Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Torment: Tides of Numenera na Kickstarterze

41 postów w tym temacie

Mimo wszystko, powinni wydać pierwszą grę aby potwierdzić, że faktycznie robią coś fajnego i wartego naszych pieniędzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.03.2013 o 17:20, SiDi napisał:

Mama chyba mu nigdy nie mówiła, żeby najpierw skończyć jedna rzecz zanim zacznie się
następna.


jak ładnie opowiedział na początku filmu, część zespołu odpowiadająca za concept arty i scenariusze nie ma co robić - mama go nauczyła optymalnie wykorzystywać zasoby ludzkie :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mama za to nie nauczyła co poniektórych czytać i słuchać ze zrozumieniem, bo panowie z inexile bardzo dogłębnie wytłumaczyli dlaczego rozpoczynają nowy projekt, nie mając skończonego poprzedniego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Mimo wszystko, powinni wydać pierwszą grę aby potwierdzić, że faktycznie robią coś fajnego
> i wartego naszych pieniędzy.

^^ what he said. Obiecanki cacanki a radość wiadomo komu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to co?

Pomożecie?


^^ Oczywiście, że nie. Zbyt szanuje swoje pieniądze, żeby je wydawać w ciemno takiemu pasibrzuchowi jak Fargo, co to głodem nie przymiera.

Gra wyjdzie, okaże się dobra - wtedy chętnie zapłacę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wyjaśnienie czemu znów żebrzą o kasę: http://www.kickstarter.com/projects/inxile/wasteland-2/posts/420739

W skrócie: team, który zakończył prace nad "przed-produkcją" Wasteland 2 (pisarze, artyści) zabierze się za "przed-produkcję" Tormenta. Ten etap potrwa ok. 9 miesięcy dzięki czemu powstanie jasno określony i dopracowany produkt. Do tego czasu team, który wcielał w życie to co wymyślili pisarze i game-designerzy (generalnie programiści) skończy prace nad W2. Dzięki temu zostanie zachowana ciągłość i nikt i nic się nie zmarnuje (nikt nie zostaje zwolniony i nie trzeba później tracić pieniędzy na ponowne zbieranie team''u, który będzie musiał zaczynać od zera). Warto podkreślić, że żadna część z budżetu W2 nie zostanie przeznaczona na Tormenta (ani odwrotnie), ale narzędzia, które zostały stworzone na potrzeby W2 zostaną wykorzystane przy Tormencie. Ogólnie to win-win dla wszystkich, którym zależy na powrocie złotej ery RPG-ów. A jeśli kogoś dalej to nie przekonuje - rozumiem, pod warunkiem, że ma na uwadze to co napisałem powyżej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować