Zaloguj się, aby obserwować  
Daviochlebak

L.A. Noire - temat ogólny

284 postów w tym temacie

Witam. Mam problem taki jak kliku innych forumowiczów którzy pisali tutaj na forum.
Otóż po instalacji gra w ogóle się nie uruchamia. Gra jest oczywiście oryginalna. Klikam na przycisk Launch i nic się nie dzieje. Zainstalowałem całe dodatkowe oprogramowanie któy R* dostarczył z grą. Komputer spełnia wymagania minimalne. Cały czas gra po prostu nie uruchamia się, nie mogę nawet wpisać cd-key. Czy ma ktoś sprawdzony sposób jak uruchomić tą grę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mógłby mi ktoś powiedzieć, jak wygląda kwestia maksowania gry? Znaczy się:
- czy można powtarzać wybrane misje, czy trzeba jechać z fabuła od początku?
- czy po przejściu głównej fabuły można dalej biegać po mieście, aby odblokowywać samochody / robić poboczne misje?

Właściwie dopiero zacząłem grę (3 misja w Traffic) i nie wiem czy jest sens na siłę robić wszystkie zgłoszenia teraz, czy będzie możliwość robić je powoli, i na spokojnie, po przejściu gry.

Swoją drogą - wydaje mi się, czy headshoty jakoś łatwo wchodzą? Bodaj 90% moich ofiar od nich padło ;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.01.2012 o 20:09, Mordant napisał:

- czy można powtarzać wybrane misje, czy trzeba jechać z fabuła od początku?

Można powtarzać każdą misję osobno bez wpływu na fabułę (tworzy się oddzielny save).

Dnia 30.01.2012 o 20:09, Mordant napisał:

- czy po przejściu głównej fabuły można dalej biegać po mieście, aby odblokowywać samochody
/ robić poboczne misje?

Po ukończeniu każdego z biurek masz coś na kształt Free Roamu, gdzie możesz spokojnie wykonywać misje poboczne etc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się nad kupnem L.A. Noire na PC. Jak jest z optymalizacją na blaszaka? Możecie podzielić się wrażeniami. Mam niezłego laptopa więc nie powinno być problemów, ale czekam na Wasze rady. :) Dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiają mnie bardzo wysokie oceny L.A. Noire. Ponieważ mam trochę wolnego i nadrabiam ostatnio zaległości (skończyłem RDR z dodatkiem - rewelacja!!!) skuszony wysokimi ocenami postanowiłem sięgnąć po kolejną produkcję, którą firmował Rockstar, a oceny były niezłe. Wniosek - oczywisty.

Pierwsze wrażenie? Rozczarowanie, że to przygodówka, a nie RDR w latach 40'' XX wieku. Potem jednak przyszła ekscytacja, bo jestem wielkim fanem Jacka Orlando, a to przecież coś dokładnie w tym samym stylu. Teraz jestem jednak trochę w ponad połowie gry i zaczynam odczuwać rozczarowanie. Mówienie o L.A. Noire jako o sandboksie jest pomyłką, ale jeśli się już uprzeć, to jest to jeden z gorszych sandboksów jakie widziałem. Miasto jest nudne i kompletnie nie ma tam nic do roboty. Nie ma też jak dla mnie klimatu Noir - bywa, ale bardzo sporadycznie.

Samo Los Angeles rozczarowuje zresztą podwójnie bo jest brzydkie, jednolite, mało różnorodne, nie zapamiętuje się go, a i sam radar jest taki, że w mieście trudno się połapać. Misje szybko stają się przewidywalne, oklepane, schematyczne, monotonia jest po prostu wszechobecna.

Co ciekawe czytam recenzje w sieci, choćby świetną recenzję UVIego na GOLu i z każdym zdaniem niezdrowo aż krzyczę "tak! tak! taak! pełna zgoda!", a potem widzę ocenę 9/10, która zupełnie nie wynika przecież z treści celnej recenzji.

Dla mnie to jest takie typowe 7/10 - gra ma kilka zalet, ale też kilka wad, które nie pozwalają wręcz mówić o niej jako o dziele wybitnym. Zgodzicie się ze mną, że oceny są przesadzone?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak najbardziej.
Z twarzy nie da się wyczytać poprawnych emocji, miasto jest wymarłe, dowody łapane łapami ;) - mnie gra nudziła i oceniam ją na 6+.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.03.2012 o 19:43, Harrolfo napisał:

Z twarzy nie da się wyczytać poprawnych emocji,

Bull**** . Ani razu nie miałem z tym problemów, a jeżeli nawet było mi ciężko coś odczytać z twarzy to wystarczy wesprzeć się dowodami. Przesłuchania działają bez zarzutu IMO.
>miasto jest wymarłe,
Tu pełna zgoda.
>dowody łapane łapami
Że niby nie dbają o odciski palców? Nie jestem ekspertem, ale wydaje mi się, że w tamtych czasach była to kosztowna metoda i używana tylko w wyjątkowych przypadkach.

Spoiler

W jednej ze spraw Black Dahlii technik wspomina, że próbował zdjąć odciski z listu.


>- mnie gra nudziła i oceniam ją na 6+.
Gameplay faktycznie zaczyna nudzić w połowie, ale gra nadrabia fabułą (mniej więcej w tym samym momencie ona przyśpiesza). Ja bym dał tak z 7-8.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.03.2012 o 19:53, mati285 napisał:

Bull**** . Ani razu nie miałem z tym problemów, a jeżeli nawet było mi ciężko coś odczytać
z twarzy to wystarczy wesprzeć się dowodami. Przesłuchania działają bez zarzutu IMO.

Czyżby? Ktoś spogląda w bok podczas przesłuchania, czy przewraca oczyma. Robię "kłamie". A tu co? Nie to ;P

Dnia 12.03.2012 o 19:53, mati285 napisał:

>dowody łapane łapami
Że niby nie dbają o odciski palców? Nie jestem ekspertem, ale wydaje mi się, że w tamtych
czasach była to kosztowna metoda i używana tylko w wyjątkowych przypadkach.

Kosztowna metoda? Para rękawiczek, czy chusteczki? ;P

Dnia 12.03.2012 o 19:53, mati285 napisał:

Gameplay faktycznie zaczyna nudzić w połowie, ale gra nadrabia fabułą (mniej więcej w
tym samym momencie ona przyśpiesza). Ja bym dał tak z 7-8.

7-8 to gra bardzo dobra, a - dla mnie oczywiście - gra nie jest "upoważniona" do takiej noty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.03.2012 o 19:59, Harrolfo napisał:

Czyżby? Ktoś spogląda w bok podczas przesłuchania, czy przewraca oczyma. Robię "kłamie".
A tu co? Nie to ;P

Dlatego kluczem jest kombinacja: zachowanie świadków + dowody.

Dnia 12.03.2012 o 19:59, Harrolfo napisał:

Kosztowna metoda? Para rękawiczek, czy chusteczki? ;P

Ale co komuś z samych odcisków? Trzeba je z czymś porównać. Obecnie robią to komputery, przypuszczam, że w tamtych czasach nie było to takie proste.

Dnia 12.03.2012 o 19:59, Harrolfo napisał:

7-8 to gra bardzo dobra, a - dla mnie oczywiście - gra nie jest "upoważniona" do takiej
noty.

Bardziej gra ocierająca się o bdb, a na taką ocenę już moim zdaniem LAN zasługuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.03.2012 o 19:21, Loon napisał:

Mówienie o L.A. Noire jako o sandboksie jest pomyłką, ale jeśli
się już uprzeć, to jest to jeden z gorszych sandboksów jakie widziałem. Miasto jest nudne
i kompletnie nie ma tam nic do roboty. Nie ma też jak dla mnie klimatu Noir - bywa, ale
bardzo sporadycznie.

Tylko, że L.A. Noire nie jest, nie było i nigdy nie będzie sandboxem. Szczerze nie wiem skąd przyszło Ci to do głowy, bo sami twórcy nigdy nie klasyfikowali swojej gry do tego gatunku. Nawet taki pudelek jak gram.pl pisał o tym swego czasu ( http://www.gram.pl/news_8QPjHee3_L_A_Noire_to_nie_sandbox.html ).
Imo trochę smutne jest, że jako wadę ocenia się to, czym gra nie jest, zamiast dostrzec autentyczne wady, których oczywiście gra Team Bondai się nie ustrzegła.

Dnia 12.03.2012 o 19:21, Loon napisał:

Samo Los Angeles rozczarowuje zresztą podwójnie bo jest brzydkie, jednolite, mało różnorodne,
nie zapamiętuje się go,

Racja, GTA IV to to nie jest, no ale c''mon, to gra fabularna, skupiona stricte na śledztwach i przesłuchaniach z nimi związanych. Miasto gra tutaj rolę drugorzędną (co chcieli osiągnąć nawet twórcy), chociaż moim zdaniem i tak spełnia ono swoją rolę i jako chwilowe oderwanie od głównego nurtu (np podczas spraw ulicznych) spisuje się przyzwoicie.

Dnia 12.03.2012 o 19:21, Loon napisał:

a i sam radar jest taki, że w mieście trudno się połapać.

Racja, może jestem dziwny, ale co jakiś czas łapałem się na tym, że skręcam w złą ulicę. Rzadko, bo rzadko, no ale jednak.

Dnia 12.03.2012 o 19:21, Loon napisał:

Misje
szybko stają się przewidywalne, oklepane, schematyczne, monotonia jest po prostu wszechobecna.

Nie wiem czy mówisz tu o misjach głównych czy pobocznych, ale powiem tak:
Misje główne moim skromnym zdaniem mogą troszku nużyć, tak pod koniec 1/3 gry, kiedy to prowadzimy

Spoiler

sprawy przestępstw popełnianych przez seryjnego zabójcę

, ale potem gra nabiera tempa, by doprowadzić do kulminacyjnego momentu, z widowiskowym, acz teraz jak sobie myślę, nie do końca przemyślanym zakończeniem.
Z kolei misje poboczne imo wcale nie są nudne (
Spoiler

goły świr biegający po ulicy

FTW!). Wszystkie 40 zleciały mi jak z bicza strzelił i aż żałowałem, że to koniec tej fajnej przygody.
Chociaż co za dużo to nie zdrowo.

Dnia 12.03.2012 o 19:21, Loon napisał:

Co ciekawe czytam recenzje w sieci, choćby świetną recenzję UVIego na GOLu i z każdym
zdaniem niezdrowo aż krzyczę "tak! tak! taak! pełna zgoda!", a potem widzę ocenę 9/10,
która zupełnie nie wynika przecież z treści celnej recenzji.

Też myślę, że "dziewiątki" i "dyszki" (których wcale nie jest mało; taką ocenę wystawił między innymi Guardian i 1UP z tego co widzę) są przesadzone.
Jak dla mnie jest to max. mocne 8/10 i uważam, że to solidna gra.
Ale ideał 10/10 to też nie jest.

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

/.../

Zgadzam się w 100%. Gra NIGDY nie była reklamowana jako sandbox, nawet twórcy w którymś z wywiadów o tym mówili, także kolega padł ofiarą swojego przeświadczenia, że gra R*=Sandbox lub oglądał tylko gameplaye.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam problem. Chociaż nie do końca tam można określić tę rzecz.
Ta gra ma naprawdę takie niepoprawne wymagania? Skyrim chodzi mi na ultra, Wiedźmin 2 tak samo (a to przecież pozycje z tego samego roku), a ta gra z uporem maniaka chce mi pokazywać osobno każdą klatkę. Grać się da, ale co to za gra w ''bullet time''. Czy jest możliwość, że zainstalowanie patcha cokolwiek zmieni? Gra mi się podoba i z chęcią bym ją całą przeszedł, ale przy jakichś pościgach ta klatkowość robi się problematyczna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi na klatkowanie gry pomogło przestawienie parametru Anisotropic Filtering z 2 na 1 i zjechanie z detalami na poziom "Performance".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mam proble otóż kiedy prowadze sprawe i musze wyłączyc gre w połowie
po następnym uruchomieniu niepojawia mi sie klawisz "resume" i nawet jezeli w teczce sa poprzednie sprawy
niemam jak kontunuowac fabuły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować