Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Zobacz ponad 30-minutowe wideo z rozgrywki w The Order: 1886

20 postów w tym temacie

Dnia 10.12.2014 o 19:02, skaarj1989 napisał:

Gdyby to był exclusive na xbox''a to od razu byłyby bluzgi na Microsoft, tak jak w przypadku
Tomb Raider''a ...

a) nowa marka
b) studio od lat związane z Sony (w portfolio jeden port na Wii i to tyle)
c) nad grą pracuje Sony Santa Monica, czyli studio wewnętrzne Sony
d) Sony zapłaciło za całą grę

Widzisz różnicę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Studio Ready at Dawn skupiło się na trybie jednoosobowym, w grze nie znajdziemy zatem opcji multiplayera."

Dla mnie to bardzo dobrze. Wielbiciele multi, mają więcej tytułów do wyboru.
Zresztą i tak narzekają a gra jeszcze nie wyszła.
Ja czekam, kupię i pogram :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Właśnie dlatego gry maja niski poziom trudności

Gry mają sprawiać frajdę grającemu, nie oglądającemu.
Po to są zróżnicowane poziomy trudności.
Nie każdy wymiata.
To tak, jakby mieć pretensje, że są autostrady, przecież można pojechać drogą krajową :)
Albo o to, że są automatyczne skrzynie, przecież frajdę dają tylko manualne :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hm, "wszystko już było". Jakiś czas temu napisałem na forum, że doszukiwanie się nowości jest bezcelowe, ALE o co mi chodzi? Tutaj po prostu brakuje świeżości, twórczego przetworzenia istniejących mechanizmów rozgrywki i wypracowanych przez ostatnie kilka lat schematów.

Szkoda, że twórcy 1886 nie pokazali czegoś, co wyróżnia ich produkcję na tle innych poza grafiką. ;0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Hm, "wszystko już było". Jakiś czas temu napisałem na forum, że doszukiwanie się nowości
> jest bezcelowe, ALE o co mi chodzi? Tutaj po prostu brakuje świeżości, twórczego przetworzenia
> istniejących mechanizmów rozgrywki i wypracowanych przez ostatnie kilka lat schematów.
>
>
> Szkoda, że twórcy 1886 nie pokazali czegoś, co wyróżnia ich produkcję na tle innych poza
> grafiką. ;0
Gra ma mieć ponoć mocną fabułę i to mi wystarczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.12.2014 o 11:52, Fred778 napisał:

Gra ma mieć ponoć mocną fabułę i to mi wystarczy.


Ale co w sytuacji, gdy rozgrywka będzie tak nudna, że śledzenie tej fabuły będzie katorgą? I czy o to w grach chodzi, by robiły za opowieści? I co, jeśli fabuła wcale nie okaże się taka mocna (a tak zazwyczaj się dzieje, gdy jakiś twórca mówi o "mocnym nacisku na fabułę i narrację") lub po prostu słaba?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Tutaj po prostu brakuje świeżości, twórczego przetworzenia
> istniejących mechanizmów rozgrywki i wypracowanych przez ostatnie kilka lat schematów.
>
>
> Szkoda, że twórcy 1886 nie pokazali czegoś, co wyróżnia ich produkcję na tle innych poza
> grafiką. ;0

A jeśli można.
Poproszę o jakiś przykład, nadchodzącej gry, w podobnym stylu, spełniającej Pana warunki.
Poza grafiką ;0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.12.2014 o 10:50, OceanMachine napisał:

Szkoda, że twórcy 1886 nie pokazali czegoś, co wyróżnia ich produkcję na tle innych poza
grafiką. ;0

Jeszcze jest świat przedstawiony (ile gier steampunkowych mamy ostatnio)?

I kolejne pytanie, czy wszyscy twórcy muszą się silić na innowacje i co chwila starać się zrobić coś, czego na rynku wcześniej nie było?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.12.2014 o 12:53, Henrar napisał:

Jeszcze jest świat przedstawiony (ile gier steampunkowych mamy ostatnio)?


To nie jest steampunkowa gra, sami twórcy o tym mówili. Świat przedstawiony mnie też nie rusza, jeżeli ma robić tylko i wyłącznie za tło oraz rekwizyty w filmikach, a nie integralną część rozgrywki.

Dnia 11.12.2014 o 12:53, Henrar napisał:

I kolejne pytanie, czy wszyscy twórcy muszą się silić na innowacje i co chwila starać
się zrobić coś, czego na rynku wcześniej nie było?


Co o tym napisałem? Można wykorzystać stare motywy, ale przerobić je w świeży sposób. A prawda jest taka, że znakomita większość gier "post-gearsowych" jest bezczelnie wręcz odtwórcza i przydałoby się, żeby ktoś w końcu ciekawie ten szablon wykorzystał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Niestety nie ma takiej. I proszę się ze mną nie spoufalać.

Przepraszam, jeżeli Pan źle odebrał mój wpis.
Nie spoufalam się, nie widzę nawet w jaki sposób, mimo to przepraszam.
Staram się być kulturalnym forumowiczem, dlatego zwracam się zawsze per Pan, chyba że kogoś znam.
Wydaje mi się, że gdybym zwracał się do Pana per Ty, to mogłoby zostać uznane za spoufalanie.

Co do gry, jak już pisałem czekam na nią i zagram, ponieważ dla mnie jest to ciekawa propozycja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować