Michu94x

Konsole Wii, PlayStation, Xbox

23732 postów w tym temacie

Jeśli mowa o chłodzeniu to ostatnio mówiono się że usługa Wiiconnect24 w Wii bardzo nagrzewa procesory gdy jest włączona i wiekszość uzytkowników tejże konsoli juz ją wyłączyła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.07.2007 o 15:17, master matrox napisał:


> Assains Creed to nie jest exclusiw na x0 ?
>

No skąd? On będzie multiplatformowy ;)

mnie raczej zabijanki nie interesują

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.07.2007 o 17:14, Szperacz Robson napisał:

> a jeszcze takie pytanie mam, jak bym kupil premium i by mi padl to dostal bym falcona
tak sie
> zastanawiam(jak by juz wszedl na dobre na rynek)
Wątpię... Raczej naprawiliby ci starą konsolę, albo dali nową ( tę samą wersję którą kupiłeś
).

zależy... Pewne jest jedno, że większość konsol, które wraca to nie są te same co się wysyłało, z tego co ja wiem... A że M$ przeznaczył sporo kasy na poprawę "awaryjności", wiec może być tak, że po premierze falcon będzie już leciał z serwisu, ale nie wiadomo...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.07.2007 o 19:11, syriusz.b napisał:

> > a jeszcze takie pytanie mam, jak bym kupil premium i by mi padl to dostal bym falcona

> tak sie
> > zastanawiam(jak by juz wszedl na dobre na rynek)
> Wątpię... Raczej naprawiliby ci starą konsolę, albo dali nową ( tę samą wersję którą kupiłeś

> ).
zależy... Pewne jest jedno, że większość konsol, które wraca to nie są te same co się wysyłało,
z tego co ja wiem... A że M$ przeznaczył sporo kasy na poprawę "awaryjności", wiec może być
tak, że po premierze falcon będzie już leciał z serwisu, ale nie wiadomo...


Ponoć M$ chce wydać pare punktów serwisowych w NYC specjalnie do naprawiania X''a tylko "na wszelki wypadek" - lol, coś mi tu śmierdzi...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

/.../

Totalnie nieopłacalne. 33% z 11.1 Mln to 3.7 mln systemów. Zakładając że system kosztuje 400$ (a tyle kosztuje w zaokrągleniu, chociażby na gamestop.com - o cent nie będziemy się kłócić) daje nam to 1 480 000 000$ strat dla MS. Nawet gdyby wymieniali co drugą zepsutą konsolę, mieli by ponad 740 000 000$ na minusie. A co mają zrobić ze starymi systemami? Sprzedać ruskim? :D Śrubokrętem i wiertarką pozmieniać proces technologiczny na 65nm? Czy wstawić z powrotem do sklepów jako nówki z plakietkami "NEW! LOWER PRICE!"? Znając MS, nawet ta ostatnia opcja może być prawdopodobna...

P.S. Taaak, wiem że nie wszystkie sprzedane konsole to Pro packi, ale nawet jeśli brać pod uwagę różnicę ceny, to MS traci ponad miliard dolców. Podarunek od Billa dla graczy? Wydał kasę na przedłużenie gwarancji, więc do rzuci coś bonusowo? Nie rozśmieszajcie mnie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pytanie - naprawdę nikt nie posiada niepotrzebnego kodu na 48h? :)
A propos - myślicie, że karty na abonament potanieją po wejściu usługi Xbox Live do naszego kraju?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.07.2007 o 21:09, RX-8 napisał:

/.../

Totalnie nieopłacalne. 33% z 11.1 Mln to 3.7 mln systemów.


33% to liczba wyssana z palca więc twoje wyliczenia są nic nie warte.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.07.2007 o 22:12, Arin napisał:

33% to liczba wyssana z palca więc twoje wyliczenia są nic nie warte.


No patrz, a to ciekawe! Właśnie widać, jakie pojęcie masz o awaryjności x0.

Sugeruję zapoznanie się z danymi spod tego linku: http://www.360-gamer.com/news.asp?id=1143

Oraz tego, pochodzącego z rodzimego serwisu: http://gry.onet.pl/1562172,,Przera%BFaj%B1ce_statystyki_wadliwych_Xbox%F3w_360,wiadomosc.html

Wyssana z palca? Jezusie słodki, ilu ludzi ssie palce pisząc wiadomości. I to także w serwisie dotyczącym samego x-pudła...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.07.2007 o 23:05, RX-8 napisał:

> 33% to liczba wyssana z palca więc twoje wyliczenia są nic nie warte.

No patrz, a to ciekawe! Właśnie widać, jakie pojęcie masz o awaryjności x0.

Sugeruję zapoznanie się z danymi spod tego linku: http://www.360-gamer.com/news.asp?id=1143


Oraz tego, pochodzącego z rodzimego serwisu: http://gry.onet.pl/1562172,,Przera%BFaj%B1ce_statystyki_wadliwych_Xbox%F3w_360,wiadomosc.html

Wyssana z palca? Jezusie słodki, ilu ludzi ssie palce pisząc wiadomości. I to także w serwisie
dotyczącym samego x-pudła...

a co mnie obchodzi Microsoft, ile straci.
Dla mnie jest ważne to żebym ja się świetnie bawił ;=)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.07.2007 o 09:06, Hard Moon napisał:

Mam pytanie, czy na te święta będą jakieś zestawy Xbox360 w sklepach?
Chodzi mi o np. że w zestawie jest gra.


A i jeszcze jedno gry mozesz juz dostac za 30 zl w bdb np PGR3 czy kameo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie ja to pisałem, tekst jakiegoś kolesia.
Ale nie zapomniajcie o tym że X360, ma lepszy układ graficzny, i potrafi sobie poradzić HDR+AA naraz, a układ graficzny PS3 nie.W praktyce obie konsole są do siebie wydajnościowo bardzo podobne. Jednak oczywiście dany developer może napisać tytuł, który będzie miał duże problemy z pracą przy identycznym wyglądzie i efektach na platformie konkurencyjnej. Zacznijmy może od CPU, który jest słabszy w Xboxie - 115 GFLOPS, natomiast The Cell oferuje wydajność 218 GFLOPS. To jednak czysta teoria, w praktyce przyjdzie bardzo długo poczekać, aż developerzy nauczą się korzystać z wszystkich rdzeni The Cell. Natomiast CPU w Xboxie jest łatwiej programowalny. To samo tyczy się układu graficznego w konsoli Microsoftu, który jest także wydajniejszy od tego w PS3. RSX potrafi bowiem wykonać 136,8 operacji shader w cyklu zegara, układ ATI w Xboxie 192. Dodatkowo układ graficzny w Xboxie cechuje połączona architektura jednostek shader, czego nie można powiedzieć o RSX w PS3. W praktyce oznacza to, że na Xboxie można zrobić więcej (lepsze efekty, nie tylko graficzne), szybciej (szczególnie operacje vertex shader) i łatwiej. Kolejny atut Xboxa 360 stanowi bufor wbudowany w kość graficzną, który przechowuje fragmenty obrazu. W PS3 bufor ten wydzielany jest w pamięci przeznaczonej dla RSX. W efekcie układ graficzny w Xboxie może różne rzeczy robić "w locie", a na PS3 nie jest to takie proste. Efekt w obu wypadkach jest co prawda ten sam, ale czas obliczeń w przypadku PS3 jest znacznie dłuższy. To wszystko może i zapewne będzie owocować różnymi cięciami w obrazie na PS3. Może okazać się, że dana gra na PS3 będzie pracować w niższej rozdzielczości lub oferować gorszą jakość wygładzania krawędzi niz wersja na Xboxa. Kolejna sprawa to kwestia pamięci i rozdzielczości obrazu. System operacyjny Xboxa 360 zabiera 32 MB pamięci z 512 dostępnych. W PS3 system zabiera 64 MB z 256 MB pamięci XDR dla The Cell oraz 32 MB z 256 MB pamięci GDDR3 dla RSX. Sumując, Xbox 360 posiada 480 MB wolnej pamięci dla gier, natomiast PS3 - 416. Na oko różnica nie jest zbyt wielka, lecz należy zaznaczyć, ile z tej pamięci przeznaczono w konsoli Sony dla układu graficznego - niewiele. Na zbyt mało pamięci w PS3 narzekają po cichu developerzy - już słychać było głosy krytyki Ubisoftu przy konwertowaniu Rainbow Six : Vegas. Co to oznacza dla gracza? Może okazać się nie raż, że w tej samej grze na obie konsole tekstury w wersji na PS3 będą wyraźnie słabsze.Na koniec sprawa 1080p w PS3. Tryb 720p to 0,92 miliona pikseli do wyświetlenia, 1080p to już ponad 2,07. Przekłada się to na ogromne obciążenie dla procesora, układu graficznego i szczególnie podsystemu pamięci. Na PC komfortowa gra w 1080p wymaga co najmniej 1 GB pamięci operacyjnej i dwóch 256 MB kart graficznych (szybszych niż RSX w PS3) spiętych razem. PS3 nie ma szans zaoferować podobnej jakości bez poważnych cięć w obrazie (Ridge Racer 7 daje sobie radę, ale ten tytuł nie legitymuje się jakąś naprawdę wyrąbistą oprawą i ciężko go uznawać za prawdziwy test dla 1080p). Pierwsze gry na PS3 w 1080p oferująprzeciętne i nieco za mało ostre tekstury. Tego także nie zmieni żaden cud, gdyż na 1080p w prawdziwej next-genowej jakości obie konsole są o wiele za słabe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sam mam iksa, ale oboje powinniśmy pamiętać, że czas, kiedy to Cell zostanie opanowany, powoli nadchodzi. PS3 ma Blu-ray, a X360 nie - już za niedługi czas powinno to porządnie pogrzebać iksa. A co do wzmiance o 1080p - konsola dopiero się rozkręca, trochę to trwa, ale rozkręca się, daj czas...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.07.2007 o 10:33, WorldWar3PL napisał:

Sam mam iksa, ale oboje powinniśmy pamiętać, że czas, kiedy to Cell zostanie opanowany, powoli
nadchodzi. PS3 ma Blu-ray, a X360 nie - już za niedługi czas powinno to porządnie pogrzebać
iksa. A co do wzmiance o 1080p - konsola dopiero się rozkręca, trochę to trwa, ale rozkręca
się, daj czas...


A ja miałem nadzieję xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.07.2007 o 10:33, WorldWar3PL napisał:

Sam mam iksa, ale oboje powinniśmy pamiętać, że czas, kiedy to Cell zostanie opanowany, powoli
nadchodzi. PS3 ma Blu-ray, a X360 nie - już za niedługi czas powinno to porządnie pogrzebać
iksa. A co do wzmiance o 1080p - konsola dopiero się rozkręca, trochę to trwa, ale rozkręca
się, daj czas...


Co do Blu-ray, co za problem wydać gre na 2, 3, 4 dvd?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może w przyszłości zrobią wersję X360 z Blu-ray, a do tych bez tego będzie można zakupić przenośny czytnik Blu-ray. Kto wie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.07.2007 o 10:52, Hard Moon napisał:

> Sam mam iksa, ale oboje powinniśmy pamiętać, że czas, kiedy to Cell zostanie opanowany,
powoli
> nadchodzi. PS3 ma Blu-ray, a X360 nie - już za niedługi czas powinno to porządnie pogrzebać

> iksa. A co do wzmiance o 1080p - konsola dopiero się rozkręca, trochę to trwa, ale rozkręca

> się, daj czas...
>
>
Co do Blu-ray, co za problem wydać gre na 2, 3, 4 dvd?

w sumie zaden pamietam ze byly takie gry na ps 0ne znaczy chyba na 2 plytach i to w grze nie przeszkadzalo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.07.2007 o 10:55, Mac Cry napisał:

Może w przyszłości zrobią wersję X360 z Blu-ray, a do tych bez tego będzie można zakupić przenośny
czytnik Blu-ray. Kto wie?


nawet jak zrobią to nic to nie da... Z zapowiedzi M$ gry będą robione tylko na DVD... Po prostu zbliżają się czasy, gdy ludzie z X360 (aaa Heavenly Sword...) będą dostawać inne (niekoniecznie gorsze gameplayowo) graficznie gry... DVD bardzo ogranicza i ów gra w nawiasie np. by się już na ten dysk nie zmieściła. Najoptymalniej to mieć obie konsole - normalnie PS3 i X360 na exclusivy - marzenia... (kurammi nie odzywaj się :p)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się