Zaloguj się, aby obserwować  
Tuddrussel

Heroes of Might and Magic V - wszystko co chcesz wiedziec o polskim wydaniu gry

36234 postów w tym temacie

Dnia 23.05.2007 o 17:51, morthi napisał:

zastanawiam sie kiedy ten doatek wyjdzie bo skoro prace sa juz na tyle zaawansowane ze pokazuja
pokolei nowe ulepszenia to pewnie dam dodatek jest juz w bardzo zaawansowanej alfie albo nawet
pre-beta


Dodatek ma wyjść jesienią, ale raczej będzie to wczesna jesień, bo jak już sam zauważyłeś pokazują już alternatywy. Pewnie specjalnie tak wcześnie ogłosili, że będzie drugi dodatek, by zobaczyć propozycje fanów. Teraz są już gotowi, by dawać coraz więcej informacji. Ciekawe, czy będzie demo, jak w przypadku podstawki (wkońcu stand alone).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>Na przykład odsłaniając przy tym na przykład zastawianą jednostkę strzelającą? To by było bardziej osłabienie niż >wzmocnienie...
Chyba zapomniałeś o działaniu klawisza CTRL przy wykonywaniu ataku ;)
>Jeśli na kilka tur to IMO powinno się to wiązać co najnie z brakiem możliwości ataku albo całkowitym wyłączeniem z >bitwy na czas trwania niewidzialności. Z tą pierwszą możliwością byłoby ciekawiej, Stalker mógłby podejść bez strat >do wroga, strzelca na przykład :)
Coś na wzór bitewnego pikowania Gryfów, tylko że dla nie-lotów.

Dnia 23.05.2007 o 15:36, windows00 napisał:

Aura to aura, działa na pobliskie jednostki. Skoro tu jest Aura Odwagi to na pewno będzie dawała
bonusy do morale. Może to być albo stałe utrzymywanie dodatniego morale albo bonus +1 do morale.

Teraz sobie przypomniałem, że przecież napalone koniki z inferno mają aurę obniżającą morale, więc pewnie będzie działać na takiej samej zasadzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.05.2007 o 17:51, morthi napisał:

damy rade ;) mam duzo czasu by awansowac - no chyba ze to forum zamkna ;)

;D zobaczymy jak to będzie;D

Dnia 23.05.2007 o 17:51, morthi napisał:

zastanawiam sie kiedy ten doatek wyjdzie

Heroes of Might and Magic V: Tribes of the East 28.09.2007 tak słowacki oddzial CDP podal na swojej strone.

Dnia 23.05.2007 o 17:51, morthi napisał:

prace sa juz na tyle zaawansowane ze pokazuja pokolei nowe ulepszenia to pewnie dam
dodatek jest juz w bardzo zaawansowanej alfie albo nawet pre-beta

;D ciekawe jakie będą neutralne jednostki?? i jakie czary będą mieli plemiona ;] i jakie bedą alternatywne ulepszenia barbarzynców;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.05.2007 o 18:56, Shadow SSJ Warrior napisał:

Heroes of Might and Magic V: Tribes of the East 28.09.2007 tak słowacki oddzial
CDP podal na swojej strone.


Interesujące:) Taka data byłaby piękna... Obawiam się jednak, że u nas może to wyjść nieco później. Chyba że tym razem nasz CDP da z siebie wszystko i grę dostaniemy w tych okolicach. Oby. Choć z drugiej strony jeśli miało by wyjść wcześniej, ale kiepsko przetłumaczone, to już wolę poczekać, dodatek nie zając nie ucieknie, a lepiej żeby był dopracowany od strony językowej...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.05.2007 o 18:56, Shadow SSJ Warrior napisał:

Heroes of Might and Magic V: Tribes of the East 28.09.2007 tak słowacki oddzial
CDP podal na swojej strone.


Świetna data na wydanie dodatku, po wakacjach, rok szkolny dopiero się zaczyna...

Dnia 23.05.2007 o 18:56, Shadow SSJ Warrior napisał:

;D ciekawe jakie będą neutralne jednostki?? i jakie czary będą mieli plemiona ;] i jakie bedą
alternatywne ulepszenia barbarzynców;D


Trudno powiedzieć, neutralnych jednostek ngdy nie dawali za dużo. Może będą to jednostki związane ze stepem. O jakie czary Ci chodzi? Mają ich nie mieć, czy nie miałeś na myśli czarem talentów/okrzyków? Co do alternatyw to już widzieliśmy dwa ulepszenia Goblinów (z zasiekami i z maską) i trudno powiedzieć, które to klasyk, które to alternatywa, jeśli można tak w tym przypadku powiedzieć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.05.2007 o 18:28, LordOfUndeads napisał:

Chyba zapomniałeś o działaniu klawisza CTRL przy wykonywaniu ataku ;)

Hm.. do tej pory tego nie używałem ;)
I to chyba tylko u Krwawych Furii było przydatne...

Dnia 23.05.2007 o 18:28, LordOfUndeads napisał:

Teraz sobie przypomniałem, że przecież napalone koniki z inferno mają aurę obniżającą morale,
więc pewnie będzie działać na takiej samej zasadzie.

Racja ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

skoro czesi chca wydac swoja wersje na koniec wrzesnia to pewnie polska bedzie tydzien wczresniej (tak bylo w przypadku stalkera) a skoro polska jest opozniona o tydzien w stosunku do zachodniej to na zachodzie ludzie beda grali w dodatek juz na poczatku wrzesnia ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.05.2007 o 20:08, morthi napisał:

skoro czesi chca wydac swoja wersje na koniec wrzesnia to pewnie polska bedzie tydzien wczresniej

HoMM V czesi mieli 2 dni przed nami :( więc może zdażyć się, że będzie opóźniona:(

>a skoro polska jest opozniona o tydzien w stosunku do zachodniej
była opóźniona 2 tygidnie 19 maja a 8 czerwca w przypadku HoMM V

Dnia 23.05.2007 o 20:08, morthi napisał:

to na zachodzie ludzie beda grali w dodatek juz na poczatku wrzesnia ;)

jak nie wcześniej ;P

Zresztą z Ubi nigdy nic nie wiadomo, jeżeli współpraca się ułozy pomyslnie Ubi i CDP to może raz będziemy coś mieli na czas, o ile nic sie nie przydaży z wprowadzaniem języka polskiego.

@Rafal G

Dnia 23.05.2007 o 20:08, morthi napisał:

Interesujące:) Taka data byłaby piękna... Obawiam się jednak, że u nas może to wyjść nieco
później.


Ale jakby tu powiedzieć, filie w czechach i słowacji mają te gry lepiej dopracowane od strony językowej, wcześniej wydane i wogóle:( CDP powinno się uczyć od swoich fili;/

@Nicolai

Dnia 23.05.2007 o 20:08, morthi napisał:

Trudno powiedzieć, neutralnych jednostek ngdy nie dawali za dużo. Może będą to jednostki
związane ze stepem


Mogli byli wprowadzić wreszcie naście jednostek, by gra ciekawsze były.

Dnia 23.05.2007 o 20:08, morthi napisał:

O jakie czary Ci chodzi? Mają ich nie mieć, czy nie miałeś na myśli czarem talentów/okrzyków?


Chodziło mi o czary jakie mają być dodane do dodatku czy już są znane polskie opisy i wszystkie są opisane w języku polskim.

Hmmm, tralenty i okrzyki;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.05.2007 o 20:25, Shadow SSJ Warrior napisał:

Chodziło mi o czary jakie mają być dodane do dodatku czy już są znane polskie opisy i wszystkie
są opisane w języku polskim.

Hmmm, tralenty i okrzyki;D


Wiadomo już jakie będą czary:
http://www.celestialheavens.com/viewpage.php?id=687
Jeśli poszperasz na forum to znajdziesz ich opisy po polsku (fanowskie tłumaczenie).
Okrzyki mają być zamiennikami czarów dla Barbarzyńcy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.05.2007 o 20:34, Nicolai napisał:

> Chodziło mi o czary jakie mają być dodane do dodatku czy już są znane polskie opisy i
wszystkie
> są opisane w języku polskim.
>
> Hmmm, tralenty i okrzyki;D

Wiadomo już jakie będą czary:
http://www.celestialheavens.com/viewpage.php?id=687
Jeśli poszperasz na forum to znajdziesz ich opisy po polsku (fanowskie tłumaczenie).
Okrzyki mają być zamiennikami czarów dla Barbarzyńcy.


Jak to napisał do mnie Windows00 Szybki jesteś XD


Czary mary

Może co niektórzy pamiętają czary z Kuźni Przeznaczenia (które były w kodzie gry, lecz nie można było ich aktywować)?
Jak podaje serwis Celestial Heavens prawdopodobnie te właśnie czary znajdą się w najnowszym dodatku do HV.




http://www.acidcave.com/ z tąd jest ten tekst a News został napisany 28.IV.2007

1. Arcane Crystal (Tajemniczy Kryształ) - poziom 2 magii przywołań - coś na wzór Pola Siłowego z H3, lecz można go zniszczyć.
2. Blade Barrier (Bariera Ostrzy) - poziom 4 magii przywołań - długa na trzy pola, podobna w działaniu do Ściany Ognia (plus redukcja obrażeń strzeleckich).
3. Summon Hive (Przywołanie Ula) - poziom 4 magii przywołań - tworzy pasiekę na polu bitwy, z której wylatuje rój os atakujących wroga (poza nieumarłymi, żywiołakami czy jednostkami mechanicznymi).
4. Regeneration (Regeneracja) - poziom 2 magii światła - chyba wiadomo jak to działa? Czas działania od 1 do 4 tur, w zależności od znajomości magii.
5. Divine Vengeance (Boska Zemsta) - poziom 4 magii światła - im więcej jednostek zabił cel tego czaru, tym większe obrażenia otrzyma.
6. Deep Freeze (Zamrożenie) - poziom 5 magii zniszczenia - zamraża cel, zadaje obrażenia od razu oraz podczas następnej turze.
7. Sorrow (Przygnębienie) - poziom 1 magii ciemności - modyfikator od -1 do szczęścia i morale wroga aż do -4 (zależnie od znajomości magii).
8. Vampirism (Wampiryzm) - poziom 5 magii ciemności - czyli jeden z najlepszych czarów z H4 (według mnie), czas trwania zależy od mocy magicznej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ciekawe ile jescze takich smaczkow mozna zlanezc w podstawce i dodatku gdyby dokladnie przejrzec pliki w grze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 23.05.2007 o 19:52, windows00 napisał:

Hm.. do tej pory tego nie używałem ;)
I to chyba tylko u Krwawych Furii było przydatne...


Ja najczęściej używałem tego u zabójców bo na odległość mają kary. Chociaż u krwawych też czasem przydatne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.05.2007 o 21:37, morthi napisał:

ciekawe ile jescze takich smaczkow mozna zlanezc w podstawce i dodatku gdyby dokladnie przejrzec
pliki w grze


Nie wiadmomo może są jeszcze jakieś nowe jednostki oprócz Nag i Czarnych Rycerzy i kilku nowych budynków i kilka dialogów które nie zostały wykorzystane w grze a znajdują się w plikach .pak i czekają aż ktoś wygrzebie te pliki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.05.2007 o 21:49, DArkon1990 napisał:

Nie wiadmomo może są jeszcze jakieś nowe jednostki oprócz Nag i Czarnych Rycerzy

Ehem, Czarni Rycerze są od podstawki w grze. Jeśli myślimy o tych samych jednostkach.

Dnia 23.05.2007 o 21:49, DArkon1990 napisał:

i kilku nowych budynków

Kilku? Były dwa - jeden do Nag (z tym nie wiadomo) i drugi do Cyklopów. Po prostu - coś miało być w podstawce/HoF, a nie dali.

Dnia 23.05.2007 o 21:49, DArkon1990 napisał:

i kilka dialogów które nie zostały wykorzystane w grze a znajdują się w plikach .pak

Dialog? Była chyba tylko jedna kwestia.

Morthi - chyba wszystko co do znalezienia było, zostało znalezione. ;)
Windows00 - CTRL dobry do zabójców i furii. :) Polecam. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.05.2007 o 21:30, DArkon1990 napisał:

Jak to napisał do mnie Windows00 Szybki jesteś XD


Ale ja to wszystko wiem, Shadow SSJ Warrior spytał się o czary, to ja przesłałem link do ich opisu (po angielsku) i napisałem, by poszperał na forum za tłumaczeniem. Tutaj nie było żadnego opóźnionego zapłonu, jakbym nie wiedział o czarach to nie pisałbym o tłumaczeniu, logiczne, nieprawdaż?
http://h5.heroes.net.pl/nowina/2236.html
Jeśli nie wierzysz to wyżej masz news z tłumaczeniem mojego autorstwa (28.IV)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W światku hirołsowych nowości wreszcie coś zaczyna się dziać. Pozostaje mieć tylko nadzieję, że utrzyma się tendencja "nowa porcja alternatyw co tydzień" :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.05.2007 o 22:42, Nicolai napisał:

> Jak to napisał do mnie Windows00 Szybki jesteś XD

Ale ja to wszystko wiem, Shadow SSJ Warrior spytał się o czary, to ja przesłałem link do ich
opisu (po angielsku) i napisałem, by poszperał na forum za tłumaczeniem. Tutaj nie było żadnego
opóźnionego zapłonu, jakbym nie wiedział o czarach to nie pisałbym o tłumaczeniu, logiczne,
nieprawdaż?
http://h5.heroes.net.pl/nowina/2236.html
Jeśli nie wierzysz to wyżej masz news z tłumaczeniem mojego autorstwa (28.IV)


Wiem sorki źle zobaczyłem ;P

20070523224647

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.05.2007 o 22:44, Napek napisał:

W światku hirołsowych nowości wreszcie coś zaczyna się dziać. Pozostaje mieć tylko nadzieję,
że utrzyma się tendencja "nowa porcja alternatyw co tydzień" :)


Pewnie już tak zostanie, najwyżej zrobią przerwę na publikację Orków. Co do alternatyw, które mają być opublikowane we wtorek mam jakieś dziwne przeczucie (Lfdracon także), że będzie to Akademia.Zauważcie, że Ubi zaczął publikację "od końca", Sylwan i Loch były wraz z Akademią ostatnimi opublikowanymi zamkami z podstawki. Po okresie publikowania nacji zrobili, potem dali Loch, następnie w rosyjskim czasopiśmie ukazały się Sylwan i Akademia. Nacje z kampanii ToE IMHO będą opublikowane na końcu.
Zastanawia mnie co słychać u Orków. jedyne screeny pochodzą z 5 kwietnia i były jeszcze mocno nie dopracowane, narazie zaspakajają naszą ciekawość alternatywami, a Orków dopracowywują i bardzo dobrze.

@DArkon19990:

Nie szkodzi, każdemu się może zdarzyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.05.2007 o 22:44, Napek napisał:

W światku hirołsowych nowości wreszcie coś zaczyna się dziać. Pozostaje mieć tylko nadzieję,
że utrzyma się tendencja "nowa porcja alternatyw co tydzień" :)

W końcu coraz bliżej do premiery dodatku i wypada podgrzać nieco atmosferę :)
Ja się zastanawiam kiedy można spodziewać się trailera. Co prawda afair trailer do HoFa wyszedł kilka dni przed światową premierą dodatku, ale mam nadzieje, że teraz Ubi wyda jakiś trailer wcześniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

spodziewalbym sie trailera jak juz wszystkie ulepszenia zobaczymy - zaserwuja nam jakie brkanie po mapie i szybkie pokazanie nowych budynkow oraz pewnie krotka walke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować