Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

UT3 lepsze dzięki grze Gears of War

29 postów w tym temacie

Nie dziwię sie Sweeney''owi. UT2003 był swego typu falstartem a UT2004 przebił go bez problemu. Nie zdziwię sie także gdy premiera zostanie przełożona tak 2-3 razy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renor Mirshann

Jeden z założycieli studia Epic Games, Tim Sweeney, ujawnił w swoim ostatnim wywiadzie dla niemieckiego magazynu PC Games Hardware, że ich obecnie powstające dzieło, Unreal Tournament 3, zyskało wiele dzięki doświadczeniu, jakie zdobyli twórcy podczas prac nad grą Gears of War.

Przeczytaj cały tekst "UT3 lepsze dzięki grze Gears of War" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nareszcie jakiś neews co by mnie podtrzymał na duchu. A o wymagania się nie boję. I tak nikt podczas grubych rozpierduch nie będzie grał na 1600*1200 i paczył na piękne światełka ;];].

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

już mi ślinka cieknie :D
Uwielbiam serię UT, i mogę sobie jeszcze poczekać trochę, najważniejsze aby gierka miała jak najwięcej niedoróbek i żeby miała jakieś przyjazne wymagania :)
Mam nadzieję że uda mi się pograć w komfortowych warunkach przy dobrych ustawieniach na moim sprzęcie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Już się kiedyś pytałem, ale dostałem odpowiedzi.
Dlaczego UT"3"? Przecież był UT, UT2003, UT2004 to by wychodziło, ze teraz powinna być czwarta część.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.06.2007 o 13:29, xRaphaelx napisał:

Już się kiedyś pytałem, ale dostałem odpowiedzi.
Dlaczego UT"3"? Przecież był UT, UT2003, UT2004 to by wychodziło, ze teraz powinna być czwarta
część.

bo seria 200... była traktowana jak 2 część (jednakowy silnik) a zamiast nazywać UT 300... nazwali go po prostu UT3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.06.2007 o 13:29, xRaphaelx napisał:

Już się kiedyś pytałem, ale dostałem odpowiedzi.
Dlaczego UT"3"? Przecież był UT, UT2003, UT2004 to by wychodziło, ze teraz powinna być czwarta
część.


O ile dobrze wiem, chodzi o podkreślenie faktu, że gra chodzi na trzeciej generacji silnika Unreal Engine.

A jeśli by się trzymać stricte numerków, to ta część UT powinna być dwójką. Fakt, trochę to skomplikowane ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"...praca z "trzysta sześćdziesiątką" zaowocowała powstaniem silnika, który radzi sobie całkiem nieźle na pecetach z niższej i średniej półki'', "... to bardzo ważne, ponieważ rynek high-endowych komputerów osobistych nie jest na tyle duży, aby samotnie wspierać gry nowej generacji..." - no co ty nie powiesz Sweeney! Chyba nie problem jest zrobić grę o kosmicznych wyimaginowanych wymaganiach! Sztuka to zoptymalizować kod tak by posiadacze najsłabszych komputerów mogli w to zagrać!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hehe - Zoptymalizuja tylko odpowiednio silnik, zeby byl kompatybilny jeszcze z PC z 2004 roku(ew. 2005). Wtedy moga liczyc na mnostwo ludzi, ktorzy by kupili UT3 ;]
a UT3 chyba bedzie najdluzej robiony z calej serii :d

PS Sorka - ale polskich liter po prostu nie moge wstawiac T.T

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No jedynka była najlepsza ale 2003 i 4 też są dobre już czekam na nowego UT ale słyszałem że ma być na początku 2008 ździerstwo :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Według mnie Unreal Tournament to najlepszy multiplayerowy shooter. Żaden Quake się do niego nie umywa :-P. W UT zagrywałem się ostro. UT2003 już niestety takie dobre nie było, na szczęście wersja 2004 była nieco lepsza i bliższa jedynce. Dlatego mam nadzieję, że najnowsza część będzie jeszcze lepsza i jeszcze bliższa pierwszemu turniejowi, a może nawet lepsza. Dlatego dobrze, że nie spieszą się z wydawaniem gry. Niech ją w spokoju dopieszczają w każdym możliwym aspekcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować