Zaloguj się, aby obserwować  
Tuddrussel

Heroes of Might and Magic V - wszystko co chcesz wiedziec o polskim wydaniu gry

36234 postów w tym temacie

Chciałbym się dowiedzieć czemu strona homm5.gram.pl nie jest aktualizowana. Tyle rzeczy się wydarzyło (wliczając w to zapowiedź dodatku) od czasu ostatniego postu. Strony o samej grze wciąż nie są skończone. Mogłaby chociaż być adnotacja, że twórcy wyjechali na wakacje, a tak strona o świeżej grze stoi w bezruchu. Inaczej się działo chociażby ze stroną Neverwinter Nights... Szkoda, bo czesto korzystam ze stron polecanych przez gram.pl (wcześniej cdprojekt.info) i znajdujących się na tym serwerze... Mam nadzieję, że wkrótce się coś ruszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.09.2006 o 11:28, Sir Aragorn napisał:

Chciałbym się dowiedzieć czemu strona homm5.gram.pl nie jest aktualizowana. Tyle rzeczy się
wydarzyło (wliczając w to zapowiedź dodatku) od czasu ostatniego postu. Strony o samej grze
wciąż nie są skończone. Mogłaby chociaż być adnotacja, że twórcy wyjechali na wakacje, a tak
strona o świeżej grze stoi w bezruchu. Inaczej się działo chociażby ze stroną Neverwinter Nights...
Szkoda, bo czesto korzystam ze stron polecanych przez gram.pl (wcześniej cdprojekt.info) i
znajdujących się na tym serwerze... Mam nadzieję, że wkrótce się coś ruszy.


Porzucili tą stronę i teraz wszystkie najważniejsze informacje odnośnie HOMM V znajdziesz w jaskini behemota albo w tym topic`u.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.09.2006 o 11:59, asior34 napisał:

ile kosztuje teraz heroes 5 i age of empire?a ile można zużyć wirtualnej kasy na age i heroesa?

Nie łaska zajrzeć do sklepu i samemu zobaczyć? :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

moonman podobno przeszedłeś wszystkie misje w kampani na poziomie heroicznym, to prawda? Jeśli tak to czapki z głów, bo ja (choć może najlepszy nie jestem, ale też nie najgorszy bo w końcu się gra w herów od dawna) do tej pory, a zaczynam ostatnią kampanię, musiałem raz zejść z ciężkiego na normalny w jednej misji Lochu, heroiczny wydaje mi się nie do ruszenia na niektórych przynajmniej mapkach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.09.2006 o 10:22, CHEATER napisał:

ja tam czekam na barbarzyńców, poza tym bagna wiwerny i hydry spoko jednostki..tych dwóch zamków
brakuje..ale szczerze mówiac już na samym początku przeżyłem szok gdy zobaczyłem że nie barbarzyńskiej
frakcji:(


To może od razu powiedzmy, że wszyscy chcieli idealną KOPIĘ HoMM 3 tyle że w 3D... Takie gadanie jest bez sensu! Ja byłbym zadowolony, gdyby twórcy wymyślili jakiś zamek, którego NIGDY jeszcze w "Hirołsach" nie było. Krasnoludy już się do niego zbliżają...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.09.2006 o 13:31, Radek15 napisał:

> Są już znane specjalne zdolnosci większosci jednostek renegatów.
> Szczegóły (po angielsku): http://www.celestialheavens.com/forums/viewtopic.php?t=3647&highlight=


No i z tego co zrozumiałem to ten cały anioł ma wysysać życie. Co wy o tym sądzicie?


Ja sądzę, że taki upadły anioł będzie chyba najsilniejszą jednostką 7 poziomu. Tyle że nie wiadomo jeszcze jakie będzie miał statystyki oraz jak silny będzie ten smok od krasnoludów. Ale i tak jak dla mnie to przesada tak samo jak uderzające dwa razy odpowiedniki rycerzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.09.2006 o 22:32, Radek15 napisał:

> >to pewni cos jeszcze by dodali
> wiem co - edytor jednostek - mozesz tworzyci edytowac dowolnie jakąkolwiek jednostke (anioł

> z rogami ];->)

z tym edytorem jednostek było by ciekawie, ale jedno ale nie każdy umiałby się nim posługiwać
a by chciał.

to by go tak stworzono aby miał w pełni przejrzysty interfejs :):) Zeby ozna bylo mogelowac postac tak jak w simsach (albo w oblivionie:D)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jednostki renegatow - gdyby ktos jeszcze nie wiedzial:)
# Level 1: Brute (Tax Payer; Shield Bash)
# Level 2: Crossbowman (Shoots; Rapid Fire)
# Level 3: Vindicator (Cleave)
# Level 4: Battle Griffin (Large, Flyer, Unlimited Retal, Battle Frenzy)
# Level 5: Zealot (Shoots, No Melee Penalty, Caster)
# Level 6: Champion (Large, Champion Charge)
# Level 7: Fallen Angel (Large; Flyer, Life Drain)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.09.2006 o 15:55, Rafal G napisał:

jednostki renegatow - gdyby ktos jeszcze nie wiedzial:)
# Level 1: Brute (Tax Payer; Shield Bash)
# Level 2: Crossbowman (Shoots; Rapid Fire)
# Level 3: Vindicator (Cleave)
# Level 4: Battle Griffin (Large, Flyer, Unlimited Retal, Battle Frenzy)
# Level 5: Zealot (Shoots, No Melee Penalty, Caster)
# Level 6: Champion (Large, Champion Charge)
# Level 7: Fallen Angel (Large; Flyer, Life Drain)

Można do tego dodać ich nowe zdolności:
Rapid Fire - jeszcze nie ma wyjaśnienia (myśle, że to coś z przyspieszeniem ruchu albo większymi obrażeniami od ognia)
Cleave - jeśli atak zabiję jedną jednostkę przeciwnika, atakujący wykonuje drugi cios
Battle Frenzy - każdy kolejny kontratak zadaje 1,5 raza niż poprzedni
Champion Charge - jeśli istota atakując przejdzie co najmniej dwa pola, zadaje także połowę obrażeń jednostce stojącej za jednostką atakowaną (jeżeli "ofiary" stoją w linii)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 02.09.2006 o 16:14, windows00 napisał:

Rapid Fire - jeszcze nie ma wyjaśnienia (myśle, że to coś z przyspieszeniem ruchu albo większymi
obrażeniami od ognia)


moim zdaniem rapid fire bedzie umozliwial wykonanie strzalu przed przeciwnikiem w sytuacji gdy jednostka bedzie atakowana z dystansu (fire jako strzal, a nie ogien) - byloby to w pewnym sensie przyspieszenie ruchu:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.09.2006 o 15:55, Rafal G napisał:

# Level 2: Crossbowman (Shoots; Rapid Fire)


A jak dla mnie to po prostu znana z ''trójki'' zdolność podwójnego strzału :) Ale czas pokaże...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.09.2006 o 16:29, Napek napisał:

> # Level 2: Crossbowman (Shoots; Rapid Fire)

A jak dla mnie to po prostu znana z ''trójki'' zdolność podwójnego strzału :) Ale czas pokaże...


ta zdolnosc w trojce nazywala sie "double shot":) ale jak sam powiedziales czas pokaze:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z ta gierka a mianowicie gralem w wersje 1.0 a dokladnie standardowa DVD ( nie kolekcjonerska ) i doszedlem bez problemow do Kampani 4 misji 3.
Nameczylem sie by ukonczyc ta misje ale sie udalo i tu niemile rozczarowanie bo na koncu pojawia sie napis info Cel zrealizowany, Misja ukonczona klikam ok i pojawia sie koncowa animacja po ktorej zamiast kolejna misja gra wywala mnie do Menu i w sytuacji gdy:

nie mam patcha 1.1 i 1.2 to wywala mnie do menu z mozliwoscia wyboru rozpoczecia 4 kampanii od poczatku

a gdy m am patcha 1.1 i 1.2 to wywala mnie do menu rozpoczynajacego gre doslownie od poczatku od 1 kampani


moj komputer to P4 2,8, karta ATI Radeon Saphire 9800pro, ram 1 gb Geil

czy moze mi ktos podpowiedziec o co chodzi lub w wypadku gdy nie da sie nic zrobic podeslac sava z poczatkiem 4 misji 4 kampani ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.09.2006 o 13:32, Dark Demon napisał:

To może od razu powiedzmy, że wszyscy chcieli idealną KOPIĘ HoMM 3 tyle że w 3D... Takie gadanie
jest bez sensu! Ja byłbym zadowolony, gdyby twórcy wymyślili jakiś zamek, którego NIGDY jeszcze
w "Hirołsach" nie było. Krasnoludy już się do niego zbliżają...


Nie chodzi tu o kopie 3 ale o rozszerzenie 5 tzn. ja bym osobiście chciałbym aby w herosach 5 były wszystkie zamki z H3 + ze 2 zupełnie nowe, co jest mozliwe i znacznie uatrakcyjniało by rozgrywke. Jednak po tym co widze w dodatku autorzy nie chcą dodawać ani zamku barbarzyńców czy zamku bagiennego(przecież stwory w tych zamkach mogą być zupełnie inne np w zamku bagiennym hydry nie pasowały zbytnio na 7 poziom były za słabe i za mało użyteczne- kiepski zasięg, brak mozliwości szybkiego i skutecznego przemieszczania się, z koleji wywerny czy oślizgi nadają taki fajny inny od wszystkich gier fantazy klimat, klimat nietypowych stworów, który mozna by uzupełnić o nowe stwory z bagien, których nie było w zadnej grze RTS ani RPG lub były ale w niewielu). Bynajmniej nie chodzi tu o kopiowanie Trójki a o rozbudowanie 5 tak aby zajęła miejsce trójki bo na dzień dzisiejszy, dodając zaledwie 1 rasę do podstawowych 6 to trochę mało chyba, że do H5 wyjdą jeszcze ze 2 dodatki conajmniej i w każdym nowa frakcja. Bo pomyslcie nawet jak dodadzą map i zrobią sojusze między graczami( których z niewiadomych powodów nie ma) to 6 zamków a potem 7 jest dość małą ilością i jeżeli dasz na losowe zamki dla wszystkich istnieje duże prawdopodobieństwo, że ty bedziesz miał jedyny zamek na mapie a twój kolega przeciwnik znajdzie swojich odpowiedników z 3,4 i dzieki temu cię rozgromi z łatwościa( chyba, że będziesz grał aniołami, które są przesadzone i za całą kase pozamieniasz chłopków na łuczników a rycerzy na kapłanów- co uważam za przesadzoną zdolnośc w grze wieloosobowej w stosunku do mierności zdolności np u demonów itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować