Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Twórca Watch Dogs przyznaje: gra nie była perfekcyjna w żadnym calu

31 postów w tym temacie

Patryk Purczyński

Jonathan Morin opowiada o przyczynach, dla których Watch Dogs nie do końca spełniło pokładane w nim oczekiwania. Mówi też o pracach nad kontynuacją, które dzięki podejmowanemu ryzyku powinny dać lepszy efekt.

Przeczytaj cały tekst "Twórca Watch Dogs przyznaje: gra nie była perfekcyjna w żadnym calu" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"- Po wszystkim, po ochłonięciu po pięciu i pół latach produkcji i wzięciu wakacji, pozwoleniu ludziom zagrania w twój tytuł, pewne elementy stają się bardziej przejrzyste."

Łaskawcy, pozwolili nam maluczkim zagrać w swój tytuł. No na prawdę, łachy bez, myślę że większość ludzi ze mną się zgodzi, że jakoś bez WD świat jakoś by sobie poradził.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niebyła dopracowana w każdym calu ? ta gra wcale nie była dopracowana... Niewykorzystany solidny potencjał gry i mp. Przez niedopracowanie w wielu aspektach po prostu gra się momentalnie nudzi. Zabugowany system ,,walki z obcym hakerem,, gdzie jeśli miałeś pecha i trafiłeś w debilne miejsca, nie było szans na wygranie. Kierowanie autami do kitu moim zdaniem, system kolizji i uszkodzeń, oraz nagminny czasami debilizm botów. Gracz poza misjami w sumie niema co robić, już ma wszędzie domki praktycznie poodkrywane, nic nie może z nimi zrobić ani ulepszać no nic. Mieli przykład GTA jak zrobić porządnego zajmowacza czasu między misja, no niestety zwalili.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> "- Po wszystkim, po ochłonięciu po pięciu i pół latach produkcji i wzięciu wakacji, pozwoleniu
> ludziom zagrania w twój tytuł
, pewne elementy stają się bardziej przejrzyste."
>
> Łaskawcy, pozwolili nam maluczkim zagrać w swój tytuł. No na prawdę, łachy bez, myślę
> że większość ludzi ze mną się zgodzi, że jakoś bez WD świat jakoś by sobie poradził.

Czepiłeś się kiepskiego tłumaczenia i tyle, w oryginalnej wypowiedzi nic o "pozwoleniu" nie było. Na drugi raz radzę zapoznać się z oryginałem zanim coś takiego palniesz.

"...But afterward, when you cool down after five and a half years [of development] and take your vacations and people play the game, certain elements become clear..."

ps. Co nie zmienia faktu że WD to zdecydowanie nie moje klimaty więc ja bez WD bym sobie na pewno poradził :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.01.2015 o 09:43, The_Deker_10 napisał:

Dobrze wiedzieć. Miejmy nadzieje że kolejna część już będzie perfekt

O takie myślenie właśnie im chodziło, gratulacje..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.01.2015 o 10:40, Accid napisał:

> Dobrze wiedzieć. Miejmy nadzieje że kolejna część już będzie perfekt
O takie myślenie właśnie im chodziło, gratulacje..


Grunt że potrafili się przyznać że cos jest nie tak. I zapewniają że wszelkie niedociągnięcia zostaną poprawione. Bo gdyby był jeden wielki niewypał i do tego by udawali że wszystko jest ok to by juz nie było fer w stosunku do nikogo.
Więc nie robią dobrej miny do złej gry. Przyznają się, więc samo przez się dają do zrozumienia że postarają się wszystko dociągnąć. A czas pokaze jak to będzie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ta gra nie była taka zła. Była po prostu zwyczajna. Trochę żałuję, że szarpnąłem się na bundle''a PS4 z WD...

Zrobiłem wszystko, co poboczne i nie chce mi się już dalej grać :/ w fabule jestem prawie na początku i jakoś mi przeszło granie. Może kiedyś wrócę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co ludzie maja do WD. Bardzo dobra gra.. i jedynym ich błędem jest schemat całego UBI na którym opierają się ich gry. Wszystko zaczeło się od Assassina i teraz wszedzie jest ten sam schemat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> "- Po wszystkim, po ochłonięciu po pięciu i pół latach produkcji i wzięciu wakacji, pozwoleniu
> ludziom zagrania w twój tytuł
, pewne elementy stają się bardziej przejrzyste."
>
> Łaskawcy, pozwolili nam maluczkim zagrać w swój tytuł. No na prawdę, łachy bez, myślę
> że większość ludzi ze mną się zgodzi, że jakoś bez WD świat jakoś by sobie poradził.

W tym fragmencie chodzi ni mniej ni więcej o to, że gracze wreszcie sami mieli okazję poznać grę. Także nie ma sensu się czepiać Ubisoftu, bo nie ma za co. A świat pewnie jakoś by sobie poradził bez wszystkich gier ;) choć pewnie nie chcielibyśmy w nim żyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A mi się gra podobała (jak już mogłem zagrać, hehe ;p). W tej chwili to dla mnie jedna z najlepszych (obok Sleeping Dogs) action-adventure w otwartym współczesnym mieście. : >

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście... Gdyby Watch Dogs osiągnął sukces to tej rozmowy by nie było i jedyne co byśmy przeczytali to to, że to była najlepsza nasza produkcja z najlepszymi pomysłami. Skoro gra nie wyszła najlepiej to teraz nie możemy wciskać bulkshitu w zywe oczy. Gdyby od samego początku produkcji zajęli się strona techniczna gry to by wyszło o wiele lepiej. Zaraz powiedzą, że nie mieli czasu, tak jak każde studio które partaczy grę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Akurat WD obchodzi mnie tyle co wczorajszy deszcz, a że nie ma tekstu źródłowego (którego podawanie powinno być normą, ale to akurat tyczy się przerażającej większości portali), to nie chciało mi się szukać specjalnie oryginału. To obowiązkiem autora jest przekazanie informacji tak, aby nie zakrzywiła prawdziwego obrazu sytuacji. Musicie przyznać, że przetłumacyzliście to dość... niefortunnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi się dobrze grało w WD i ukończyłem grę bez przymuszania się. Może nie byłem tak nakręcony na grę i ominęło mnie jakieś rozczarowanie. Tytuł nierewolucyjny, ale będący solidną bazą na porządny sequel.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Akurat WD obchodzi mnie tyle co wczorajszy deszcz, a że nie ma tekstu źródłowego (którego
> podawanie powinno być normą, ale to akurat tyczy się przerażającej większości portali),
> to nie chciało mi się szukać specjalnie oryginału. To obowiązkiem autora jest przekazanie
> informacji tak, aby nie zakrzywiła prawdziwego obrazu sytuacji. Musicie przyznać, że
> przetłumacyzliście to dość... niefortunnie.

Tekst źródłowy znajdziesz po kliknięciu w pole "Źródło" na dole każdej wiadomości (po lewej stronie, wyróżniony na niebiesko).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gra była tak "dobra" że odpaliłem ją jeden raz w dniu premiery bo akurat dostałem ją z kartą i wiecej postanowiłem sie nie męczyc , szkoda że Ubi wydając gry typu tej (albo ostatni AC) ośmiesza sie i nic wiecej...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Watch_Dogs byłoby o wiele lepsze, gdyby autorzy skupili się na skradaniu i nie robili z Aidena na siłę kolejnego superbohatera, mającego w genach szkolenie oddziałów specjalnych.

Ograniczenie sekwencji strzelanych na rzecz skradania i kombinowania powinno być jednym z głównych założeń "dwójki".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować