Zaloguj się, aby obserwować  
GaJdAtOr

Gothic 1 i 2 : czyli śmieszne bugi w grze :-}}

456 postów w tym temacie

Mój najśmieszniejszy bug trafił się w Gothic 2. Przy farmie Lobarta, na wzniesieniu przy tej małej dolince sobie normalnie szedłem chciałem zaatakować wilka więc próbowałem się zatrzymać no i nic... Bezi szedł dalej, ale to nie koniec każdą przeszkodę pokonywał bez trudu tzn. Przebijał się jak by był duchem xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gothic 2, Wyspa Idorath. Zaraz po wyjściu za statku wchodzi się do takiego korytarza nabitego orkami, i trzeba otworzyć tajne przejście dźwigniami. Coś poszło nie tak - gdy pociagnąłem za dźwignię, pojawiło się okno wczytywania i pojawiłem się... w Górniczej Dolinie. Ten bug mnie powalił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dość dziwny bug, którego przed chwilą uświadczyłem: zwiedzałem sobie jaskinię nieopodal Słonecznego Kręgu (tą przy schodach do lasu) i natknąłem się na zwłoki... Nefariusa. Miał przy sobie kawałek papieru, który zniknął z ekwipunku po próbie przeczytania. Jakby tego było mało, po wczytaniu gry zwłok tam już nie było. Udałem się zatem do Jarkendaru by zobaczyć, czy znajdę tam Nefariusa żywego. I tu niespodzianka, bo nie było go w ogóle. Ciekawe, gdzie się na niego znowu natknę :)
---
Inny bug, zniechęcający do gry z łukiem - cięciwa sama napina się w czasie dialogów, a czasem podczas skakania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.08.2008 o 16:03, Bimbermistrz napisał:

Dość dziwny bug, którego przed chwilą uświadczyłem: zwiedzałem sobie jaskinię nieopodal
Słonecznego Kręgu (tą przy schodach do lasu) i natknąłem się na zwłoki... Nefariusa.
Miał przy sobie kawałek papieru, który zniknął z ekwipunku po próbie przeczytania. Jakby
tego było mało, po wczytaniu gry zwłok tam już nie było. Udałem się zatem do Jarkendaru
by zobaczyć, czy znajdę tam Nefariusa żywego. I tu niespodzianka, bo nie było go w ogóle.
Ciekawe, gdzie się na niego znowu natknę :)
---
Inny bug, zniechęcający do gry z łukiem - cięciwa sama napina się w czasie dialogów,
a czasem podczas skakania.


Jak dobrze poszukasz to w okolicach Khorinis w jaskiniach powinieneś znaleźć zwłoki wszystkich magów wody (oprócz Vatrasa), których żywych znajdziesz w Jarkendarze. Twórcy chyba chcieli Noc kruka stworzyć większym dodatkiem ale wydawca i pośpieszał i urwali wątek nie usuwając zwłok. (Coś jak opuszczona kopalnia w G1)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.08.2008 o 17:59, junior17 napisał:

> Dość dziwny bug, którego przed chwilą uświadczyłem: zwiedzałem sobie jaskinię nieopodal

> Słonecznego Kręgu (tą przy schodach do lasu) i natknąłem się na zwłoki... Nefariusa.

> Miał przy sobie kawałek papieru, który zniknął z ekwipunku po próbie przeczytania.
Jakby
> tego było mało, po wczytaniu gry zwłok tam już nie było. Udałem się zatem do Jarkendaru

> by zobaczyć, czy znajdę tam Nefariusa żywego. I tu niespodzianka, bo nie było go
w ogóle.
> Ciekawe, gdzie się na niego znowu natknę :)
> ---
> Inny bug, zniechęcający do gry z łukiem - cięciwa sama napina się w czasie dialogów,

> a czasem podczas skakania.

Jak dobrze poszukasz to w okolicach Khorinis w jaskiniach powinieneś znaleźć zwłoki wszystkich
magów wody (oprócz Vatrasa), których żywych znajdziesz w Jarkendarze. Twórcy chyba chcieli
Noc kruka stworzyć większym dodatkiem ale wydawca i pośpieszał i urwali wątek nie usuwając
zwłok. (Coś jak opuszczona kopalnia w G1)



gothic II. w tej samej kopalni (jaskini) obok slonecznego kregu podczas przedostatniego aktu gry znalazlem zwloki Xardasa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bug (a raczej głupi skrypt) z gothica 1. W Nowym Obozie zabijamy krzykacza i idziemy spać do rana. jego ciało pojawia się koło łóżka. Idziemy np. do karczmy i wracamy, a ciało leży przy ścianie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.09.2008 o 13:10, Wsiour napisał:

Bug (a raczej głupi skrypt) z gothica 1. W Nowym Obozie zabijamy krzykacza i idziemy
spać do rana. jego ciało pojawia się koło łóżka. Idziemy np. do karczmy i wracamy, a
ciało leży przy ścianie.


Osobiście takowego nigdy nie miałem. Choć Gothic 1 jak reszta sagi płata różne figle :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.09.2008 o 13:10, Wsiour napisał:

Bug (a raczej głupi skrypt) z gothica 1. W Nowym Obozie zabijamy krzykacza i idziemy
spać do rana. jego ciało pojawia się koło łóżka. Idziemy np. do karczmy i wracamy, a
ciało leży przy ścianie.

Heh, podobne rzeczy dzieją się w G2 jak zabijemy gości mieszkających w porcie w Khorinis. Najlepiej jak ubijemy kogoś, kto cały dzień z kimś gada. Widok npc zawzięcie rozmawiającego z leżącym na ziemi trupem jest niesamowitym przeżyciem;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Grając w Gothic miałem dość dziwnego bug-a. Na terytorium orków użyłem Konsoli Marvin, kiedy naciskałem litera "K" (nie pamiętam czy dokładnie ta ale chodzi o przesunięcie postaci o pare metrów do przodu) wjechałem postacią w skały i wtedy zaczęło mi wczytywać nowy obszar i to nie była wcale świątynia śniącego ani nic co wcześniej widziałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.09.2008 o 22:27, GringoG3 napisał:

Grając w Gothic miałem dość dziwnego bug-a. Na terytorium orków użyłem Konsoli Marvin,
kiedy naciskałem litera "K" (nie pamiętam czy dokładnie ta ale chodzi o przesunięcie
postaci o pare metrów do przodu) wjechałem postacią w skały i wtedy zaczęło mi wczytywać
nowy obszar i to nie była wcale świątynia śniącego ani nic co wcześniej widziałem.


No więc jak było to obszar? Wczytało ci się do końca? Była jakaś ilustracja? xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.10.2008 o 09:43, Clear napisał:

No więc jak było to obszar? Wczytało ci się do końca? Była jakaś ilustracja? xD


Miałem tak nie raz tyle że grałem bez kodów. Po prostu wczytuje sie któryś z savy zapewne...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Znam 2 dobre bugi do gothica 1. Pierwszy jest na nieskonczona liczbe surowych mies ktore pozniej mozesz sprzedawac ile wlezie. Idziesz do jakiejs patelni, pozniej zaznacz ja i nacisnij na mieso tak jak chcialbys je zjesc. Za kazdym razem gdy tak zrobisz liczba mies sie podwaja. Drugi jest na szybkie walenie z broni jednorecznej. Najpierw musisz miec 2 poziom w walce tym orezem . Wyciagasz miecz i szybko naciskasz LPM + A lub D. I tak w kolko i walisz z duzo szybsza predkoscia niz zwykle . Musisz nabrac przy tym toche wprawy. Mi tez narazie dobrze to nie wychodzi ale z pewnoscia sie naucze :}. Mam nadzieje ze pomoglem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.02.2014 o 22:17, QST07 napisał:

Jest podobno jakis bug z pierscieniami w gothicu 1, wie ktos jak on działa?

Znam tylko jeden. W G1 i G2. Jak założysz pierścień/amulet/pas zwiększający statystki i potem go zdejmiesz, to statystyki wcale się nie obniżają. Można tak sobie podbić statsy do maximum za free.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować