Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Mnich z Diablo 3 już zbytnio nie poszaleje

43 postów w tym temacie

Zaczną tak balansować postaciami, że ludziska co chwilę będą zaczynać grać nową postacią, bo ta którą już mają do niczego się nie nadaje lub nie odpowiada stylowi gry gracza heh.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oni chyba kpią ?! Jeśli barbarzyńca jest oparty o model leczenia samego siebie to ja z chęcią posłucham .. jak narazie tego NIE WIDĘ!!!
Gdzie jest to leczenie procentowe od uderzenia?!
Ja się pytam bo jestem na Piekle i jakoś nie widzę zbytniej różnicy z healem czy bez i tak dostaję tęgie lanie ... z umiejkami defensywnymi czy bez nich . I TAK bęcki zbieram jak niemowlak . Przy odpalonych wszystkich CD defensywnych pierwszy lepszy elitarny przeciwnik składa mojego barba jak mu się podoba.
Problemem są raczej potwory i ich przegięta siła , a walka z nimi wymaga więcej skupienia niż walka z Bossami i mini-bossami . No skoro takiego Rzeźnika albo Azmodana zleję praktycznie stojąc w miejscu tylko przesujwajac się o kilka kroków w lewo prawo , nie tracąc przy tym zbytniej ilości punktów żywotności to coś jest nie tak ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I dlatego dobrze zrobiłem, że kupię sobie Diablo III grubo po premierze. Sobie tam wszystko pobalansują i będzie spokój. Choć uważam, że takie rzeczy powinny być załatwiane przed premierą, a nie usuwać coś co zrobili po premierze, bo zaczęli uważać że "za dobre".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.05.2012 o 13:01, Panor napisał:


Problemem są raczej potwory i ich przegięta siła , a walka z nimi wymaga więcej skupienia
niż walka z Bossami i mini-bossami . No skoro takiego Rzeźnika albo Azmodana zleję praktycznie
stojąc w miejscu tylko przesujwajac się o kilka kroków w lewo prawo , nie tracąc przy
tym zbytniej ilości punktów żywotności to coś jest nie tak ...

Wszystko jest w porządku. Hardcore, to hardcore. Przestańcie ryczeć Blizzowi, że za trudne, bo usłyszy i sprowadzi rozgrywkę do idiotycznie niskiego poziomu. Tak jest przynajmniej jakieś wyzwanie. Niech nie ruszają mobów, a naprawiają klasy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O zaraz pierwsze "płaczki" się pojawia [jeden już w sumie jest]...
Poczekajcie aż wprowadza PVP i zaczną "balansować" [czytaj zapodawać kolejne nerfy będąc niezdolnym do normalnego balansowania postaci] klasom dystansowym bo wszystkie "płaczki" od mnicha i barba będą robić na forum nerd-rage jak to ich "range" koszą na arenach...

Tak jak pisałem the shit will hit the fan very soon....


P.S.
Polecam zamiast siedzieć, spinać dupę jak niedorozwinięty i płakać po forach, nauczyć cieszyć się z grania. To tylko rozrywka, ma z założenia dawać przyjemność i stymulować relaks.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.05.2012 o 13:25, Pietro87 napisał:

O zaraz pierwsze "płaczki" się pojawia [jeden już w sumie jest]...
Poczekajcie aż wprowadza PVP i zaczną "balansować" [czytaj zapodawać kolejne nerfy będąc
niezdolnym do normalnego balansowania postaci] klasom dystansowym bo wszystkie "płaczki"
od mnicha i barba będą robić na forum nerd-rage jak to ich "range" koszą na arenach...


Umiejętności w PvP mają mieć inne efekty niż PvE gdyż blizzard uważa że nie da się zbalansować jednocześnie gry po PvE i PvP .

_____________________________________________________________________________________ ________

A co do poziomu trudności to wielu płacze że na piekle barbarzyńca jest nieśmiertelny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.05.2012 o 13:25, Pietro87 napisał:

P.S.
Polecam zamiast siedzieć, spinać dupę jak niedorozwinięty i płakać po forach, nauczyć
cieszyć się z grania. To tylko rozrywka, ma z założenia dawać przyjemność i stymulować
relaks.


kolejny geniusz... w niejednym mmo devsi zabijali przyjemność z grania kompletnie zmieniając skille jakieś klasy. Bawisz się fajnie przez setki godzin, potem patch i już klasa nie sprawia Ci frajdy. Widocznie jesteś zbyt:

Dnia 23.05.2012 o 13:25, Pietro87 napisał:

niedorozwinięty


(to cytat oczywiście)

żeby przewidzieć taki scenariusz. Drastyczne zmiany w balansie zawsze zniechęcają.

Co do newsa: gra wymaga balansu, szczególnie na nizszych poziomach, gdzie klasy meele stoją w miejscu i zabijają bossów. Inferno jest trudne jak cholera ale takie ma być :) Za mało klas ograłem na 60 lvlu i hellu, żeby komentować dokładnie balans. Moja jedyna 60tka - doktorek, jest w porząsiu, nie za łatwo, nie za trudno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.05.2012 o 13:36, ZubenPL napisał:

A co do poziomu trudności to wielu płacze że na piekle barbarzyńca jest nieśmiertelny.


bo jest, ale potem inferno sprowadza go na ziemie i już styl grani z normal/koszmar/pieklo kompletnie się nie sprawdza :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.05.2012 o 13:38, EmperorKaligula napisał:

bo jest, ale potem inferno sprowadza go na ziemie i już styl grani z normal/koszmar/pieklo
kompletnie się nie sprawdza :)


Tylko kilka postów wyżejktoś narzekał że barbarzyńca umiera bez przerwy na piekle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.05.2012 o 13:53, ZubenPL napisał:

Tylko kilka postów wyżejktoś narzekał że barbarzyńca umiera bez przerwy na piekle.


jest dla takich prosta odpowiedz, niestety nie za bardzo dyplomatyczna: L2P,

widziałem ludzi na 60 poziomie, którzy nawet nie potrafili skilli w dowolne miejsca przyporzadkowac ;) No może Piekło już wymaga minimalnej ilości uników, ale tylko przed atakami widocznymi kilka sekund przed odpaleniem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A co do inferno co z tego że niektóre grupy czempionów są silne skoro można je ominąć ?? Śmierć praktycznie nie jest karana a bossowie to jakiś żart.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.05.2012 o 14:02, ZubenPL napisał:

A co do inferno co z tego że niektóre grupy czempionów są silne skoro można je ominąć
?? Śmierć praktycznie nie jest karana a bossowie to jakiś żart.


zrobiłem akt pierwszy na inferno doktorem, zabiłem wszystkie championy oprócz jednego (z losową bańką na niewrażliwość, przyciąganiem, plamami trucizny i szybkościa)

Jak ominiesz 2 grupki pod rząd (co też trwa) to tracisz nefalem buffa z poprzednich... a bez tego farmienie sprzętu nie ma sensu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.05.2012 o 14:06, EmperorKaligula napisał:

mam nadzieje, że wiesz kim jest francis...


Nie bardzo, nie śledzę jego kanału. ;) Ale możesz mnie oświecić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.05.2012 o 14:09, EmperorKaligula napisał:

Jak ominiesz 2 grupki pod rząd (co też trwa) to tracisz nefalem buffa z poprzednich...
a bez tego farmienie sprzętu nie ma sensu


A po co mi najlepsze przedmioty skoro bossowie są słabi ?? a męstwo nafalemów można zdobyć też na tych łatwiejszych grupach potworów więc w czym problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.05.2012 o 14:03, Cygi napisał:

Niech usuną błąd powodujący wymaganie online w singlu...

Nie ma czegoś takiego jak single, więc nie da się tego "usunąć", bo za dużo danych jest zapisywanych na serwerze gry. Musieli by całą grę przerobić. Bez podłączenia do neta to byś co najwyżej pobiegał sobie po pustej planszy :P Nie jest więc to tylko zabezpieczenie (bo po części jest, dzięki temu nikt nie zmodyfikuje postaci grzebiąc w jej plikach a nawet jeśli coś by w grze zmodyfikował to łatwo to wykryją).

Mnich nie wymaga tyle balansowania co barbarzyńca, który ma naprawdę spore problemy z utrzymaniem się przy życiu na wyższych poziomach. W ogóle melee w tej grze póki co zdaje się mieć gorzej. Dystansowi przynajmniej mogą stosować stare dobre hit and run (dobrze, że wybrałem witch doctora...).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.05.2012 o 14:02, ZubenPL napisał:

A co do inferno co z tego że niektóre grupy czempionów są silne skoro można je ominąć
?? Śmierć praktycznie nie jest karana a bossowie to jakiś żart.


Pojmij, ze w D3 farmi sie elity (na buffa i dropa zreszta tez), bossowie bez nephalem valor to strata czasu. Blizz celowo zrobil tak ze najlepszy drop jest z elit, poniewaz dobrze wiedza jak ciekawe byly boss runy setki razy w ciagu paru godzin w D2. Teraz grasz i w kazdej chwili mozesz miec upgrade, co znacznie pomaga tej serii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować