Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Aliens: Colonial Marines wcale nie powstawało w Gearboksie?

31 postów w tym temacie

Tradycyjnie sukces ma wielu ojcow, porazka jest sierota. Jakby wydali swietna gre to by sie malo nie zabili, zeby sie pochwalic co tez tam kto uczynil, a Pitchford to juz by zupelnie odjechal z tymi swoimi gadkami, jacy to oni nie cudowni.
Ale ze wyszla wtopa, to nagle sie okazuje ze nikt nad tym nie pracowal i kazdy jest winny, tylko nie oni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli tak naprawdę Gearbox nie robiło tej gry, to należy im się jeszcze większy opieprz. Jakby gra wyszła dobrze, to by wszystko wzięli na siebie. Teraz też niech wezmą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Flagową produkcją Gearbox''a zostało Borderlands przez całkiem dobre oceny, a to tylko dla tego, że był to sandbox z dużą ilością broni i paskudną grafiką zamaskowaną przez rysunkowy motyw. Gearbox nigdy nie potrafili dobrze stworzyć gry, a za to, że właśnie zaszlachtowali jak wieprza już drugą moją ulubioną serię, zaraz po Duke Nukem, to jestem pewny, że już nigdy nie kupię żadnego ich tworu.

Ogromny też wstyd za to, że jak coś się pie*****, to zwalają winę na innych. Niezmiernie przykre.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobry artykuł :D Czyli jeśli dobrze zrozumiałem teraz nikt nie chce się przyznać do tego gniota :D Sukces ma wielu ojców, porażki nikt na klatę nie chce przyjąć ;) No cóż szkoda, ale pocieszam się, że mam trzy dobre gry z serii AvP, a Rebellion wcale nie chce porzucać marki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Największą odpowiedzialność ponosi SEGA. Jak można nie sprawdzić jakości gry przed jej wydaniem, dla mnie jest to niepojęte. Nie sadzę by Gearbox stworzył tego potworka, studio niemal czysto FPS''owe, które stworzyło świetne BiA oraz dwa bordery, oraz dodatki do half-life''a ma doświadczenie w gatunku. Podobnie jak przy DNF za błędy wydawcy obrywa studio. Czy naprawdę nikt nie sprawdza gier przed ich wydaniem?!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gearbox poza borderlands nie zrobił ani jednej DOBREJ gry ;) i jak jest zle jak z duke nukem forever to zawsze winnych szukają ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Gearbox poza borderlands nie zrobił ani jednej DOBREJ gry ;) i jak jest zle jak z duke
> nukem forever to zawsze winnych szukają ;D
A Brothers in Arms?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No ale jeżeli ogólnie nad całością pieczę sprawował Gearbox to i oni powinni zebrać baty za tą grę, a nie poszczególni współpracownicy. Tak to jest jak się grę rozdaje do robienia kilku osobom, potem skleja się to w całość i wychodzi tak naprawdę kupka nawozu. Rada na przyszłość: jak się do czegoś bierzemy to lepiej robić to samemu lub w dwójkę, a nie w czwórkę czy piątkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czytacie ze zrozumieniem? :P Gdzie tu Gearbox zwala winę na innych? :P Ta wypowiedź dewelopera jest z CZERWCA, więc nie może być "zwalaniem winy po porażce", prawda?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"W maju ubiegłego roku na jednym z forów osoba podająca się za byłego pracownika Gearboksa"
"nad Aliens: Colonial Marines pracowało przede wszystkim TimeGate Studios nie potwierdza jednak ani SEGA, ani Gearbox Software. "

Czytajcie dokładnie. Gearbox nie próbuję zwalać winę na inne studia. Ten pracownik napisał to w połowie zeszłego roku i już w Gearboxach nie pracował.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tradycyjnie gra nie odniosła sukcesu i dostajemy informację, że Gearbox, które po wydaniu świetnego dla niektórych (nie dla mnie) Borderlands 2 jednak nie zajmowało się grą!
Czarny PR? Może być...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wisi mi to kto pracował a kto nie. Za jaja powinno wisiec GBX i nikt inny.

1. To oni myśleli że złapią kilka srok na raz - przytulili serie Borderlands i ACM i na raz chcieli wydac obie gry
2. To Pitchford zachwycał się nad grą i zarzekał się prawie ze na swojego ojca ze to ONI robią grę a pozostałe studia tylko im pomagają
3. To Pitchford nakarmił nas oficjalnie 10 minutowym walkthrough które nie ma zadnego zwiazku z finalnym produktem - nie dosc ze nie ma tego etapu w grze, to najbardziej elementarne reczy takie jak grafika, animacja obcych sa najwidocznie zrobione specjalnie pod prezentacje skoro w pelnej wersji mamy popłuczyny.
4. Jak Sega zaczela im grozic sankcjami finansowymi za ciagle przesuwanie gry to pewnie ciezko sie obsrali i zatrudnili partaczy z innych studiow a sami na pol gwizdka pracowali przy ACM bo przeciez Borderlands trzeba wydac.

Moze i studio mają utalentowane ale dla mnie stali sie studiem jednej gry i samych szrotów. Trzeci raz nie dam im szansy. Bedziecie dla mnie studiem ktore zgarnia kupy pod swoja strzeche i te same kupy (tylko bardziej smierdzace) wydajecie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Grałem chwilę i DZIĘKUJĘ POSTOJĘ, fabuła pisana na kolanie, efekty jak z jakiegoś czeskiego filmu akcji. Postaci bez wyrazu, wszyscy idą na rzeź. Ksenomorfy nagle pojawiają się nie wiadomo skąd, żadnego wstępu do tego tematu. Po prostu lecimy przez kolejne hordy nawet nie zastanawiając się co się tak naprawdę stało i co to za stwory..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gearbox to dobre studio. Mają wiele świetnych gier na swoim koncie. Powinni chyba jednak wymienić kierownictwo. Podnoszenie słabych projektów i łatanie je na szybko (Duke Nukem: Forever) albo outsourcing niemal całej gry (Nowy Aliens) to po prostu złe decyzje. Nawet na papierze. Na pewno na nich zarobili (świetne marki...) ale szkody wyrządzone reputacji tego dewelopera mogą być nie do odrobienia :( Myślałem, że takie cuda tylko w zależnych od dużych wydawców studiach. Ale jak widać nawet te prywatne potrafią być źle zarządzane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to zobaczymy jak sprzeda się jakiś kolejny tytuł od Gearboxa... Ja sam na pewno ostro się zastanowię nad kupnem kolejnej ich gry, a na 100 nie zrobię preordera.
Zrobili sobie teraz sami niezłą reklamę. Oby ludzie o tym pamiętali.
Ja zresztą już chyba nigdy więcej nie zrobię preordera na żadną grę bo coraz częściej mija się to z celem.
Swoją drogą TotalBiscuit fajnie o preorderach mówił w swoim wczorajszym video: http://youtu.be/mf5Uj4XIT1Y

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 13.02.2013 o 12:46, Phobos_s napisał:

Swoją drogą TotalBiscuit fajnie o preorderach mówił w swoim wczorajszym video: http://youtu.be/mf5Uj4XIT1Y

Ja się tam zawszę dziwię po co składać preordery na steamie na wersje elektroniczne. Kopii zabraknie ? :D

Preorder ma sens tylko i wyłącznie przy pudełkowych edycjach kolekcjonerskich i to sprawdzonych marek. Obecnie jedyną EK jaką kupiłbym w ciemno to zapewne przyszły Wiedźmin oraz Company of Heroes 2...gdyby takową miała.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pierdzielą.. Niech Gearbox weźmie na klatę odpowiedzialność a nie zasłania się tym, że nad grą pracował ktoś inny i jeszcze ktoś inny... Sprawiali pieczę nad projektem i widocznie pasowało im to, jak wyglądała gra już na samym początku. Boją się przyznać od błędu ? To smutne, ale dla mnie to studia jest cienkie jak barszczyk. Demiurge Studios pamiętam, że robiło port Mass Effecta na PC. Wyszło im bardzo dobrze z małymi błędami. Ich nie mogę za to winić, choć po kawałku wszyscy mają za pazurami. Ale najbardziej Gearbox.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować