Zaloguj się, aby obserwować  
Szalony_Max

Falloutowe klimaty, czyli jak przeżyć w postnuklearnym świecie.

463 postów w tym temacie

Dnia 09.01.2006 o 15:28, Sarafan_Knight napisał:

> Jak przejść fallout 2

Byłem w Navarro nie mam komputera nawigacyjnego do Posejdona , nie mam modułu rozpoznania głosowego do Krypty 13

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ciekawe co by było gdyby naprawde zrobił się teraz taki postnuklearny świat =] hardcore xD ja bym poszedł do sklepu i wziął wszystkie gry komputerowe bo i tak nie było by sprzedawców ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.01.2006 o 09:48, WorldWar3PL napisał:

ciekawe co by było gdyby naprawde zrobił się teraz taki postnuklearny świat =] hardcore xD
ja bym poszedł do sklepu i wziął wszystkie gry komputerowe bo i tak nie było by sprzedawców
;p


albo sprzedawca powitał by cie obrzynem bo i tak nie było by policjantów :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.01.2006 o 09:47, kali11 napisał:

Byłem w Navarro nie mam komputera nawigacyjnego do Posejdona , nie mam modułu rozpoznania
głosowego do Krypty 13


Komputer nawigacyjny znajduje się w krypcie 13. Moduł rozpoznawania głosowego można dostać w dwóch miejscach. 1 w sklepie z bronią w New Reno płacąc 3000$ a drugim miejscem jest Krypta 15.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.01.2006 o 10:25, kali11 napisał:

A o co chodzi z sojuszem z RNK bo nie chcą mnie wpuścić do strefy Rządowej, Czy to dobrze że
"wykosiłem" całe Kryptopolis???


Olśniło mnie. Z tą kryptą 15 to błąd. Moduł znajduje się w krypcie nr. 8 w ta która jest w Kryptopolis.
Zabijając całe Kryptopolis ograniczyłeś sobie część możliwych zadań.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.01.2006 o 10:33, kali11 napisał:

Ale zawsze zostaje Krypta 13 tylko kto ma ten komputer bo w 8 znalazłem tylko hydroprocesory
(po co ??)


Źle szukałeś powinieneś jeszcze raz sprawdzić 2 poziom krypty nr 8 w Kryptopolis moduł głosowy znajduje się w jednej ze skrzyń. Hydroprocesory to nawiązanie do Fallouta 1 w którym trzeba było dostarczyć hydroprocer do krypty nr 13.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.01.2006 o 10:25, kali11 napisał:

Na którym poziomie krypt sa komputery ???


Do Posejdona nie są Ci potrzebne komputery nawigacyjne, tylko części do komputera nawigacyjnego (NavCom Parts). Części te znajdują się w magazynie na trzecim poziomie Krypty 13 (Vault 13).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.01.2006 o 22:02, falloutboy napisał:

ktoś coś wie na temat fallout 3 bo bethsoft nawet ociupinki informacji na ten temat nie ma
a oni mają przecierz przwa do falloutów 3,4 i 5


Wiemy tylko tyle, że po wydaniu Obliviona Bethesda najprawdopodobniej zajmie się Fallout''em 3 i że będzie on działał na silniku Obliviona.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.01.2006 o 22:09, Sarafan_Knight napisał:

> ktoś coś wie na temat fallout 3 bo bethsoft nawet ociupinki informacji na ten temat nie
ma
> a oni mają przecierz przwa do falloutów 3,4 i 5

Wiemy tylko tyle, że po wydaniu Obliviona Bethesda najprawdopodobniej zajmie się Fallout''em
3 i że będzie on działał na silniku Obliviona.

oblivion zapowiada sie fenomenalnie więce fallout będzie jeszcze lepszy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.01.2006 o 22:11, falloutboy napisał:

oblivion zapowiada sie fenomenalnie więce fallout będzie jeszcze lepszy


Niekoniecznie. :) A to z jednego powodu. Utrata klimatu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.01.2006 o 22:12, Sarafan_Knight napisał:

> oblivion zapowiada sie fenomenalnie więce fallout będzie jeszcze lepszy

Niekoniecznie. :) A to z jednego powodu. Utrata klimatu...

też racja mogą z niego zrobić tempy fpp w takim stylu jak area 51 czy painkiller

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.01.2006 o 22:15, falloutboy napisał:

też racja mogą z niego zrobić tempy fpp w takim stylu jak area 51 czy painkiller


Nie no, aż tak źle to może nie będzie. :) Przez brak klimatu miałem na myśli raczej przeniesienie świata do 3D.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.01.2006 o 22:17, Sarafan_Knight napisał:

> też racja mogą z niego zrobić tempy fpp w takim stylu jak area 51 czy painkiller

Nie no, aż tak źle to może nie będzie. :) Przez brak klimatu miałem na myśli raczej przeniesienie
świata do 3D.

no wież nie założył by cie już widze te hasła" jesteś samotnym żołnieżem bracstwa zagubionym w zapomnianym kompleksie mutanów ..." i sieczka bez mózgich mutantów robotów oczywiści sam wybijesz 75% populacji mutantów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.01.2006 o 22:23, falloutboy napisał:

no wież nie założył by cie już widze te hasła" jesteś samotnym żołnieżem bracstwa zagubionym
w zapomnianym kompleksie mutanów ..." i sieczka bez mózgich mutantów robotów oczywiści sam
wybijesz 75% populacji mutantów


Raczej nie sądzę, żeby tak doświadczona w cRPG-ach firma jak Bethesda aż tak zwaliła Fallout''a. Przecież gracze by im tego nie wybaczyli. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.01.2006 o 22:27, Sarafan_Knight napisał:

> no wież nie założył by cie już widze te hasła" jesteś samotnym żołnieżem bracstwa zagubionym

> w zapomnianym kompleksie mutanów ..." i sieczka bez mózgich mutantów robotów oczywiści
sam
> wybijesz 75% populacji mutantów

Raczej nie sądzę, żeby tak doświadczona w cRPG-ach firma jak Bethesda aż tak zwaliła Fallout''a.
Przecież gracze by im tego nie wybaczyli. :)

pare razy się na grach już zawiodłem ale co do mojego scenariusza chyba masz racje Bethesda aż tak tego nie zawali
chyba fajny był by Obliviona w tym klimacie dali by fajne profesje tylko żeby zostawili mape świata

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dodam coś od siebie. Z tego co zaóważyłem Betsheda tworzy gierki Naprawde ogromne, choćby tylko Morrowind, Daggerfall, albo Arena z serii The Elder Scroll. Przecież te gierki były naprawde ogromne. A taki sobie kompleks z mutantami nawet spory za wiele by nie zmieścił lokacji :-P. Nie naprawde nie sądze żeby ta firma zwaliła Fallouta, hehe już oni najlepiej wiedzą co bym im fani zrobili za coś takiego, były by pewnie zamachy bombowe na siedzibe firmy :-D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować