Zaloguj się, aby obserwować  
Tuddrussel

Heroes of Might and Magic V - wszystko co chcesz wiedziec o polskim wydaniu gry

36234 postów w tym temacie

wydaje sie z tych wszystkich zapowiedzi ze kazdy dodatek do h5 bedzie rewolucyjny :) nie wiem czy to dobrze :) z jednej strony oczekujemy gry ktora bedzie miala wszystkie wodotryski i smaczki a z drugiej chcemy by byla wciaz udoskonalana i narzekamy jak wychodzi dodatek ze mozna bylo do zaimplementowac juz w podstawce :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.05.2006 o 09:32, morthi napisał:

widocznie Twoj kumpel ma pelna piracka wersje herosow - i dorbze mu takz e nie ma hot seat.
jak ukrald niechscierpli ze nie ma tego co my legalni posiadacze



też tak twierdzę..:P tylko balem sie ze ja tez tego nie bede mial w swojej PL .. kurna .. juz sie nie moge doczekac:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to Ubisoft powinno się zmobilizować i w podstawowej wersji zawrzeć wszystko co tylko jest możliwe, a w późniejszym czasie tylko wydawac dodatki niezmieniajace strikte gry tylko dodajace nowe kampaniee mapy itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.05.2006 o 09:33, Sheltem napisał:

Nie ma.
Choć podobno gdzieś w grze to istnieje, tylko że ten tryb jest tak zabugowany, że zrezygnowano
z nigo w pełnej wesji (może w którymś dodatku to będzie).

Poniżej trochę więcej wiadomosci o tym:
http://forums.ubi.com/groupee/forums/a/tpc/f/1851065692/m/1421038644


o żesz $#@#$%!
jaja sobie z poważnych ludzi robią...
a właśnie na ten tryb liczyłem najbardziej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.05.2006 o 09:32, morthi napisał:

widocznie Twoj kumpel ma pelna piracka wersje herosow - i dorbze mu takz e nie ma hot seat.
jak ukrald niechscierpli ze nie ma tego co my legalni posiadacze


A ty masz? Ciekawe skad, jak nie bylo jeszcze premiery.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

prawdziwą LIMITOWANĄ edycje sobie zamówiłem :P
- brak soundtracka
- brak edytora
- brak trybu ''simulation turn''
- brak numeracji egzemplarzy
- brak generatora map losowych
- śladowa ilość map


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.05.2006 o 10:56, moonman napisał:

prawdziwą LIMITOWANĄ edycje sobie zamówiłem :P
- brak soundtracka
- brak edytora
- brak trybu ''simulation turn''
- brak numeracji egzemplarzy
- brak generatora map losowych
- śladowa ilość map


W koncu jest to premiera roku
Musi byc wyjątkowa.
Nawet HoMM IV nie był tak uposledzony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ech, prawdę mówiąc najbardziej liczyłem na numerację egzemplarzy. Zamówiłem jeszcze 20 grudnia, kilka minut po ukazaniu się info. Miałem nadzieję, że jeśli gra mi się nie spodoba, to przynajmniej ją na Allegro pchnę po jakimś czasie za dużą sumkę (wiadomo, numer z puli 1 - 10 to zawsze te kilkadziesiąt złotych więcej). Teraz już nie zrezygnuję, ale pewien niesmak pozostał...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.05.2006 o 11:16, TheDoc napisał:

Ktos moze napisac o co mialo chodzic w trybie ''simulation turn''.


początkowe tury wykonywane jednoczesnie. Komputer mial wyliczac na biezaco ewnetualne spotkanie, lub wejscie na odkryty teren wroga itd., a do tego momentu wszyscy wykonuja tury jednoczesnie bez czekania na swoj ruch.

W zapowiedziach H5 byl nazywany m.in. rewolucyjnym w strategiach turowych :P

Tak jak pisal Sheltem, podobno ten tryb jest, ale zostal wylaczony ze wzgledu na ogromna ilosc bledow jakie zawieral.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.05.2006 o 11:17, MarcinIra_MODED napisał:

Możecie napisać przy jakich rozdzielczościach wam chodzi płynnie na jakich grafach?


GF 6600GT, Athlon 3200+, 1GB RAM

wszystkie opcje na max
wszystko ladnie, zgrabnie i plynnie
zacina jedynie na max oddaleniu i przesuwaniu mapy przygody

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.05.2006 o 11:20, moonman napisał:

> Ktos moze napisac o co mialo chodzic w trybie ''simulation turn''.

początkowe tury wykonywane jednoczesnie. Komputer mial wyliczac na biezaco ewnetualne spotkanie,
lub wejscie na odkryty teren wroga itd., a do tego momentu wszyscy wykonuja tury jednoczesnie
bez czekania na swoj ruch.

W zapowiedziach H5 byl nazywany m.in. rewolucyjnym w strategiach turowych :P

Tak jak pisal Sheltem, podobno ten tryb jest, ale zostal wylaczony ze wzgledu na ogromna ilosc
bledow jakie zawieral.



To rzeczywiscie szkoda ze go nie beedzie bo byloby to cos nowwego w serii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po długim okresie wyczekiwania w końcu wpadła mi w łapki angielskojęzyczna wersja "Heroes of Might & Magic 5". Pierwsze wrażenia (na podstawie 2 misji pierwszej kampanii):
- panorama miasta w środku wygląda OK; co do ikonek funkcyjnych - zastosowane rozwiązania przypominają te znane z "Disciples"
- walka na polu bitwy, postaci i ich animacja, czary - wyglądają ŚLICZNIE, podobnie jak i pole przygody
- zbyt wiele swobody (w II pierwszych misjach) nie było - jazda odbywała się przede wszystkim po głównym trakcie, tylko gdzieniegdzie można było zboczyć EDIT: co wynikało z małych rozmiarów mapy
- bohater(ka) posiadając/y/a umiejętność walki bezpośredniej może bezkarnie zaatakować dowolną jednostkę (nie odda) na polu bitwy (oczywiście poza głównym bohaterem przeciwnika), niemniej obrażenia które może zadać są raczej symboliczne, przynajmniej na początku.
I bardzo dobrze, ponieważ nie powtórzą się przegięte sytuacje z IV części, gdy przepakowany gieroj naszpikowany różnego rodzaju miksturami wspomagającymi mógł w pojedynkę wybić oddział smoków czy tytanów.
- machiny oblężnicze (jak cudnie wyglądają... ) i samo obleganie zamków prezentuje się bardzo dobrze (nieporównywalnie lepiej niż w poprzednich częściach)
- gra jest bardzo wciągająca (trudno się oderwać, oj trudno...)
- muzyka co prawda nie jest tak znakomita jak w IV części (przepiękny motyw przewodni), ale i tak piękna (lepsza niż w II i III części)
- efekty czarów po prostu wgniatają w fotel... - CUDO, podobnie jak pokazanie samej walki (zbliżenia na postaci zadające ciosy) i ta śliczna animacja postaci...(mniam, mniam...)
- klimat jest bardzo daleki od bajkowości z IV części (i bardzo dobrze)
- wielkość jednostek nareszcie została należycie odwzorowana

Nie muszę chyba pisać, że "HoM&M V" warto kupić? To naprawdę godny następca wspaniałej III części.
Nigdy nie sądziłem , że to powiem: już nie żałuję, że upadło 3DO i New World Computing...
Tak jak się spodziewałem Nival Interactive nie tylko stanął na wysokości zadania, ale i dokonał czegoś więcej. Znacznie więcej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałem dodać, że do wniosków doszedłem na podstawie pięciu misji pierwszej kampanii, a nie dwóch.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Do wszystkich wyczekujacych premiery. Dzisiaj w Media Markt dostalem darmowe demo HOMMV w polskiej wersji jezykowej. Niby mozna sobie sciagnac ale jest w ladnym pudelku, ofoliowane i plytka DVD tloczona. Swietnie wyglada. :)
Mysle ze powinno byc w kazdym Media Markt. Ja mam z lubelskiego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować