Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Ponad 20 minut z Fallouta 3 - oficjalne gameplaye

576 postów w tym temacie

Dnia 01.09.2008 o 20:05, Menisk napisał:

Oglądałem go(3 razy o 1 w nocy:D). Grafika świetna, budowa i rozwój postaci miodzio no
i fabuła. Wreszcie widać naprawdę"wielki efekt" ścieżki, którą wybierasz. Jestem dumny,
że jestem fanem Fallouta:D


Fa co..??
Fabuła..??!!??
Jaka Fabuła..?????
Bo jakoś co się tyczy fabuły to raczej wiesz tyle co nic... no chyba ze do fabuły zaliczysz super hiper quest z detonacją bomby której nie ma i która nie powinna wybuchnąć i po której wybuchu główny bohater powinien świecić jak żarówka.. w końcu siedział w pierwszej linii....
Jak bardzo mało może zadowolić niemalże każdego człowieka..:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.09.2008 o 20:09, marselus napisał:

> Oglądałem go(3 razy o 1 w nocy:D). Grafika świetna, budowa i rozwój postaci miodzio
no
> i fabuła. Wreszcie widać naprawdę"wielki efekt" ścieżki, którą wybierasz. Jestem
dumny,
> że jestem fanem Fallouta:D

Fa co..??
Fabuła..??!!??
Jaka Fabuła..?????
Bo jakoś co się tyczy fabuły to raczej wiesz tyle co nic... no chyba ze do fabuły zaliczysz
super hiper quest z detonacją bomby której nie ma i która nie powinna wybuchnąć i po
której wybuchu główny bohater powinien świecić jak żarówka.. w końcu siedział w pierwszej
linii....
Jak bardzo mało może zadowolić niemalże każdego człowieka..:)

Akurat tu masz 2 propozycje(jak dobrze pamiętam): zdetonować(zła) i i rozbroić bądź zostawić (to dobra). No ale z efektem to było:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.09.2008 o 20:05, Menisk napisał:

Oglądałem go(3 razy o 1 w nocy:D). Grafika świetna, budowa i rozwój postaci miodzio no
i fabuła. Wreszcie widać naprawdę"wielki efekt" ścieżki, którą wybierasz. Jestem dumny,
że jestem fanem Fallouta:D


A potem sie obudziles. Tak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.09.2008 o 20:14, Terrorite napisał:

> Oglądałem go(3 razy o 1 w nocy:D). Grafika świetna, budowa i rozwój postaci miodzio
no
> i fabuła. Wreszcie widać naprawdę"wielki efekt" ścieżki, którą wybierasz. Jestem
dumny,
> że jestem fanem Fallouta:D

A potem sie obudziles. Tak?

Nie, fanem od dawna jestem. Jakbym śnił to bym opowiadał, że go przeszedłem:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.09.2008 o 20:21, Menisk napisał:

Nie, fanem od dawna jestem. Jakbym śnił to bym opowiadał, że go przeszedłem:D


Chodzi mi o fabule. Jesli znasz fabule po kawalku jednego questa ktory widac na trailerach no to musiala Ci sie przysnic. No other way :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.09.2008 o 20:30, Terrorite napisał:

> Nie, fanem od dawna jestem. Jakbym śnił to bym opowiadał, że go przeszedłem:D

Chodzi mi o fabule. Jesli znasz fabule po kawalku jednego questa ktory widac na trailerach
no to musiala Ci sie przysnic. No other way :D

Ej ten kawałek to 20 minut grania. W niektórych grach to już ok 5%grania:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.09.2008 o 20:36, Menisk napisał:

Ej ten kawałek to 20 minut grania. W niektórych grach to już ok 5%grania:)


No to musze stwierdzić że szykuje się nam niezły FPS - bo w tych 20 minutach grania było tyle gadania co w CoD4
:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja nieco z innej beczki. Kiedy sobie chcę pograć w RPG zbieram drużynę i albo prowadzę (ostatnio D&D 4ed, miodzio, naprawdę miodzio system), albo prowadzą kumple Star Wars/WFRPG/Mage/Cthulhu w zależności kto co przygotował. Dla jasności: są to klasyczne RPG ostatnio dziwnie nazywane ink & paper, te gry w których trzeba wstać od kompa i spotkać się w parę osób w jednym miejscu, ale to mało ważne. Do czego zmierzam: żadne cRPG nie ma startu do tego, żadne AI nie pobije dobrego MG, granie na kompie to tylko marny substytut normalnych sesji. Natomiast od gry cRPG oczekuję dobrej fabuły. Po prostu, fajnej historii postaci w którą się wcielam w grze. A to czy jest takowa w F3 sprawdzę za 2-3 lata jak gra nieco stanieje. Tymczasem na razie gryzę.... Obliviona, i jest całkiem, całkiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.09.2008 o 20:09, marselus napisał:

której wybuchu główny bohater powinien świecić jak żarówka.. w końcu siedział w pierwszej


USA testowały skutki wybuchu w podobnej odległości od swoich żołnierzy. Są nawet filmiki na Youtube.
Nikt nie świecił chociaż późniejsze skutki były dosyć oczywiste.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.09.2008 o 22:32, An-ta-res napisał:

A ja nieco z innej beczki. Kiedy sobie chcę pograć w RPG zbieram drużynę i albo prowadzę
(ostatnio D&D 4ed, miodzio, naprawdę miodzio system), albo prowadzą kumple Star Wars/WFRPG/Mage/Cthulhu
w zależności kto co przygotował. Dla jasności: są to klasyczne RPG ostatnio dziwnie nazywane
ink & paper, te gry w których trzeba wstać od kompa i spotkać się w parę osób w jednym
miejscu, ale to mało ważne. Do czego zmierzam: żadne cRPG nie ma startu do tego, żadne
AI nie pobije dobrego MG, granie na kompie to tylko marny substytut normalnych sesji.
Natomiast od gry cRPG oczekuję dobrej fabuły. Po prostu, fajnej historii postaci w którą
się wcielam w grze. A to czy jest takowa w F3 sprawdzę za 2-3 lata jak gra nieco stanieje.
Tymczasem na razie gryzę.... Obliviona, i jest całkiem, całkiem.


Może i masz racje, ale ja bym nie porównywał. To tak jak mówić, że książka Harrego jest lepsza od filmu. Ja twierdze, że to jednak są dwa różne światy, a w naszym świecie, cRPG (specjalnie dla fanów zwykłych RPG tak nazwane - oddanie szacunku) sama fabuła nie wystarczy... niestety...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.09.2008 o 18:18, Executor napisał:

System turowy za bardzo by spowalnial akcje. Przy okazji widok izometryczny pozbawil
by nas ogladania swiata z widoku FPP. Przyznam szczerze nie widze satysfakcjonujacej
mozliwosci, zaimplementowania w grze - systemu turowego. Albo tylko rzut izometryczny
albo fpp. pomimo ze jestem wielkim fanem F, rozumiem dlaczego wybrali taki a nie inny
sposob walki.


Polecam gameplay z Wizardry 8. Jak widać można bardzo dobrze połączyć widok FPP z turami, a same pojedynki wcale nie tracą nic ze swojej dynamiki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.09.2008 o 23:09, Marco Polo napisał:

Polecam gameplay z Wizardry 8. Jak widać można bardzo dobrze połączyć widok FPP z turami,
a same pojedynki wcale nie tracą nic ze swojej dynamiki.


Ba!
Wizardry 8 to także przykład jaki powinien być dobrze zrobiony level scaling. Prawie wszystkie walki są wymagające, nawet kiedy drużyna jest wypasiona.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.09.2008 o 18:18, Executor napisał:

Jak pisalem wczesniej dobry Fallout to nie gra turowa, czy system lvl''owania - tylko
unikalny klimat apo z polaczeniem lat 60. A co jak na razie widzialem i czytalem - to
nowy F3 ma ten falloutowy klimat


Falloutowy klimat robiły między innymi tury i rzut izometryczny. Już mi się znudziło pisanie ciągle tego samego: fallout zdobył popularność dzięki temu jaki był, od tur zaczynającac na rzucie izometrycznym kończąc. Tak jak nie zmienia się zwycieskiego składu, tak nie zmienia się zasad gry dzięki którym stała się kultowa. Czemu nikt nie zmienia zasad Diablo, Homm czy innych "hitowych" pozycji ?? Sam postapokaliptyczny świat nie wystarczy żeby gra miała klimat fallouta. Szczególnie że kontynuacja wygląda bardziej na fpsa, a gameplaye to ciągłe strzelanie. Czasem nawet nie wiem czemu do nas ktoś strzela, ale przecież strzelanie i fajna animacja śmierci jest najważniejsza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem dlaczego większość z Was jest taka sceptyczna względem F3. System S.P.E.C.I.A.L. jest? Owszem. Falloutowy bestiariusz jest? W dużej części. Wybaczcie, ale rzutu izometrycznego już się nie stosuje. To tak jakby dzisiaj stosować lampy w pecetach... Z tego wynika fakt, że nie ma możliwości zaimplementowania turowego modułu gry. Kiedy czytam opinie "osób które liczyły na ten tytuł" a nie wiedzą nawet w jaki sposób statystyka "xxx Guns" ma wpływać na rozgrywkę, bo nie chciało się im nawet przeczytać cholernego FAQ na oficjalnej stronie gry, czy wywiadów z twórcami to wtedy owszem, ręce opadają. Moim zdaniem zachowujecie się troche jak dziadki. Boicie się zmian, krytykując coś, o czym najwidoczniej macie, z wyboru, małe pojęcie.
Od razu zaznaczę też że nie jestem nowy w sferze Falloutów. Wszystkie 2 części, i mizerny BoS kończyłem tyle razy, że już straciłem rachubę. Pozdrawiam też zlotowiczy z OldTown. Mimo wszystko wierzę, że coś nie może się nie zmieniać, jeśli ma być lepsze od pierwowzoru.
P.S. Dla jasności - nie twierdzę że F3 jest murowanym hiciorem i stuprocentowo spełnionym następcą poprzednich części, natomiast rokowania wyglądają dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.09.2008 o 04:49, Triggerhappy napisał:

Wybaczcie, ale rzutu izometrycznego
już się nie stosuje. To tak jakby dzisiaj stosować lampy w pecetach...


Jedno słowo - Blizzard. Nie, Diablo 3 nie jest w izo, to widok FPP. A Starcraft 2 jest z widoku TPP.

Dnia 02.09.2008 o 04:49, Triggerhappy napisał:

Z tego wynika
fakt, że nie ma możliwości zaimplementowania turowego modułu gry.


Tja. Przecież nowy HoMM to czysty RTS. Żadnych tur. Bo ich się zaimplementować już nigdzie nie da.


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 02.09.2008 o 07:00, Łowca Gier napisał:

Tja. Przecież nowy HoMM to czysty RTS. Żadnych tur. Bo ich się zaimplementować już nigdzie
nie da.




No bo HoMM V to po prostu trójka z nową grafą. Niepotrzebny tam żaden widok FPP czy coś. Ten gatunek nie zestarzał się tak jak turowe RPG.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.09.2008 o 07:04, rob300i napisał:


> Tja. Przecież nowy HoMM to czysty RTS. Żadnych tur. Bo ich się zaimplementować już
nigdzie
> nie da.
>
>
>

No bo HoMM V to po prostu trójka z nową grafą. Niepotrzebny tam żaden widok FPP czy
coś. Ten gatunek nie zestarzał się tak jak turowe RPG.

hmmmm .... nie powiedział bym gdyż tury są ..... archaiczne, średnio podobał by mi się nowy fallout z rzutem i grafą jak w diablo z turkami i całym tym badziewiem które mnie odstraszyło od poprzednich części .... hmmm ... a zauważyliście że w ucieczce wychodziło się niemal tak samo jak w oblivionku ..... (te drewniane drzwi przez które światło świeciło )a wracając do tematu .... turom mówię zdecydowanie NIE!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.09.2008 o 07:00, Łowca Gier napisał:

> Wybaczcie, ale rzutu izometrycznego
> już się nie stosuje. To tak jakby dzisiaj stosować lampy w pecetach...

Jedno słowo - Blizzard. Nie, Diablo 3 nie jest w izo, to widok FPP. A Starcraft 2 jest
z widoku TPP.

> Z tego wynika
> fakt, że nie ma możliwości zaimplementowania turowego modułu gry.

Tja. Przecież nowy HoMM to czysty RTS. Żadnych tur. Bo ich się zaimplementować już nigdzie
nie da.


No stary, ciężko mi nazwaĆ rzutem izometrycznym dowolnośĆ w ustawianiu kamery, jak ma to byĆ w Diablo. Co do strategii, to taka już ich natura, że są w, nazwijmy to umownie, rzucie izometrycznym. Nie wiem jak chciałbyś ukazaĆ akcję strategii, może widok TPP dla uzyskania większej przejrzystości pola bitwy?
Co do tur - przeczytaj jeszcze raz ten fragment mojego posta, tym razem ze zrozumieniem. Podpowiedź: NIGDZIE nie napisałem że tur nie da się wogóle zaimplementowaĆ, tylko że nie jest to raczej możliwe (no dobra, nie jest wskazane) w przypadku gier FPP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.09.2008 o 04:49, Triggerhappy napisał:

Nie wiem dlaczego większość z Was jest taka sceptyczna względem F3. System S.P.E.C.I.A.L.
jest? Owszem.


SPECIAL''em tego bym juz nie nazwal. SPECIAL byl przygotowany pod tury, action pointy, skille mialy tagi itp. A teraz? Jakos tego nie zauwazylem :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować