Zaloguj się, aby obserwować  
adamello190

Fallout

1103 postów w tym temacie

Dnia 12.02.2009 o 20:12, Kalejdoskop86 napisał:

Nic to nie dało... dostałem 1500expa za wykiwanie mutków, a do otwarcia grodzi potrzebny
jest klucz dostępowy. Jak go zdobyć?


ja takich problemów nie miałem :D wiem, że wytrychu nie miałem.

O ile dobrze pamiętam, to któryś z mutków miał kartę dostępu przy sobie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.02.2009 o 20:44, Telomo napisał:

O ile dobrze pamiętam, to któryś z mutków miał kartę dostępu przy sobie...

Któryś z mutków mówisz... ten przy wejściu rozumiem, nie w środku? ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.02.2009 o 20:47, Kalejdoskop86 napisał:

> O ile dobrze pamiętam, to któryś z mutków miał kartę dostępu przy sobie...
Któryś z mutków mówisz... ten przy wejściu rozumiem, nie w środku? ;P


tak dali tę kartę w środku, byś mógł otworzyć drzwi od zewnątrz...

raz dałem się im zamknąć w kiciu, i mi wszystko zabrali. potem uciec nie potrafiłem. wie ktoś jak to zrobić? :P

i jak jeszcze masz z tym problem, zajrzyj na 13schron do solucji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.02.2009 o 20:49, Telomo napisał:

> > O ile dobrze pamiętam, to któryś z mutków miał kartę dostępu przy sobie...

> Któryś z mutków mówisz... ten przy wejściu rozumiem, nie w środku? ;P

tak dali tę kartę w środku, byś mógł otworzyć drzwi od zewnątrz...

raz dałem się im zamknąć w kiciu, i mi wszystko zabrali. potem uciec nie potrafiłem.
wie ktoś jak to zrobić? :P

i jak jeszcze masz z tym problem, zajrzyj na 13schron do solucji.

To tutaj, tak? http://www.fallout3.net/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.02.2009 o 20:55, Kalejdoskop86 napisał:

> > > O ile dobrze pamiętam, to któryś z mutków miał kartę dostępu przy sobie...

>
> > Któryś z mutków mówisz... ten przy wejściu rozumiem, nie w środku? ;P
>
> tak dali tę kartę w środku, byś mógł otworzyć drzwi od zewnątrz...
>
> raz dałem się im zamknąć w kiciu, i mi wszystko zabrali. potem uciec nie potrafiłem.

> wie ktoś jak to zrobić? :P
>
> i jak jeszcze masz z tym problem, zajrzyj na 13schron do solucji.
To tutaj, tak? http://www.fallout3.net/


masz wymagany kawałek z solucji na 13 schronie (google nie boli...):

Spoiler

To już prawie koniec. Rozwal strażników pilnujących wejścia do bazy. Weź dysk który posiada jeden ze strażników. Użyj go na drzwiach. W środku czeka na ciebie komitet powitalny w składzie kilkudziesięciu mutantów. Przez czerwone pole magnetyczne możesz przechodzić, ale przez zielone nie. Możesz próbować wysadzić je bombą, albo użyć kombinacji radio + science na komputerze we wschodniej części pierwszego piętra - w ten sposób zakłócisz działanie pola siłowego. Na trzecim piętrze musisz odnaleźć główny komputer (jest w północno zachodniej części). Nastaw go na samozniszczenie. Teraz musisz już tylko wiać, zanim baza wyleci w powietrze. (Do tej misji można uzyskać pomoc z Bractwa - przypomnienie DoPr''a)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

/.../
Wieeem, już znalazłem to. Okazuje się, że przez cały czas to miałem. Najciemniej jest zawsze pod latarnią jak mówią, hehe. ;]
btw. 13 Schron rules ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.02.2009 o 21:30, Kalejdoskop86 napisał:

/.../
Wieeem, już znalazłem to. Okazuje się, że przez cały czas to miałem. Najciemniej jest
zawsze pod latarnią jak mówią, hehe. ;]
btw. 13 Schron rules ;p


dying overseer rulez ;)

rules (ang.) - zasady

co do dobrego expa:

Spoiler

Przy kinie, tam gdzie są deatchclaw-y wystarczy wybijać te na górze, zostawiając matkę i jaja w spokoju. Kiedy odczekamy i wrócimy do lokacji, szpony śmierci znowu się narodzą i znowu można je ubijać, i tak dopóki, dopóty nie rozwalimy matki :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.02.2009 o 22:06, Kalejdoskop86 napisał:

Spoiler

Pokonałem Mistrza drogą rozmowy. Smutne zakończenie, że tak Nadzorca wywalił bohatera...
:/



Spoiler

Wiesz, jest sposób żeby zabić skurczybyka :)

Chodzi mi oczywiście o nadzorcę, jakby ktoś nie skumał :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.02.2009 o 23:37, Jestem_be napisał:

>

Spoiler

Pokonałem Mistrza drogą rozmowy. Smutne zakończenie, że tak Nadzorca wywalił
bohatera...
> :/



Spoiler

Wiesz, jest sposób żeby zabić skurczybyka :)

Chodzi mi oczywiście o nadzorcę,
jakby ktoś nie skumał :)


ja zaraz po rozmowie zacząłem walkę i rozwaliłem gnoja moją plazmową, podrasowaną giwerą ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.02.2009 o 13:36, Blackhand napisał:

Jak się ma traita "Bloody Mess" (w wersji PL bodajże "Krwawa Łaźnia"), to postać sama
to robi :D.


nie wierzę... :> pokaż filmik, cwaniaku! ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak Ci bardzo zależy, to sobie sprawdź - przejrzyj temat, ktoś już o tym pisał (i nie byłem to ja), sprawdź w poradnikach, na pewno w którymś o tym będzie.

Spoiler

Gdy przy tworzeniu postaci wybierze się tego traita (Bloody Mess), to po zakończeniu monologu Overseera włącza się tryb walki, postać wyciąga gnata i pakuje niewdzięcznikowi kulkę. Potem już jest standardowe zakończenie z bohaterem oddalającym się "w kierunku zachodzącego słońca".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.02.2009 o 17:08, Blackhand napisał:

Jak Ci bardzo zależy, to sobie sprawdź - przejrzyj temat, ktoś już o tym pisał (i nie
byłem to ja), sprawdź w poradnikach, na pewno w którymś o tym będzie.

Spoiler

Gdy przy tworzeniu postaci wybierze się tego traita (Bloody Mess), to po zakończeniu
monologu Overseera włącza się tryb walki, postać wyciąga gnata i pakuje niewdzięcznikowi
kulkę. Potem już jest standardowe zakończenie z bohaterem oddalającym się "w kierunku
zachodzącego słońca".



Hmm... Dziwne ja grałem z perkiem Bloody Mess i nic takiego się nie wydarzyło :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.02.2009 o 23:13, Nufiko napisał:

Hmm... Dziwne ja grałem z perkiem Bloody Mess i nic takiego się nie wydarzyło :/


Mi sie wydaje że do tego nie był potrzebny ten perk, tylko trzeba było mieć złą karmę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.02.2009 o 23:13, Nufiko napisał:

Hmm... Dziwne ja grałem z perkiem Bloody Mess i nic takiego się nie wydarzyło :/

Ja też grałem z tym perkiem i też nic się takiego nie wydarzyło, ale sam włączyłem walkę i patrzyłem jak jego połowa stara się doczołgać do włazu krypty...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.02.2009 o 18:32, mateuszencja napisał:

Może to dziwne pytanie, ale co :P

Czy u Was też się zdarza, że po przeniesieniu fallout.exe do folderu jakiegoś to zmienia
ikonkę ?


to jest chyba zagranie programisty :D Albo chodziło o rozdzielczość...

sprawdziłem to z overseerem. Miałem BAAARDZO dobrą postać i perk bloody mess. Sam go zabił :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować