii świata) powróci.

Swoją drogą Diablo 2 też było początkowo krytykowane (choć niektórym do dziś to zostało) za otwarte przestrzenie itd. Część graczy twierdziła, że to nie to samo, że Diablo powinno rozgrywać się tylko w lochach jak D1 itd. A teraz jak zapytać graczy, to większość zdecydowanie woli D2.
Warto brać poprawkę na własną nostalgię. Każdy ją odczuwa i nieświadomość tego zjawiska kończy się z reguły negacją nowego i ogólnym pesymizmem, a to w konsekwencji zmniejsza zadowolenie choćby z grania ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.09.2011 o 21:10, maniekk napisał:

No zobaczymy, czy to złoto naprawdę będzie tak potrzebne w całej grze, czy tylko na początku,
a potem to już lepsze itemy będzie można tylko na aukcji wyrwać. Ponieważ nie będzie
starczać czasu/ochoty itp. Tego się własnie obawiam, że każdy będzie chciał zarobić i
za gold z gry nic nie zdziałamy, a za prawdziwe pieniądze już tak.

Toć ma być też Auction Hause za gold z gry właśnie.

Dnia 22.09.2011 o 21:10, maniekk napisał:

Poza tym chyba nie chcesz powiedzieć, że 5 minut na port do miasta robi tak gigantyczną
różnicę? Jako gracz pracujący raczej nie zrobi mi różnicy ;)

5 min na port i tak kilka/kilkanaście razy pod rząd to już jest różnica.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 23.09.2011 o 01:08, Blasting_Power napisał:

Bać? W Diablo? To tam gdzieś się można było przestraszyć? Butcher (D1) i Duriel (D2)
mogli może straszyć, ale raczej poziomem trudności jaki stanowili. Diablo to nie był
nigdy horror. Jak chcesz się przestraszyć grając w coś to spróbuj Penumbrę, czy Amnesię.
Mi się graficznie bardzo podoba, a co z obszarów Sanktuarium po zniszczeniu Kamienia
Świata przyjdzie nam zwiedzać, to się jeszcze okaże. Może i Harrogath ze swoją genialną
muzyką (oczywiście w nowej przerobionej na potrzeby D3 wersji oddającej zmiany w historii
świata) powróci.

Swoją drogą Diablo 2 też było początkowo krytykowane (choć niektórym do dziś to zostało)
za otwarte przestrzenie itd. Część graczy twierdziła, że to nie to samo, że Diablo powinno
rozgrywać się tylko w lochach jak D1 itd. A teraz jak zapytać graczy, to większość zdecydowanie
woli D2.
Warto brać poprawkę na własną nostalgię. Każdy ją odczuwa i nieświadomość tego zjawiska
kończy się z reguły negacją nowego i ogólnym pesymizmem, a to w konsekwencji zmniejsza
zadowolenie choćby z grania ;)


Strach zawsze jakiś jest. Utrata postaci przecież nie jest taka zła ? ;) 1 raz grając w Diablo 2 do Andariel podchodziłem chyba 20 razy w końcu odważyłem się no i dało radę.
Zawsze gdy gram w Diablo (każda część) to czuć to coś (klimacik) :d
Uwielbiam przechadzać się po klasztorze w 1 akcie jak i po pustkowiach w 4 ta oprawa wizualna...ognie, zwłoki potęga Diablo. Może raz grałem tylko dla zdobycia dobrych przedmiotów bo to praktycznie jest w tej grze kluczowe. Wsłuchiwać się w historię każdego naptokanego NPC-a , których niestety w uniwersum Diabolo brakuje ;/
Może się to poprawi w D3, a raczej na pewno. Zagram stu procentowo, a czy to będzie na prawdę dobry tytuł się okaże...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.09.2011 o 08:17, aller napisał:

@palpatine
Pewnie, że Torchlight bazuje na Diablo ale w tej chwili D3 wygląda jakby bazowało na
Torchlighcie :)


Rozumiem ludzi, którzy dostrzegają podobieństwa, ale są one wyszukiwane "troszkę" na siłę.

Cukierkowa grafika ? Ja na to mówię "normalna paleta kolorów", jesteśmy nią na co dzień otoczeni.
Przeciwników kolorów nie rozumiem, tak samo samo jak zwolenników "umroczniania".
Woda powinna być pewnie czarno-szara, postacie szaro-szare, a świat czarno-biało-szary, wtedy będzie mega mrocznie.

Jak przeszkadzają komuś kolory, niech sobie zmniejszy w monitorze, wyjdzie na to samo. Myślę , że efekt "sephia" pasuje idealnie do klimatu Diablo. Taka stara, mroczna i wypłowiała gra.

Kanciastości i przerysowania w grafice - w D3 tego NIE MA. Są świetne, dynamiczne światła, ładnie wymodelowane postacie, świat, efekty czarów (efekty cząsteczkowe pierwsza klasa). Jest ślicznie i sugestywnie.

Grafika jest ostra, bardzo szczegółowa i nie ma porównania do Torchligh, który graficznie bardziej przypomina Free Realms, niż Diablo

W sumie mogliby Torcha dodawać jako darmową demówkę dla rozgrzewki przed Diablo 3 ;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.09.2011 o 03:13, Runners_High napisał:

Toć ma być też Auction Hause za gold z gry właśnie.


Nie mówię, że nie będzie, tylko mam obawy do tego czy się sprawdzi. Obawiam się ludzkiej pazerności i może się skończyć tak, że popierdółkowate itemy będą dostępne za gold, natomiast co lepsze to już za prawdziwą kasę.

Dnia 23.09.2011 o 03:13, Runners_High napisał:

5 min na port i tak kilka/kilkanaście razy pod rząd to już jest różnica.


Sugerujesz, że w Diablo będziemy co chwila mieć kontener przedmiotów?? Ile złotych , czy zielonych wypadało?? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.09.2011 o 12:06, maniekk napisał:

> Toć ma być też Auction Hause za gold z gry właśnie.

Nie mówię, że nie będzie, tylko mam obawy do tego czy się sprawdzi. Obawiam się ludzkiej
pazerności i może się skończyć tak, że popierdółkowate itemy będą dostępne za gold, natomiast
co lepsze to już za prawdziwą kasę.



Wydaje mi się, że skończy się podobnie ,jak w WOW. Przedmiotów będzie takie zatrzęsienie, że nikt nie kupi ich za prawdziwą kasę. Ale, z drugiej strony, przedmioty będą sprzedawane za złoto, a tutaj nic nie stoi na przeszkodzie, żeby tym złotem handlować za prawdziwą kasę ;). W WOW jest tanie jak barszcz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować