Zaloguj się, aby obserwować  
Strange101

Planescape: Torment

3582 postów w tym temacie

Dnia 14.06.2009 o 22:41, Jagged napisał:

niestety nic to nie daje... wylaczylem te przyspieszenie i nic...


Wyłącz kursor sprzętowy, wyłącz "Programowe lustrzane odbicia" daj wysoki priorytet i uruchom grę w trybie zgodności z W98.

Musisz popróbować :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.06.2009 o 07:41, Kedziorus napisał:

Dodam jeszcze, że za odkrycie imienia zdobywa się 2 mln expa. Dlatego skończyłem Tormenta
na 23 lvl ;)


Grając solo można P:T ukończyć na ok 44 levcu ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tego co gdzieś czytałem pomóc może ustawienie koligacji na jeden rdzeń (tylko nie pamiętam czy to dotyczyło tej gry) ewentualnie powyłączaj w sterownikach opcje specjalne dla Nvidii (nie mam karty od nvidii ale jak miałem problemy z baldurem to przy radku pomogło wyłączenie specjalnych opcji od ati)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zainstalowalem ponownie fixa z plyty poprawiajacego dzialanie na gf 8800 i wyzej i DZIALA POPRAWNIE :) dzieki za pomocna dlon :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam takie jedno z grubsza chociaż inteligentne pytanie. Do Sfer Wyższych.
Czekaliśmy na wznowienie, ale nie było licencji na PT. Wznowienie jest, więc licencja widać też.
Czekaliśmy na sagę Infinity, ale nie było licencji na PT. Sagi nie ma, choć licencja widać jest (@up).
Czekamy WSZYSCY CIĄGLE na sequel/prequel/teaser choćby %^%#%. Ktoś się może orientuje czy to wznowienie może sugerować ruch w tym kierunku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oficjalna kontynuacja Planescape? Obawiam się że nie ma na to szans, właściciel praw do świata czyli Wizards of the Coast uznał że świat jest martwy i chyba zamierza trwać w tym postanowieniu aż do końca naszego świata:( Nie wiem jak załatwiono sprawę ze wznowieniem ale zrobienie nowej gry to zupełnie co innego, bez zgody WotC lub kupienia od nich licencji nic się tu nie zrobi:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.06.2009 o 01:25, Karharot napisał:

Oficjalna kontynuacja Planescape? Obawiam się że nie ma na to szans, właściciel praw
do świata czyli Wizards of the Coast uznał że świat jest martwy i chyba zamierza trwać
w tym postanowieniu aż do końca naszego świata:( Nie wiem jak załatwiono sprawę ze wznowieniem
ale zrobienie nowej gry to zupełnie co innego, bez zgody WotC lub kupienia od nich licencji
nic się tu nie zrobi:(

Nie do końca martwy, w 4 ed. Manual of the Planes jest kilka stron o Sigil - City of Doors, Lady of Pain itd. Czyli teoretycznie coś mogło by powstać, ale słabe wyniki finansowe cz. 1 i nietypowy świat mogą odstraszać potencjalnych zainteresowanych. Na obrazku "nowe" Sigil ;-)

20090616015151

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli coś tam jednak dycha:) Pytanie tylko czy oznacza to że w WotC poszli po rozum do głowy i docenili swoje własne dzieło czy też chcą wykorzystać resztki popularności Planescape''a do wypromowania innych swoich pomysłów...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.06.2009 o 02:07, Karharot napisał:

Czyli coś tam jednak dycha:) Pytanie tylko czy oznacza to że w WotC poszli po rozum do
głowy i docenili swoje własne dzieło czy też chcą wykorzystać resztki popularności Planescape''a
do wypromowania innych swoich pomysłów...

Problem polega chyba właśnie na tym, że nie swoje własne dzieło, tylko kupione razem z całym TSR, niejako hurtowo i uznane za zbyt skomplikowane dla mało wymagającego odbiorcy masowego. Dlatego mój wrodzony optymizm mówi mi, że to raczej ta druga odpowiedź na twoje pytanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witaj!

Dnia 16.06.2009 o 01:25, Karharot napisał:

Nie wiem jak załatwiono sprawę ze wznowieniem
ale zrobienie nowej gry to zupełnie co innego, bez zgody WotC lub kupienia od nich licencji
nic się tu nie zrobi:(


Nie zastanawiało Cię jedno?: Przecież WotC nie zgadzało się nawet na wznowienie sprzedaży, aż tu nagle .... Atari zdobyło prawo do wydania gry (bądź też licencję do wydawania i tworzenia gier w świecie Planescape).
Po pewnym czasie studio Obsidian (a dokładnie Feargus Urquart) - które jest dosyć mocno związane z Atari, i w którym są osoby z Black Isle, w tym główny projektant gry Planescape:Torment - Chris Avellone - ogłasza, że tworzą nowy projekt, na nowym silniku (lepszym od Unreala) - ta "lepszość" zapewne (wg. mnie) oznacza to, że silnik jest pisany typowo pod gry cRPG - i w nich ma być lepszy.
Wg. mnie są cztery możliwości dale których Obsidian zdecydowało się tworzyć nowy silnik specjalnie dla gier cRPG:
1. Tworzą grę opartą na własnym uniwersum (i na własnym silniku) - Z drugiej strony podczas wywiadu powiedział (Feargus Urquart), że chciałby zmierzyć się z czymś w rodzaju Baldur’s Gate 3 bądź też stworzyć własny, nowy świat fantasy (w tym momencie retorycznie spytał – „a może już to właśnie robimy?:)”).
- cyt. z gry On-Line
2. Tworzą "swój" dawny projekt jakim jest Torn
3. Tworzą BG3 - Atari już kiedyś ogłosiło, że chce wskrzesić markę.
4. Tworzą nową grę, której akcja dzieje się w świecie Planescape - a, żeby nowa gra była choć trochę "podobna" do legendy tworzą nowy silnik, gdyż zmodyfikowana Aurora (Electron Engine?) już nie daje rady, a Infinity Engine jest już za stary (dla "starych" graczy gry na Infinity zawsze będą piękne) - może tworzą "Infinity 3D"?

PS. Co do pkt. 4 - to tylko me marzenia.
A pomarzyć zawsze można, gdyż naszych marzeń nikt nam nie odbierze xP
Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.06.2009 o 22:47, Growin napisał:

4. Tworzą nową grę, której akcja dzieje się w świecie Planescape - a, żeby nowa gra była
choć trochę "podobna" do legendy tworzą nowy silnik, gdyż zmodyfikowana Aurora (Electron
Engine?) już nie daje rady, a Infinity Engine jest już za stary (dla "starych" graczy
gry na Infinity zawsze będą piękne) - może tworzą "Infinity 3D"?

Niekoniecznie marzenia, ponoć chcieli tworzyć tormenta 2 zamiast neverwintera 2, a że sprawy z licencją faktycznie coś się ruszyły być może nad nim właśnie pracują. Akurat w przypadku tej gry możliwości falbularno-prequelowe są potężne (w końcu bohater ma amnezję, więc można go wysłać w wiele miejsc celem zrobienia wielu rzeczy bez utraty zgodności z poprzednikiem)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wracając do tematu "kontynuacji Planescape: Torment", jako miłośnik wszystkich edycji (nie licząc czwartej) D&D oraz posiadacz prawie wszystkich pozycji modułu Planescape do AD&D mogę dodać, że wydanie takiej gry wcale nie jest takie niepewne. ;]

Jedyna prawdziwą przeszkodą są tutaj pieniądze, czyli niepewność ewentualnego wydawcy czy da radę zarobić wystarczająco dużo pieniędzy na takiej grze, a jak wiemy z pierwszą częścią nie bardzo się to udało.
Gdyby tylko opasłe rybska w zarządach firm wyczuły szmal z ewentualnego Planescape: Torment 2, z licencją nie byłoby żadnego problemu. ;)

Oczywiście istnieje jeszcze inne wyjście z całej sytuacji i stworzenie gry w podobnym klimacie, ale nie umiejscowionej konkretnie w uniwersum Planescape.
Na takiej zasadzie między innymi wydano do trzeciej edycji książkowego D&D dodatek "Beyond Countless Doorways" wydawnictwa Malhavoc Press przy opracowaniu którego pracowali autorzy dodatków do settingu Planescape, w tym Colin McComb, który pracował nad samym Tormentem w Black Isle. ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam taki problem z grą, a mianowicie kolega wysłał mi save do gry i gdy go wczytuję to gra wywala mi do pulpitu, a później pojawia się komunikat, że "Wystąpił błąd z aplikacją...", czytałem, że muszę usunąć zawartość foldera temp ale to nic nie dało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.06.2009 o 09:01, fearlord napisał:

Mam taki problem z grą, a mianowicie kolega wysłał mi save do gry i gdy go wczytuję to
gra wywala mi do pulpitu, a później pojawia się komunikat, że "Wystąpił błąd z aplikacją...",
czytałem, że muszę usunąć zawartość foldera temp ale to nic nie dało.


Posta odwołuje, bo kolega od save ma inną wersję.
A teraz proszę, żeby ktoś, kto ma save z samego końca gry (zaraz po walce z 3 wcieleniami), niech prześle mi save do gry. Osoba ta musi mieć, albo najnowszego patcha, albo wersję gry z ExK Gold.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja tworzenie gry w świecie Planescape gorąco popieram, ale robieniu Tormenta 2, czy jakiegoś prequela mówię NIE! Nie wynika to z tego, że nie wierzę w twórców, ale po prostu uważam, że w Tormencie odpowiednio wyważono liczbę tajemnic i niedopowiedzeń i wyjawianie teraz jakiegoś rodzaju sekretów obdarłoby grę z jej uroku. Co to by była za gra jeśli znalibyśmy imię Bezimiennego, wiedzieli dokładnie co robił w śmiertelnym etapie jego życia lub czego dokonywały nasze poprzednie wcielenia? Za to remake PT z paroma innowacjami (droga kapłana?) to już całkiem niezły pomysł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.06.2009 o 19:52, jakubcjusz napisał:

Pomocy! Jak wejść do Kuźni Bogowców?


Klikając lewym przyciskiem myszy w okolicach drzwi (oczywiście po uprzednim zaznaczeniu członków drużyny).

Ze zła odpowiedź? Nic nie napisałeś o naturze problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować