Zaloguj się, aby obserwować  
Black_Dog

StarCraft 2 - temat ogólny [M]

10149 postów w tym temacie

Dnia 07.08.2007 o 12:21, gemGreg napisał:

w sc to myslisz nie ma micro i kontroli mapy? widac ze nie grales


oj gralem i to duzo tylko ze ty nie grales w DOWa - ja mam porownianie a Ty nie i dlatego nigdy nie zrozumiesz co do Ciebie mowie - w DOWie nie mozesz siedziec sobie w bazie i budowac armii bo w lokacji stratowej masz 1-3 punkty strategiczne to jest tak jakbys mial jedna kupke krysztalkow w starcrafcie to raz a dwa ze poza zniszczeniem przeciwnika w DOWie wygrywa sie takze przez kontrolowanie wiekszosci takich punktow oraz pzycji kluczowych wiec mozesz miec najpotezniejsza armie i 10 baz ale jesli nie bedziesz kotrolowal tych punktow (nie odbijesz ich na czas) to przegrywasz - wiesz jakie to daje mozliwosci biegajacym/skaczacym/teleportujacym sie i niewidzialnym jednostkom ?

a tak btw drogi przyjacielu mam skonczone 25 lat i gram w RTSy od kiedy postaly (dune II, C&C) wiec jesli mowie ze DOW to najlepszy RTS w jaki gralem to powinno Cie to chociaz skonic do zastanowienia ;-))) uwazam ze SC2 bedzie dobra gra i na pewno sie spodoba w Koreii i zbliza sie troche do DOWa ale mialem nadzieje na wiecej...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wiem jak wyglada sprawa z umiejetnosciami i mobilnoscia ras... ale skoro grales i w sc i ogladales filmy sc2 to pewnie zauwazyles ze z racji np. warp gatow u tossa czy vikingow albo reaperow u terka nacisk na myslenie taktyczne jeszcze bardziej sie zwiekszy... a co do wcg to starcraft jest dyscyplina chyba nawet dluzej od dowa... poza tym w sc gra sie w innych prestizowych konkursach gdzie dowa juz nie uswiadczysz... a co do dow2 to jeszcze dluugo nie wyjdzie... thq ma teraz duzo wiecej projektow i watpie by mialo czas wypuscic nastepnego whammera w najblizszym czasie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 07.08.2007 o 12:43, bleblep napisał:

i kończę tę dyskusję bo to temat o sc 2 a nie o w 40


te przepychanki sa bez sensu jesli ja gralem w obie te gry a TY tylko w jedna... zas moja glowna mysla nie jest to ze DOW jest najlepszy tylko to ze SC2 moglbyc naprawde lepsza gra gdyby Blizzard odwazyl sie na bardziej radykalne zmiany bo mnie wogole nie obchodzi to co chce Korea oni moga sobie grac w jedynke skoro im sie nie znudzila...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.08.2007 o 12:48, Noirr napisał:

wiem jak wyglada sprawa z umiejetnosciami i mobilnoscia ras... ale skoro grales i w sc i ogladales
filmy sc2 to pewnie zauwazyles ze z racji np. warp gatow u tossa czy vikingow albo reaperow
u terka nacisk na myslenie taktyczne jeszcze bardziej sie zwiekszy...


akurat to ze tossi beda mogli sie teleportowac jak eldarzy za marines beda mieli plecaki odrzutowe i kapsuly desantowe jak space marines (nazwa zastrzezona przez Games Worshop - tworcow Warhammera) mi sie podoba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

za to w sc musisz zdobywac expy bo jak bedziesz siedzial w bazie to zostaniesz zjechany nim minie 10 minut gry... przeciez naturala w sc ma sie juz po 4-5 minutach... i tu tez mozesz miec najpotezniejsza armie ktora rozejdzie sie po lokciach jak nie bedziesz mial baz... przyklad - widzialem rep z wcg 2k6 na ktorym grali toss vs toss... jeden poszedl w cariery a drugi w tym czasie robil expy... ten z carierami dlugo sie trzymal ale w koncu i tak zostal pojechany przez masowke highow i dragow... a co do micro... to ty chyba tez niebardzo widziales dobre gry w sc gdzie tam podczas walki micruje sie pojedyncze jednostki... polecam obejrzenie repow gier Nal-Ra...

btw mam 18 lat, a w dune 2 gralem jeszcze na amige... wiec twoj autorytet wcale nie jest wiekszy od mojego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

za to w sc musisz zdobywac expy bo jak bedziesz siedzial w bazie to zostaniesz zjechany nim minie 10 minut gry... przeciez naturala w sc ma sie juz po 4-5 minutach... i tu tez mozesz miec najpotezniejsza armie ktora rozejdzie sie po lokciach jak nie bedziesz mial baz... przyklad - widzialem rep z wcg 2k6 na ktorym grali toss vs toss... jeden poszedl w cariery a drugi w tym czasie robil expy... ten z carierami dlugo sie trzymal ale w koncu i tak zostal pojechany przez masowke highow i dragow... a co do micro... to ty chyba tez niebardzo widziales dobre gry w sc gdzie tam podczas walki micruje sie pojedyncze jednostki... polecam obejrzenie repow gier Nal-Ra...

btw mam 18 lat, a w dune 2 gralem jeszcze na amige... wiec twoj autorytet wcale nie jest wiekszy od mojego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.08.2007 o 12:47, Teokrata napisał:

a tak btw drogi przyjacielu mam skonczone 25 lat i gram w RTSy od kiedy postaly (dune II, C&C)
wiec jesli mowie ze DOW to najlepszy RTS w jaki gralem to powinno Cie to chociaz skonic do
zastanowienia ;-))) uwazam ze SC2 bedzie dobra gra i na pewno sie spodoba w Koreii i zbliza
sie troche do DOWa ale mialem nadzieje na wiecej...


Ja mam 24 skończone i grałem również w te gry :P w DOWa tylko chwile w single. Jakoś mi nie pod pasowało. Powiem tak: nie ma co porównywać tych gier. Styl gry i klimat w SC ma pozostać taki sam, czego i w kolejnych DOWach tobie życzę :P i kończmy ten oftopic :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

SC2 to gra nastawiona także na starcia większych armii niż DoW. No i tutaj nie będzie drużynowej kontroli nad danym typem piechoty, tutaj każda jednostka będzie pojedyncza. Te gry za bardzo się różnią, aby można je było sensownie porównywać. Koniec końców marki takie jak Warcraft czy Starcraft są lepiej rozpoznawalne wśród graczy komputerowych niż Warhammer.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 07.08.2007 o 13:10, Czedwik napisał:

Koniec końców marki takie jak Warcraft
czy Starcraft są lepiej rozpoznawalne wśród graczy komputerowych niż Warhammer.


smieszne... chocby dlatego ze Starcraft by wzorowany na Warhammerze 40.000 ktory liczy juz sobie ponad 20 lat. Mowie o figurkowej grze bitewnej (terranie to space marines, zergowie to tyranidzi a protosii to eldarzy).

a co do roznic i podobienstw to wlasnie starcraft jest gra najbardziej podobna do DOWa - DOW zaczerpnal ze stara rozwiazania zwiazane z niewidzialnoscia zas Blizzard zrobil swoja gre na podstawie bitewniaka i wykorzystal kilka patentow z DOWa w SC2 (plecaki odrzutowe. teleportacje, kapsuly desantowe marines) i dobrze ;-)))

wiec te gry maja wiele podobienstw i mi podobaja sie obie (w SC2 pogram) choc na razie ciagle preferuje DOWa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.08.2007 o 13:10, Czedwik napisał:

SC2 to gra nastawiona także na starcia większych armii niż DoW. No i tutaj nie będzie drużynowej
kontroli nad danym typem piechoty, tutaj każda jednostka będzie pojedyncza.


ale szanuje twoje zdanie bo wiem ze grales tez w DOWa i masz porownanie - faktycznie w starze robi sie wiecej jednostek i wlasnie dlatego trudno nimi pojedynczo dowodzic - w DOWie to co ma byc pojedyncze jest pojedyncze a to co moze byc w oddziala jest w oddzialch co ulatwia dowodzenie - do tego nie wszystko mozna spamowac bo sa przeciez limity na pewne jednostki (mozna miec od 1 do 3) - tak jak bedzie limit na mothershipa protossow ;-PPP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.08.2007 o 21:07, fearon napisał:

...
I tu może być jednak nieciekawie. Bo trzeba ustanowić, który statek będzie u Protossów najsilniejszy.
"Rozreklamowana" Matka, czy sprawdzony Carrier? Dwóch potężnych być nie może (byłoby to zbytnie
przegięcie), z kolei zmiana Mothershipa w coś na wzór Arbitra, wymagałaby całkowicie innych
umiejętności, a osłabienie Carrierów... Czy ktoś potrafi wyobrazić sobie słabe/średnie Carriery?
Ja nie...

Heh, o tym już się wypowiadałem na FA :). Dodam tylko, że po głębszym namyśle wydaje mi się, że jednak powrót Carrierów (na miejsce Tempestów) nie jest najlepszym pomysłem. Coś będzie musiał Blizzard z tym fantem zrobić i oby nie zaowocowało to osłabieniem lotniskowców (w końcu terrańskie Battlecruisery nie zmieniły się aż tak bardzo).

Lailonn
Patrz na drzewka technologii Protossów i Terran i się ciesz, już teraz obie rasy mają więcej jednostek, niż w SC i BW razem wziętych :).
BTW, czy mi się zdaje, czy Deep Space Relay wygląda jak nadbudówka (lub rozbudowana) Armory?

Dann
Czy kampanii Precursor, Enslavers i Enslavers: Dark Vengeance też nie uznajesz? Uważam, że można (a nawet należy :)) się odciąć od wszelkich "fan fiction", ale wątków umieszczone w grze (niezależnie od platformy) i plikach pochodzących bądź "pobłogosławionych" przez Blizzarda nie można odrzucać.
BTW, Fenix na pewno nie zostanie wskrzeszony, to zostało jednoznacznie powiedziane :).

20070807133556

20070807133710

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.08.2007 o 13:39, Teokrata napisał:


> Koniec końców marki takie jak Warcraft
> czy Starcraft są lepiej rozpoznawalne wśród graczy komputerowych niż Warhammer.

smieszne... chocby dlatego ze Starcraft by wzorowany na Warhammerze 40.000 ktory liczy juz
sobie ponad 20 lat. Mowie o figurkowej grze bitewnej (terranie to space marines, zergowie to
tyranidzi a protosii to eldarzy).

a co do roznic i podobienstw to wlasnie starcraft jest gra najbardziej podobna do DOWa - DOW
zaczerpnal ze stara rozwiazania zwiazane z niewidzialnoscia zas Blizzard zrobil swoja gre na
podstawie bitewniaka i wykorzystal kilka patentow z DOWa w SC2 (plecaki odrzutowe. teleportacje,
kapsuly desantowe marines) i dobrze ;-)))

wiec te gry maja wiele podobienstw i mi podobaja sie obie (w SC2 pogram) choc na razie ciagle
preferuje DOWa



człowieku wiesz co ty piszesz przecież jak możesz twierdzić że sc jest wzorowane na w 40k zal mi Cię wszystkie gry w których są teleportacje desanty i plecaki odrzutowe to są wzorowane na w40 k weś się trochę zastanów co piszesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.08.2007 o 17:31, bleblep napisał:

człowieku wiesz co ty piszesz przecież jak możesz twierdzić że sc jest wzorowane na w 40k zal
mi Cię wszystkie gry w których są teleportacje desanty i plecaki odrzutowe to są wzorowane
na w40 k weś się trochę zastanów co piszesz


Jeżeli mogę się wtrącić...
Blizzard przy tworzeniu SC czerpał inspiracje z W40k, i Blizzard to potwierdził. A w czerpaniu inspiracji z tego, czy innego uniwersum nie widzę nic złego...

BTW- skończylibyście tą dyskusję co jest lepsze: DoW czy SC. To dwie zupełnie odmienne gry, a dsykutując o tym robicie jedynie śmietnik w temacie. Rzekłem.

I żeby nie robić niepotrzebnego offtopu: czy Reavery zostały "na bank" usunięte z gry? I czy wiadomo dlaczego został usunięty?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.08.2007 o 17:51, Dyzio Diablo napisał:

I żeby nie robić niepotrzebnego offtopu: czy Reavery zostały "na bank" usunięte z gry? I czy
wiadomo dlaczego został usunięty?


Ponoć Colossusy idealnie zastąpiły "Robaczki" w roli protosskich "wymiataczy" grup jednostek, więc stare poszło do kosza(to znaczy, do edytora SC2 :) ).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To żadne rozwiązanie, a to że SC2 korzysta z kilku świetnych rozwiązań z Warhammera 40.000: Down of War to czy to oznacza, że to źle? Moim zdaniem wcale to nie ujmuje grze, że korzysta z dorobku innych, a do tego dorzuca coś od siebie.
A, że w oba te eRTeSy gra się znakomicie to już inna sprawa. :-)

@ Dyzio Diablo

Dnia 07.08.2007 o 19:12, goomis74 napisał:

I żeby nie robić niepotrzebnego offtopu: czy Reavery zostały
"na bank" usunięte z gry? I czy wiadomo dlaczego został usunięty?


Tu masz news, który o tym mówi, tzn musisz poczytać dział o Protossach. ;>
http://www.starcraft.strategie.pl/index.php?subaction=showcomments&id=1186251336&archive=&start_from=&ucat=7&

Początkowo Reaver miał być w SC2, ale uznano, że Colossus świetnie go zastąpił, a balans jest w SC ważny, więc mnie taka zagrywka nie dziwi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.08.2007 o 14:08, Blackhand napisał:

Coś będzie
musiał Blizzard z tym fantem zrobić i oby nie zaowocowało to osłabieniem lotniskowców (w końcu
terrańskie Battlecruisery nie zmieniły się aż tak bardzo).

Jest jeszcze jedna sprawa. Mamy już wymienione dwa super statki u Protossów, lecz jest jeszcze jeden: Warp Ray. W końcu "kwiatek" może dość szybko zniszczyć większe zabawki wroga. Mamy więc trzy super statki w jednej rasie. Jak miło... ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować