Zaloguj się, aby obserwować  
Lord_Avatar

Warhammer 40.000 Dawn of War 2 - pomysły, domysły i nadzieje... [M]

8729 postów w tym temacie

Dnia 05.05.2009 o 20:08, Mroku21 napisał:

Skandal, nie dość ze Teokrata był pierwszy, to jeszcze im się na polski nie chciało przetłumaczyć,
Reric to partacze :(


Jaka gra, taki producent. :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam taki problem. Gdy próbuję włączyć DOW2 wyskakuje mi crash report i klops. Nic z tym nie moge zrobic. Nie ma żadnych szczegółów. Reinstalowalem gre pare razy, wymienialem plytke w empiku, u kumpli wszystklo łądnie śmiga. Steam mi dobrze działa bo gram w CS. Zaraz jeszcze wrzuce screena z crash reportem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nieco info o "usprawnionym" AI
One of our major goals for post-release support was to bring up the level of our skirmish AI, especially with hard and expert levels. We recognize that a lot of players enjoy playing offline games against a computer opponent and are working hard to improve that area of the game. While the AI was working okay, it didn’t understand the nuances of the game and frankly, left a lot of room for improvement. The first few things that we focused on were the basics such as economy, capture logic and unit selection.

The AI can now balance its resources much better. Previous to 1.3 it would opt to build power as soon as possible, buy lots of wargear for its hero, and leave little remaining for a standing army. Now the AI will balance its power more carefully, evaluate how important a new unit actually is, review how much its hero needs wargear, and also evaluate whether or not it needs to resurrect a dead hero.

The AI also selects from its potential units in a more intelligent way, building counters to what the player is producing. This drastically changes the current experience where a lot of players are seeing massing of a particular tier 1 and tier 2 units.

Capture logic is much improved now as well. Before the AI would allow you to shoot it to pieces while it tried to capture a point. Ideally its priority should be to keep its units alive over capturing (with some exceptions of course) so the AI now does this. If it is engaged while capturing it should stand and fight if it thinks it can win, or fall back to safer ground if it believes it cannot. We added in some bonus logic to this as well, so if the AI thinks it can finish the cap and take few casualties it should do so.

On top of these fundamental changes we made some very important bug fixes. The most noticeable one will be the targeting of abilities. The computer now knows how to stomp and kill with abilities like jump, grenades, AOE attacks, and even Orbital Bombardment and Eldritch Storm.

As said before, we recognize that the majority of our players play regular matches against the computer and we wanted to renew the experience with patch 1.3. This is just the beginning of a long term plan to improve the skirmish AI.

Takie rzeczy tylko w erze... xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.05.2009 o 20:37, Quinti napisał:

One of our major goals for post-release support was to bring up the level of our skirmish
AI, especially with hard and expert levels.


Dnia 06.05.2009 o 20:37, Quinti napisał:

One of our major goals for post-release support was to bring up the level of our skirmish
AI


Dnia 06.05.2009 o 20:37, Quinti napisał:

bring up the level of our skirmish AI


Dnia 06.05.2009 o 20:37, Quinti napisał:

skirmish AI



Balans zdycha, auto zdycha, map nie ma, nikt tej gry nie lubi, a reric zamiast to naprawić, bawi się w ulepszanie AI. Brawa, mają pomysły na coraz większe pogrążania siebie, i dowa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety, no kurde panowie z Relic chowają głowę w piasek! W ten sposób studio które wyrobiło sobie markę idzie na dno...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Heh, w końcu zdecydowali się dodać tryb 2 vs 2. Zawsze jakaś zmiana na plus, jednak niewielka liczba map pozostaje bez zmian, przez co nie wiadomo czy w ten tryb w ogóle będzie grało dużo ludzi. Już i tak w 3vs3 często długo wyszukiwało graczy (na ile to wina ilości graczy, a na ile tego systemu wyszukiwania tego nie wiem).

Poza tym ze zmian:
"• New squad decorators and significant UI improvements."
Jak rozumiem w kwestii dodawania własnych emblemów nic się nie zmieni i nadal będzie to niemożliwe?

Coś się dzieje na plus, jednak niewielka liczba map pozostaje niezmienioną wadą tej gry, jedną z największych. Pytanie tylko czy ten patch ujrzy światło dzienne na czas, bo znając Relica można szczerze w to wątpić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.05.2009 o 01:31, Arcling napisał:

Heh, w końcu zdecydowali się dodać tryb 2 vs 2.


2vs2, nowych map i lepszego balansu nam dajcie a będziemy was kochać, panowie z Relic''a...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.05.2009 o 23:04, Punischer napisał:

niestety i u mnie i u niego to samo niezależnie kto kogo zaprasza napisze jeszcę do pomocy
technicznej może coś pomogę :(


To dziwne , pewnie masz inną odmianę tego problemu.Jak grałem w Company of Heroes to też coś takiego miałem z niektórymi kolegami. Jeden mi wyjaśnił wtedy że to przez kod gry, numer seryjny czy coś takiego, że mamy podobne wersje tego kodu w grze multiplejerowej. Może ty masz ten sam problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Akurat poprawa skirmish AI się jak najbardziej przyda. W chwili obecnej skirmish jest taki, że w sumie mogłoby go nie być. AI tak głupie, że rozwalenie go jest proste niezależnie od poziomu trudności i nawet nie można tego traktować jako treningu przed multi, bo to jakby twierdzić, że trening w trampkarzach drużyny z okręgówki pozwala się przygotować na grę w europejskich pucharach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ważniejsze, aby popracowali nad balansem, większą liczbą map i możliwością dodawania własnych oznaczeń armii. Moim zdaniem AI w skirmishu nie jest na tyle ważną rzeczą, nad którą trzeba by popracować. Najlepszy trening i tak daje gra z prawdziwymi graczami. Skirmish lepiej potraktować jedynie jako okazję do zaznajomienia się z jednostkami wszystkich armii. Dlatego wolę, aby Relic skupił się na innych aspektach, jeśli ta gra ma przetrwać w sieci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W sumie niewiele do tłumaczenia. Najpierw pisze, że dodadzą 20 nowych przedmiotów do zdobycia w trakcie kampanii (m.in. nowy shotgun, pancerz dla zwiadowców, jakiś miecz też). Dalej pisze, że zmienią te ikonki nad głowami oddziałów, żeby teraz wskazywały, jaką rolę dany unit spełnia (głównie pod Tyranidów i Eldarów to robią, bo ponoć broń w tych frakcjach jest "obca" i gracze muszę najpierw dokładnie przeczytać opis danego ekwipunku zanim wybiorą ten, który chcą). Teraz ma być łatwo rozróżniać i tak wiadomo, że ikonka pięści oznacza oddział do walki wręcz, jak jest rakietka to przeciwpancerny itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.05.2009 o 20:35, Bambusek napisał:

W sumie niewiele do tłumaczenia. Najpierw pisze, że dodadzą 20 nowych przedmiotów do
zdobycia w trakcie kampanii (m.in. nowy shotgun, pancerz dla zwiadowców, jakiś miecz
też). Dalej pisze, że zmienią te ikonki nad głowami oddziałów, żeby teraz wskazywały,
jaką rolę dany unit spełnia (głównie pod Tyranidów i Eldarów to robią, bo ponoć broń
w tych frakcjach jest "obca" i gracze muszę najpierw dokładnie przeczytać opis danego
ekwipunku zanim wybiorą ten, który chcą). Teraz ma być łatwo rozróżniać i tak wiadomo,
że ikonka pięści oznacza oddział do walki wręcz, jak jest rakietka to przeciwpancerny


w miare zwiezle i na temat - weiec moje tlumaczenie nie potrzebne :-PPP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować