• 0
Zaloguj się, aby obserwować  
DarkStar

Spellforce 2 - problemy

Pytanie

musze przyznac, ze szlag mnie trafia. gra wydana tak pieknie, a chrzani sie juz po instalacji.

po pierwsze primo nie mam polskich liter, tylko krzaczki. tekstu nie daje sie czytac.

po drugie primo nie dziala dzwiek w filmikach.

po trzecie primo portret bohatera w lewej gornej czesci ekranu mruga i sniezy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1046 odpowiedzi na to pytanie

  • 0
Dnia 16.08.2006 o 23:46, Ciastuś napisał:

ani slowa? oj coraz gorzej ze spostrzegawczoscia naszej mlodziezy...


No faktycznie, ale wiesz, nie śledzę każdego newsa o tej grze, ale nie zmienia to faktu, że brak w tej wypowiedzi konkretów, a właściwie dat, bo te mnie i wiele innych osób najbardziej interesują.

-> Radament

Gdzie Ty tu widzisz hipokryzję? Ja nigdzie nie pisałem, że będę spokojnie czekał na patcha przez niewiadomo ile czasu, a teraz robię co innego. Dalej spokojnie czekam. Nie rozumiem Cię, mamy nie mówić o problemie i czekać aż samo się rozwiąże? Jak się człowieka nie pogoni chociaż troszkę, to potem bywa różnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 16.08.2006 o 23:54, GanD napisał:

> ani slowa? oj coraz gorzej ze spostrzegawczoscia naszej mlodziezy...

No faktycznie, ale wiesz, nie śledzę każdego newsa o tej grze, ale nie zmienia to faktu, że
brak w tej wypowiedzi konkretów, a właściwie dat, bo te mnie i wiele innych osób najbardziej
interesują.

Doprawdy ?? ;)
Patch do pobrania od godziny 16:08 na :
http://www.gram.pl/pliki_szczegoly.asp?id=1336

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 17.08.2006 o 00:03, Evil Khan napisał:

Doprawdy ?? ;)


Doprawdy, a ponoć to ta dzisiejsza młodzież ma problemy ze wzrokiem...

"Nie zmienia to jednak faktu, że przydałby się też patch optymalizujący grę, a tu na razie ani słowa na ten temat. "

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Co do textur i różnych braków, to w logu zaczynają się pojawiać różne przypisy typu:

[WARN][GD]: [135270] CGdCommandsScript::DoCmdScriptSpawnUnit: PlayerKit not found! (Unit: 448, 1 / PlayerKit: PlayerAllies)
[WARN][GD]: [135280] CGdCommandsScript::DoCmdScriptSpawnUnit: PlayerKit not found! (Unit: 447, 1 / PlayerKit: PlayerAllies)

Na jednym kompie mam tylko 2, a na drugim jak sprawdzałem to po dojściu do połowy drugiej mapy już 9 wpisów tego typu.

Pamiętam, że w SF1 też takie braki się pojawiały w logach i to zarówno w podstawce jak i w wersji 3in1.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

czy na sprzecie:
Athlon 1700+ 9 taktuje~ 1200)
512DDR
radeon 9200 PRO 128mb 500mhz dam rade pograc w Spellforchociaz na minimalnych ustawieniach... a jesli nie to co powinienem wymienic na poczatek/

wiem ze moje drugie pytanie nie powinno sie tutaj znalezc, ale czy w Obvilion mam szanse zagrac?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Przede wszystkim proponowałbym zwiększyć ilość ram, a czy gra Ci pójdzie... Tego obecnie nikt nie jest w stanie powiedzieć, bo są z nią poważne problemy i nawet ludziom z najlepszymi konfiguracjami gra czasami chodzi beznadziejnie.

Wymagania sprzętowe (minimalne):
Windows 2000/XP, Intel Pentium 4 1,5 GHz, 512 MB RAM, karta graficzna 3D i 128 MB RAM (GeForce 4 Ti i wyższe), 5 GB wolnej przestrzeni na dysku twardym, DirectX 9.0c, DVD-ROM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Nie robiłem nic, dosłownie nic z ustawieniami gry. Do tej pory odtwarzałem filmik początkowy naście razy, za każdym był w nim dźwięk, dzisiaj zniknął i za nic nie chce wrócić. Jak sobie z tym poradziliście?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

W opisie łatki pisze, że ta rozwiązuje problemy z polską wersją w rozdzielczościach powyżej 1024x768. No dobra, a co z tymi użytkownikami co posiadają słabsze kompy i mogą grać tylko na rozdzielczości 800x600 ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 17.08.2006 o 14:17, Seqiu napisał:

No dobra, a co z tymi użytkownikami co posiadają słabsze kompy i mogą grać tylko na rozdzielczości 800x600 ?


A nie sprawdziłeś po prostu, czy łatka naprawia też problem w 800x600?

Mój problem z brakiem dźwięku został już rozwiązany. Zainstalowałem najnowsze sterowniki do płyty głównej i pomogło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Rzeczywiście łatka pomaga także w rozdzielczości 800x600 ;) W sumie to jak łatka pomaga we wszystkich rozdzielczościach, to dlaczego jest napisane "Łatka rozwiązuje problemy z poprawnym wyświetlaniem polskich czcionek w rozdzielczościach wyższych niż 1024x768." ?

O dziwo po zainstalowaniu tej łatki, reklamówki które lecą przed wejściem do menu przestały się ciąć. Dźwięk także jest w intrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

ZGŁOSZENIE bijącego po oczach błędu w lokalizacji:

Dlaczego "czas budowy" budynków jest przetłumaczony jako "Czas szkolenia robotnika". Może to też nie jest czas budowy tylko coś innego, ale na pewno nie jest to czas szkolenia robotnika, pojawia się to po najechaniu na każdą ikonkę budynku do postawienia zaraz pod ilością potrzebnych materiałów. Czy można to od razu poprawić w najbliższym możliwym patchu? I czy zgłaszać takie rzeczy do pomocy technicznej, czy może warto założyć wątek "Spellforce2 - uwagi do tłumaczenia"?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 17.08.2006 o 21:30, lastvegas napisał:

MandiATO jak z wydajnością? Poprawiło się coś?


U mnie niewiele... Nie mogę dorwać tego hotfixa do XP dla dwujajowców... Wywaliłem dosłownie wszystko co mogło się odpalać przy starcie, slideshow nieco się zmniejszył, ale nadal dalekie to od płynności, no i zmiana ustawień opcji graficznych nie zmienia nic w prędkości działania gry, czyli chyba jednak coś jest nie tak z procedurami dobierania zoptymizowanych fragmentów kodu pod znaleziony sprzęt lub nawet z samą detekcją (jednego byka z detekcja poprawiłem ręcznie w hwdb.xml i teraz chociaż gra poprawnie dobiera optymalne ustawienia ustawień graficznych, ale o tej poprawce pisałem już gdzieś tutaj na forum, dotyczy nierozpoznawania kart ATI firmy ASUS na oryginalnych ASUS-owych sterownikach, równiez fragment pliku poprawionego wklejałem).

Jakby ktoś miał ten hotfix do polskiego windowsa dla procesorów dwurdzeniowych to proszę o podesłanie do testów.Dokładnie to chodzi o WindowsXP-KB896256-v3-x86-PLK.exe.

No i nadal nie wiem dlaczego wpisanie w konfigu wartości innej niż screenrefresh="0" (najwłaściwsza dla mego monitora to 60 lub 75) powoduje w ogóle nieotwieranie się ekranu gry, a w diag/log.txt zapis kończy się na daniu mojej karcie 16 punktów, dkoładnie w momencie przed kolejną linią mającą zawierać informacje o otwartym ekranie.

Mam nadzieję, że te informacje może komuś (szczególnie dla pracowników CDP) coś pomogą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Ja też nie bardzo rozumiem dlaczego na jednym kompie gra działa OK a na drugim jak testuje to laguje.

Różnice w config.xml mam takie:

Przy Athlon 2500+@2200MHz i GF 7800GS AGP 1GB RAM (to ten lagujący):
lastdeviceid="245"
optiontexturesizebias="0"
filtermaxdistance="225.000000"
<pregame mtm_online_name="" />

Przy Athlon64 3500+@2330MHz i GF6800GT@Ultra+ PCI-E 1GB RAM (podstawowy nielagujący i to w rozdziałce 1280):
lastdeviceid="249"
optiontexturesizebias="0.000000"
filtermaxdistance="225"
ignore_gameover="0" /> - dodatkowo w linijce z debugmode="0"
BRAK<pregame mtm_online_name="" />

I to byłoby na tyle z różnic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

wychodzi na to, że ja mam fuksa. Mam Athlona 2600+ Barton, 1 GB (2x 512), Radeona 9600 pro 128 MB (400\600), EpoXa 8rda3+ (nForce 2 Ultra 400) i Audigy 2 ZS. Gra bez żadnych łatek chodzi mi w 1024x768 w średnio-wysokich ustawieniach. Czasem tnie, głównie w miastach, ale jestem już do tego moim przyzwyczajony. Mam w planie kupić GF 7600 GT na AGP (jak w końcu wyjdzie, GF 7600 GS na AGP można już w niektórych sklepach zamawiać), ale jak gra ma z nimi problemy, to lepiej się zastanowie. Co do dźwięku w intrze: uruchamiam grę w pełni podniecony (tyle czekania na gre!!) a tu głosu nie ma. Trochę zacząłem kląć, ale okazało sie, że dźwięku nie ma bo... nie było płyty w napedzie. Później szło wszystko spoko. Podobnego buraka miałem z Heroes V: zacząłem grać z łatką 1.1 i dźwięk w intrze był. Zaistalowałem łatke 1.2 i skonczyłem grę - włancza się outro i dźwieku nie ma!!! A taki fajny filmik. Dodam, że w intrze też zniknął, a płytka cały czas jest w napędzie. Czekam na łatke 1.3. Możliwe, że te buraki wynikają z genialnego zabezpieczenia, jakim jest SecuRom (dobrze, że nie jest to StarSyf, ale i tak potrafi wkurzyć).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Witam
Tez sie dolaczam, na mojej maszynie (sempron3000+, 1gb ddr, gf 6600gt) tez nie da sie grac, dobrze ze pare dni wczesniej kupielem spellforce1 :) nie wiadomo ile trzeba bedzie czekac na tego patcha - czy inny sposob na ta gre - wiec moze zdaze przejsc sf1 z dodatkami :) kto wie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować