Zaloguj się, aby obserwować  
Buhahahahaha

Fallout 3 - temat ogólny

8016 postów w tym temacie

Jest dostępna aktualizacja 2.07.12. do kolekcji modułów PL.

Zawiera poprawiony skrypt "wysadzania zamków" i zakończenia gry (a raczej jego braku).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.06.2009 o 12:01, wsaadman napisał:

Wiecie może jak dostać się do budynku Galaxy news radio? Bo nie mogę tych drzwi w żaden
sposób otworzyć...


Musisz pogadać przed ten cały interkom.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.06.2009 o 12:04, Arkads napisał:

> Wiecie może jak dostać się do budynku Galaxy news radio? Bo nie mogę tych drzwi
w żaden
> sposób otworzyć...

Musisz pogadać przed ten cały interkom.

dzięki ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.05.2009 o 22:08, Aurelinus napisał:

Wypuściłem jeszcze jedną aktualizację - wersja 2.07.11


Mam pytanie co do tej kolekcji modów. Na tej liście z przypiętego posta jest modyfikacja umożliwiająca zwiedzanie świata gry po jej ukończeniu. Czy grę możemy kontynuować nawet po tym zakończeniu w którym poświęcimy życie, czy wtedy to już jest koniec? Każdy mi chyba przyzna, że poruszanie się bohaterem, który dopieo co zginął było by co najmniej dziwne :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.06.2009 o 20:34, Tr4c3R napisał:

Hm... ma ktoś mirror zbioru modów z 1przyklejonego postu?
Bo zdaje się że tamten niestety zdechł :\.


Gdybyś zajrzał na poprzednią stronę tego tematu, to byś nawet wiedział dlaczego zdechł... :) No ale nic, pozostaje mi tylko zacytować swój własny post z poprzedniej strony:

" http://tawerna.nstrefa.pl/topics56/fallout-3-...ce-vt752.htm

Nastąpiła po prostu "przeprowadzka" na inny serwer, jak sądzę."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Uprzejmie proszę moderatora, aby możliwie najszybciej ukrył spojlera w moim poprzednim poście.
Jest to post nr. [5766]
Chodzi mi tu o fragment

Spoiler

" po tym zakończeniu w którym poświęcimy życie, czy wtedy to już jest koniec? Każdy mi chyba przyzna, że poruszanie się bohaterem, który dopieo co zginął"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.06.2009 o 19:39, Noristias napisał:

poruszanie się bohaterem, który dopieo co zginął było by co najmniej
dziwne :)

Nie widzę niczego dziwnego. Wtedy nie żyjesz i tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.06.2009 o 03:13, Aurelinus napisał:

Nie widzę niczego dziwnego. Wtedy nie żyjesz i tyle.

No i oto mi właśnie chodziło. Dzięki za odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zamierzam po raz pierwszy zagrać w Fallout 3 , postacią nastawioną raczej na pokojowe załatwianie spraw tam gdzie jest to możliwe , inwestując w takie umiejętności jak otwieranie zamków , nauki ścisłe , naprawa , retoryka i mam zwiazane z tym pytania.
Jakiej wartości współczynników nie przekraczać? Chodzi mi o sytuację jak np z poprzednich Falloutów , gdzie nie było potrzeby ładowania max w siłę , ponieważ i tak później dobrą premię dawał Pancerz Wspomagany.
Jakie umiejętności są najmniej przydatne?W poradniku GOLa wymieniają kilka , ich zdaniem , zupełnie bezsensownych , a jakie jest Wasze zdanie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Każdą z głównych statystyk możesz za darmo podnieść w czasie gry co najmniej o 1 punkt, w F3 mają one jednak mniejsze znaczenie niż w poprzednich falloutach, najlepiej przejrzyj instrukcję i sprawdź jakie perki Cię interesują i co jest do nich potrzebne a potem dostosuj do tego staty. Każdy ze skilli można podnieść o co najmniej 10 punktów (a do tego są jeszcze książki które również zwiększają statystyki tyle że trudno powiedzieć ile ich znajdziesz).
Jeśli chodzi o skille to warto rozwijać umiejętności Repair (obowiązkowo) i Lockpick oraz w mniejszym stopniu Science, Medicine i Speech. Oprócz tego musisz też wyspecjalizować się w jakiejś broni bo walki w F3 nie unikniesz (IMO najlepiej wybrać Small Guns ale to już zależy od Ciebie) i jeśli lubisz się skradać lub eliminować wrogów z ukrycia to możesz też zainwestować w Sneak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze jedno pytanie.Jak to jest ze skutecznością Broni Lekkiej?
W poradniku , jaki trochę przegladałem , w opisie tej umiejętności wspomniana jest jej wielka przydatność.Z kolei w opisach mocnych przeciwników , w większości przypadków jako zalecaną broń wymienia sie rozmaity sprzęt , tylko nie Broń Lekką.Czy trzeba skoncentrować się przynajmniej na dwóch rodzajach uzbrojenia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

najlepiej przejrzyj

Dnia 14.06.2009 o 11:39, Karharot napisał:

instrukcję i sprawdź jakie perki Cię interesują i co jest do nich potrzebne a potem dostosuj
do tego staty. Każdy ze skilli można podnieść o co najmniej 10 punktów (a do tego są
jeszcze książki które również zwiększają statystyki tyle że trudno powiedzieć ile ich
znajdziesz).


Mniej więcej mam już ustalone statystyki mojej postaci , a pytam głównie dlatego , aby nie wybrać czegoś , co okaże się prawie nieprzydatne.
Piszesz o zmniejszonym znaczeniu głównych statystyk.A czy któryś ze wszpółczynników wydaje Ci się szczególnie przydatny , a inny wręcz odwrotnie(szczęście np?)
Aha.Maksymalny poziom umiejętności to 100? Kiedyś chyba widziałem w tym temacie taką informację.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.06.2009 o 11:47, KrzychW napisał:

Piszesz o zmniejszonym znaczeniu głównych statystyk.A czy któryś ze wszpółczynników wydaje
Ci się szczególnie przydatny,


Siła. Niezależnie od tego jaką postać chcesz prowadzić jak najwyższy udźwig zawsze się przydaje. Poza tym warto rozwinąć też zręczność aby mieć więcej punktów akcji. Pozostałe skille są mniej więcej tak samo przydatne

Dnia 14.06.2009 o 11:47, KrzychW napisał:

a inny wręcz odwrotnie(szczęście np?)


Szczęścia bym nie olewał bo od niego zależy szansa na krytyki, nie inwestowałbym też jednak w nie przesadnie - 5 lub 6 punktów powinno wystarczyć, tak jak ze wszystkimi innymi statami sprawdź jakie perki wymagają tej statystyki i które z nich Cię interesują (przy szczęściu równym 6 można zdaje się wziąć perka dającego +50% obrażeń od krytyków).

Dnia 14.06.2009 o 11:47, KrzychW napisał:

Aha.Maksymalny poziom umiejętności to 100? Kiedyś chyba widziałem w tym temacie taką
informację.


Tak, więc o ile nie musisz nie inwestuj w nic więcej niż 90 punktów (bo możesz znaleźć figurki które dają +10) a może nawet 80 (jeśli liczysz na to że znajdziesz książki).

Co do Small Guns to IMO są one naprawdę niezłe, w tej kategorii są zarówno pistolety maszynowe i karabiny szturmowe dające sporą siłę ognia w starciu na krótkim i średnim dystansie jak i karabiny snajperskie którymi można zdejmować wrogów z większej odległości. W dwa rodzaje uzbrojenia nie warto inwestować chyba że naprawdę Ci zależy na perku Concentrated Fire do którego musisz mieć po 60 punktów w SG i EW. Tak w ogóle to bronie energetyczne wyglądają naprawdę paskudnie w rękach bohatera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.06.2009 o 12:08, Karharot napisał:

Szczęścia bym nie olewał


A wytrzymałość i inteligencja? Czy dodatkowe punkty życia są mocno potrzebne? I jak wygląda premia do ilości punktów otrzymywanych przy awansach?

Tak w ogóle to bronie energetyczne

Dnia 14.06.2009 o 12:08, Karharot napisał:

wyglądają naprawdę paskudnie w rękach bohatera.


Tą opinię widziałem w tym temacie chyba z kilkanaście razy.Coś w tym musi być. :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.06.2009 o 12:23, KrzychW napisał:

> I jak wygląda
premia do ilości punktów otrzymywanych przy awansach?



No po prostu dostajesz nieco więcej doświadczenia. No właśnie, "nieco". Odradzałbym inwestowanie w tę umiejętność, nie opłaca się.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.06.2009 o 20:48, Kreeg napisał:

> Hm... ma ktoś mirror zbioru modów z 1przyklejonego postu?
> Bo zdaje się że tamten niestety zdechł :\.

Gdybyś zajrzał na poprzednią stronę tego tematu, to byś nawet wiedział dlaczego zdechł...
:) No ale nic, pozostaje mi tylko zacytować swój własny post z poprzedniej strony:

" http://tawerna.nstrefa.pl/topics56/fallout-3-...ce-vt752.htm

Nastąpiła po prostu "przeprowadzka" na inny serwer, jak sądzę."

Dobra, dzięki to następne pytanie :].
Otóż mam problem z FOSE i moją wersją gry. Z racji że kupowałem FO3 w Polsce (A wersja ta "Polish DVD version of Fallout 3 (it uses SafeDisc copy protection on the Fallout3.exe)" jak widać niezbyt, niezbyt...) to FOSE po prostu mi nie działa. A zależy mi BARDZO na tym zadziałało bo znalazłem jeden piękny mod (Enclave Commander) który niestety wymaga FOSE... a Ja nie wiem jak zmusić je do działania :?. Jakiekolwiek pomysły?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.06.2009 o 12:23, KrzychW napisał:

A wytrzymałość i inteligencja? Czy dodatkowe punkty życia są mocno potrzebne?


Pubkty życia zawsze się przydają choć ich ilość nie jest aż tak ważna jak udźwig. Wzór na ich ilość wygląda tak -> 100 + wytrzymałość x 20 + (poziom -1) x 10. Sam zdecyduj ile chcesz zainwestować w tą cechę. Poniżej 5 z wytrzymałością bym nie schodził chociażby ze względu na perk Strong Back (+50 do udźwigu, wymaga 6 wytrzymałości ale o ten jeden punkt możesz w razie czego podnieść tę cechę figurką).

Dnia 14.06.2009 o 12:23, KrzychW napisał:

I jak wygląda premia do ilości punktów otrzymywanych przy awansach?


1 dodatkowy punkt inteligencji = 1 dodatkowy punkt umiejętności co poziom, ponadto przy inteligencji co najmniej 4 możesz na 4 poziomie wybrać perk dający +3 punkty skilli co level (opłaca się go wybrać od razu). Oprócz tego wysoka inteligencja otwiera czasem dodatkowe opcje dialogowe (niezbyt często ale zdarza się).
Tak w ogóle jeśli chcesz zaplanować swoją postać z wyprzedzeniem to zajrzyj też do tego posta:
http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=26706&pid=4752

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się, czemu aż tak bardzo upierasz się na ten udźwig. Przecież, bez modów jest to rzecz totalnie zbędna a na grę ze small guns wystarcza siła 4. Wyjątkiem jest przypadek, kiedy będziemy latać w power armorze i strzelać z ciężkich broni, ale jeśli mam być szczery - to najmniej skuteczne podejście.
Dzięki umiejętności naprawy nie nosze tony śmiecia z później nawet nie ma co zbierać każdego grata czy zbroi z opon ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować