Zaloguj się, aby obserwować  
Revanchist

Beast Wars - forumowa gra RPG

453 postów w tym temacie

Zapraszam do forumowej gry RPG,opartej na znakomitym serialu Beast Wars.

Po więcej informacji na temat Beast Wars zapraszam do wątku forumowego:
http://www.gram.pl/forum_post.asp?tid=13601&u=17

I tutaj:
http://bwtf.com/bw/
http://www.secondtruth.com/bwtf
http://www.mb-cu.zg.pl/articles.php?lng=pl&pg=222

Gracz stoi po stronie Maximali bądź Predaconów.Maximale to ci dobrzy,Predy to ci źli,ale tak naprawdę zależy to od postaci.

Gra polega na tym,że co jakiś czas wydarzy się coś ważnego.Wtedy każda ze stron musi wysłać swoich przedstawicieli,aby brała udział w tym wydarzeniu.Wynik starcia zależy od postaci,szczęścia i ode mnie:).Oczywiście żartuję tylko.Będzie fabuła (zgodna z serialową,chociaż część wydarzeń będzie moim wymysłem),w tworzeniu której udział będzie miał GM i sami gracze. Gracze będą mogli też wymyślać pewne wydarzenia,jak w forumowej grze Dawn of War (pozdro dla Norbocia),resztę dopiszę sam.Jako bonus pojawią się też misje dodatkowe.Postacie otrzymują doświadczenie i kolejne poziomy.Środkiem płatniczym jest energon,za niego kupimy nowe pukawki i przedmioty,upgrady i dodatki do giwer.Ale ekonomia nie jest w tej grze ważna,ważna jest interakcja i levelowanie,nie forsa.

Dalej:
___________________________________________________________________________
TWORZENIE POSTACI:
Postać tworzymy podając odpowiednie dane:
Rozdział I:Postać gracza - informacje
Imię: - tutaj wybieramy imię,najlepiej,aby było w wersji angielskiej i zgodne z duchem Beast Wars,jakby co,to macie tu link: http://www.bwtf.com/bw/toys/techspecs/
Beast Mode: - czyli transformacja,która uchroni ciebie przed wpływem energonu,przy czym podawajcie tutaj raczej dokładne nazwy,np. sokół,a nie coś w stylu ,,ptak”,bo takie coś nie przejdzie:).Wpływa to na umiejętności postaci
Przynależność: - strona konfliktu – Predacon lub Maximal – to wpłynie na twoje losy!!!
Charakter: - decydujecie sami,to też ma wpływ na twoje losy
Opis (opcjonalnie): - krótki opis postaci,skąd jest,kim jest i w ogóle...
Rozdział II:Umiejętności
Wybieramy tutaj umiejętności postaci i rozdysponowujemy punkty na poszczególne cechy.

Statystyki:
Siła: wpływa na liczbę HP i siłę fizyczną postaci.
Sprawność: pomaga przetrwać na polu walki i wpływa na losy starcia
Inteligencja: wpływa na umiejętności specjalne
Charyzma: pomaga twojej postaci przekonać innych do swoich działań
Percepcja: pozwala na dostrzeżenie więcej,można dzięki niej znaleźć różne przedmioty niewidoczne na pierwszy rzut oka
Zręczność: zwiększa szybkość poruszania się i ataku oraz zwiększa prawdopodobieństwo uniku
Na starcie otrzymujemy 10 punktów do rozdysponowania pomiędzy te cechy.Możemy też dawać po pół punktu.Max. poziom cechy:10.


Umiejętności:
Wybieramy tutaj po jednej umiejętności z jednej kategorii,potem dostajemy za kolejne poziomy punkty umiejętności,które rozwijają te cechy.
Talenty:
Ostrożność (pozwala ci unikać niebezpieczeństw)
Uniki (pozwala ci unikać wrogich ciosów i pocisków,daje większe szanse na ocalenie się od pułapki)
Bójki (zwiększa twoje szanse w walce wręcz)
Zastraszanie (pozwala ci na zmniejszenie morale wroga i daje ci nad nim pewną przewagę)
Pierwotny zew (daje ci dodatkowe szanse w Beast Mode,czujesz też,że to twoja prawdziwa natura i częściej jesteś w postaci zwierzęcia)

Wybieramy jeden talent.Zwiększa on twoje szanse.Rozwija się go w trakcie gry za punkty umiejętności.

Umiejętności:
Poznanie zwierząt (pozwala na porozumiewanie się ze zwierzętami z twojego gatunku,zwiększa szanse przetrwania)
Pilot/Kierowca (pozwala na kierowanie pojazdami,samolotami i statkami kosmicznymi oraz używanie działek)
Zabezpieczenia (pozwala na rozbrajanie systemów zabezpieczeń i tworzenie własnych)
Walka wręcz (zwiększa umiejętności w walce wręcz i za pomocą broni białej)
Skradanie się (pozwala pozostać niewykrytym przez wroga)

Umiejętności zależą od wybranej klasy postaci.Wraz z kolejnymi poziomami można wybrać drugą.

Wiedza:
Komputery (pozwala na efektywne wykorzystywanie komputerów)
Naprawa/Leczenie (pozwala na naprawę urządzeń oraz regenerację ran swoich/towarzysza)
Ładunki wybuchowe (pozwala na efektywne używanie tej broni,bez ryzyka,że poza wrogiem wysadzimy także siebie)
Wywiad (pozwala na skuteczne zdobywanie informacji o przeciwniku)
Nauka (pozwala na tworzenie różnych środków i substancji chemicznych)

Wybieramy jedną dziedzinę wiedzy.Wraz z kolejnymi poziomami wybieramy drugą.

Na początku otrzymujemy 5 punktów,które rozdysponowujemy pomiędzy wybrane talenty,umiejętności podstawowe i dziedziny wiedzy.Max. poziom umiejętności:5.


Rozdział III:Beast Mode
Trochę więcej o nim.Nasz wybór daje nam nowe możliwości i wpływa na nasze losy oraz to,kim jesteśmy.Maximale generalnie wybierają z ssaków i ptaków,a Predacony z gadów,pajęczaków i owadów.

Przy tworzeniu postaci z serialu proszę o jej zdjęcie!Przy czym NIKT nie może być dowódcą (Optimusem Primalem bądź Megatronem).Te postacie będą kontrolowane przez GMa!

Generalnie można zachować dowolność.Przydałaby się tu jednak znajomość serialu bądź całego uniwersum TF.
Rozdział IV:Poziomy
Gracz otrzymuje doświadczenie za pokonanych przeciwników oraz udane użycie umiejętności.Punkty doświadczenia z kolei przekładają się na kolejne poziomy.

1:500 exp
2:1500 exp
3:3000 exp
4: 4500 exp
5: 6000 exp
6: 7000 exp
7: 8000 exp
8: 9000 exp
9: 10000 exp
10: 12000 exp
11:13500 exp
12:15000 exp
13:16000 exp
14:17000 exp
15:18000 exp

Na razie tyle,bo póki co nikt jeszcze nie dojdzie do levelu większego niż 15...

Za co exp?
Pokonanie Megatrona/Optimusa Primala:1000 Exp
Pokonanie wroga od 1- 3 lvl:200 exp
Pokonanie wroga od 4-10 lvl:450 exp
Uratowanie protoformy:1500 Exp.
Użycie umiejętności:115 exp.
Przeprogramowanie protoformy:1500 exp
Pokonanie innego wroga: (zależy od wroga)
Wyleczenie sojusznika:10 exp. – lekkie rany,50 exp.- ciężkie rany

Więcej w trakcie gry.

Co poziom gracz otrzyma 0.5 punktu na rozwinięcie cech,1 punkt na rozdysponowanie pomiędzy albo umiejętności albo dziedziny wiedzy.
Co 6 poziomów gracz dostaje jeden punkt do talentu.
Na 10. i 20. poziomie gracz może wybrać dodatkową umiejętność lub dziedzinę wiedzy.
Postać na 30. poziomie ma prawo wyboru jednej umiejętności specjalnej.

Rozdział V:Klasy postaci

Wspólne dla obydwu stron konfliktu.Wpływają na cechy oraz umiejętności,z którymi zaczynamy.

Wojownik:
Posiada umiejętność Walki wręcz , otrzymuje + 1 punkt do Siły, otrzymuje przewagę w walce.
Zwiadowca:
Posiada umiejętność Skradanie się, otrzymuje +1 punkt do Zręczności, otrzymuje przewagę nad lądowymi przeciwnikami.

Infiltrator:
Specjalizuje się w dziedzinie wiedzy Ładunki wybuchowe, otrzymuje + 1 punkt do Percepcji, ma możliwość wyboru umiejętności.

Latający zwiadowca:
Ma możliwość latania,otrzymuje +1 do Zręczności,może wybrać dziedzinę wiedzy,ale nie umiejętność.

Naukowiec:
Specjalizuje się w dziedzinie wiedzy Nauka, otrzymuje +1 do Inteligencji,może wybrać umiejętność.
___________________________________________________________________________

Walka:
Gracz opisuje starcie,z kim się spotkał,bądź sytuację,w niektórych sytuacjach ja dobieram przeciwników.Wynik generuję na podstawie ilości walczących,ich cech oraz czynnika losowego :).Oczywiście będzie to sprawiedliwe.

Obydwie strony będą zdobywać Punkty Podboju,które dają pewną przewagę nad przeciwnikiem oraz prowadzą do zwycięstwa.Nie wpływa to na wynik walk,ale na losy i fabułę. Wkrótce więcej szczegółów.

Grę rozpoczniemy,gdy po obydwu stronach będzie po 4-6 wojowników.

Proszę o wszelkie sugestie,mój nr GG: 9635929

Wkrótce kolejne informacje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobra,teraz pukawki,co jest chyba najważniejsze:).
Broń ,,zakupuje się" za pomocą specjalnych punktów.Tych punktów macie 12.Każda z broni kosztuje określoną ich ilość.TYLKO PROSZĘ BEZ OSZUSTW!

Lista uzbrojenia: (po pauzie jest koszt broni w punktach)
Broń do walki wręcz:
Pazury - 1
Ostrza naręczne - 1 (za każde ostrze!)
Kolce - 1 (za każdą strefę z kolcami!)
Żądło - 2 (tylko dla insektów/pająków - dla każdego trybu oddzielnie!)
Zęby - 1(dla każdego trybu oddzielnie!)
Kły - 2 (dla każdego trybu oddzielnie!)
Ogon - 2

Niektóre z tych broni oczywiście nie są dostępne dla insektów i pajęczaków oraz ptaków.

Nóż - 1
Maczuga - 2
Razor Wheel - 2
Bat - 3
Prosty kij - 3
Miecz (standardowy) - 3
Obrotowe ostrze - 4
Lepsze bronie tego typu będzie można kupić za energon.

Broń palna:
Pistolet - 1
Automatyczne karabiny maszynowe - 1 (za dwie sztuki)
Karabin - 2
Wyrzutnia rakiet - 2
Wyrzutnia strzałek - 3 (można modyfikować!)
Wyrzutnia dysków - 4
Minigun - 5
Wyrzutnia pocisków naprowadzanych - 5

Broń energetyczna:
Laser - 2
Pistolet fuzyjny - 3
Działo plazmowe - 4
Karabin fuzyjny - 5
Działo lodowe - 5

Dodatkową broń będzie można kupić w bazie za energon.

Ładunki wybuchowe kupuje się w bazie.Czasami dostaje się je gratis (ale tylko Infiltratorzy).Na starcie Infiltrator dostaje 1 ładunek wybuchowy i 2 granaty.

Wojownicy mają jeszcze bonusowo do wyboru:
Miecz - wiertło - 5
Miecz oburęczny - 5

Więcej w drugiej części opisu startu gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Imię:Rhinor
Beast Mode:Nosorożec (Taki jak w Beast Wars:P)
Przynależność:Maximal
Charakter:Waleczny i Surowy

Statystyki
Siła:5
Sprawność:2
Inteligencja:1
Percepcja:1
Zręznośc:3

Umiejętności:
Uniki:2

Talent
Walka Wręcz:2

Wiedza
Naprawa/Leczenie:1

Beast Mode: Nosorożec:P

Klasa:Wojownik

Uzbrojenie:

Do walki wręcz:

Ogon

Minigun

Miecz-Wiertło

Tyle:P


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.11.2006 o 20:24, Adamido napisał:

Imię:Rhinor

Dnia 02.11.2006 o 20:24, Adamido napisał:

Statystyki
Siła:5
Sprawność:2
Inteligencja:1
Percepcja:1
Zręznośc:3


Czekaj,z 1 punktem coś przesadziłeś:).Wojownik otrzymuje +1 do Siły,ale wychodzi na to,że punktów wykorzystałeś 11.

Skontroluj to,bo ja tobie nie będę tego zmieniać,bo zrobię jeszcze coś nie tak z twoim zamysłem...:).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rozdział VII:UMIEJĘTNOŚCI SPECJALNE
Są to umiejętności dostępne dopiero,gdy ktoś uzyska przynajmniej 25. poziom doświadczenia.Można wybrać jedną i nie rozwija się jej potem.Są bardzo potężne i dostępne jedynie dla Transmetals II.(O tym w trakcie gry).

Lista umiejętności:
Zapalanie - bohater może wykorzystać moc Iskry (Spark,o niej poniżej) do podpalania wybranego celu lub wywoływania eksplozji oraz oślepiania nieprzyjaciela.

Hipnoza - bohater może wpływać na umysły przeciwnika i przejąć nad nim tymczasową kontrolę.Nie można im jednak sugerować samozniszczenia.Czas trwania:30 sek.

Leczenie - bohater może wyleczyć siebie bądź jakikolwiek inny cel organiczny,ale ma to ograniczenia - max.100 HP.Celu w stanie krytycznym nie można leczyć za pomocą tej umiejętności,podobnie jak ciężkich obrażeń.

Poświata - bohater może za pomocą energii Iskry ulepszyć chwilowo swą broń,dzięki czemu będzie zadawać 2x większe obrażenia.Czas trwania:15 sek.

Telekineza - poważnie zwiększa szanse w walce,dając nowe możliwości pokonania wroga.

Telepatia - umożliwia kontakt umysłowy z innym bohaterem bądź jakimkolwiek celem organicznym.

WALKA:
Podczas waszych wypraw napotkacie zarówno Predaconów,jak i Maximali,a także dzikie,nastawione wrogo drapieżniki oraz wiele innych niebezpieczeństw.Uwiązani w walkę nie możecie iść dalej,dopóki bitwa nie zakończy się bądź ktoś się nie wycofa.Za wycofanie nie dostaje się exp:),ale czasami lepiej mieć ujmę na honorze i ocalić życie niż zginąć z honorem,nie?Podczas walki każdy z graczy (jak walczy Maximal vs Predacon) opisuje swoje manewry i umiejętności jakich używa,ja dopisuję resztę.

ISKRA (SPARK):
Dusza każdego TFa,jedyna różnica to taka,że widać ją.Jeżeli ją utracimy,giniemy,ale wbrew pozorom,nie tak łatwo kogoś zabić:).Transmetalom II po 25. levelu daje nowe umiejętności (patrz ---> Umiejętności Specjalne).

NOWI GRACZE:
Po dołączeniu się nowych graczy,na ziemię będzie spadać kapsuła z nową protoformą.Wtedy od wyniku walki będzie zależeć,po której stronie będzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Imie:Norbert
Beasts Mode:Lew (to coś w stylu Blody rare)czy coś tak
Przynalezność:Maximal
charakter:Silny i wytrzymały

Staty
Siła 4
Sprawnosć 2
Inteligencja 1
Percepcja 1
Zręczność 2


Wiedza:Naprawa 1,5

Umietność: Pierwotny zew 2

Talent: Walka Wręcz 2

Klasa : Wojownik

Uzbrojenie:

Miecz Wiertło

Minigun

Działo lodowe

Juz

Prosze zaczynajmy już


Ciekawa gra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.11.2006 o 17:37, Norbocio napisał:

Wiedza:Naprawa 1,5


Trzeba poprawić,w umiejętnościach nie ma 0,5 ptk,tylko cały 1.

Dnia 03.11.2006 o 17:37, Norbocio napisał:


Klasa : Wojownik


Otrzymujesz +1 do Siły.

Dnia 03.11.2006 o 17:37, Norbocio napisał:


Prosze zaczynajmy już


Trzeba zaczekać na przynajmniej 2 Predów.Potem dorzuci się postacie serialowe kierowane przez Mistrza Gry.

Dnia 03.11.2006 o 17:37, Norbocio napisał:

Ciekawa gra


Zobaczymy...Ale dzięki:).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.11.2006 o 17:37, Norbocio napisał:

Imie:Norbert
Beasts Mode:Lew (to coś w stylu Blody rare)czy coś tak
Przynalezność:Maximal
charakter:Silny i wytrzymały

Staty
Siła 4
Sprawnosć 2
Inteligencja 1
Percepcja 1
Zręczność 2


Wiedza:Naprawa 1

Umietność: Pierwotny zew 2

Talent: Walka Wręcz 2

Klasa : Wojownik

Uzbrojenie:

Miecz Wiertło

Minigun

Działo lodowe

Juz

Prosze zaczynajmy już


Ciekawa gra



Nie wiedziałem juz poprawiłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.11.2006 o 12:34, Skywalker560 napisał:

Kurczę,chyba praktycznie nikt tu nie zagląda...Jak tak dalej pójdzie,to chyba gry w ogóle nie
rozpoczniemy albo zaczniemy ją za jakieś pół roku...


Uszy do góry napewno ktos sie zgłosi poprosze 2 kolegów żeby sie zgłosili

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie chce ci podcinac skrzydel, ale na twoim miejscu nie dziwiłbym się, że zainteresowanie jest niemal zerowe. wybrałeś po prostu mało nośny temat. mało ludzi interesuje się tym starym, nie emitowanym serialem dla dzieci. szkoda tym bardziej, że włożyłeś w ten temat sporo pracy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Imie: Grantrax
Beasts Mode: Pająk
Przynależność: Predacons
Charakter: Sprytny i szybki

Statystyki:
Siła 1
Sprawność 4
Inteligencja 4
Charyzma 0
Percepcja 0
Zręczność 2

Wiedza:
Wywiad 1

Klasa: Latający zwiadowca

Broń:

Karabin

Minigun

Miecz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.11.2006 o 13:24, MarneusPL napisał:

nie chce ci podcinac skrzydel, ale na twoim miejscu nie dziwiłbym się, że zainteresowanie jest
niemal zerowe. wybrałeś po prostu mało nośny temat. mało ludzi interesuje się tym starym, nie
emitowanym serialem dla dzieci. szkoda tym bardziej, że włożyłeś w ten temat sporo pracy.


No cóż,szkoda,ale coraz więcej ludzi się tu pojawia.Przynajmniej tyle.A nad tym stwierdzeniem "serial dla dzieci" bym się zastanowił...Poza tym moją grę oparłem na prawdziwie istniejącym systemie RPG Beast Wars.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Imie: Silk
Beasts Mode: Tygrys
Przynależność: Maximal
Charakter: Sprytny i Cichy

Wiedza: Komputery II

Statystyki:
Siła 1
Sprawność 1
Inteligencja 4
Charyzma 0
Percepcja 3
Zręczność 3

Umiejętność:
Skradanie się III

Talenty:
Ostrożność

Klasa: Zwiadowca

Broń:

Laser

Minigun

Obrotowe ostrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.11.2006 o 14:59, Norbocio napisał:

czy moge przepisać sie na preda??


Jasne...tak więc jesteś w załodze Megatrona.

Możliwe,że sam dołączę do gry...
A,i do gry dorzucę jeszcze postacie serialowe.Sam będę chyba Rattrapem (albo Dinobotem,nie jestem pewien,ale pewnie szczurem).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

MAXIMALE:
Optimus Primal
Rhinor
Silk
Rattrap
Cheetor
Rhinox

PREDACONY:
Megatron
Norbert
Grantrax
Tarantulas
Terrorsaur
Scorponok
Dinobot
Waspinator

Rozpoczynamy grę...


Axalon,statek Maximali,był jednym z wielu okrętów badawczych pochodzących z Cybertronu.Załoga składająca się z kilku osób miała badać planety.Okręt przewoził wiele protoform,z których mieli się narodzić nowi Maximale,mający potem badać nowe planety.Ale to tylko jedno z zadań załogi Axalonu.Drugim było zabicie Protoformy X,nieobliczalnego klona Starscreama, z niezniszczalną Iskrą.Wszystko szło dobrze,dopóki nie otrzymali rozkazu powstrzymania statku Predaconów skradzionego przez bandę kryminalistów pod dowództwem Megatrona.Ów okręt,zwany Darksyde użył napędu hiperprzestrzennego,by przenieść się w przestrzeni i w czasie...o kilkadziesiąt tysięcy lat wstecz.Dochodzi do wymiany ognia,dwa statki zestrzeliwują się nawzajem,przedtem Axalon wystrzeliwuje wszystkie kapsuły z protoformami...Okręty rozbijają się na jakiejś planecie...

Stężenie energonu jest bardzo wielkie,dlatego przeprowadzamy skanowanie,by odnaleźć kompatybilne formy życia.Będziemy mogli się transformować w dzikie zwierzęta,co ochroni nas przed tym cennym surowcem,który wywoła u nas bardzo poważne następstwa.

Od tej pory możecie wyruszać na krótkie wypady,dzięki którym otrzymacie trochę doświadczenia i poznacie teren y otaczające wasze bazy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować