Seqiu

SpellForce - problemy z misjami

8032 postów w tym temacie

Mam problem z przejściem mapy Kurhany Skowytu. Wykorzystałem wszystkie te domki do zwiększenia populacji i mam bodajże 60 gwardzistów i z bohaterem (15 lvl.) chcę dostać się do końca planszy. Portalu czy co tam jest dalej za tą bramą. Przeszedłem przez nią na początku wybijając wszystkich w pień. Szło dobrze, lecz po jakimś czasie jakiś wróg jednym czarem zabił wszystkich moich wojów! Samym bohaterem daleko nie zaszedłem. Za drugim razem próbowałem desperacko przebić się przez wojska wroga do końca mapy używając krasnoludów do odwracania uwagi wroga- wrogowie zabijali krasnali a ja biegłem. Jednak znowu wszystkich jednym czarem ktoś mi wybił... Jak przejść tego levela? Muszę kilka razy rekrutować armię? Może mam za słabego Avatara?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.11.2008 o 12:23, dominikańczyk napisał:

Jak przejść tego levela? Muszę kilka razy rekrutować armię? Może
mam za słabego Avatara?

Gdzieś na początku powinieneś spotkać pewnego gościa Uthar się nazywa, czy coś w ten deseń. Dla niego musiałeś odzyskać gryfa, i jego uzbrojenie i właśnie on uprzątnąłby tego gościa rozwalającego wszystkich jednym czarem. Powinien być gdzieś trochę na lewo od środka mapy, na prawo od monumentów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.11.2008 o 12:31, dominikańczyk napisał:

Od których monumentów? Bo tam są dwa krasnoludzkie... O dobrej mapie mówię?

Jeśli to ta o której myślę (bo pamiętam tylko jedną na której był gość który zabijał jednym spellem) To powinny być tam dwa monumenty, jeden elfów, drugi krasnoludów. Czy do tego gościa co ci armię rozwala wchodzisz po wzniesieniu na wzgórze ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To chyba nie ta. Tutaj są dwa monumenty krasnoludów, parę obozów, po rozwaleniu ostatniego otwierają się wrota i wychodzą z nich hordy nieumarłych niszcząc moją bazę. Potem trzeba przejść przez te wrota i dostać się na szczyt wzgórza przez labirynt. Dalej nie wiem co jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.11.2008 o 12:45, dominikańczyk napisał:

Dalej nie wiem co jest.

To ta mapa ??
http://games.tiscali.cz/navody/spellforce2/howling_mounds.jpg
Dziwne, nie przypominam sobie żeby tu był ktokolwiek zabijający jednym spellem, ja gdy w to grałem to po prostu dawałem hej do przodu i przeżynałem się przez całą twierdzę za wrotami. Z czystej ciekawości, nie masz może jakichś mocniejszych krasnoludzkich jednostek. Bo CHYBA powinieneś mieć kapłanów... chyba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak, to ta. Nie wiem czy on mnie czarem zabił. Po prostu w jednej chwili wszyscy moi wojownicy w jednej chwili robią kaput. A kapłanów wydaje mi się że miałem kiedyś, ale jakoś nie mogę sobie przypomnieć czy dało się ich rekrutować. No nic. Spróbuję ponownie. A nuż mi się uda?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.11.2008 o 12:57, dominikańczyk napisał:

A nuż mi się uda?

Naprawdę dziwne, mając odpowiednio duży oddział powinieneś się bez problemu przebić. Spróbuj sobie tych kapłanów zorganizować przydadzą się.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.11.2008 o 13:01, Hubi Koshi napisał:

Spróbuj sobie tych kapłanów zorganizować przydadzą się.

Spróbuję. Muszę się cofnąć tylko do wcześniejszego sejwa, bo w tym mam już całą populację wykorzystaną. Mam tylko nadzieje że tan zapis nie jest bardzo daleko...

EDIT:
Treant: Nie rekrutowałem. Mam samych gwardzistów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.11.2008 o 12:57, dominikańczyk napisał:

Tak, to ta. Nie wiem czy on mnie czarem zabił. Po prostu w jednej chwili wszyscy moi
wojownicy w jednej chwili robią kaput. A kapłanów wydaje mi się że miałem kiedyś, ale
jakoś nie mogę sobie przypomnieć czy dało się ich rekrutować.

Niedawno po raz kolejny przechodziłem grę i kapłanów można było na tej mapie mieć na pewno (ich plany były chyba w skrzyni przy wejściu do fortecy), oprócz nich (powiedzmy z 10) powinieneś wziąć ze 20 Obrońców i drugie tyle walczących wręcz (najlepiej tych, do których produkcji używa się księżycowego srebra). Z taką armią nie powinieneś mieć problemów. Na górze fortecy jest co prawda jakaś silniejsza jednostka, która rzuca ból albo falę szoku, ale nie są to czary, które mogą w jednej chwili zabić wszystkich.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.11.2008 o 12:57, dominikańczyk napisał:

Po prostu w jednej chwili wszyscy moi wojownicy w jednej chwili robią kaput.


A przypadkiem monumentu Ci nikt nie rozwalił? Bo jak monument padnie to cała armia leży z miejsca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

;]] To nie żadne czary...po prostu podczas gry albo jest jakiś skrót czy przypadkowa komenda którą się wywołuje i wszystkie woja oprócz bohatera padają,miałem tak samo że jakimś cudem jednostki padały na raz .Zwyczajnie zapisuj grę co jakiś czas...albo to twoja (i moja była) nadprzyrodzona siła ;d albo bug w grze ;]] powodzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.11.2008 o 13:54, Fumiko napisał:

A przypadkiem monumentu Ci nikt nie rozwalił? Bo jak monument padnie to cała armia leży
z miejsca.

I właśnie to najprawdopodobniej będzie przyczyna. Po najeździe nieumarłych, poza chłopami w bazie nie ma nikogo. Problem chyba rozwiązany... A jeżeli uaktywnię drugi monument do zniszczenie jednego z nich i tak wywoła efekt śmierci wojów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.11.2008 o 17:04, dominikańczyk napisał:

A jeżeli uaktywnię drugi monument do zniszczenie jednego z nich i tak wywoła efekt śmierci wojów?

Dopóki jeden monument danej rasy pozostaje aktywny, jej jednostki żyją, nawet jeśli wyszły z tego, który spłonął. Testowałem to w OZ na mapie z Dunhan''em.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.11.2008 o 19:54, Treant napisał:

Dopóki jeden monument danej rasy pozostaje aktywny, jej jednostki żyją, nawet jeśli wyszły
z tego, który spłonął. Testowałem to w OZ na mapie z Dunhan''em.

Ok. Dzięki ludzie, teraz powinno być ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam ,mam problem z misją dodatkową. Nie mogę znaleźć Tombarda „mikstura bohatera „ i Fortecy Światła . Może ktoś jeszcze pamięta lokacje . Pozdrowienia dla fanów RPG

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.11.2008 o 13:24, myszka 1 napisał:

Witam ,mam problem z misją dodatkową. Nie mogę znaleźć Tombarda „mikstura bohatera
„ i Fortecy Światła . Może ktoś jeszcze pamięta lokacje . Pozdrowienia dla fanów
RPG

Tombard jest w Szarogórzu - w pierwszej i jedybej wiosce przed miastem. Forteca Światła to chyba tam gdzie był dowódca Korshar (wewnętrzna Forteca)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.11.2008 o 13:24, myszka 1 napisał:

Witam ,mam problem z misją dodatkową. Nie mogę znaleźć Tombarda „mikstura bohatera
„ i Fortecy Światła . Może ktoś jeszcze pamięta lokacje . Pozdrowienia dla fanów
RPG

Tombarda znajdziesz w wiosce przed Szarogórzem, którą musiałem obronić przed orkami. Forteca Światła to siedziba Korshara w Kurhanach Skowytu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.11.2008 o 13:24, myszka 1 napisał:

Witam ,mam problem z misją dodatkową. Nie mogę znaleźć Tombarda „mikstura bohatera
„ i Fortecy Światła . Może ktoś jeszcze pamięta lokacje . Pozdrowienia dla fanów
RPG


Jakbyś ,iał problemy w Fortecy Światła, to przejedź myszką po murze, tam na ścianie za portalem do Szeptu w Wewnętrznej fortecy. Kryształ jest w ścianie na samej górze komnaty z Korsharem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się