Zaloguj się, aby obserwować  
Niflheim

Fallout: New Vegas

2572 postów w tym temacie

Witam wszystkich.
Mam problem z zadaniem "O mój papo".Jestem w tym miejscu,że muszę znaleźć dla Regisa dowody, ażeby uzyskać jego głoś w sprawie zerwania paktu z legionem. Gdzieś wyczytałem, że wystarczy pokazać dziennik kyle''a papie. Ow dziennik znalazłem, ale nic to nie dało.Żadne nowe opcje dialogowe zarówno u Regisa jak i papy się nie pojawiają.wyczytałem więc, że trzeba z namiotu cezera w Forcie(chyba chodzi o ten wysunięty najbardziej na wschód)zabrać jakieś dowody. Nie wiem jednak jak się do tego fortu dostać?Próbowałem już wszelkich możliwych opcji.Gdzieś wyczytałem,że aby dostać się do fortu trzeba użyć jakieś tratwy w zatoce cottonwood czy jakoś tak. Poszedłem więc do tej zatoki przebrany za legionisty, odszukałem nabrzeże i coś na kształt tratwy(zbite deski i cztery beczki w narożnikach zamocowanych od spodu)jednak wchodzę na to i nie ma żadnej opcji i dalej nie wiem jak się dostać do tego nieszczęsnego fortu co jest niezbędne żeby ukończyć w/w zadanie. Z góry dziękuję za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem tak -

Spoiler

bez żadnego przebierania "na legalu" tam poszedłem, na mostku stał koleś i zabrał mnie do fortu, gdzie z namiotu Cezara zarąbałem dowody. Musiałem tylko zostawić wcześniej Boone''a, bo inaczej wszystkich by wystrzelał. Sęk w tym, że żeby koleś zabrał Cię do Fortu, musisz mieć chyba zaproszenie od Cezara. Powinno się ono pojawić jakiś czas temu, a wraz z nim przepustka do Fortu, inaczej pokojowo tam nie wejdziesz chyba. Jeśli na mostku stoi facet to zagadaj do niego po prostu, a Cię zabierze na miejsce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.10.2010 o 18:49, JayL napisał:

Ja miałem tak -

Spoiler

bez żadnego przebierania "na legalu" tam poszedłem, na mostku stał
koleś i zabrał mnie do fortu, gdzie z namiotu Cezara zarąbałem dowody. Musiałem tylko
zostawić wcześniej Boone''a, bo inaczej wszystkich by wystrzelał. Sęk w tym, że żeby
koleś zabrał Cię do Fortu, musisz mieć chyba zaproszenie od Cezara. Powinno się ono pojawić
jakiś czas temu, a wraz z nim przepustka do Fortu, inaczej pokojowo tam nie wejdziesz
chyba. Jeśli na mostku stoi facet to zagadaj do niego po prostu, a Cię zabierze na miejsce.



Mam ze sobą tylko ED-E i Weronikę. Zaproszenia żadnego nie dostałem. Niestety na mostku nikogo nie ma. Po jakim zadaniu pojawia się to zaproszenie?Nie wykonuję zadań dla legionu. Na wiki pisze, że można zabrać tratwę bez względu na relację, tylko, że ja tam żadnej tratwy nie widzę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moduł w wersji 08.01:

1. Poprawki w mechanice, w większości te same co w Fallout 3, wzmocnione pancerze, sensowniejsze obrażenia itp.
2. Kompanieros mogą zmieniać stroje i są ładniejsi
3. Dodatkowe modele oczu, włosów itp.
4. Drobne poprawki karabinka AR-15 i innych plus sensowne, realne nazwy
5. Tagskille jak w Fallout/Fallout 2
6. Zmieniony udźwig, do sensownych rozmiarów (zmniejszony do bazowych 45 lbs = ok. 22 kg), prędkość poruszania itp.
7. W ekwipunku znajdziecie drobny przedmiot do odczytu podstawowych parametrów otoczenia, fajna zabawka
8. Zmiany niektórych napojów na sensowne efekty i waga
9. Poprawiony skopany treshold broni/obrażeń
10. Nowe modele - karabin P94 zamiast Q35 oraz Remington 7615 zamiast "karabinu z dźwignią", Mossberg 590 i wersja krótka, Remington 870, nowy-stary wygląd karabinu DKS-501, Magnum M500 (unikalny), karabin laserowy Van Grafów, podmieniony model pistoletu masz. 10 mm na MP9 Steyr
11. Zmienione modele niektórych pancerzy bojowych - nie mogę patrzeć na te brzydactwa z Fallout 3 (dodano pancerz marines z Crysisa, Fear i z modułu Dragonskin do F3)
12. Poprawki questów, nazw i opisów
13. Dodano karabin Ak47 oraz amunicję 7,632x39 mm
14. Perk "Finezja" jest teraz traitem, dodano traity "Trening strzelecki", "Szybki Pedro", "Ciężki Łeb", "Wyczulone oko" "Zaraźliwy pechowiec" i wszystkie z klasycznego zestawu
15. Dodatkowe kolory hełmów bojowych
16. Nowe pistolety: Desert Eagle, M1911 MEU, Beretta M9, pist. maszynowy Ingam MAC10 i M1 Thompson, snajperka PSG-1, Watzz 1000 i 2000,
17. Podmieniony celownik na taki, jak w module do Fallout 3 (radiator)
18. Dodano plecaki +10, +15 i +25 kg
19. Dodatkowe kolory bandan oraz maska typu balaclava
20. Dodano Lekki Pancerz Skórzany (przypomina ten z filmów Resident Evil) oraz krótką strzelbę Benelli M3; do dostania/znalezienia w Goodsprings, o ile zaczynacie nową grę
21. Dodano ikonki dla różnego złomu
22. Karabin Gaussa jest teraz znowu bronią palną (z oryginalnym dźwiękiem), jak w klasyce, zasilanie amunicją 2mm
23. Poprawione upierdliwe Radio Vegas
24. Reakcje frakcji przeniesione z pancerzy na hełmy, to chyba ma większy sens
25. Dodano perk "Ulepszone krytyki" oraz "Hiena cmentarna"
26. Poprawione dźwięki broni
27. Bardziej stylowi ludzie w kasynie, kilka poprawek postaci niezależnych, więcej postaci w Goodsprings
28. Poprawiona frakcja Boona
29. Poprawione nie działające perki, min. związane z Wyzwaniami
30. Dodano hełm bojowy ducha pustyni oraz hełm infiltracyjny (w nast. wersji będzie umożliwiał włączenie noktowizji) - do znalezienia na pustkowiach/w sklepach.
31. Właściwości pancerza zwiadowcy/nowicjusza są teraz uzależnione od noszenia lub braku kompletu stroju.
32. Dodatkowo poprawiony Andy, by móc go przyłączyć przy kolejnych rozmowach.
33. Nowe stworzenia: świnioszczur, szczur wędrowny, kanalizacyjny i schorowany i tworzenie gulaszu ze świonioszczura
34. Nowe ubrania NPców
35. Nowa wersja pancerza Strażników RNK (oficerska), lepsze staty, ładniejszy wygląd
36. Dotychczasowy karabin wyborowy zastąpiony 2 wersjami karabinu M14 + modyfikacje, nowe rewolwery - CColt python i Ruger GP100, unikalny pistolet maszynowy 9 mm zastąpiony pistoletem MP5k, nowy pistolet maszynowy - P90c i Walther MP oraz karabin maszynowy BAR, karabin Springfield 1903 oraz amunicja 30-06 (zmieniona również w karabinie Garand)
37. Poprawiony quest "Koło fortuny", Bractwa Stali (2 poboczne)
38. Pancerze wspomagane wymagają teraz kompletu by działały niektóre właściwości (np. odp. na promieniowanie) w dowolnej konfiguracji (poprawione też statsy zgodne z klasyką), a pancerz zwiadowcy i chiński również mają lepsze stasy w kompletach (chiński pancerz ma oddzielnie hełm). Niestety nie przywrócę pola maskującego, bo to było grube przegięcie.
39. Poprawiony perk "Heave Ho" (I... w górę!) i "Full maintenace" (Pełen serwis - wogóle nie działał)
40. Poprawki tabel naprawy broni i pancerzy
41. Dodano unikalny karabin M1 Garand z noktowizorem.
42. Hełm infiltracyjny oraz hełmy pancerzy wspomaganych posiadają opcje włączania noktowizji - uruchamiana tak jak latarka pipboya,
43. Hełm infiltracyjny współpracuje z chińskim pancerzem wspomaganym oraz pancerzem zwiadowcy,
44. Zmienione i rozbudowane wizjery lunet,
45. Kilka nowych strojów skórzanych, pled kamuflujący oraz wzmocniona wersja Chińskiego pancerza (jeszcze nie mozna jej dostać)

A. Dodany cały update 01 oraz update 2 (wymaga uprzedniej instalacji plików oryginalnego update''u i dopisania w pliku INI)

Opcjonalne:

B. Dodałem plik "zModSkalowanieCzasuWGrze.esp", który jest tłumaczeniem modułu "Imps_TimeScale_Adjuster_r1" - pozwala zmienić skalowanie czasu w grze domyślnie jest 1:30, co powoduje, że po 30 minutach zapada noc/dzień i jest to zdecydowanie zbyt dużo/za szybko. Zalecane, sensowne ustawienie to 1: 15 (czyli w module wcisnąc 3x(-5)) lub 1:20 (albo cos pomiędzy nimi). Moduł jest zawiły i nie jestem pewien, czy poprawnie wszystko przetłumaczyłem, ani jak go stosować poza głównym ustawieniem skalowania (opcjonalnie mozna zmienic skalowanie wszystkich parametrów trybu "jestem twardzielem")

C. Opcjonalnie dodałem przywrócone animacje postaci (ruch) z Fallout 3, nowe są sztywne jak kij od szczotki (spakowane w osobnym zipie).

D. W drugiej paczce są animacje związane z trzymaniem broni z modułu Fallout 3 reanimated

E. Zmodyfikowany ekran pipboya, który umożliwia śledzenie efektów w trybie "jestem twardzielem" bez koniecznosci przełączania ekranów

Zapraszam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.10.2010 o 18:57, Neo85 napisał:

Mam ze sobą tylko ED-E i Weronikę. Zaproszenia żadnego nie dostałem. Niestety na mostku
nikogo nie ma. Po jakim zadaniu pojawia się to zaproszenie?Nie wykonuję zadań dla legionu.
Na wiki pisze, że można zabrać tratwę bez względu na relację, tylko, że ja tam żadnej
tratwy nie widzę.

O ile mnie pamięć nie myli, sam dostałem wiadomość od Cezara po pierwszym spotkaniu z Panem Housem. Też nie robiłem zadań dla Legionu, ba, byłem ich wrogiem publicznym, ale Cezar obiecuje amnestię, chce współpracować itd.

Skąd wytrzasnąłeś ED-E i Weronikę? Ja jak spotkałem Boone''a i Reksa, tak prawie nikogo trafić nie mogę poza Lily i bodaj kimś w punkcie handlowym 188. A, i jeden doktor w Forcie Mormon.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.10.2010 o 21:45, hammerfall87 napisał:

czy da się przekonać boomsów jak się nie ma rozwiniętej medycyny i naprawy ?

Taa, wystarczy wystarczy speech lub inteligencja( minimum. 7 chyba). Jak masz takie lub wieksze parametry poprostu gadaj z dzieciakami rozsianymi po obozie. Ja zrobilem tylko to i quest dla Jacka w ktorym musisz znalesc ta jego dziewczyne i tyle, po tym mialem reputacje - Idiolized.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.10.2010 o 21:48, vincent16 napisał:

> czy da się przekonać boomsów jak się nie ma rozwiniętej medycyny i naprawy ?
Taa, wystarczy wystarczy speech lub inteligencja( minimum. 7 chyba). Jak masz takie lub
wieksze parametry poprostu gadaj z dzieciakami rozsianymi po obozie. Ja zrobilem tylko
to i quest dla Jacka w ktorym musisz znalesc ta jego dziewczyne i tyle, po tym mialem
reputacje - Idiolized.


to git a powiedz mi gdzie jest misio dla tej dziewczynki ? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.10.2010 o 21:10, vincent16 napisał:

Ludzie polecam zrobić questy dla Van Graffów a potem ich wszystkich wybic, zarobilem
plus minus 15 tys. kapsli i nieprzecietny ekwipunek :D

Ja tam użyłem 1 stealth boya i bez problemu wszystko ukradłem.
btw po ulepszeniu ediego zniknął cały sprzęt który w nim był (zapomniałem wyjąć). Ekwipunek za jakieś 10k poszedł do diabła. Na szczęście najważniejsze miałem przy sobie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co to za Nieznajomy i Pani Fortuna, co to podobno mogą odwiedzić naszą postać? I gdzie najczęściej sprzedajecie sprzęt? Ja chodziłem do zbrojmistrzów, ale teraz cienko u nich z kasą. :P I jeszcze jedno - jakie są najlepsze bronie? Sam mam Karabin Strzelca Wyborowego i Strzelbę Taktyczną, ale chętnie kupiłbym coś jeszcze lepszego. Jakby co na koncie mam jakieś 30k, a że od niedawna rozwijam też broń energetyczną, może być każdy rodzaj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.10.2010 o 22:30, JayL napisał:

Co to za Nieznajomy i Pani Fortuna, co to podobno mogą odwiedzić naszą postać?


To jeden z Perków (tych co wybierasz co 2 poziomy). Jak go masz to od czasu do czasu podczas strzelania przy użyciu VATS pojawia się taka postać i wykańcza przeciwnika.

Dnia 31.10.2010 o 22:30, JayL napisał:

I gdzie najczęściej sprzedajecie sprzęt?


Ja do najbliższej osoby chcącej handlować :)

Dnia 31.10.2010 o 22:30, JayL napisał:

I jeszcze jedno - jakie są najlepsze bronie?


Zależy co dla kogo dobre ;) Zwykle najlepsze są do zdobycia , a nie do kupienia :)
Jest na przykład Anti-materiel rifle (bardzo mocna snajperka) czy z energetycznych Gauss Rifle (troche jak snajperka), Multiplas Rifle (strzelba), Plasma Caster czy Euclid''s C-Finder (dość nietypowa broń ;))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Do kogo to?

Jak wkleić ten fix dll? Kiedy po prostu wrzucam go do foldera z NV, przy pierwszym gra w ogóle się nie uruchamia, przy drugim za to mam czarny ekran tylko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować