Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Sprzedaż Mortal Kombat na PC znacznie powyżej oczekiwań twórców

41 postów w tym temacie

Dnia 11.08.2013 o 17:26, CepNaPysk napisał:

serio nie stac tu nikogo na konsole ktora i tak jest juz tania a komfort gry jest znacznie
wyższy


Padłem.

Dnia 11.08.2013 o 17:26, CepNaPysk napisał:

Tnie się na kompie który uciąga Wieśka 2 z ubersamplem :/


Chyba żartujesz. MK jest bardzo dobrze zoptymalizowany i pięknie śmiga na kompach sprzed 5 lat...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> serio nie stac tu nikogo na konsole ktora i tak jest juz tania a komfort gry jest znacznie
> wyższy
No tak, bo przecież nie da się podpiąć pada do PC...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> serio nie stac tu nikogo na konsole ktora i tak jest juz tania

Jeśli 800-1000 zł za sprzęt sprzed 7 lat uznajesz za "tanio", to ja nie mam więcej pytań.

> a komfort gry jest znacznie wyższy

W którym miejscu? Do PC podłączam pada od X360, do tego telewizor +/- 40 cali. I gram w MK tak, jak na konsoli, tylko że... w Full HD i z lepszymi teksturami ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> W którym miejscu? Do PC podłączam pada od X360, do tego telewizor +/- 40 cali. I gram
> w MK tak, jak na konsoli, tylko że... w Full HD i z lepszymi teksturami ;]

Taa, lepsze tekstury, jak by nie patrzeć to nawet w temacie o super sprzedaży gry połowa wypowiedzi związana jest z tym czy się ona tnie czy nie. Niech to da wszystkim do myślenia...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.08.2013 o 18:05, DonOskar napisał:

Taa, lepsze tekstury, jak by nie patrzeć to nawet w temacie o super sprzedaży
gry połowa wypowiedzi związana jest z tym czy się ona tnie czy nie. Niech to da wszystkim
do myślenia...

Pewnie jakiś patch niebawem wyjdzie... ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiadomo jakie były założenia twórców. Może były minimalne ale okazało się dużo lepiej. Nie chcę się kłócić ale jedna jaskółka wiosny nie czyni. Mortal okazał się dobrą grą ,dawno go nie było na komputerach i każdy chce wykonać czy zobaczyć na ekranie FATALITY. Ciekawe jak sobie poradzi Naruto na PC...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pokazując go jeszcze ich atakujesz, atakując - zachęcasz do robienia tego dalej, czyli je karmisz dostatecznie. Osobiście uważam, że PC nie umarło. Nie uważam także, iż konsole są czymś, co PCty zatrzymuje czy też uśmierca jako platformy do grania. Jakby nie patrzeć to producenci gier przez wiele lat cały czas próbują to swoimi działaniami uświadomić... W sensie, że PC to platforma, na której rozrasta się piractwo i inne tego typu sprawy, gdzie nie jeden grający na konsoli ma konsolę przerobioną pod pirackie wersje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.08.2013 o 19:14, LastOrder napisał:

Ciekawe jak sobie poradzi Naruto na PC...


Tyle, że o Ultimate Ninja Storm 3 juz miałem okazję poczytac, ze to najgorsza odsłona serii, więc jeśli się sprzeda gorzej to niekoniecznie będzie cokolwiek znaczyło.

A tak jeszcze tylko przypomne, że to samo co teraz Boon mówi o sprzedazy Mortala na PC padło też od Capcomu przy okazji Street Fightera IV.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja bym chciał jakieś cyfry zobaczyć bo takie gadanie w kategoriach "powyżej/poniżej oczekiwań twórców" to dla mnie jest zawsze nie jasne.

Przecież jeden twórca może sobie założyć że sprzeda 10 tys egzemplarzy i jest zadowolony jak sprzeda 15 tys; a drugi może założyć sobie 5 mln (Square Enix pozdrawiam) a sprzeda 3,5 mln i jest smutny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Chyba żartujesz. MK jest bardzo dobrze zoptymalizowany i pięknie śmiga na kompach sprzed
> 5 lat...
A grałeś w multi? Obojętnie od tego jakiego kompa byś nie miał obie strony doświadczają takich ścinek, że głowa mała. Grając w single nie mam żadnych problemów: 1680x1050 i większość ustawiona na max - ale multi jest spartolone i to okrutnie. :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja przegrałem w grę 80h grałem ze znajomymi oraz widziałem tą grę na różnych konfiguracjach. I powiem tyle ta gra potrzebuje patcha i nie ma o co się spierać. U jednego chodzi dobrze a u innego źle pomimo że to ten 2 ma lepszego kompa.I tu nie mam na myśli porównań jak na forum steam typu " czemu gra mi klatkuje na laptopie" Zmiana ustawień graficznych nic nie daje bo jeśli spadną klatki poniżej 60 fps np 55 to masz slow motion. Naprawdę dziwnie zrobiony ten Unreal Engine 3 skoro po straci 5-7 klatek gra staje sie nie grywalna. Kod sieciowy to jakaś kpina i tyle. Powiem tak nie dziwię się że gra się srzedała i to dobrze. Wiele osób na nią czekało w tym i ja. Gra jest jak najbardziej wporządeczku zabawa ze znajomymi mini turnieje. Super sprawa. Dla starszych graczy znajdą się i smaczki ze starszych części. Jak wspomniałem jeden mankament gra potrzebuje łatki i tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Nawet nie jestem zaskoczony, że sprzedało się znakomicie :P
> Tylko szkoda, że podczas robienia wtyczki skopiowali równie źle działające multi co na
> konsolach xP
>
> Injustice jest moim zdaniem... cienkie. Strasznie wolne i bez większego polotu :P
> Zamiast tego wolałbym zobaczyć jakąś inną bijatykę na kompa... coś pokroju Soul Calibura
> lub Broady Roar (dobry powód, aby wydać nową część).
>
> Tylko żadnych crossów ! Szczególnie z s(y)f xp
W Injustice faktycznie jest trochę minusów jak się patrzy na gameplay''e. Już pomijajac tłuczenie dodatkowych postaci, dodatkowe skiny za opłatą, czy Scorpiona, który w DC się znalazł nie wiadomo skąd. Ale niektórzy bohaterowie maja ciut okrojony potencjał. Zatanna (ostatnia dodatkowa postać) głównie ciepie kartami. No sorry, ale to najpotężniejszy czarodziej uniwersum podobno, a Gambita z niej zrobili (choć on potrafi naładować cokolwiek, ale też go tak kroją w grach o Marvelu).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To jest bijatyka, fpsy muszą być stałe. Tak został zaprojektowany Mortal, nie może być tak, że jedna osoba na multi gra z 40fps, a druga z 60.
Ale że ludzie grają na tosterach, to potem ta osoba która w singlu ma 60 jest sprowadzana do slow motion jeśli trafi na kogoś grającego na kiepskim sprzęcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.08.2013 o 17:44, NemoTheEight napisał:

W Injustice faktycznie jest trochę minusów jak się patrzy na gameplay''e. Już pomijajac
tłuczenie dodatkowych postaci, dodatkowe skiny za opłatą, czy Scorpiona, który w DC się
znalazł nie wiadomo skąd. Ale niektórzy bohaterowie maja ciut okrojony potencjał. Zatanna
(ostatnia dodatkowa postać) głównie ciepie kartami. No sorry, ale to najpotężniejszy
czarodziej uniwersum podobno, a Gambita z niej zrobili (choć on potrafi naładować cokolwiek,
ale też go tak kroją w grach o Marvelu).

Chyba Dr. Fate był najsilniejszym czarodziejem z tego co kojarzę.
Jeśli chodzi o grę to pewnie tych dodatkowych postaci będzie jeszcze więcej ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować