Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Aliens: Colonial Marines był projektem pozbawionym pasji?

17 postów w tym temacie

Wystarczy zagrać by zobaczyć, że twórcy mieli na to ******ne. Dla nich liczyło się to by po prostu coś zrobić, bo niestety oni mają prawa do tego Obcego i niech ich cholera za to.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Swojego czasu pojawiły się dość obszerne artykuły na temat problemów tej gry, z pasją czy nie, nikt nie zrobi dobrej roboty przy ciętych kosztach, bałaganie i braku komunikacji pomiędzy studiami współtworzącymi projekt. Pomijając już inne perełki jakie wyszły po premierze, taki crap nie powinien w ogóle się ukazać ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Aliens to obok Medal of Honor bardzo dobry przyklad, jak z dobrej marki zrobic dno.
Brak pasji, brak wizji, brak zaangazowania. Zrobic crap i modlic sie zeby dobrze sie sprzedal.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trochę mniej newsów o Gearbox poproszę, bo zaczynam się coraz bardziej obawiać o Homeworlda... I tak miesiąc piłem pod mostem jak się dowiedziałem, że Gearbox przejął markę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Trochę mniej newsów o Gearbox poproszę, bo zaczynam się coraz bardziej obawiać o Homeworlda...
> I tak miesiąc piłem pod mostem jak się dowiedziałem, że Gearbox przejął markę.

Więcej optymizmu. Chyba nie da się większej żenady zrobić niż Aliens: Colonial Marines mylę się? Homeworld to znana marka wśród starszych graczy i mam nadzieję, że Ci z Gearboxa wiedzą co się stanie jak zrobią powtórkę z rozrywki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.07.2013 o 12:02, Dadziol20 napisał:

Więcej optymizmu. Chyba nie da się większej żenady zrobić niż Aliens: Colonial Marines
mylę się? Homeworld to znana marka wśród starszych graczy i mam nadzieję, że Ci z Gearboxa
wiedzą co się stanie jak zrobią powtórkę z rozrywki.


Schrzanili raz, mogą to zrobić ponownie. Tym bardziej, że dla nich liczy się tylko seria Bordelands. Resztą mają w czterech literach i ofiarami tego był Aliens: Colonial Marines, a jeszcze wcześniej anulowanie prac nad Brothers in Arms: Furious 4. To studio obecnie jednej marki, a resztę zlecają zewnętrznym producentom. Obawiałbym się o los marki Homeworld. Tym bardziej, jeżeli prace nad tą grą zbiegną się z produkcją Bordelands 3 (który zresztą powstaje już od roku).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gearbox wszystko potrafi spieprzyć. żenada. Pamiętam jeszcze jak w filmikach promocyjnych się podniecali że ich gra będzie taka zajebista, banda debili. Odrazu wiedziałem że to będzie gówno w ich wykonaniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.07.2013 o 13:42, Crew_900 napisał:

Ostatnio, żadna gra z serii Obcy z nóg nie powala.

Słyszałem dobre rzeczy o Resurrection na PSX. AvP2 też było dobre.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > Trochę mniej newsów o Gearbox poproszę, bo zaczynam się coraz bardziej obawiać o
> Homeworlda...
> > I tak miesiąc piłem pod mostem jak się dowiedziałem, że Gearbox przejął markę.
>
> Więcej optymizmu. Chyba nie da się większej żenady zrobić niż Aliens: Colonial Marines
> mylę się? Homeworld to znana marka wśród starszych graczy i mam nadzieję, że Ci z Gearboxa
> wiedzą co się stanie jak zrobią powtórkę z rozrywki.
przy duke nukem forever też tak mówiono

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> AvP2 niewątpliwie dobra gra ale zobacz ile lat temu wyszła, więc pisząc ostatnio, tej
> części nie miałem na myśli ;p

Taaa zauwaz ze ile lat temu powychodzily gry ktore sa klasykami i do dzis ludzie w nie graja a ile dzis jest takich gier w ktore beda grali ludzie za 2-3 lata nie mowie o wiekszej ilosci czasu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.07.2013 o 17:42, Phoenixpl napisał:

Taaa zauwaz ze ile lat temu powychodzily gry ktore sa klasykami i do dzis ludzie w nie
graja a ile dzis jest takich gier w ktore beda grali ludzie za 2-3 lata nie mowie o wiekszej
ilosci czasu

Większość zostanie przytłoczona przez sequele i zapomniana lub jej uruchomienie stanie się niemożliwe, w odróżnieniu np. od gier sprzed dekady działających kompletnie w trybie offline, bo ich serwery zostaną wyłączone.

Co do newsa, to nie widzę w tym nic niezwykłego. Większość gier wysokobudżetowych powstaje bez pasji, bo przecież nie jest istotne, jak twórcy przy jej tworzeniu będą się czuć. Gra ma po prostu przynosić zyski. Gorzej, jeżeli tak jak w przypadku Aliens, jest to zwykły skok na kasę poprzez wydanie niedopracowanego produktu w nadziei, że sama marka wystarczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pasja... To rzeczywiście coś co może dodać devom skrzydeł. Ale też czasem je zbyt mocno rozłożyć. To niestety już problem, każdego twórcy by tak jednak okiełznać proces twórczy by efekt końcowy był do konsumpcji. Chyba, że tworzymy Sztukę przez duże S, wtedy odbiorców możemy mieć tam gdzie światło nie dochodzi... Jednak gry mają być rozrywką dla nas graczy. Więc mam nadzieję, że Gearbox weźmie sobie tą naukę do serca przy kolejnych produkcjach i włożą w nie równie dużo pasji jak przy Borderlands.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować