Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Chris Taylor będzie pracował nad Falloutem MMO

25 postów w tym temacie

Renor Mirshann

Interplay ogłosił, że Chris Taylor - designer m.in. pierwszych dwóch Falloutów - postanowił wrócić do firmy i zajmie się pracą nad grą MMO o kryptonimie Project V13, której prawdziwa postać nie powinna być dla nikogo tajemnicą.

Przeczytaj cały tekst "Chris Taylor będzie pracował nad Falloutem MMO" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.09.2008 o 09:00, anadim napisał:

A praw do marki to oni czasem nie sprzedali jakimś wyrobnikom??


Praw do Fallouta MMO nie sprzedali. Tylko do Fallout n+1.

Fallout MMO to chyba pierwszy MMO nad którym zastanowiłbym się poważnie czy zagrać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ta. Wlasnie sprawdzilem i rzeczywiście maja prawa do MMO pod pewnymi warunkami. Straca je jesli nieruszą z projektem w ciagu 2lat od sprzedania praw do Fallouta (wlasnie mijają) oraz jesli nie wyrobią sie w ciagu 4lat ze stworzeniem. Czyli wiemy już ile bedzie trzeba czekac :)

Ciekawe swoją drogą jak by sie prezentowało takie MMO z mechaniką zbliżoną do Fallout tactics w czasie rzeczywistym. mogłoby by być ciekawie i dość nietypowo.I mocno taktycznie. Mógłby sie ktoś wypowiedzieć kto grał w F.Tactics online... ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

fallout mmo? to musial by być gigantyczny świat, bo pustkowia jak sama nazwa wskazuje powinny być puste a nie rojące się od mieszkańców krypt..... no chyba że będzie parenaście(dziesiąŧ?) osobnych serwerów, każdy z własną kopią świata

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość jakoś mnie nie zaskoczyła, w przeciwieństwie do tego kto będzie maczał w niej paluszki.
Project V13 musiałby być pozbawiony podziału na tury no chyba że stworzono by coś na wzór Fallouta Tactisa (no to szczekaczka się przeniesie chyba na inny tytuł...) bo MMO z podziałem na tury nie wyobrażam sobie no chyba że mają jakiegoś asa w rękawie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.09.2008 o 09:50, Spector 109948 napisał:

Wiadomość jakoś mnie nie zaskoczyła, w przeciwieństwie do tego kto będzie maczał w niej
paluszki.
Project V13 musiałby być pozbawiony podziału na tury no chyba że stworzono by
coś na wzór Fallouta Tactisa (no to szczekaczka się przeniesie chyba na inny tytuł...)
bo MMO z podziałem na tury nie wyobrażam sobie no chyba że mają jakiegoś asa w rękawie.

może tradycyjnie już dla tej serii tury będą tylko podczas walki, np masz spotkanie losowe to się generuje jakaś minimapa i tylko na niej obowiązują tury. Gorzej było by z młóckami w wioskach/miastach (może jakieś areny do walk?)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Naprawdę to będą Ci Ludize? Przynajmniej w części? Interplay...

Wygląda na to, że w ciągu czterech lat pojawi się pierwszy MMO, w który zagram... choć jak zrobią z tego WoW z grindowaniem to chyba tylko po to by przez jakiś czas wesprzeć twórców finansowo (może zbiorą kasę na odzyskanie swojej marki). Inna sprawa czy w ogóle coś dobrego z tego wyjdzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"który swego czasu pracował nad pewnymi mało znanymi RPG-ami z serii Fallout"

Przepraszam Fallout jest malo znanym rpg? roftl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fajna wiadomość i oby zrobili elastyczny silnik np. projektowanie własnych baz (guild hall) lub jakiś sprzedaży by gra nie była nastawiona na zwykłą młóckę ale na rozwój świata i postaci.

Walka oby nie turową ale jeżeli już to raczej nie widzę problemu, lecz niestety mogło by się to stać nudne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.09.2008 o 11:57, Nyx napisał:

"który swego czasu pracował nad pewnymi mało znanymi RPG-ami z serii Fallout"

Przepraszam Fallout jest malo znanym rpg? roftl


To było specjalnie tak napisane :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolejny MMO :P Znaleźli jak efektywnie wyciągać kasę z PC''tów i doją nas do ostatniej kropli xD. Jeśli to będzie coś więcej niż kolejny klon WoW''a to ja nie mam nic przeciwko. Im większa konkurencja tym chyba lepiej dla nas. Coś czuję że nie zaimplementują turowej walki :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Spotkania losowe? Tury? w multiplayerze nie widze na to miejsca jakoś. Jedyne co z serii Fallout sie nadaje do prowadzenia walk to czas rzeczywisty z tacticsa. W MMO oczywiście, nie umniejszając wielkosci F1 i F2 oczywiście. Tury to przy 5 graczach jeszce by uszly ale nie przy 500, a juz przy 2000 to #$%$ by było. No i fakt(jak juz ktoś wspomnial): jak tu przedstawić pustkowia żeby były puste przy MMO :) Aczkolwiek puste pustkowia mają to do siebie, że mozna je zapelniać w kolejnych patchach....
"Random encounters" jakoś w starej formie też nie bardzo widze(jaka miałaby być mechanika spotykania innych graczy na pustkowiu?? Przecież nie ma to być kolejne Guild Wars). Chyba że zrobią wielkie puste obszary z czasowymi lokacjami losowo skaczącymi po dużym, pustym terenie. coś jak cyrk w WoWie, tyle że ze zmiennymi lokacjami (np. zmiana raz w tygodniu w czsie serwisowania serwerów). To by w sumie było w duchu Fallouta: wielkie przestrzenie, trudne do przebycia, z enklawami w których skupia się życie. Wyprawa do innego miasta powinna być nie lada wyzwaniem :)

Rozgrywka a''la Tactics mogłaby sie sprawdzić, że się tak powtórze. Powiałoby świeżością w MMO...

P.S. Przepraszam za delikatny chaos w poscie, po prostu na temat Fallout MMO tysiące myśli przelatują przez głowe, aż się trudno skupić (a już myślałem że z tego wyrosłem)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować