Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Newell tłumaczy, dlaczego Xboksowcy są "olewani" i zapewnia o wspieraniu L4D

25 postów w tym temacie

"oraz wykorzystywanie tych dodatków jako okazji do dodatkowego zarobku."
Nikt nie jest zmuszany do kupowania dysku, więc nie wiem o co chodzi z tym ograniczeniem, bo albo ktoś kupuje Xboxa 360 Arcade 200zł taniej bez dysku, albo Xboxa 360 Premium z dyskiem drożej, ale z dyskiem. To zależy tylko od kupującego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.06.2009 o 16:53, Xjumpaytech napisał:

"oraz wykorzystywanie tych dodatków jako okazji do dodatkowego zarobku."
Nikt nie jest zmuszany do kupowania dysku, więc nie wiem o co chodzi z tym ograniczeniem,
bo albo ktoś kupuje Xboxa 360 Arcade 200zł taniej bez dysku, albo Xboxa 360 Premium z
dyskiem drożej, ale z dyskiem. To zależy tylko od kupującego.

Na allegro zwykły dysk 60 GB jest niemalże o połowę tańszy od Xboksowego o tej samej pojemności :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To pokolenie x360 kiedykolwiek było olewane? Przecież to konsolowcy zawsze puszą się jakoby to mieli najwięcej najfajniejszych gier i że wkładają płytę i grają. ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jezuuu... a co to za problem dodać nowe mapy, postacie, bronie itp do L4D?? przecież to co robią przy L4D 2 można by pewnie dodać do pierwszej części... ale Valve woli wypuścić pełnoprawną grę... widać wyraźnie że chodzi o zysk....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W jednej grze mają gorzej z DLC i już są "olewani" ?! A co z pecetowcami którzy w 90% gier dostaja DLC później albo w ogóle ? No i jeszcze na konsole jest tyle exclusivów. Więc nie wiem o co chodzi...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.06.2009 o 20:55, Wielki_Bubba napisał:

W jednej grze mają gorzej z DLC i już są "olewani" ?! A co z pecetowcami którzy w 90%
gier dostaja DLC później albo w ogóle ?


Bo mają SDK i zestaw narzędzi, a przez to setki map i modów (często jakościowo i merytorycznie lepszych niż płatne DLC). A jeśli jakieś DLC wychodzi na pc z opóźnieniem to z reguły jest za darmo.

Dnia 11.06.2009 o 20:55, Wielki_Bubba napisał:

No i jeszcze na konsole jest tyle exclusivów.
Więc nie wiem o co chodzi...


Tyyyyle exclusiveów... ;) I tak kilka razy mniej niż jest na PC.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.06.2009 o 19:45, Arczir2d2 napisał:

jezuuu... a co to za problem dodać nowe mapy, postacie, bronie itp do L4D?? przecież
to co robią przy L4D 2 można by pewnie dodać do pierwszej części... ale Valve woli wypuścić
pełnoprawną grę... widać wyraźnie że chodzi o zysk....



Widać jest to problem.

"To było tak, że stwierdziliśmy, że jest to tak duże, że nie może być wypuszczone jako DLC - nie mielibyśmy jak udostępniać to po kawałku w kolejnych paczkach. To zwięzła, całościowa rzecz - czyli Left 4 Dead 2".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to sobie wyjaśniliśmy zakładam ze cena zaL4D 2 nie będzie zbyt wygórowana...
Jednak Valve to Valve nie żadne Blizzardy i ich wymuchane Diabla...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.06.2009 o 23:26, Jumpkov napisał:

No to sobie wyjaśniliśmy zakładam ze cena zaL4D 2 nie będzie zbyt wygórowana...
Jednak Valve to Valve nie żadne Blizzardy i ich wymuchane Diabla...


Kon by sie usmial. Blizz mowi, ze Starcraft jest za duzy i musimy go podzielic = najgorsza zaraz. Valve mowi, ze L4D2 jest za duze i musimy zrobic nowa gre, ktora w sumie niewiele sie rozni od pierwszej czesci = bogowie.

Wiesz, ze to ma swoja nazwe... hipokryzja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.06.2009 o 23:50, Jester napisał:

> No to sobie wyjaśniliśmy zakładam ze cena zaL4D 2 nie będzie zbyt wygórowana...

> Jednak Valve to Valve nie żadne Blizzardy i ich wymuchane Diabla...

Kon by sie usmial. Blizz mowi, ze Starcraft jest za duzy i musimy go podzielic = najgorsza
zaraz. Valve mowi, ze L4D2 jest za duze i musimy zrobic nowa gre, ktora w sumie niewiele
sie rozni od pierwszej czesci = bogowie.

Wiesz, ze to ma swoja nazwe... hipokryzja.



Słyszysz sam siebie? Z twoich słów wynika że Valve i blizzard są tacy sami. Moje zdanie jest takie że L4D 2 nie bęidzie mozna nazwać pełnoprawnym sequelem i pewnie tyle będzie kosztować . A jeżeli byłbys tak urpzejmy śledzić poczynania Blizzarda zauważyłbyś plany wydawania Dodatków do Diablo co rok i przebąkiwanie o Battle.net 2.0 w wersji zapłać pan.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

L4D to jedna z tych gier, które naprawdę szczerze nienawidzę. Nie ma to jak olać wiernych fanów przerywając pracę nad HL2: Episode Three i wydać multiplayerową siekankę bez polotu, która później jeszcze się rozmienia na drobne niczym EA -.-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś lubiłem Valve. Teraz jednak coraz bardziej mi podpadają. Zaczęło się od tego idiotycznego przelicznika w ich sklepie internetowym - 1$=1euro. Kto to wymyślił?

Ja, jako właściciel x360 jestem mocno zszokowany zachowaniem firmy. Cały czas trzymają się wersji "wydajemy za darmo" - do gier TF2 i L4D. Tak, fajnie, że wydajecie za darmo. Problem polega jednak na tym, że na x360 nie wydaliście jeszcze ANI JEDNEGO DODATKU. Przecież ja bym wam Z.A.P.Ł.A.C.I.Ł za waszą pracę. Tak bardzo boisz się pieniędzy, Gabe? Przez twój strach nie mogę zagrać na nowych mapkach TF2 :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na Xboksie możesz wymagać od klientów posiadania co najwyżej 8 MB danych. To jest maksimum, które możesz wykorzystać do zmian. Dlatego przy pierwszym uaktualnieniu staramy się znaleźć sposób odpowiedniego tego wykorzystania".

Moment musze się odwrócić, bo zapluje monitor - hahahahaha ! Ok - dobra. O czym do cholery ten pan pieprzy ? Jakie 8 MB ? Ciekawe to bardzo - jakoś 2K mogło wydać patch razem z darmowym DLC do "Bioshocka" (40 MB). Jakoś Dice/EA mogło wydać do BF:Bad Company darmowe DLC - tryb Conquest (80 MB) i "Community Pack" (ponad 200 MB). Jakoś Bungie mogło wydać darmowy mappack do Halo (około 600 MB). Jakoś Bizzare i 10Turn mogły puscić na rynek darmowe car packi (obok płatnych), które też miały grubo powyżej tych 8 MB.

Czy ten kretyn z Valve wogóle myśli ? Chyba nie, bo inaczej by takich bzdur nie gadał. Owszem - Microsoft dał ciała ostro wydając wersję "Core" (wycofaną już dawno ze sprzedaży). Tyle że posiadacze tych wersji (nieliczni, bo zawsze lepiej sprzedawała sie wersja z dyskiem) już dawno zaopatrzyli się w "twardziela". Zresztą "małomiękcy" się zreftektowali - dziś nawet wersja "arcade" ma 256 mb wewnetrznej pamięci (a jak ktoś chce ściągac DLC to i tak dokłada dysk) - moze niech ktoś o tym powie temu panu ?

Co do L4D2 - zwykły skok na kasę, więc te "teksty" że jest inaczej to niech wciska frajerom, a nie myślącym graczom.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.06.2009 o 08:22, Lamb3rt napisał:

L4D to jedna z tych gier, które naprawdę szczerze nienawidzę. Nie ma to jak olać wiernych
fanów przerywając pracę nad HL2: Episode Three i wydać multiplayerową siekankę bez polotu,
która później jeszcze się rozmienia na drobne niczym EA -.-


Mają odrębne studia odpowiadające za te gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.06.2009 o 02:30, Jumpkov napisał:

Słyszysz sam siebie? Z twoich słów wynika że Valve i blizzard są tacy sami. Moje zdanie
jest takie że L4D 2 nie bęidzie mozna nazwać pełnoprawnym sequelem i pewnie tyle będzie
kosztować . A jeżeli byłbys tak urpzejmy śledzić poczynania Blizzarda zauważyłbyś plany
wydawania Dodatków do Diablo co rok i przebąkiwanie o Battle.net 2.0 w wersji zapłać
pan.


Nie musze siebie sluchac. Wiem co napisalem. A czy T wiesz co napisales? Ja twierdze ze oba studia pod wzgledem modelu finansowego sie nie roznia. No i jakbys wiedzial co napisalem to bys wiedzial. ze sledze poczynania Blizza i dlatego wlasnie twierdze tak a nie inaczej. Amen.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować