Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Riccitiello bije się w pierś

31 postów w tym temacie

pepsi

Roczny cykl produkcji kolejnych odsłon serii Need for Speed był torturą dla oddziału w Vancouver - przyznał szef Electronic Arts, John Riccitiello. Dostrzeżenie błędu i weryfikacja systemu produkcji mają przynieść efekty w kolejnym dziele spod znaku NfS - Undercover.

Przeczytaj cały tekst "Riccitiello bije się w pierś" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No dobrze, że zamierzają zrobić coś porządnego, tylko żeby naprawdę takie było. Jeśli się nie przyłożą porządnie to im to na dobre nie wyjdzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ea zapowiedziało poprawe
większość mówiła że penwie to tylko gadanie.
A TUwidać skutki :)

DLA Mnie i tak gry od ea to super hiciory :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wow.... a już myślałem że EA nigdy sie nie połapie, że wydawanie co roku tego samego spalonego kotleta tylko z inna panierką to droga do nikąd... a tu taka niespodzianka ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.06.2008 o 12:14, HiSin napisał:

Ea zapowiedziało poprawe
większość mówiła że penwie to tylko gadanie.
A TUwidać skutki :)

DLA Mnie i tak gry od ea to super hiciory :)



Jeśli lubisz dostawac cały czas to samo tyle, że w nowej oprawie to prosze bardzo ;P. Ja w te obietnice poprawy EA nie wieże, zepsuli za dużo dobrych gier np. FIFA, NFS. Wydawają gry taśmowo licząc tylko na kasę, a jakośc ich produktów mówi sama za siebie. I mam nadzieje, że nie uda im się kupic Take Two.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

EA od dawna niczego nowego nie wnosi do swoich gier. Ich produkcje to coraz częściej kawałek dobrego rzemiosła i tyle. Brawa za chęci poprawy, oby nie skończyło się tylko na założeniach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sami sobie to zrobili. gdyby tylko zbudowali sobie kapital w postaci kilku marek, tak jak chocby sobie zrobil to blizzard, to fani nie mieliby nic przeciwko np. wydawaniu nowej fify co 3 lata, a nowe sklady robione tylko za pomoca patcha corocznego. albo zobaczmy na codemasters - maja colina i race drivera. miedzy TRD3 a RD:G minely z 2 lata z haczykiem. no i mimo, ze aut nie jest duzo, to jednak jest to jedna z najlepszych samochodowek w jakie gralem. (mimo ze odeszli od ukochanego rpzeze mnie kierunku symulacji troche do arcade, nie dajac mozliwosci dostosowania autka).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego dopiero teraz?
A po drugie: są jeszcze inne tasiemce od EA (Sims, Fifa i inne sportówki). Z nimi też trzeba zrobić porządek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pro street2 nie moze byc bo pro street sie zle kojarzy. ja lubie grac w undergrounda2. poczekamy zobaczymy jka sie poprawia to kupie nowego nfs a jak nie to sie pierdolci...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja bym wolał jeden, duży zespół, który pracuje nad grą dwa lata, niż dwa małe, wydające gry naprzemiennie... Może chociaż wtedy byłby jeden dobry projekt co dwa lata, niż przeciętny co rok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja już dawno straciłem szacunek do tej firmy.
Najpierw Grałem w NFS Most Wanted i nawet dobrze się bawiłem, potem był Carbon i okazało się, że prawie niczym się nie różnią. Na Prostreet nie chciałem już nawet patrzeć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować