Zaloguj się, aby obserwować  
Seishirou

The Elder Scrolls IV: Oblivion

17339 postów w tym temacie

Dnia 01.05.2008 o 20:32, ShaDoW Energy napisał:

> wykonujesz wątek główny oczywiście
W ogóle dziwne to ... ta jedyna brama :/ Wieża stoi na środku, ale widać zawalony most,
bo leży na samym dole.. Tylko zwalony... W podziemiach też nic nie ma, cóż... SkinGrad
sobie odpuszczę i Anvil też, jeszcze Leyawiin i... Chorrol :P

ostatecznie wpisz koda na latanie lub na czar który umożliwia latanie może tak przejdziesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli pamiętam, to jest chyba ta Otchłań, gdzie wokół głównej wieży stoją inne i prowadzi do nich system pomostów. Pamiętam, że wykorzystałem wtedy moją wysoką zdolność Akrobacji i przeskoczyłem wewnątrz wieży parę poziomów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.05.2008 o 20:40, Union Pacific napisał:

Jeżeli pamiętam, to jest chyba ta Otchłań, gdzie wokół głównej wieży stoją inne i prowadzi
do nich system pomostów. Pamiętam, że wykorzystałem wtedy moją wysoką zdolność Akrobacji
i przeskoczyłem wewnątrz wieży parę poziomów.

Ehh właśnie że w głownej wieży nie ma ani jednego mostu... A te pomniejsze wieże są 2... I to o 200 m dalej od głównej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.05.2008 o 20:48, Union Pacific napisał:

A na dole głównej wieży nie znalazłeś schodów do góry? Muszą być w takim razie w jakimś
ciemnym zakamarku.

W ogóle mnie nie było w głównej wieży :P... nie mogę się tam jak dostać... Zresztą te korytarze to jakoś, Lochy zalane lawą, itd się nazywały,wyście nie mieli tych wrót gdzie to było?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

HELP!

Mój bohater nie lubi słońca! (jest wampirem - czytać kilka postów wcześniej) i ma jakąć moc ___ wampira (nazyw nie pamiętam) wiem zę jest dotykowe i że moge raz na jeden dzień użyć. I nie wiem jak to działa...
A kolejny mój problem to czy jeśli niezdąże z questem o leku na wapiryzm to zostane nim do końca ;(?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.05.2008 o 21:33, resident18 napisał:

A kolejny mój problem to czy jeśli niezdąże z questem o leku na wapiryzm to zostane nim
do końca ;(?

Tak, a jeśli chcesz żeby Cię słońce nie raziło, to musisz się napić ludzkiej krwi ( może też być Argonianin muhahaha, ich to trzeba nawet tępić :P).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.05.2008 o 21:42, MastAlol napisał:

> A kolejny mój problem to czy jeśli niezdąże z questem o leku na wapiryzm to zostane
nim
> do końca ;(?
Tak, a jeśli chcesz żeby Cię słońce nie raziło, to musisz się napić ludzkiej krwi ( może
też być Argonianin muhahaha, ich to trzeba nawet tępić :P).


a jak mam to uczynić żeby pić ludzką krew.

A tak oznacza że wapirem zostane na zawsze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tu masz tekst dotyczący wampiryzmu.

Stadia żywota wampira

Stadium I

Warunek: Spożycie krwi NPC - a w przeciągu ostatnich 26 godzin

Umiejętności:

Bonus do siły woli: 5
Bonus do szybkości: 5
Bonus do siły: 5
Bonus do skradania: 5
Bonus do mistycyzmu: 5
Bonus do iluzji: 5
Bonus do walki wręcz: 5
Bonus od destrukcji: 5
Bonus do atletyki: 5
Bonus do akrobatyki: 5
Odporność na choroby: 100
Odporność na zwykłą broń: 5
Odporność na paraliż: 100
Wrażliwość na ogień: 20%
Obrażenia od słońca: 0

Wzrok Łowcy (Hunter’s Sight) – koszt: 5 many, czas trwania: 20 s, efekt: wykrycie życia w promieniu 100 stóp i nocne oko

Opis: Będąc wampirem I poziomu nie musisz obawiać się negatywnego wpływu słońca na twoją skórę i negatywnych współczynników podczas konwersacji z NPC - ami. Wyglądasz prawie jak każdy zwykły obywatel Cesarstwa i ludzie traktują cię tym samym normalnie.

Stadium II

Warunek: Niespożywanie krwi NPC przez ostatnie 24 godziny

Umiejętności:

Bonus do siły woli: 10
Bonus do szybkości: 10
Bonus do siły: 10
Bonus do skradania: 10
Bonus do mistycyzmu: 10
Bonus do iluzji: 10
Bonus do walki wręcz: 10
Bonus od destrukcji: 10
Bonus do atletyki: 10
Bonus do akrobatyki: 10
Odporność na choroby: 100
Odporność na zwykłą broń: 10
Odporność na paraliż: 100
Wrażliwość na ogień: 30%
Obrażenia od słońca: 1/sekunda

Wampirze uwodzenie (Vampire Seduction) - koszt: 0 many, raz na dzień, cel jest pod wrażeniem twojej osoby

Opis: Słońce zadaje ci niskie obrażenia i uzyskujesz negatywne modyfikatory do rozmów z NPC - ami. Nadal jednak możesz prowadzić transakcje handlowe.

Stadium III

Warunek: Niespożywanie krwi NPC - ów przez 25 godziń od uzyskania II stadium

Umiejętności:

Bonus do siły woli: 15
Bonus do szybkości: 15
Bonus do siły: 15
Bonus do skradania: 15
Bonus do mistycyzmu: 15
Bonus do iluzji: 15
Bonus do walki wręcz: 15
Bonus od destrukcji: 15
Bonus do atletyki: 15
Bonus do akrobatyki: 15
Odporność na choroby: 100
Odporność na zwykłą broń: 15
Odporność na paraliż: 100
Wrażliwość na ogień: 40%
Obrażenia od słońca: 4/sekunda

Rządy strachu (Reign of Chaos) - koszt: 0 many, raz na dzień, efekt: 60 sekund ciszy (Silence) w promieniu 20 stóp, Demoralise na dotyk,

Opis: Nie możesz normalnie rozmawiać z większością NPC - ów w Cyrodiil i promienie słoneczne zadają ci poważne obrażenia.

Stadium IV

Warunek: Niespożywanie krwi NPC - ów przez 25 godzin od uzyskania III stadium

Umiejętności:

Bonus do siły woli: 20
Bonus do szybkości: 20
Bonus do siły: 20
Bonus do skradania: 20
Bonus do mistycyzmu: 20
Bonus do iluzji: 20
Bonus do walki wręcz: 20
Bonus od destrukcji: 20
Bonus do atletyki: 20
Bonus do akrobatyki: 20
Odporność na choroby: 100
Odporność na zwykłą broń: 20
Odporność na paraliż: 100
Wrażliwość na ogień: 50%
Obrażenia od słońca: 8/sekunda

Uścisk cieni - koszt: 0 many, raz na dzień, efekt: Nocne oko (Night Eye) 90 sekund na siebie, Niewidzialność (Invisibility) 180 sekund na siebie,

Opis: Słońce zadaje ci już niebotyczne obrażenia, a rozmawiać możesz wyłącznie z postaciami, które pałają do ciebie rzeczywiście ogromną sympatią.
Miejsca pobytów wampirów w Cyrodiil

*
Jaskinia pamięci (Memroial Cave) – na wschodzie Arcane University. Część zadania „Virtuos Blond”
*
Fort Carmala – południe Chorrol i na prawo od Hackdirt
*
Sanktuarium Mrocznego Bractwa w Cheydinhal – zadania zlecane przez Mroczne Bractwo
*
Trzęsawisko/bagno Redwater (Redwater Slough) – na wschód od Bravil
*
Grota Bloodcrust (Bloodcrust Cavern) – południowy - wschód od Skingrad, bardzo blisko muru. Część questu „Information At a Price” zleconego przez Gildię Magów.
*
Fort Redman – wschód dolnego Niben, północ Layawiin
*
Fort Hastrel – północ Kvatch
*
Fort Vlastarius – wschodni Skingrad
*
Zamek Crowhaven – północny - zachód Anvil
*
Kopalnia Guttem – na północ od Cheydinhal. Cześć questu zleconego przez Azurę

Wady i zalety wampira

Plusy wampira:

*
Wzrost atrybutów - +5 do siły, siła woli i zręczność; wzrost umiejętności - +5 do akrobatyki, atletyki, zniszczenia, iluzji, skradania się, mistycyzmu, walki broniami dwuręcznymi, odporność na choroby i paraliż i częściowa odporność na ataki zwykłą bronią.
*
Każdego dnia bez chociażby kropli krwi NPC - a powyższe atrybuty i umiejętności wzrosną +5 (każda).

Wady wampira:

*
Po paru dniach "postu" od krwi NPC - ów postać zamieni się w potwora i nikt już nie będzie chciał z nią rozmawiać.
*
Podatność na ogień.
*
Postać zacznie się palić w słońcu, jeżeli nie będzie "jeść" co najmniej co 24 godziny - w tym zachmurzenie lub deszcz będą łagodzić ten efekt, każdego dnia bez picia krwi twarz gracza będzie się zmieniać - skóra stanie się bardziej blada, oczy czerwone, a zęby zamienią się w kły, także wielu NPC - ów będzie odmawiało, kiedy zaczniesz z nimi rozmowę (co utrudni rozgrywkę).

Wszystkie te zabiegi zmuszają wampira do aktywnej działalności po zmierzchu, gdyż głównie wtedy Radiant AI narzuca postaciom niezależnym udanie się w odosobnione miejsce (czyli dom, ale i nie tylko) i spoczynek - i to właśnie w tym momencie pełne pole do popisu oddane zostaje krwiopijcy, który rozpoczyna swoje polowanie. Także palenie się skóry wampira, po okresie "postu" dłuższym niż dzień, zmusi go do przeczekania słonecznych, bezchrmurnych dni.

Specjalne moce wampira:
*
Oko myśliwego - Widzenie w ciemności i wykrycie żywej istoty na 30 sekund (mały koszt many).
*
Perswazja wampira - Możesz rzucić urok na NPC - a na 20 sekund, wtedy siła twojej perswazji wzrośnie o 100%.
*
Rządy terroru - Po 3 dniach bycia wampirem możesz uciszyć przeciwnika (przydatne szczególnie w przypadku magów) oraz twój oponent zmieni swój charakter (pomocne podczas walki).
*
Uścisk cieni - widzenie w ciemności i niewidzialność na 180 sekund.


Jak wyleczyć się z wampiryzmu?


UWAGA! Jeżeli nikt nie będzie chciał z tobą rozmawiać, to przede wszystkim należy zacząć żywić się krwią NPC - ów, aby zachować postać człowieka, a nie potwora. W przeciwnym razie zauważysz nawet, że nie możesz korzystać z szybkiej podróży w czasie dnia, a wykonanie poniższych questów okaże się dosyć kłopotliwe.

I. Najprostsza droga

Udaj się do stajni znajdującej się przed imperialnym miastem około godziny 10/ 11 wieczorem. Wchodząc do domu, natkniesz się na dwóch śpiących ludzi (drzwi do tego miejsca są zawsze otwarte). Wystarczy teraz pożywić się krwią jednego z nich wybierając z opcji "Feed" i natychmiast stracisz wiele umiejętności wampira. Operacja ta nie wyleczy cię całkowicie z wampiryzmu, lecz może okazać się całkiem przydatna w sytuacji, kiedy nie nie mamy ochoty przechodzić całego i długiego questu wyleczenia w danym momencie.

II. Pełen quest wyleczenia z wampiryzmu

*
Udaj się do dzielnicy świątynnej w Cyrodiil i rozpocznij rozmowę z kobietą w świątyni na temat "Wyleczenie z wampiryzmu". Ta odeśle cię do siedziby Gildii Magów na Arcane University, gdzie musisz porozmawiać z Raminusem Polusem na ten sam temat. Zostaniesz ponownie odprawiony, tym razem do Skingradu na wschód od imperialnej stolicy. Rozmawiając tam z argonianką Hal - lurz, należy zaaranżować spotkanie z hrabią zamku.
*
Kiedy hrabia opowie ci o swoim przekleństwu i swojej żony, dowiesz się o osobie, które może wiedzieć więcej o tej tajemniczej chorobie. Podążaj za wskazówkami na mapie. Najlepszym wyjściem jest poczekać do zmroku, ukraść konia i udać się na swym wierzchowcu w kierunku chaty Drakelove (znajduje się wysoko w górach). Wiedźma Melisanda początkowo nie będzie chciała przyznać się, że wie coś na temat wampiryzmu, gdy jednak ją trochę przyciśniesz, okaże się, że może wykonać dla ciebie miksturę wyleczenia.
*
Do wykonania fiolki wyleczenia potrzebne okaże się 5 większych kamieni dusz. Znaleźć je można na Arcane University w Cyrodiil i wielu gablotach w siedzibach Gildii Magów w poszczególnych miastach. Zdobycie ich z pewnością nie okaże się łatwe, lecz warto nieco się podrudzić.
*
Następnie zostaniesz poproszony o zdobycie paru odczynników. Dobrym sposobem jest zwiedzić kilka sklepów alchemicznych na całym kontynencie i zakupić potrzebne ingredienty. Czosnek okazał się najcięższy do odnalezienie, ale można go znaleźć w Weynon Priory niedaleko Chorrol. W pomieszczeniu gdzie początkowo urzęduje Jauffre jest go sporo. Dodatkowo otrzymasz specjalny nóż, którym zranić musisz dowolnego argonianina i przynieść wiedźmie jego krew.
*
Jednym z ostatnich życzeń Melisandy będą prochy wampira Hindarila (kilka kroków na południe, idź zgodnie ze wskazaniami kompasu). Zabicie go nie powinno sprawić ci większych trudności. Co najwyżej zaopatrz się w kilka silniejszych fiolek przywrócenia zdrowia.
*
Po zdobyciu wszystkich potrzebnych odczynników, wróć do kobiety. Gdy z nią porozmawiasz, każe odczekać ci 24 godziny, co da jej czas, by wywarzyć miksturę. Należy wtedy opuścić jej dom, co może być problematyczne, jeżeli jest dzień. Po zakończeniu całego procesu otrzymasz dwie fiolki wyleczenia - jedną dla hrabiego, drugą dla siebie (w razie jakichkolwiek problemów na tym etapie rozgrywki - patrz na sam dół artykułu). Pierwszą fiolkę możemy dostarczyć hrabiemu, za co otrzymamy w zamian 1000 sztuk złota. W tym miejscu napotkamy także bardzo ciekawy bug, pozwalający nam odbierać nagrodę od zarządcy ile razy chcemy. ;))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.05.2008 o 21:44, resident18 napisał:

a jak mam to uczynić żeby pić ludzką krew.


Podchodzisz do jakiegoś śpiącego Argonianina (koniecznie :D) i po prostu dajesz akcje.

Dnia 01.05.2008 o 21:44, resident18 napisał:

A tak oznacza że wapirem zostane na zawsze?


Jest quest, żeby się wyleczyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.05.2008 o 21:46, Union Pacific napisał:

Tu masz tekst dotyczący wampiryzmu.

Stadia żywota wampira

Stadium I

Warunek: Spożycie krwi NPC - a w przeciągu ostatnich 26 godzin

Umiejętności:

Bonus do siły woli: 5
Bonus do szybkości: 5
Bonus do siły: 5
Bonus do skradania: 5
Bonus do mistycyzmu: 5
Bonus do iluzji: 5
Bonus do walki wręcz: 5
Bonus od destrukcji: 5
Bonus do atletyki: 5
Bonus do akrobatyki: 5
Odporność na choroby: 100
Odporność na zwykłą broń: 5
Odporność na paraliż: 100
Wrażliwość na ogień: 20%
Obrażenia od słońca: 0

Wzrok Łowcy (Hunter’s Sight) – koszt: 5 many, czas trwania: 20 s, efekt:
wykrycie życia w promieniu 100 stóp i nocne oko

Opis: Będąc wampirem I poziomu nie musisz obawiać się negatywnego wpływu słońca na twoją
skórę i negatywnych współczynników podczas konwersacji z NPC - ami. Wyglądasz prawie
jak każdy zwykły obywatel Cesarstwa i ludzie traktują cię tym samym normalnie.

Stadium II

Warunek: Niespożywanie krwi NPC przez ostatnie 24 godziny

Umiejętności:

Bonus do siły woli: 10
Bonus do szybkości: 10
Bonus do siły: 10
Bonus do skradania: 10
Bonus do mistycyzmu: 10
Bonus do iluzji: 10
Bonus do walki wręcz: 10
Bonus od destrukcji: 10
Bonus do atletyki: 10
Bonus do akrobatyki: 10
Odporność na choroby: 100
Odporność na zwykłą broń: 10
Odporność na paraliż: 100
Wrażliwość na ogień: 30%
Obrażenia od słońca: 1/sekunda

Wampirze uwodzenie (Vampire Seduction) - koszt: 0 many, raz na dzień, cel jest pod wrażeniem
twojej osoby

Opis: Słońce zadaje ci niskie obrażenia i uzyskujesz negatywne modyfikatory do rozmów
z NPC - ami. Nadal jednak możesz prowadzić transakcje handlowe.

Stadium III

Warunek: Niespożywanie krwi NPC - ów przez 25 godziń od uzyskania II stadium

Umiejętności:

Bonus do siły woli: 15
Bonus do szybkości: 15
Bonus do siły: 15
Bonus do skradania: 15
Bonus do mistycyzmu: 15
Bonus do iluzji: 15
Bonus do walki wręcz: 15
Bonus od destrukcji: 15
Bonus do atletyki: 15
Bonus do akrobatyki: 15
Odporność na choroby: 100
Odporność na zwykłą broń: 15
Odporność na paraliż: 100
Wrażliwość na ogień: 40%
Obrażenia od słońca: 4/sekunda

Rządy strachu (Reign of Chaos) - koszt: 0 many, raz na dzień, efekt: 60 sekund ciszy
(Silence) w promieniu 20 stóp, Demoralise na dotyk,

Opis: Nie możesz normalnie rozmawiać z większością NPC - ów w Cyrodiil i promienie słoneczne
zadają ci poważne obrażenia.

Stadium IV

Warunek: Niespożywanie krwi NPC - ów przez 25 godzin od uzyskania III stadium

Umiejętności:

Bonus do siły woli: 20
Bonus do szybkości: 20
Bonus do siły: 20
Bonus do skradania: 20
Bonus do mistycyzmu: 20
Bonus do iluzji: 20
Bonus do walki wręcz: 20
Bonus od destrukcji: 20
Bonus do atletyki: 20
Bonus do akrobatyki: 20
Odporność na choroby: 100
Odporność na zwykłą broń: 20
Odporność na paraliż: 100
Wrażliwość na ogień: 50%
Obrażenia od słońca: 8/sekunda

Uścisk cieni - koszt: 0 many, raz na dzień, efekt: Nocne oko (Night Eye) 90 sekund na
siebie, Niewidzialność (Invisibility) 180 sekund na siebie,

Opis: Słońce zadaje ci już niebotyczne obrażenia, a rozmawiać możesz wyłącznie z postaciami,
które pałają do ciebie rzeczywiście ogromną sympatią.
Miejsca pobytów wampirów w Cyrodiil

*
Jaskinia pamięci (Memroial Cave) – na wschodzie Arcane University. Część
zadania „Virtuos Blond”
*
Fort Carmala – południe Chorrol i na prawo od Hackdirt
*
Sanktuarium Mrocznego Bractwa w Cheydinhal – zadania zlecane przez Mroczne
Bractwo
*
Trzęsawisko/bagno Redwater (Redwater Slough) – na wschód od Bravil
*
Grota Bloodcrust (Bloodcrust Cavern) – południowy - wschód od Skingrad, bardzo
blisko muru. Część questu „Information At a Price” zleconego przez Gildię
Magów.
*
Fort Redman – wschód dolnego Niben, północ Layawiin
*
Fort Hastrel – północ Kvatch
*
Fort Vlastarius – wschodni Skingrad
*
Zamek Crowhaven – północny - zachód Anvil
*
Kopalnia Guttem – na północ od Cheydinhal. Cześć questu zleconego przez Azurę

Wady i zalety wampira

Plusy wampira:

*
Wzrost atrybutów - +5 do siły, siła woli i zręczność; wzrost umiejętności - +5
do akrobatyki, atletyki, zniszczenia, iluzji, skradania się, mistycyzmu, walki broniami
dwuręcznymi, odporność na choroby i paraliż i częściowa odporność na ataki zwykłą bronią.
*
Każdego dnia bez chociażby kropli krwi NPC - a powyższe atrybuty i umiejętności
wzrosną +5 (każda).

Wady wampira:

*
Po paru dniach "postu" od krwi NPC - ów postać zamieni się w potwora i nikt już
nie będzie chciał z nią rozmawiać.
*
Podatność na ogień.
*
Postać zacznie się palić w słońcu, jeżeli nie będzie "jeść" co najmniej co 24 godziny
- w tym zachmurzenie lub deszcz będą łagodzić ten efekt, każdego dnia bez picia krwi
twarz gracza będzie się zmieniać - skóra stanie się bardziej blada, oczy czerwone, a
zęby zamienią się w kły, także wielu NPC - ów będzie odmawiało, kiedy zaczniesz z nimi
rozmowę (co utrudni rozgrywkę).

Wszystkie te zabiegi zmuszają wampira do aktywnej działalności po zmierzchu, gdyż głównie
wtedy Radiant AI narzuca postaciom niezależnym udanie się w odosobnione miejsce (czyli
dom, ale i nie tylko) i spoczynek - i to właśnie w tym momencie pełne pole do popisu
oddane zostaje krwiopijcy, który rozpoczyna swoje polowanie. Także palenie się skóry
wampira, po okresie "postu" dłuższym niż dzień, zmusi go do przeczekania słonecznych,
bezchrmurnych dni.

Specjalne moce wampira:
*
Oko myśliwego - Widzenie w ciemności i wykrycie żywej istoty na 30 sekund
(mały koszt many).
*
Perswazja wampira - Możesz rzucić urok na NPC - a na 20 sekund, wtedy siła
twojej perswazji wzrośnie o 100%.
*
Rządy terroru - Po 3 dniach bycia wampirem możesz uciszyć przeciwnika (przydatne
szczególnie w przypadku magów) oraz twój oponent zmieni swój charakter (pomocne podczas
walki).
*
Uścisk cieni - widzenie w ciemności i niewidzialność na 180 sekund.


Jak wyleczyć się z wampiryzmu?


UWAGA! Jeżeli nikt nie będzie chciał z tobą rozmawiać, to przede wszystkim należy zacząć
żywić się krwią NPC - ów, aby zachować postać człowieka, a nie potwora. W przeciwnym
razie zauważysz nawet, że nie możesz korzystać z szybkiej podróży w czasie dnia, a wykonanie
poniższych questów okaże się dosyć kłopotliwe.

I. Najprostsza droga

Udaj się do stajni znajdującej się przed imperialnym miastem około godziny 10/ 11 wieczorem.
Wchodząc do domu, natkniesz się na dwóch śpiących ludzi (drzwi do tego miejsca są zawsze
otwarte). Wystarczy teraz pożywić się krwią jednego z nich wybierając z opcji "Feed"
i natychmiast stracisz wiele umiejętności wampira. Operacja ta nie wyleczy cię całkowicie
z wampiryzmu, lecz może okazać się całkiem przydatna w sytuacji, kiedy nie nie mamy ochoty
przechodzić całego i długiego questu wyleczenia w danym momencie.

II. Pełen quest wyleczenia z wampiryzmu

*
Udaj się do dzielnicy świątynnej w Cyrodiil i rozpocznij rozmowę z kobietą w świątyni
na temat "Wyleczenie z wampiryzmu". Ta odeśle cię do siedziby Gildii Magów na Arcane
University, gdzie musisz porozmawiać z Raminusem Polusem na ten sam temat. Zostaniesz
ponownie odprawiony, tym razem do Skingradu na wschód od imperialnej stolicy. Rozmawiając
tam z argonianką Hal - lurz, należy zaaranżować spotkanie z hrabią zamku.
*
Kiedy hrabia opowie ci o swoim przekleństwu i swojej żony, dowiesz się o osobie,
które może wiedzieć więcej o tej tajemniczej chorobie. Podążaj za wskazówkami na mapie.
Najlepszym wyjściem jest poczekać do zmroku, ukraść konia i udać się na swym wierzchowcu
w kierunku chaty Drakelove (znajduje się wysoko w górach). Wiedźma Melisanda początkowo
nie będzie chciała przyznać się, że wie coś na temat wampiryzmu, gdy jednak ją trochę
przyciśniesz, okaże się, że może wykonać dla ciebie miksturę wyleczenia.
*
Do wykonania fiolki wyleczenia potrzebne okaże się 5 większych kamieni dusz. Znaleźć
je można na Arcane University w Cyrodiil i wielu gablotach w siedzibach Gildii Magów
w poszczególnych miastach. Zdobycie ich z pewnością nie okaże się łatwe, lecz warto nieco
się podrudzić.
*
Następnie zostaniesz poproszony o zdobycie paru odczynników. Dobrym sposobem jest
zwiedzić kilka sklepów alchemicznych na całym kontynencie i zakupić potrzebne ingredienty.
Czosnek okazał się najcięższy do odnalezienie, ale można go znaleźć w Weynon Priory niedaleko
Chorrol. W pomieszczeniu gdzie początkowo urzęduje Jauffre jest go sporo. Dodatkowo otrzymasz
specjalny nóż, którym zranić musisz dowolnego argonianina i przynieść wiedźmie jego krew.
*
Jednym z ostatnich życzeń Melisandy będą prochy wampira Hindarila (kilka kroków
na południe, idź zgodnie ze wskazaniami kompasu). Zabicie go nie powinno sprawić ci większych
trudności. Co najwyżej zaopatrz się w kilka silniejszych fiolek przywrócenia zdrowia.
*
Po zdobyciu wszystkich potrzebnych odczynników, wróć do kobiety. Gdy z nią porozmawiasz,
każe odczekać ci 24 godziny, co da jej czas, by wywarzyć miksturę. Należy wtedy opuścić
jej dom, co może być problematyczne, jeżeli jest dzień. Po zakończeniu całego procesu
otrzymasz dwie fiolki wyleczenia - jedną dla hrabiego, drugą dla siebie (w razie jakichkolwiek
problemów na tym etapie rozgrywki - patrz na sam dół artykułu). Pierwszą fiolkę możemy
dostarczyć hrabiemu, za co otrzymamy w zamian 1000 sztuk złota. W tym miejscu napotkamy
także bardzo ciekawy bug, pozwalający nam odbierać nagrodę od zarządcy ile razy chcemy.
;))


OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO DZIĘKI!

Ale mi chodzi konkretnie. Czy jeżeli nie będę się szpieszyć z dłuuuuugim questem to zostane wampirem na zawsze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

/.../
Nie można było po prostu wkleić odpowiedniego linka, pod nim umieścić swój komentarz ? Nie lubię przewijać tak długich postów. :/ Zwłaszcza, że i tak residentowi nie pomogłeś...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.05.2008 o 00:12, Probos napisał:

/.../
Nie można było po prostu wkleić odpowiedniego linka, pod nim umieścić swój komentarz
? Nie lubię przewijać tak długich postów. :/ Zwłaszcza, że i tak residentowi nie pomogłeś...


Dlaczego? A że nie odpowiedział konkret na pytanie? Ok to nie jego wina. Troche przewijania nie zaszkodzi. Chciał być pomocny. I za to mu dzięki jak i całej reszcie że mi pomogła :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 02.05.2008 o 08:56, resident18 napisał:

Dlaczego? A że nie odpowiedział konkret na pytanie? Ok to nie jego wina. Troche przewijania
nie zaszkodzi. Chciał być pomocny. I za to mu dzięki jak i całej reszcie że mi pomogła
:)


Rozumiem, ale nie prościej jest tylko wrzucić link ? Jak dla mnie było to zwykłe nabicie sobie większej ilości znaków, nic poza tym. :/
PS : Kto Cię zaraził tym wapiryzmem ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.04.2008 o 18:03, dave03 napisał:

A można wiedzieć jaką kartą dysponujesz, że możesz sobie na takie fajerwerki pozwolić?
Ja posiadam fabrycznie podkręconego GeForce''a 9600GT i mam włączony tylko anti-aliasing
x2 i anizo x4. Z HDRu zrezygnowałem na rzecz tego AA, a i tak w miastach wydajność spada
mi miejscami do 20fps. Najgorzej jest u mnie jak na ekranie pojawi się większa liczba
NPCów, wtedy wydajność najbardziej spada.


Masz podobny "problem" co ja, mam nieco lepszą 8800GT, na otwartych przestrzeniach nie ma problemu, wszystko na TOTALNYM max z texturami hi-resowymi od qarla, ale w mieście kursor nie przesuwa się już tak płynnie, i co śmieszne, niezależnie od detali, mogę je sobie na totalny low ustawić, a i tak w tym mieście mi ten kursor tak niepłynnie chodzi.... ^_^ Możemy razem się pogłowić, bo wydaje mi się, że powinno nam chodzić bez jakichkolwiek problemów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.05.2008 o 09:05, Probos napisał:


> Dlaczego? A że nie odpowiedział konkret na pytanie? Ok to nie jego wina. Troche
przewijania
> nie zaszkodzi. Chciał być pomocny. I za to mu dzięki jak i całej reszcie że mi pomogła

> :)

Rozumiem, ale nie prościej jest tylko wrzucić link ? Jak dla mnie było to zwykłe nabicie
sobie większej ilości znaków, nic poza tym. :/
PS : Kto Cię zaraził tym wapiryzmem ?


Sam nie wiem kto. Wiem ze byłem w jakiejś jaskini z wampirami i poszłem się przespać i wyskakuje komunikat że jestem wapirem!
A ten długi quest jest idiotyczny! Kazują mi iść tak daleko pomijając to co chciałem zwiedzić. Bez sens ja chce kod na odwampirzenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Post pod postem! Wybaczcie! Ale nie da mi się edytować już poprzedniego posta!

OTO WYBAWIENIE DLA TYCH KTÓRZY NIE CHCĄ BYĆ WAMPIRAMI!!!

KOD NA FIOLKE Z ODWAMPIRZENIEM!

player.additem 000977e4 1

DLA HRABIEGO!

player.additem 0009812D 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>(...)

Dnia 02.05.2008 o 10:43, resident18 napisał:

Sam nie wiem kto. Wiem ze byłem w jakiejś jaskini z wampirami i poszłem się przespać
i wyskakuje komunikat że jestem wapirem!
A ten długi quest jest idiotyczny! Kazują mi iść tak daleko pomijając to co chciałem
zwiedzić. Bez sens ja chce kod na odwampirzenie.


Efekty wampiryzmu (komunikat podczas spania) pojawia(-ją) się dopiero w 72 godziny po tym, jak zostałeś zarażony chorobą, a to znaczy, że przez 3 dni w grze (jakieś dwie i pół godziny czasu "rzeczywistego") nie zauważyłeś, że w zakładce z magicznymi efektami masz Vampirism i wynikające z niego obniżenie na stałe kondycji.

W twoim przypadku najlepszym rozwiązaniem jest wczytanie zapisu w momencie, w którym się zaraziłeś (ale zapewne nie robisz regularnie oddzielnych, "stałych", czyli innych niż quick save zapisów gry). Ten quest wcale taki długi nie jest, kilka godzin gry powinno w zupełności wystarczyć.

Edit: i po co podajesz na forum ten kod? Nie przyszło ci do tego stałocieplnego łba, że przeciętny gracz, jeżeli nie chce być wampirem, po prostu wykona quest zamiast oszukiwać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować