Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Sprzedaż BioShocka poniżej oczekiwań

34 postów w tym temacie

Jak wyzej, ponadto poczatkowy brak prawdziwego widescreen''a i polityka klamstwa serwowanego na forach przez 2k. W d sie poprzewracalo, ciagle malo i malo. Wolalbym ze sprzedal sie w 5 mln bo brakuje mi do jachtu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fakt, 3 mln to trochę mało jak na machinę marketingową tytułu ale z drugiej strony dużo jak na ambitny shooter o trochę mniej typowym inteligentnym przesłaniu i fabule...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Eee niech się nie przejmują.

Mafia II tak się sprzeda że zwróci im się za Mafie II i oba Bioshocki. A sam się na pewno przyczynię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Slappy, obyś miał rację, bo jak skopią Mafię II tak jak Rockstar skopał GTAIV na PC, to jak słowo daje, pojadę tam i im coś zrobię...A co do BioShocka, to mnie się znudził w połowie gry. W kółko tylko znajdź to, tamto, przynieś, wynieś, pozamiataj i wracaj do poprzednich leveli, żeby coś tam znaleźć. Po którymś razie mi się odechciało. Nie rozumiem zachwytów na tym cały BioShockiem. Dla mnie to jest gra na góra 7/10.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie oszukujmy sie srednia gra + DRM, to sie nie moze udac.
Mnie Bioshock znudzil, po 40% gry, poprostu niechcialo mi sie isc dalej.
Moze jakby tryb TPP z nad ramienia dodali, to by ciekawiej bylo ;p.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niemożliwe. SecuROM nie pomógł ograniczyć piractwa na PC? Na konsolach gra dobrze się nie sprzedał? No ja piórkuję i szydełkuję... <ironia>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jedni (producenci) i drudzy (gracze) marudzą. 3 miliony to mało? Jak na średnio-dobrą grę z kampanią reklamową to dobry wynik. Ja nie kupiłem ze względu na DRM i nie kupię - demo co prawda mi się podobało ale ja nie musiałem grać więcej by stwierdzić, że gra znudzi mi się po niedługim czasie a wedle sów producentów im dalej w grę tym mniej fabuły - jedynego nienudnego elementu tej gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.06.2009 o 09:46, hallas napisał:


Gracze mają na co marudzić, bo DRM i średniość tej gry były męczące. Sam odpadłem zasypiając gdzieś w połowie. Producenci mogą tylko marudzić na siebie, bo kampania reklamowa pochłonęła znaczą część ich zysków. Gdyby gra była dobra i bez idiotycznych zabezpieczeń to sama by się obroniła bez pompowania hype''u w mediach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam swoją kopię Bioshock-a i zabezpieczenie antypirackie <big LOL--->aktywacja> skutecznie mnie wkurzyło, co do systemu operacyjnego OEM to przeboleje, ale gra na zasadzie OEM...fajnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mnie się BioShock przez ani moment nie nudził, świetna to gra, naprawdę wybijająca się na tle innych dobrych FPS-ów. Ale ja się do tych 3 milionów nie przyczyniłem - kupiłem z drugiej ręki (albo i dalszej, ale dbających o stan gry) premierówkę jak nówkę za 1/3 ceny. Z jakiej racji miałbym wydać 3x tyle za to samo? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pepsi, jeśli cokolwiek miało odtrącić graczy to po prostu nuda i powtarzalność.
Ta gra jest ładna i ciekawa, ma oryginalną fabułę... ale potwornie nudna i powtarzalna! Przeciwnicy są ciągle ci sami. Schemat rozgrywki jest non stop ten sam. Nic więc dziwnego, że gra nie sprzedała się tak jak tego oczekiwali twórcy. To już Dead Space (podobna konwencja) był pod tym względem dużo ciekawszy mimo że w kółko pruje się do tych samych zombiaków.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie, jak na tak rozdmuchany tytuł, sprzedał się dość średnio. Wynik podobny do Uncharted, do tej pory sprzedało się także 3 miliony, jednak jak na tak mało znany do niedawna tytuł,wynik znakomity.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować