Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Tomb Raider - 11 minut gameplayu!

100 postów w tym temacie

Nagromadzenie absurdów w tym krótkim fragmencie jest wręcz powalające. Wszystko wskazuje na to, że kolejna marka zostanie przerobiona na standardowego shootera. Jeszcze trochę większość gier AAA będzie różniło się od siebie tylko bohaterem i umiejscowieniem akcji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że to gra akcji i realizm nie jest jej mocną stroną, ale nie podoba mi się fragment, kiedy Lara spływa rzeką. Nurt jest tak silny, że w sumie nic nie może zrobić, a gdy pojawia się przeszkoda to "trach" wyciąga strzelbę (zza stanika chyba), rozwala przeszkodę, po czym dalej spływa bezsilnie miotając się w wodzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.02.2013 o 17:35, blackbeaver napisał:

Rozumiem, że to gra akcji i realizm nie jest jej mocną stroną

Tak z ciekawości. Realizm kiedys był mocną stroną TR? ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rozgrywka akurat dobra.Ostatnie gry w które grałem były rozczarowaniem,ale mam nadzieję,że TR będzie udaną grą.A tak to serio?Realizm w TR?;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak w wielkim skrócie - kicha.
Tradycyjnie już (jak to na konsoli) zasuwamy wąskim korytarzykiem do przodu, od jednego skryptu do drugiego. Dla "urozmaicenia" czasem można do kogoś/czegoś postrzelać (oczywiście zza osłony) + QTE i masa cut-scenek. Jak cała gra ma tak wyglądać to ja dziękuję.

Jedyny plus to grafika i sama Lara, realizmu nie oczekuję po produkcji tego typu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.02.2013 o 17:51, michal_w napisał:

zasuwamy wąskim korytarzykiem do przodu)

Czyli dokładnie tak samo, jak w starych Tomb Raiderach, notabene wydawanych najpierw na konsole, dopiero później portowanych na PC?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Rozumiem, że to gra akcji i realizm nie jest jej mocną stroną, ale nie podoba mi się
> fragment, kiedy Lara spływa rzeką. Nurt jest tak silny, że w sumie nic nie może zrobić,
> a gdy pojawia się przeszkoda to "trach" wyciąga strzelbę (zza stanika chyba), rozwala
> przeszkodę, po czym dalej spływa bezsilnie miotając się w wodzie.


Wiesz to Faktycznie jest [m]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że PC i xbox dostaną swojego Uncharted :) tyle że trochę gorzej wykonanego, graficznie wygląda całkiem ładnie, szkoda tylko, że wrogowie biegają jak oszołomy ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tomb Raider nigdy nie był realistyczny oszołomy 21 wieku. Na tym polegała zabawa w tej grze. Zachciało wam się realizmu nie w tej grze co trzeba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co do gry można mieć jakieś obawy,ale z oceną to chyba lepiej poczekać kiedy wyląduje w sklepach,a nie skreślać ją miesiąc przed premierą ;p.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.02.2013 o 17:58, Henrar napisał:

Czyli dokładnie tak samo, jak w starych Tomb Raiderach, notabene wydawanych najpierw
na konsole, dopiero później portowanych na PC?

Nie opowiadaj bajek, wiem jak wyglądał pierwszy Tomb Raider, następne zresztą też. W przeciwieństwie do Ciebie - grałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Owszem, stare Tomb Raidery nie powalały otwartym światem, ale lubiłem w nich jedno - samodzielne poszukiwanie tej jedynie słusznej ścieżki. Innymi słowy na lewno i prawo nie dało się za daleko pobiec, ale na którą skałkę wskoczyć i jaką zaliczyć później, trzeba było rozkminić samemu. No i zagadki były, proste, ale zawsze. Tutaj - póki co - widzę bardzo dużo samograja i efektowne co prawda (w dobrym tego słowa znaczeniu), ale jednak wpadanie z jednej rynny do drugiej. Oby to było tylko wrażenie, bo znów się będę musiał na kogoś obrazić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tomb raider nigdy nie byl moze realistyczny, ale przynajmniej nie byl tez calkowicie debilny, az do teraz. 17-latka rozwala z luku (ktory strzela dokladnie w punkt- jakas mistrzyni olimpijska czy jak?), a nastepnie z szotguna wyszkolonych najemnikow, ktorzy maja iq 10 i nic nie slysza, nic nie widza i tylko przed siebie biec umieja (i to z trudem)- co za bieda. Nastepnie strzelanie w wodzie (tchu zlapac nie moze i wywija rekami i nogami na wszystkie strony, ale wyciagnie szotguna z wody, przyceluje i strzeli taaa), nagłe znalezienie sie w samolocie no i oczywiscie obowiazkowe qte i lot spadochronem- litosci. A potem beczka wybuchajaca od strzalu z luku (sic!), jakies dzikusy wchodzace pod lufe (obowiazkowo samobojcy z maczetami szarzujacy z wiatrem we wlosach), ci z karabinami kryja sie na otwartej przestrzeni obok przeszkody, a nie za nia (to przeciez najlepsza taktyka walki na odleglosc), a zanim wystrzelą to 30 sekund mija, aby gracz mogl przycelowac na tym kalekim padzie.
Nagromadzenie glupot na minute przewyzsza wszystkie mozliwe normy. Do obroncow tego syfu- porownajcie sobie to cos z rozgrywka TR1 a potem gadajcie glupoty, ze gra sie tak samo.
Najlepsza scena to jak nabija sie na ten pret- tak juz powinna zostac, aby oszczedzic widzom dalszego zazenowania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.02.2013 o 18:02, Tffblue napisał:

Wiesz to Faktycznie jest [m]


Ostrzeżenie za słownictwo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem, nie wiem czy to będzie, powinien tutaj jeszcze dojść system złamań, które musimy leczyć. Czyli - jak mamy złamaną rękę to nastawimy ją, złożymy jakoś... ale obniży nam to celność na jakiś czas albo do wizyty w campie. Ale to akurat już sobie mogę gadać o pomysłach. Czekać czekam na nową-starą Larę z otwartymi rękoma :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować