Zaloguj się, aby obserwować  
penny

xbox360 i peryferia

15534 postów w tym temacie

Dnia 28.09.2008 o 15:16, WorldWar3PL napisał:

Nie rejestruj konsoli na xbox.com, tylko przez telefon u Microsoft Polska.

Ja jak dzwoniłem na ten telefon, to miły głos z automatu powiedział mi żebym na stronce zarejestrował.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.09.2008 o 15:16, WorldWar3PL napisał:

Nie rejestruj konsoli na xbox.com, tylko przez telefon u Microsoft Polska.

Ale muszę w tej chwili zarejestrować,
czy mogę dopiero dzwonić jak mi się coś zepsuje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proste pytanie :) Co zrobić jak się dostało RoD''a ? Można coś na niego poradzić, czy od razu zaopatrzyć się w nowego next-gena ? Słyszałem, że jak ociepli się xboxa 360 to problem na parę chwil znika, prawda czy fałsz ? Co mam zrobić ? Z góry dziękuję za odpowiedz i pozdrawiam ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.09.2008 o 17:16, Qbasmok007 napisał:

Proste pytanie :) Co zrobić jak się dostało RoD''a ? Można coś na niego poradzić, czy
od razu zaopatrzyć się w nowego next-gena ? Słyszałem, że jak ociepli się xboxa 360 to
problem na parę chwil znika, prawda czy fałsz ? Co mam zrobić ? Z góry dziękuję za odpowiedz
i pozdrawiam ;]


Nie wiem, który raz już to zamieszczam, ale na pewno nie pierwszy :/

W przypadku awarii sprzętu w ciągu 14 dni od daty zakupu konsoli X360 możesz zgłosić się bezpośrednio do Sprzedawcy (czyli w miejscu, gdzie kupiłeś konsolę) w celu oddania, zareklamowania towaru lub wymienienia na nowy (w zależności od opcji przewidywanych przez Sprzedawcę).
Klient musi oddać Sprzedawcy konsolę w oryginalnym opakowaniu wraz ze wszystkimi akcesoriami wchodzącymi w skład zestawu (zasilacz, kable itd.).

Po upływie 14 dni od daty zakupu konsoli, Klient powinien skontaktować się telefonicznie z Xbox Helpline (Polska): 00800 441 17 96 (połączenie bezpłatne z tel. stacjonarnego, nie dotyczy połączenia z tel. komórkowego), aby zarejestrować swoją konsolę X360 w celu aktywacji gwarancji (wymagane jest podanie numeru seryjnego konsoli) oraz zgłosić usterkę.

Centrum Pomocy Technicznej firmy Microsoft w trakcie rozmowy z klientem postara się:
a) zdiagnozować problem;
b) ustalić, czy problem dotyczy sprzętu, akcesoriów czy oprogramowania;
c) jeżeli okaże się to konieczne - zorganizuje kuriera, który odbierze konsolę od klienta i dostarczy do serwisu, gdzie konsola zostanie naprawiona, a po serwisowaniu dostarczy ją z powrotem do klienta. Koszt przesyłek pokrywa Microsoft.

Po zgłoszeniu usterki i zapadnięciu decyzji o wysłaniu konsoli na serwis, klient otrzyma e-mailem kod kreskowy do wydrukowania lub drogą pocztową gotowy, wydrukowany kod kreskowy w celu naklejenia go na list przewozowy firmy kurierskiej. Klient może sam zamówić kuriera po otrzymaniu kodu kreskowego i uzgodnić dokładną godzinę odbioru przesyłki, nr tel. (0-22) 650 16 61.
W przypadku serwisowania akcesoriów lub wymiany uszkodzonych gier Microsoft Games Studios klient pokrywa koszty przesyłki.
Klient musi odesłać do serwisu konsolę w oryginalnym opakowaniu wraz ze wszystkimi akcesoriami wchodzącymi w skład zestawu (zasilacz, kable itd.). Naprawa serwisowa jest realizowana w czasie 3 tygodni.

W przypadku gdy Klient dokonał zakupu konsoli zagranicą i posiada ważny paragon/rachunek – powinien zadzwonić bezpośrednio na numer Xbox Helpline (Polska) 00800 441 17 96, aby aktywować gwarancję.
Klient posiadający uszkodzoną konsolę kupioną zagranicą (z aktywną gwarancją) powinien liczyć się z tym, że może ponieść koszty wysyłki konsoli do serwisu.
by hiv

A jeśli masz przerobioną i masz po gwarancji, to masz przesrane ;) Chociaż taka naprawa kosztuje coś 150zł. Allegro.pl lub http://www.iksboks.aplus.pl/


MODERATOR MÓGŁBY W KOŃCU PRZYKLEIĆ TĘ INSTRUKCJĘ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Poważnie zastanawiam się nad kupnem tej konsolki ze sklepu gram.pl i chyba decydowałbym się na wersje premium... może ktoś z was wytłumaczyć mi na czym polega praktyczna różnica między wersją premium a elite ? Poza kolorem i ilością miejsca na dysku oczywiście. Czytałem wcześniejsze posty na temat hdmi, także również brałbym wersje właśnie z tym "wynalazkiem", chociaż początkowo konsola byłaby podpięta do monitora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.09.2008 o 09:09, Vytrix napisał:

Teraz wszystkie Xbox''y mają HDMI :) I teraz ten nowy Premium różni się tylko napędem
jeszcze ;)


Dzięki za odpowiedź. W skelpie gramu znalazłem dwie wersje konsoli premium, jedna to
XBOX360 Premium z HDMI - http://www.gram.pl/sk6_8A7qHO8_XBOX360_Premium_z_HDMI.html za 979
a druga to
XBOX Premium Pro 60 GB - http://www.gram.pl/sk3_9wriHO6_XBOX_Premium_Pro_60_GB_konsola.html
która również ma hdmi i dysk większej pojemności, jest jednak tańsza...
Do tego dochodzi jeszcze ?zwykły? xbox premium za ok 700 zł.... która z tych wersji to...nowsza ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.09.2008 o 09:32, Skwarek pl napisał:


Najnowsza jest ta wersja z 60gb dyskiem.
Ten zwykły(którego już nie ma chyba dostępnego) to wersja jeszcze bez HDMI.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak tak, tamten model z 20GB dyskiem już jest niedostępny w sprzedaży w większości sklepach, jednak nowsze jego modele miały jeszcze HDMI.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki bardzo za odpowiedzi ;] Od wieków jestem zapalonym pc''towcem, dlatego nie za bardzo łapie się w konsloach a nie chciałbym się "nadziać" przy pierwszym zakupie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja też byłem zapalonym PC''towcem, kupiłem Xbox''a, grałem potem non-stop przez kilka dni, teraz gram tak okazyjnie. :P A co do 360 - dobry wybór, nie pożałujesz ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

/.../
Tak samo bylo i jest ze mna. Kupilem sobie X360 i siedzialem jak nienormalny 7dni w tygodniu potem to sutalo i teraz gram od czasu do czasu. Fakt wtedy mialem monitor 22" teraz mam 32" pod kompa i X360 i zaczynam przechodzi cjeszcze raz wszystkie gry od poczatku :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.09.2008 o 11:20, MLODY2K6 napisał:

/.../
Tak samo bylo i jest ze mna. Kupilem sobie X360 i siedzialem jak nienormalny 7dni w tygodniu
potem to sutalo i teraz gram od czasu do czasu. Fakt wtedy mialem monitor 22" teraz mam
32" pod kompa i X360 i zaczynam przechodzi cjeszcze raz wszystkie gry od poczatku :)

Ja się zainteresowałem tym xboxem głównie dlatego, że szkoda mi wydawać kase teraz na nową karte graficzną. Za 1400 zł zamiast karty graficznej moge sobie zakupić właśnie tego xboxa i jeszcze jakieś gierki do niego. Xbox przydałby mi się głównie do czystej rozrywki ze znajomymi chociażby, czego na kompie raczej nie uświadcze - no chyba, że multiplay, ale to nie to samo ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Calutkie 24 godziny przerwy po to, by przygotować Xbox Live (powtarzam - przygotować, nie wprowadzić w życie) na New Xbox Experience.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.09.2008 o 16:10, WorldWar3PL napisał:

Calutkie 24 godziny przerwy po to, by przygotować Xbox Live (powtarzam - przygotować,
nie wprowadzić w życie) na New Xbox Experience.


Fakt. Były napisy, że 29 przerwa w dostępie. Przygotowania? Mam przeczucie, że to już :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować