Zaloguj się, aby obserwować  
Kubeczek77

Titan Quest - Temat ogólny

13255 postów w tym temacie

Dnia 09.04.2009 o 17:07, sebb20 napisał:

Przepraszam to jest poprawny link.

A gdzie jest portret postaci? W lewym górnym rogu ekranu powinna być twarz Twojej postaci oraz jej poziom, i obramowania wokół pasków życia i energii... ja spróbowałbym przeinstalować grę, wygląda to na jakiś błąd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lfdracon to nie jest błąd gry, a źle zrobiony screen. Trzeba sprawdzać co się wkleja do painta, a jak wygląda to w ten sposób, to jeszcze raz printscreen i znów paint.

sebb20 to częsty błąd w przypadku pirackiej kopii gry. Jeśli masz oryginał, to a)poproś kogoś w necie, aby zrobił tp w knossos (powinno zadziałać) b)przeinstaluj grę.

Edit:
Buhahahahaha co to znaczy, że łowca "ssie"?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.04.2009 o 20:05, Turner_William napisał:

Edit:
Buhahahahaha co to znaczy, że łowca "ssie"?


Zadaje mało obrażeń i ma niski self def... ale to było minęło, teraz się rozkręciłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

borek707
spis wysłany

Ostatnio myślałem nad zrobieniem elementalisty i chyba się na niego zdecyduję. Dla wielu ta postać jest do bani ale mi się cholernie podoba:] I chyba go zrobię

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.04.2009 o 17:25, kreciuch napisał:

borek707
spis wysłany

Ostatnio myślałem nad zrobieniem elementalisty i chyba się na niego zdecyduję. Dla wielu
ta postać jest do bani ale mi się cholernie podoba:] I chyba go zrobię


Dzieki :) Ty wiesz że ja też? Tak dla odmiany zrobie jakąś postać pod kostur xD

Z okazji zbliżających się świąt Wielkiejnocy życzę wszystkim gramowiczom smacznego jajka i mokrego dyngusa :) Niech wam zając wielkanocny worek MI przyniesie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kreciuch & borek707: Heh, właściwie to elementalista nie jest zły, chociaż na dłuższą metę czuję że może być to jednak porażka. ;-)

Mnie zaś się chce stworzyć postać w 100% unikalną. Coś na styl: Duch + Obrona, Wojna + Burza, Łowy + Ziemia. Wiem że to będą raczej kiepskie postacie to jednak w jakiś sposób oryginalne, bo przecież mało takich połączeń.

Zakrzysiunio: Nie mam zbyt dużo czasu, by dyskutować o zdobywcy. Po świętach powinienem mieć już większą wolną chwilę by podyskutować. Szykuj argumenty, ja już kilka mam. ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Burczyn
Jak się zapakuje do elementalisty odpowiednie itemki to już nie będzie to taka porażka:) Dalej jednam nurtuje mnie pytanie - jaki kostur mu założyć? Chyba się zdecyduje na Uścisk Pani Nocy albo Kostur Kosmosu ale to się jeszcze zobaczy;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.04.2009 o 15:05, Burczyn_1 napisał:

Zakrzysiunio: Nie mam zbyt dużo czasu, by dyskutować o zdobywcy. Po świętach
powinienem mieć już większą wolną chwilę by podyskutować. Szykuj argumenty, ja już kilka
mam. ;-)


jeżeli chcesz dyskutować z faktami i liczbami- proszę bardzo :)

ale każdy który testował zdobywcę pod włócznię oraz zdobywcę pod folga potwierdzi, że damage jest większy- i tyle :) nie oznacza to, że taki zdobywca pod włócznię jest lepszy, bo każdy inaczej wyobraża sobie swoją postać, ale biorąc pod uwagę damage postaci z mocnymi rzeczami pod folga i pod włócznię (chtoński szpikulec najczęściej^^) róznica jest widoczna...

zresztą tak samo jest z templariuszem- duża część robi go pod obuch, ale pod włócznię wychodzi mocniejszy (no nie do końca można mierzyć siłę dwóch broni, więc zamiast mocniejszy lepiej jest użyć zwrotu "ma większy damage")... po prostu nie znajdziesz pierścieni dających większego kopa średniego damage niż wole apollina, a to one dają tu taki efekt...
włócznia jest bronia dającą w titanie największy maksymalny damage (nie widziałem, aby ktoś wyciągnął 15k średniego damage na czymś innym niż włócznia, lub ciernisty kafar, ale kafar to już zupełnie inna historia), ma bardzo dużą bazę, oraz spory %obrażeń kłutych, co w połączeniu z wolami apollina niemal "z zasady" daje lepszy efekt... chyba, że przedstawisz mi postać pod folg majacą damage wyższy niż ta sama postac pod włócznię- nie sądzę, aby Ci się to udało, ale spróbować zawsze możesz :)

jeżeli chcesz kontrargumentować- proszę bardzo, ale już samo Twoje zdziwienie, gdy Borek napisał o zdobywcy pod włócznię świadczy o tym, ze nie masz o nim większego pojęcia- nie mam zamiaru się kłucić, ale jeżeli ktoś pisze "Zdobywca na włócznię? Heh. Bardzo ciekawe. Interesuje mnie jak tego dokonałeś. Zapamiętaj - dobrego zdobywcę z włócznią trudno zrobić a i to nie zawsze jest lepszym rozwiązaniem niż np. na miecz, topór, buławę." to ewidentnie świadczy o tym, że o takiej postaci nie ma pojęcia, i nawet dobrze nie porównał siły postaci pod obuch i włócznię...
tymi słowami na początku rozwaliłeś w zasadzie wszystko- można pisać, że damage to nie wszystko, że są inne aspekty w których zdobywca pod folga góruje nad tym pod włócznię, ale nie jest to różnica tak duża, aby móc napisać "Interesuje mnie jak tego dokonałeś". Bo stworzenie mocnej postaci pod jedną broń która walczy włócznią często jest prostsze niż stworzenie mocnej postaci pod jedną broń walczącej obuchem...
nikt, kto ma choć trochę pojęcia o zdobywcy pod włócznię, a nawet trochę pojęcia o sile samej włóczni, nie napisałby czegoś takiego...

jaka w zasadzie jest różnica między zdobywcami: pod obuch i pod włócznię? często są to tylko pierścienie i sama bron- obuch z bardzo dużym bazowym damage czy włócznia z nieznacznie mniejszym damage bazowym oraz %obrażeń kłutych... do obucha najpewniej użyjesz pierścionków zielonych (mocarne...potęgi, mocarne...nieśmiertelności), rzadziej fioletów (jeżeli juz to pewnie będzie to gwiazda elizium), natomiast do włóczni- prawie zawsze woli apollina

co dadzą Ci zielone lub gwiazda elizium?- zielone siłę w % i siłę w liczbie ok. 50 (lub zamiast tych 50 siły 500zycia- są oczywiście i inne wersje, ale chyba tych 2 wersji zielonyc używa się najczęściej na postaci pod obuch) , natomiast gwiazda elizium - +20%obrażeń, +ileśtam siły (chyba ok 40-50), +700życia, oraz odporności na truciznę i kłute

co da wola apollina- +1xx% obrażeń kłutych, odporności na kłute, trutkę i ogień, +50zręczności, +ileśtam życia (mało, ale zawsze coś)...

mnożąć pierścienie x2, mamy z jednej strony ok. +50% siły i ok 100siły (z zielonych pierścionków mocarnych...potęgi) lub też 1400życia, 100siły i 40% obrażeń (z gwiazd elizium), natomiast z drugiej- 100zręczności, i nawet +238%obrażeń kłutych.... nie porównam odpornosci (z którymi przy użyciu zielonych trzeba się czasem namęczyć), bo tu gwiazda elizium i wola apolla dają mniej-więcej taki sam efekt, natomiast damage bardziej wzmocni to ponad 200% kłutych i 100zręczności niż +40%damage i +100siły... nie wierzysz- sprawdź...
porównałem to nawet na moim rytualiście (w tym momencie większego znaczenia nie ma, czy jest to zdobywca, czy inna postać nie mająca premi do zadawanych obrażeń kłutych), i obrażenia z folgiem wyniosły 6k, a z włócznią- 10tysięcy (w zależności od kombinacji reliktów od 9 500 do 10 500)

biorąc pod uwagę obronę, to w niektórych aspektach przewagę ma obuch (więcej życia zarówno przy użyciu gwiazdy elizium jak i zielonych pierścieni), a w innych- włócznia (więcej zdolności do obrony od zręzcności z woli apolla, oraz nieco lepsze odpornosci- wola ma więcej %odp na truciznę niż gwiazda, natomiast zielone pierscienie zwykle nie mają żadnych odporności- wtedy wola zyskuje sporo przewagi w obronie)

w zasadzie porównanie to jest porównaniem pierścieni, bo to one w tym przypadku decydują o sile włóczni i obucha- gdyby załozyć np. gwiazdę elizium, i najpierw sprawdzić damage z włócznią, a potem z obuchem, to sądzę, że obuch mógłby dać lepszy efekt, ale na szczęście istnieje wola apollina, która jest bardzo mocna przy użyciu włóczni, a wręcz idealna gdy używa się łuku, i to dzięki niej włócznia zyskuje taką moc :)

poniżej screeny mojej postaci w 2kombinajcach, wprawdzie moje itemy są dopasowane pod włócznię (nagolenniki z premią do kłutych, ale nie miałem innych ;/), ale za to użyłem naramienników, które teoretycznie wzmacniają folga (maja łącznie 30% siły, ale praktycznie wzmacniają też bazę obrażeń włóczni, co skutkuje tym, że 30% bazy jest większe i procenty od obrażen kłutych też się zwiększają :) ), więc dodatkowo uśredniając w dół- na folgu wyciagam 6k damage, a na włóczni- 10k (chociaż nie sądzę, aby to 30% kłutych dało mi 1000damage, ale nigdy nie wiadomo ;) )
biorąc pod uwagę, że skille obrony i wojny nie wzmocnia ani włóczni ani obucha pod względem damage (skille te dają folgowi wzmocnione ogłuszenie oraz większą szybkość ataku i większą zdolność do ataku, co jednak nie ma wpływu na obrażenia średnie)- te 4tysie róznicy to jednak jest sporo, więcej niż połowa tego, co wyciąga się na folgu...

i czy po takim wywodzie z mojej strony nadal masz ochotę chociaż spróbowac przedstawić coś, co rzeczewiście udowodni, że jest trudne zrobienie mocnego zdobywcyn pod włócznię? i że lepiej sprawdzi się obuch? bo bardzo przepraszam, ale ja nie widzę tu ani grama trudności...

tak kończąc można jeszcze dodać to, że przy użyciu włóczni "na upartego" można założyć jeszcze kirys ismeny dający premię +40% obrażeń kłutych i naramienniki strażnika dające również +40% kłutych, co pozwoli na takiej postaci wyciągnąć- bagatela- 12-13tysięcy damage średniego...

jeżeli masz ochotę wystawić jakieś kontrargumenty, to prosiłbym o wyjaśnienie, na jakiej podstawie napisałeś, że prościej jest zrobić mocnego zdobywcę pod buławę/miecz? bo jeżeli chodzi o damage, to nie muszę chyba już pisać, że ten jest dużo lepszy na włóczni, i nie sądzę, abyś pokazał mi postać pod folga wyciągającą więcej niż 9tysięcy średnich... jeżeli chodzi o obronę, to chyba jeden obuch nie zwiększa defensywy o 66.6%? chyba, że zrobiłem wręcz ogromne błędy w liczeniu zbroi (która w obu przypadkach-dziwnym trafem- wynosi 3k) lub czegoś innego... ale nigdy nie wiadomo, bo nie brałem pod uwagę skilli przy liczeniu (zresztą nie mam pojęcia po co miałbym je brać- w wojnie i obronie nie ma chyba wielu umiejętności, które działają z obuchem, ale nie współgrają z włócznią- ja nie mogę sobie przypomnieć więcej niż dwóch...)

P.S: Swoją drogą jestem bardzo ciekaw, na jakiej podstawie uznałeś, że zrobienie mocnego zdobywcy pod włócznię jest bardzo trudne, trudniejsze niż pod buławę/miecz...
P.S2: jeżeli nie przemawiają do Ciebie screeny z rytualisty- napisz, "magiczny" program zwany Defilerem pozwoli wygenerować zdobywcę na 75lvl, na którym bedzie można porównać, jak to wszystko wygląda "w praniu" na tejże postaci... ale zapewniam, że nie ma wielkiej różnicy...
P.S3: zaprezentowałbym to wszystko na zdobywcy, tak jak być powinno aby nie zostawić żadnych niedomówień, ale jestem leniem, są święta i nie mam teraz ochoty bawić się w liczenie ile pkt umiejętnosci i cech można wydać itp itd... jeżeli bedą jakieś wątpliwości- będę mógł to zaprezentować i na zdobywcy, dajac screeny wszystkich itemków, cech, umiejętności, żeby nie było żadnych wątpliwości.... ale mam nadzieję, że i przy takim porównaniu zrobionym wręcz "na kolanie" nie będzie zbyt wielu niedomówień...
P.S4: ciekawe czy ktokolwiek przeczyta to do końca :)

20090411170325

20090411170345

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.04.2009 o 17:04, Zakrzysiunio napisał:

P.S4: ciekawe czy ktokolwiek przeczyta to do końca :)



Mnie się udało to w 5 minut:D A ogólnie to całkiem interesujący tekst

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.04.2009 o 16:39, zBiK93ck napisał:

Czy po zakończeniu fabuły można dalej podróżować po świecie?

Tak.

Na święta Wielkiejnocy życzę wszystkim maniakom TQ smacznego jajka i oczywiście mokrego dyngusa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.04.2009 o 17:04, Zakrzysiunio napisał:

P.S4: ciekawe czy ktokolwiek przeczyta to do końca :)


Ja przeczytałem, choć czytać nie lubię (w szczególności książek, jest to jednak post na temat gry co może zaciekawić) :D


Jeszcze raz wesołych świąt i mokrego dyngusa :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.04.2009 o 16:39, zBiK93ck napisał:

Czy po zakończeniu fabuły można dalej podróżować po świecie?

Po zakończeniu fabuły na poziomie normalnym zaczynasz tą samą fabułę na poziomie epickim i później jeszcze raz na legendarnym. Ale nic nie stoi na przeszkodzie, by chodzić po przebytych już lokacjach - ustawiasz w menu poziom trudności, na którym ukończyłeś fabułę i możesz latać gdzie chcesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.04.2009 o 17:04, Zakrzysiunio napisał:

>Przeczytałem do końca... Dokładnie wszystko jest tak jak piszesz. Jeśli postać ma być robiona pod broń i tarcze to włócznia wymiata. To jest fakt i tyle. Jedynie wspomniany przez Ciebie Ciernisty Kafar jest w stanie przebić włócznie pod wzgleęm DPS przy odpowiednim bulidzie.


Aha: "nie widziałem, aby ktoś wyciągnął 15k średniego damage na czymś innym niż włócznia, lub ciernisty kafar"
Ja widziałem Łuczników którzy mieli podad 15 k.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 11.04.2009 o 20:26, Nemrod82 napisał:


Aha: "nie widziałem, aby ktoś wyciągnął 15k średniego damage na czymś innym niż włócznia,
lub ciernisty kafar"
Ja widziałem Łuczników którzy mieli podad 15 k.


Mówimy o postaci na broń i tarczę "]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.04.2009 o 21:41, shirikendahs napisał:


>
> Aha: "nie widziałem, aby ktoś wyciągnął 15k średniego damage na czymś innym niż
włócznia,
> lub ciernisty kafar"
> Ja widziałem Łuczników którzy mieli podad 15 k.

Mówimy o postaci na broń i tarczę "]


To pod "broń i tarcze" sam wkleiłem mojego autorstwa niechcacy jako cytat (odnosnie do włóczni). Ogólnie tam była mowa w całym Titan Queście. W sumie z łuku też idzie sporo wyciagnąć bo podobnie jak włócznia ma duży procent kłutych obrażeń. Myśle, ze równiez ponad 15k jest w stanie wyciągnąc postac magiczna na kosturze (kiedys chyba coś takiego widziałem).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.04.2009 o 23:37, Nemrod82 napisał:

Myśle, ze równiez
ponad 15k jest w stanie wyciągnąc postac magiczna na kosturze (kiedys chyba coś takiego
widziałem).


Taki dmg to pewnie wyciąga elementalista chociaż prorokowi też by się tyle udało a może nawet i więcej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.04.2009 o 09:10, Turner_William napisał:

Nemrod82,kreciuch Wy chyba mylicie, średnie obrażenia z obrażeniami na sekundę...


kto wie, może my czegoś nie wiemy i da się wyciągnąc 15k na kosturze :)
zresztą kto wie, ale pewnie kosztem odporności, życia i szybkości ataku...
zresztą ja sie nie znam :P

Nemrod82: łucznik pod 15k... to chyba chwilowego :P bo całkiem średniego da się, ale nie będzie to mocna postać- utrata szybkosci ataku i odporności...
z zewem łowów wyciągnie sie na łuczniku 15k, ale czy średniego...

w zasadzie nie widziałem i pewnien być nie mogę, więc dyskutował nie bedę (rzadkie w moim przypadku^^) :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować