Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

250 godzin gry do osiągnięcia 80. poziomu w Age of Conan

51 postów w tym temacie

pepsi

Twórcy MMO Age of Conan przewidują, że aby osiągnąć 80. poziom rozwoju postaci, w Hyborii będzie trzeba spędzić około 250 godzin! Do przekroczenia większości progów wystarczą 2-3 godziny gry, awans na 20 ostatnich wymagać będzie znacznie więcej czasu.

Przeczytaj cały tekst "250 godzin gry do osiągnięcia 80. poziomu w Age of Conan" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jakoś nie chce mi się wierzyć w to, że pierwsze 60 poziomów nabija się w 2-3 godziny...To musi być jakiś błąd, albo znów zła interpretacja wypowiedzi.

Tak czy siak, czekam dzielnie na swoją EK...Po wszystkim, co widziałem, czytałem i słyszałem jestem pewien, że spędzę w Hyborii mnóstwo czasu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

250 godzin do osiągnięcia 80 lv? Daje to 62,5 dnia grania po 4h/dziennie. Hardcore''owi gracze, grając po 16h/dziennie osiągną ten wynik już po niecałych 16 dniach... ciekawe czy znajdzie się ktoś kto zejdzie poniżej tego...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Aż 8 godzin snu i nie grania ;-) to prawie oznacza życie;-)
Dla prawdziwych non-life da się pewnie zejść poniżej. Albo system zmianowy;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

bluskotliwa wypowiedz, mnie przed zmniejszeniem progow w wowie 1-60 zajelo 6 dni AoC przewiduje 1-60 w podobny czas nie ma czym sie podniecac to jest standard, ani nie dlugo ani tez za szybko, proste

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

liczy sie endgame po tych 250h, tworcy zapowiadaja wiecej niz grind, pvp wyglada naprawde dobrze rowniez, zobaczymy, poki co tkwimy w becie ktora przedstawia sie bardzo interesujaco

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po premierze WoW, hardcorowcy mieli 60 poziom jeszcze przed końcem pierwszego miesiąca. Miałem nawet takiego jednego w gildii. Moim zdaniem to całkiem sporo...A jeśli porównamy to z single-playerowymi RPG - lata świetlne :) Nie zapominajcie też, że ma być sporo rzeczy do roboty i po nabiciu maksymalnego poziomu, także nie martwiłbym się zbytnio. (i nie mówię tutaj tylko o PvP).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hardkorowi gracze beda mieli 80 po okolo 10 dniach , a pewnie i mniej

w wowie pierwsza 60 byla po 7 dniach od release z tego co pamietam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dobrze pamietasz, natomiast po opracowaniu dobrego quest stackingu rekord zmalal do niecalych 4dni 1-60, ale dyskusja w ile 1-80 po release i tak jest slaba, bo albo sie zbiera gildie hc playerow albo bedzie imbalance, wazniejszy jest endgame content

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jakos bardziej do mnie przemawial system leveli w DiabloII. do 90/96 w miare szybko ale potem... i wciaz jest to end-game jakby nie patrzec. Ale co tam to juz nie te czasy (ehh niech jeszcze hardcore mode zapodaja, hiehie).
Trzymam kciuki za te gierke (i jej "polski" abonament).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

leukocyt.model lastvegas i Dincooo

Wysnułem takie stwierdzenie po tym zdaniu :Godager dodał, że przekraczanie pierwszych 60 progów rozwoju postaci będzie wymagać 2-3 godzin rozgrywki.
,które mówi wyraźnie ,że 60 leveli to czas ok 2,3 h .Może autor newsa źle przytoczył wypowiedź lub błędnie przetłumaczył

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować