Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Nowości w Max Payne 3. Będzie system osłon

24 postów w tym temacie

Ja się skuszę tak za miesiąc na pre-order. Ja tą grę autentycznie chcę :P Jak do Deus Exa podchodziłem ostrożnie pomimo ogromnego hype''u, to do Max''a jestem pewien. Szkoda tylko, że soundtrack jest tylko w Edycji Specjalnej :/

Sam Last Man Standing brzmi ciekawie i ufam chłopakom z Rockstar, że gra będzie również dzięki temu elementowi miodna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No może Tequila ze Stranglehold to nie Max Payne ale ten system strzelania, interakcji z otoczeniem mi się naprawdę podobał. A nowy Max, nawet jeżeli z nowościami, dla mnie jest do zjedzenia w całości. Może to nie NY, ale czuję że będzie super.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po kiego wprowadzają przyklejanie się do osłon, to nie wiem. Właśnie od tego jest bullettime i system uników, by za osłonami nie pozostawać i się do nich nie kleić... :/ Bez sensu. Wszędzie muszą wprowadzać ten shit.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O, naczelny hater nowa Maxa już się pojawił, mimo że o grze nie wiadomo praktycznie nic :)

Tyle ludzie piszą o tym, że gry muszą się zmieniać w obrębie serii, by nie było zastoju, ale i tak potem narzekają, że ich ulubiona seria się rozwija.

Albo tak, albo tak. Zastanówcie się w końcu. Albo robimy małą rewolucję w gameplay''u, albo zmieniamy tylko silnik graficzny*

*Albo nie robimy nic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.11.2011 o 16:33, Henrar napisał:

O, naczelny hater nowa Maxa już się pojawił, mimo że o grze nie wiadomo praktycznie nic


Wiadomo już całkiem sporo, o ile oczywiście śledzi się newsy, zapowiedzi i wywiady.

Dnia 24.11.2011 o 16:33, Henrar napisał:

Tyle ludzie piszą o tym, że gry muszą się zmieniać w obrębie serii, by nie było zastoju,
ale i tak potem narzekają, że ich ulubiona seria się rozwija.


Rozwój można definiować i interpretować na wiele sposobów. To, co dla jednych jest postępem, dla innych może być stagnacją lub wręcz krokiem wstecz.

Dnia 24.11.2011 o 16:33, Henrar napisał:

Albo tak, albo tak. Zastanówcie się w końcu. Albo robimy małą rewolucję w gameplay''u,
albo zmieniamy tylko silnik graficzny*


Gameplay pozostaje praktycznie bez zmian, jeśli postawi się go obok Noir Według Rockstar Games.

@ kerkas

Ten fragment z "Upadku" nigdy się nie zestarzeje. :))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.11.2011 o 16:15, Vojtas napisał:

Po kiego wprowadzają przyklejanie się do osłon, to nie wiem. Właśnie od tego jest bullettime
i system uników, by za osłonami nie pozostawać i się do nich nie kleić... :/ Bez sensu.
Wszędzie muszą wprowadzać ten shit.

To nie będziesz się krył i będziesz biegał na widoku. Co za problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.11.2011 o 16:33, Henrar napisał:

Albo tak, albo tak. Zastanówcie się w końcu. Albo robimy małą rewolucję w gameplay''u,
albo zmieniamy tylko silnik graficzny*


Można z powodzeniem zrobić obydwie rzeczy.
Jeśli chodzi o rewolucję w gameplay''u to ja tu żadnej rewolucji nie widzę bullettime był właśnie od tego żeby nie kryć się za osłonami po co więc wprowadzać system osłon skoro jest bullettime ?.
W poprzednich częściach Maxa było broni do wyboru do koloru w najnowszej odsłonie przygód Maksia maksymalna ilość żelastwa jakie będzie można ze sobą taszczyć to 3 sztuki.
Dla mnie w grach grafika nie jest najważniejsza ba są gry które grafiką nie zachwycają a w które gra się do dziś.

Ps. Kto jest ten hater ?.


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale patrzę tak na te urywki z poziomów w NY i chyba nie pogniewał bym się gdyby cała gra się na tym opierała. Nie mam nic przeciwko Brazylii ale ta retrospekcja wygląda świetnie i klimatycznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>
Jednego nie rozumiem. Wiadomo już od dawna, że ani ty ani Kerkas tej gry nie kupicie. Wiadomo już, że wam się nie podoba... po jaką cholerę pisać po raz setny to samo w kolejnym newsie o grze, która WAS nie interesuje bo nie podoba wam się jej klimat. Nigdy nie rozumiałem ludzi, którym gra się TAK nie podobała, że MUSIELI o niej pisać w każdym newsie z nią związanym...
A bullet time osłon nie zastępował bo w czasach obu Maxów nikt o chowaniu się nie myślał. Natomiast o ile pamiętam wykorzystywanie bullet timu do stania na środku pomieszczenia raczej się nie używało. Najlepiej sprawdzał się przy rzucaniu na boki lub biegu za winkiel i nadal, współgrając z osłonami, będzie się do tego świetnie sprawdzał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.11.2011 o 23:42, Geeko napisał:

po jaką cholerę pisać po raz setny to samo w kolejnym
newsie o grze, która WAS nie interesuje bo nie podoba wam się jej klimat


Nie w każdym, przynajmniej jeśli chodzi o mnie. Cóż, zostałem wywołany do tablicy. :))

Dnia 24.11.2011 o 23:42, Geeko napisał:

A bullet time osłon nie zastępował bo w czasach obu Maxów nikt o chowaniu się nie myślał.


BT jest trybem wybitnie ofensywnym i klejenie się do ścian/przeszkód, jest tu zupełnie nie potrzebne. W ciężkich chwilach wystarczyłoby po prostu kucnąć za skrzynią, a nie się do niej przylepić. Gra powinna nagradzać właśnie za używanie BT, choćby poprzez spektakularne efekty, a nie dodatkowo implementować coś, co stosuje się gdzie indziej. Ja po prostu "klejenia się" nie trawię, choć to i tak zupełny drobiazg, przy idiotyzmie, którym jest automatyczna regeneracja.

Dnia 24.11.2011 o 23:42, Geeko napisał:

Natomiast o ile pamiętam wykorzystywanie bullet timu do stania na środku pomieszczenia
raczej się nie używało.


No to dobrze pamiętasz. Ale BT nie łączy się z klejeniem do ścian.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować