Zaloguj się, aby obserwować  
Olamagato

X-COM Enemy Unknown od Firaxis (XCOM)

759 postów w tym temacie

Obydwu naraz się nie da, ale chyba musisz zbudować statek podobny do technologii obcych, bo rozumiem, że standardowymi myśliwcami atakujesz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.10.2012 o 23:41, Isildur napisał:

Obydwu naraz się nie da, ale chyba musisz zbudować statek podobny do technologii obcych, bo rozumiem, że standardowymi myśliwcami atakujesz?

Tak.

Spoiler

Tego bardziej zaawansowanego statku wybudować nie mogę bo nie mam dość fragmentów broni na opracowanie tej technologii :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.10.2012 o 23:43, Karharot napisał:

Tak.

Spoiler

Tego bardziej zaawansowanego statku wybudować nie mogę bo nie mam dość fragmentów
broni na opracowanie tej technologii :(



No więc właśnie zwykłymi nic nie zdziałasz, musisz tego lepszego zdobyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.10.2012 o 23:44, Isildur napisał:

No więc właśnie zwykłymi nic nie zdziałasz, musisz tego lepszego zdobyć.

Spoiler

W takim razie mam nadzieję że drań wróci mi na radar nie wcześniej niż za miesiąc czy dwa bo przedtem nic z nim nie zrobię :/


Dzięki za wyjaśnienie, przynajmniej nie będę tracił czasu na kolejne próby przechwycenia go tymi myśliwcami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.10.2012 o 23:25, Isildur napisał:

> Moj ma karabin laserowy :)
>
Ja pracuje już nad plazmowymi, lasery takie nudnawe dla mnie :D


Ja mialem kilka godzin przerwy plec przeciwna nie podziela mojego entuzjazmu do X com ;) Ale zaraz nadrobie :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zauważł ktoś że naukowcy testują broń na obcych ze starego pocziwego UFO , a i wstawki startu i lądowania skyrangera też jak w starym ufo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.10.2012 o 07:24, Gar napisał:

Mam takie pytanko, czy ilość fabryk wpływa na to że szybciej budujemy?


Zwiększa ilość inżynierów a czy szybciej budują, nie zauważyłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Koniec gry. Zdecydowanie za krótka. Ci co wydalie 49,99 euro na steamie, zdecydowanie przepłacili. Gra nie jest warta tych pieniędzy. Osobiście sztucznie sobie wydłużałem rozgrywkę poprzez opóźnianie wykonywania misji kluczowych, ale to nie zmienia, że gra jest za krótka. Osobiście żałuję, że wydałem 100 zł na XCOMa. Zdecydowanie mogłem poczekać jak cena spadnie. Multi jakoś ciekawe nie jest, bo to zwykła walka przeciwko innemu człowiekowi i już tak się nie dba o własnych żołnierzy jak w kampanii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.10.2012 o 07:24, Gar napisał:

Mam takie pytanko, czy ilość fabryk wpływa na to że szybciej budujemy?


Szybciej nie. Ale taniej. Wieksza ilosc inzynierow wplywa na ilosc uzywanych materialow do produkcji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi się właśnie pierwsze państwo wycofało z projektu - Francja, ale jakoś się tym nie przejmuje w tej chwili testuje ile można przeciągać misje główne :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.10.2012 o 12:03, Isildur napisał:

Mi się właśnie pierwsze państwo wycofało z projektu - Francja, ale jakoś się tym nie
przejmuje w tej chwili testuje ile można przeciągać misje główne :D


Możesz ją przeciągać w nieskończoność. Po skończeniu gry są porównania z innymi graczami i pomimo że sam przeciągałem dość sporo, to średnio ludzie przeciągają jeszcze dłużej.

@Numenpl
~19-20h. Steam pokazuje 21, ale to jest multi, które w ogóle mi się nie podoba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.10.2012 o 12:09, SiDi napisał:

@Numenpl
~19-20h. Steam pokazuje 21, ale to jest multi, które w ogóle mi się nie podoba.

to i tak lepiej niż S2 tam góra 15-18 godz. na wyższym nie jest źle bo na zagranicznych pisali na impossible i classic się wydłuża bo AI nie ma hamulców.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nono 20h gry w dzisiejszych czasach to prawie wieczność ;)

Większa ilość inżynierów wpływa na zmniejszenie iloścy wykorzystywanych surowców? Czyli tutaj nie ma czegoś na kształ Elerium, a zamiast tego potrzebujemy fragmentów broni?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 12 h na liczniku i nadal dobrze sie bawie, nie ruszam glownych watkow, chce wszystko wynalesc i upgradowac. Mam tylko jakis problem dzisaj z gra, jak nie brak odpowiedzi i wywala do wina, to glosy zanikaja, wczesniej nic takiego nie mialo miejsca :O

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.10.2012 o 15:02, supermistrzu napisał:

Mam taki problem, że po zainstalowaniu xcomu i włączeniu gry restartuje mi się komputer
i wyskakuje błąd blue screen. Wiecie może jak to zrobić, żeby się uruchomiła?


Napewno nie jest to wina gry, sprawdz jaki numer wyskakuje na blue screenie i wygogluj co oznacza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować