Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Nie będzie TimeSplitters 4, bo "wydawcy chcą tylko Call of Duty"

23 postów w tym temacie

Sukces Snipera wiąże się w dużej mierze z ceną samego produktu, która w porównaniu z innymi FPSami była bardzo niska. Ze stanowiskiem pana od Timesplitters trudno się spierać patrząc chociażby na ostatnią porażkę Syndicate.

ps. Z tą reklamą PSP przesadziliście.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sama gra mnie nie interesowała,ale to co się dzieje z wydawcami to po prostu śmiech na sali. A potem się dziwimy,że jakaś fajna i oryginalna gra ląduje w jakimś Indie bundlu. Ostatnim oryginalnym pomysłem jaki pamiętam był...właśnie Portal 2,i gra odniosła ogromny sukces (3 mln kopii) i pewnie inni wydawcy pluli sobie w mordę,ponieważ nie wydali tej gry. Jak widać,oryginalne produkcje mają szansę się sprzedać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sniper sprzedał się, bo - chociaż w założeniach - opierał się na czymś innym. Byciu snajperem. Mam nadzieję, że Sniper Elite 2 również nieźle się sprzeda, chociaż wiekopomnym dziełem na pewno nie jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I takim sposobem nie widzimy innych gier niż Call Of Duty, bo taki pan mówi "wydawcy chcą tylko CoD". Jeżeli gra jest bardzo dobra i przedstawia coś innego niż CoD, czyli taki Sniper czy Portal, to nie ma się czego obawiać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>Jeżeli gra jest bardzo dobra i przedstawia coś innego niż CoD, czyli

Dnia 03.05.2012 o 13:59, Muradin_07 napisał:

taki Sniper czy Portal, to nie ma się czego obawiać.


Tylko, że Portal to gra logiczna.

Co do newsa to ten pan ma rację. Ostatni gdzieś czytałem, że BF3 się nie sprzedał jakoś super.

Edit: MAM! http://www.ps3site.pl/ea-zwalnia-pracownikow-battlefield-3-nie-zarobil-zbyt-wiele/107025

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale jednak z tych "nietypowych FPS''ów". Tym bardziej: jeżeli jest to gra logiczna to według niektórych ten typ rozgrywki jest po prostu nudny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.05.2012 o 14:30, Muradin_07 napisał:

Ale jednak z tych "nietypowych FPS''ów".


Ale jednak mówimy tu o czystych FPSach. Idąc dalej twoim tokiem myślenia, można tu podpiąć też Skyrima w końcu jest kamera pierwszoosobowa.
Problem w FPSach jest chyba taki, że za bardzo firmy próbują się skupić na sieciowej rozwałce niż na singlu i kooperacji co jest bardzo smutne. Nie dość, że gry wychodzą wtedy raczej słabe lub średnie. Czekamy na Bioshocka i Borderlands 2.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ech... dobra, spierać się nie będę. Dla mnie Portal jest logicznym FPSem, który nie jest właśnie skupiony na totalnej rozwałce.

Dnia 03.05.2012 o 14:40, Fimbulvinter napisał:

Problem w FPSach jest chyba taki, że za bardzo firmy próbują się skupić na sieciowej
rozwałce niż na singlu i kooperacji co jest bardzo smutne. Nie dość, że gry wychodzą
wtedy raczej słabe lub średnie. Czekamy na Bioshocka i Borderlands 2.


I tutaj się z Tobą zgodzę w 100%. Mało wychodzi ambitnych gier takich jak Bioshock czy Borderlands. Nawet taki Homefront miał potencjał, a wyszedł z niego tylko taki klon CoD.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.05.2012 o 14:40, Fimbulvinter napisał:

Ale jednak mówimy tu o czystych FPSach. Idąc dalej twoim tokiem myślenia, można tu podpiąć
też Skyrima w końcu jest kamera pierwszoosobowa.


FPS = first person shooter, z FPP - first person perspective. Nie mozna podpiac skyrima, tylko trzeba pisac ze skyrim to crpg z fpp...

edit: co podstrone reklama... przeginacie pałe gram...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.05.2012 o 14:27, Fimbulvinter napisał:

>Jeżeli gra jest bardzo dobra i przedstawia coś innego niż CoD, czyli
> taki Sniper czy Portal, to nie ma się czego obawiać.

Tylko, że Portal to gra logiczna.

Co do newsa to ten pan ma rację. Ostatni gdzieś czytałem, że BF3 się nie sprzedał jakoś
super.

Edit: MAM! http://www.ps3site.pl/ea-zwalnia-pracownikow-battlefield-3-nie-zarobil-zbyt-wiele/107025


Informacje z tej strony można między bajki włożyć, nawet pewnego źródła tych rewelacji nie podają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie dość, że boję się gdziekolwiek na stronie kliknąć, żeby nie przeniosło mnie na stronę Tery, to teraz jeszcze pieprzona reklama wyskakująca przy każdej podstronie.

Gram, czy Wy aby przypadkiem nie upodabniacie się do producentów gier? Gram istnieje dla userów, nie odwrotnie. Wasz serwis staje się coraz mniej wygodny w przeglądaniu. Może czas na chwilę refleksji?

A żeby mnie za krytyczny offtop nie wywalono:
TimeSplitters 2 przeszedłem kilkukrotnie. Za każdym razem z wielką frajdą. Szkoda, że dzieje się jak dzieje. Rozwój tylko na tym cierpi. Komercja nigdy nie szła w parze z postępem. <siarczyste przekleństwo>.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.05.2012 o 15:49, Dared00 napisał:

> Informacje z tej strony można między bajki włożyć, nawet pewnego źródła tych rewelacji

> nie podają.
http://www.computerandvideogames.com/343845/ea-poor-battlefield-3-old-republic-performance-result-in-layoffs/


Zabawne że oba wasze linki podają, że BF3 miało zysk na poziomie 13 milionów dolarów.
Oba czerpią te rewelacje z http://startupgrind.com/2012/04/exclusive-electronic-arts-set-to-lay-off-500-employees/
gdzie mowa jest o 13 milionach.... kopii. Czytajmy Super Express i Fakt gdzie rzetelnych informacji tyle co kot napłakał, a na pewno daleko zajdziemy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Od zawsze najlepiej sprzedawaly sie produkty dla bezmozgow, niewymagajace wysilku.

Przeciez dokladnie identyczna sytuacja panuje w muzyce czy kinematografii. Kazdy kolejny film jest coraz glupszy. Czasem mam wrazenie ze snie, bo az trudno uwierzyc ze mozna bylo cos tak debilnego wypuscic. Co z tego ze takie Transformersy maja dobre efekty, jesli obrazuja one zwyczajnie kretynska historie, do tego beznadziejne zagrana z zenujacymi dialogami.

Przemysl muzyczny tez nie jest w tyle pod tym wzgledem. Wystarczy wlaczyc MTV by sie o tym przekonac. Beztalencia, pieprzace jakies dyrdymaly o dupeczkach i umcanie na jedno kopyto. A wokalistka jak dupa nie zamerda to normalnie chora jest. Zwyczajny intelektualny rynsztok. Zadnej sztuki, zadnego talentu.

Tak wiec gry doskonale sie w ten kanon wpisuja. Trzeba pamietac, ze powiedzmy 15-20 lat temu graly glownie starsze osoby, ktore w ogole wiedzialy jak wlaczyc komputer i jak cos na nim zrobic, bo byly np. inzynierami. Dzis systemy zostaly "zidiocone", wiec kazdy 10-letni troglodyta jest w stanie odpalic sobie jakas gre. A na konsolach to juz w ogole. Wkladamy plyte i nic wiecej robic nie trzeba. Przeciez stad tez popularnosc tej platformy. A jesli gry sa produktami komercyjnymi, to musza byc kierowane do smarkatych debili, bo oni stanowia 90% klienteli...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.05.2012 o 21:39, Smash-PL napisał:

Nie rozumiem, nie mogą tego wydać cyfrową dystrybucją jak steam?


Nie chodzi o metode wydania, tylko o kase na development. Programisci musza za cos jesc, wiec nie beda przez 3 lata robic za darno. Nie kazdy mieszka z mama, ktora mu gotuje obiadki ;) Do tego pewnie trzeba doliczyc kase na jakas promocje, wydania pudelkowe itp. Byc moze mogliby to wydac jako gre indie na Steamie, ale prawa do marki posiada Crytek, ktory z pewnoscia ich nie wypusci za darmo. Gdyby byli tacy dobroduszni, to by nie zadali 3 milionow za ich engine ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Witaj w świecie biznesu, gdzie gry nie są już tylko i wyłącznie karmą dla nerdów. Czas

Dnia 04.05.2012 o 09:35, kodi24 napisał:

przywyknąć;


Jak tak czytam jego posty to mam jednak pewne wątpliwości czy on ma jakiekolwiek rozeznanie w rzeczywistości. Bardziej obstawiam, że jemu się wydaje, że ma rozeznanie :) . Pomijam już wieczne marudzenie, ale choćby udowodnienie takiego zdania: "A jesli gry sa produktami komercyjnymi, to musza byc kierowane do smarkatych debili, bo oni stanowia 90% klienteli..." byłoby dośc karkołomne, biorąc pod uwagę, że średnia wieku graczy ciągle rośnie (teraz to już bodajże 38 lat).

Może i jakieś tam ziarnko prawdy w tym co napisał jest, ale jednak widząc ten jad i przekonanie "co to nie ja, mam rację i wuj, a moja racja jest najmojsza" to jednak zajeżdża mi tu internetowym frustratem i trollem, którego granie już nie bawi, więc oczywiście musi wszystkich, których to wciąż bawi "zezwać" od prostaków i debili nie potrafiących docenić prawdziwej sztuki.... o przepraszam - Sztuki. Przez duże "S" ;) Oczywiście Sztuki sprzed dekady czy dwóch, bo dziś wszystko to tylko papka ;-)

ps. Przewidywania, że można by "ewentualnie" wydać konsolową markę na steam jako grę indie to już w ogóle beczka śmiechu :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować