Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Tom Clancy`s Splinter Cell: Conviction - betatest

27 postów w tym temacie

Wszystko pięknie, ale czy można przenosić ciała przeciwników czy też brniemy z punktu A do B, zostawiając za sobą ciała pod latarnią, gdyż za Chiny Ludowe nie można zwłok denatów ruszyć z miejsca?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem dwie literówki a pierwszej stronie: "spolerować" i "ot tego".

A tekst ciekawy i zachęcił mnie - chyba jednak kupię tę część (po rozczarowaniu Double Agent).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety. Ten Splinter Cell to już nie ta sama gra, która podbiła serca tylu graczy. A szkoda, bo pozostawanie w cieniu, załatwianie sprawy "po cichu" to teraz rzadkość. Widać, że Sam upodabnia się do Rambo...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oj grafika słabiutka, niektóre tekstury rażąco niskiej jakości. Będzie musiała nadrabiać grywalnością i fabułą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.03.2010 o 16:35, MrGregorA napisał:

Niestety. Ten Splinter Cell to już nie ta sama gra, która podbiła serca tylu graczy.
A szkoda, bo pozostawanie w cieniu, załatwianie sprawy "po cichu" to teraz rzadkość.
Widać, że Sam upodabnia się do Rambo...

Hahahaha. "Już na normal pojedynki bywają zacięte. Przy najwyższym w grę wchodzi wyłącznie działanie z ukrycia. Zdecydowanie utrzymuje to klimat serii na dotychczasowym poziomie. Nie ma mowy o akcjach w stylu Rambo, bo o ołowianą kulkę nietrudno. Mnie największą przyjemność sprawiała powolna eksploracja pomieszczeń. W tym celu mogłem wykorzystać lusterko samochodowe, które podkładałem pod drzwi. Potem stopniowa eliminacja źródeł światła i jeden po drugim usuwani przeciwnicy. Miodzio!"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po dziesiątym z kolei wyrażeniu "bardzo ładnie" i "fajnie" oraz powtórzonym kilka razy pod rząd "przesłuchania" odnoszę wrażenie, że autorowi mleko kipiało i bardzo się spieszył. Albo tylko mi się tak wydaje albo poziom tekstu jest wyjątkowo niski, jak na taki serwis.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.03.2010 o 19:43, Mastermind napisał:

MrGregorA ja tam właśnie grałem po cichu i stopniowo eliminowałem źródła światła. więc
z pewnością się tak da :)


Tak, ale dla przykładu w Chaos Theory zły ruch i po misji (szczególnie na expercie). A tutaj...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jako wielki Fan serii pogodziłem się z nieuchronną pogonią za odświeżaniem serii. Ale fabuła zapowiada się tak, jak tego bym oczekiwał. Aby multi dawało radę (w chaose pocinam do dzisiaj) :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ach ten Ubisoft i jego przeklęte zabezpieczenia. Każdą inną grę z miejsca bym olał, ale Sama po prostu nie mogę, dlatego pre-order już dawno zamówiony :-) Mam tylko nadzieję, że do dnia premiery usprawnią ten Ubisyf na tyle, że będzie dało się po ludzku pograć. Co do samej gry to strasznie mnie cieszy, że twórcy znaleźli w końcu złoty środek pomiędzy starą, sprawdzoną formułą, a odświeżaniem rozgrywki. Sam powraca i na pewno będzie znów szalenie grywalny :D

@Principes
Też mnie to zastanawia, bo absolutnie nikt o tym elemencie serii nie mówi. Z drugiej strony nawet jeśli nie można chować ciał to czy to taki wielki problem? Nawet w CT można było je zupełnie olać i ukończyć misję na 100 % na expercie, więc...

@MrGregorA
Przeczytałeś w ogóle to co napisał Mastermind czy chcesz wywołać bezsensowną kłótnię?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.03.2010 o 00:03, Szynkus napisał:

Jako wielki Fan serii pogodziłem się z nieuchronną pogonią za odświeżaniem serii. Ale
fabuła zapowiada się tak, jak tego bym oczekiwał. Aby multi dawało radę (w chaose pocinam
do dzisiaj) :D


Właśnie ciekawe jak będzie można grać, oby tak jak w innych częściach SC...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To będzie konsolowy syf.. czyli sterowanie a-la Batman (że nie, że idę gdzie chcę, tylko trzeba będzie klikać tam, "gdzie trzeba"), a z ukrywania się zostanie tyle, że postać sama pewnie nagle się schyli i pojawi się cut-scenka jak skrycie obserwujemy jakieś działania na ekranie (szczytem bzdury by był system interaktywnych cut-scenek, ale chyba jeszcze na to jest czas i pojawi się pewnie w kolejnym Splinterze - tępaki).. i tyle tego chowania będzie.. a tak to jest arcade''owa masakra - "idź i nap..j".. plus pustactwo konsolowe, które zaczęło Gears of War, a niedawno najnowszą wersję tego pustactwa pokazało Uncharted 2 i Heavy Rain. SYF.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@mati285

Oczywiście, że czytałem i oczywiście nie chcę wywoływać bezsensownej kłótni, dlatego nic już nie będę mówił ;)
ale mnie korci!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować