Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Ubisoft: Hardkorowe gry hamują naszą branżę

116 postów w tym temacie

Kolejna dawka g****a od Ubi$hitu - w dzisiejszym odcinku - łatwe gry.

Moim skromnym zdaniem taka postawa nie ma sensu. Bo po co kupujemy gry - chyba nie po to, żeby przejść ją w 5 minut z palcem w nosie. Oj Ubi sobie grabi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Musimy przestać robić super hardkorowe gry! Ale boimy się, bo nie chcemy stracić hardkorowych graczy.
A ktore to sa ich te HARDKOROWE gry? I to raczej oczywiste, ze jak nie bedzie hardkorowych gier to hardorowi gracze przestana grac.

------------------------------------------------------------------------------------- ------------------------
Na marginesie – nie uwazacie, ze hardkorowo korzystam ze slowa hardkorowo?
------------------------------------------------------------------------------------- ------------------------

Z ostatnich pozycji naprawde hardkorowa gre to kojarze jedynie Demon''s Soul. Reszta to w sumie sredniej trudnosci pozycje plus kilka latwiejszych...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.03.2010 o 20:49, Grey_Wolf napisał:

A-HA-HA-HA, normalnie leję, za przeproszeniem, w portki ze śmiechu.

No to teraz powinien zaapelowac do wszystkich redakcji o zmiane dziennikarzy bo sa zbyt hardkorowi :D I zaczniemy dostawac niebawem teksty rodem z Faktu: gra wyszla z komputera i zniszczyla uprawy ryzu w polnocnej Polsce; to mnie przeraza - skomentowal rolnik spod Elblaga, wojsko rozwaza mozliwosc ewakuacji ocalalych. ;)

------------------------------------------------------------------------------------- -----------------
Ludzie, jak wam naprawde tak przeszkadza ta reklama to zainstalujcie sobie AddBlockPlus i ElementHidingHelper i wytnijcie ja w cholere, strona gram.pl jest ich wlasnoscia i moga wlepiac co chca, ale przegladarki sa na naszych kompach i my decydujemy co chcemy ogladac.
------------------------------------------------------------------------------------- -----------------

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pieprzenie. Ja bym chciał realizmu. Łatwa gra to taka w której dostajemy magazynek na klatę i z uśmiechem przy pomocy pięści rozwalamy wroga? Skoro to jest przyszłość branży to jest to smutne. Skoro mamy tak wiele gatunków to czemu ma być tylkośredni poziom trudności?

Wieżę że gry mogą uczyć. Naprawdę mogą być ważną częścią naszego życia i nawet pomagać rozwojowi ludzi i wspomagać postęp. Myślę że naukę warto połączyć z zabawą. Jednak teraz twórcy nie przykładają dużej wagi do nauki graczy. Takie rzeczy jak natal i psm ułatwią komunikację sprzęt - gracz co pozwoli dodać grom walorów edukacyjnych. Póki co jednak można by "walczyć" z grą zamiast beztrosko wyrzynać przeciwników.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem za klasycznym podejściem z poziomami trudności.

Może nie lubię jak gra jest przesadnie trudna, ale rozwalanie gry bez żadnych problemów za pierwszym razem też zbyt przyjemne nie jest. Martwi mnie co oni mają na myśli, by gry nie były ani za łatwe, ani za trudne. Bo to dość subiektywne pojęcie.


Ktoś tu wspominał o reklamach w środku każdego newsa - mnie też to STRASZNIE denerwuje. To tam tak nie pasuje... weźcie to chociaż w jakąś obwódkę, żebym mógł to odruchowo zignorować :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bo już zrobić 3 poziomów trudności jak w większości gier to się nie chce co ?
Poza tym, branża i znak firmowy gier takich jak SC czy MGS to właśnie to że są trudne. Widać nowy SC nie będzie miał wiele wspólnego z gatunkiem z którego się wywodzi.
Kiedyś 20h gry to było mało. Dziś jak gra zajmuje 15h to się chwalą. I teraz widzę że gra dobra to taka którą każdy może przejść wciskając jeden klawisz. Bo wymagać od gracza myślenia czy refleksu to już za wiele.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"zgadzacie się z Belandem, czy raczej wolicie, kiedy dany tytuł jest dla Was prawdziwym wyzwaniem?"

Mocno się nie zgadzam. Sam lubię od czasu do czasu zagrać w coś bardziej casualowego, ale sięgam też chętnie po te tytuły które są wyzwaniem, dzięki temu mam dużą satysfakcję jeśli je ukończę.

------------------------------------------------------------------------------------- ------------------------
Na marginesie – czy lubisz tosty?
------------------------------------------------------------------------------------- ------------------------

Jeśli tych wymagających tytułów by zabrakło i zastąpiono by je tylko jakimiś grami dla dzieci to byłaby istna tragedia. Jaki to byłby rozwój dla ''branży''?? Zresztą sorry, ale ja obserwuję totalnie inny kierunek, bardzo rzadko robi się już ''super hardkorowe gry'' teraz prawie każdą grę da się przejść w palcem w nosie więc o co chodzi?

Pan Beland to idiota. A Ubisoft ponownie stracił w moich oczach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.03.2010 o 20:59, Terrorite napisał:

> A-HA-HA-HA, normalnie leję, za przeproszeniem, w portki ze śmiechu.
No to teraz powinien zaapelowac do wszystkich redakcji o zmiane dziennikarzy bo sa zbyt
hardkorowi :D I zaczniemy dostawac niebawem teksty rodem z Faktu: gra wyszla z komputera
i zniszczyla uprawy ryzu w polnocnej Polsce; to mnie przeraza - skomentowal rolnik spod
Elblaga, wojsko rozwaza mozliwosc ewakuacji ocalalych.
;)

Ci recenzenci na których im zależy to w gry grają od paru lat najwyżej, a nawet jak się jakiś trafi to w łapę dostaje i po kłopocie.

A jak nie będzie 9/10 to wylatuje z pracy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cóż, gościu trochę nagina prawdę. Wydaje mi się, że w dzisiejszej dobie nie ma czasu na hardkorowe granie - stąd gry coraz bardziej przypominające casualowe. Z drugiej strony, gra "bez poziomu trudności" też nie oferuje niczego przyciągającego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.03.2010 o 21:07, loczyn napisał:

A to nie czasem durne DRM hamuje rozwój branży :O? Chyba mój światopogląd runął w gruzach...

Nie no, bo teraz bedziesz mial hardkorowe DRM jako glowny element gry, im bardziej hardkorowe tym trudniejsza gra, wiec po co jeszcze dokladac jakis w miare sensowny content? Bedzie sie placilo za DRM z gra jako przerywnikiem, cos jak w polsacie masz reklamy przerywane filmem :D

@Grey_Wolf i tu niestety masz racje.

------------------------------------------------------------------------------------- -----------------
Ludzie, jak wam naprawde tak przeszkadza ta reklama to zainstalujcie sobie
AddBlockPlus i ElementHidingHelper i wytnijcie ja w cholere, strona gram.pl
jest ich wlasnoscia i moga wlepiac co chca, ale przegladarki sa na naszych
kompach i my decydujemy co chcemy ogladac.
------------------------------------------------------------------------------------- -----------------

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś wszystkie gry miały kilka poziomów trudności. Po jakimś czasie komuś na łeb się rzuciło i skończyło się poziomowanie. Mam nadzieję, że stare dobre poziomowanie wróci ponownie do wszystkich gier, to jest jedyny i najlepszy sposób na to, aby gra była dobra zarówno dla casuali, jak i hardcorów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co to w ogóle znaczy "hardkorowi" gracze? Gry nie są trudne do opanowania i jeżeli ktoś zalicza się do "casuali" i dajmy na to w ciągu godziny nie potrafi "ogarnąć" przeciętnego trybu SP to istnieje prawdopodobieństwo, że szwankują jego zdolności poznawcze ;)

A jeżeli dajmy na to ma problemy ze strzelaniem czy coś w podobnym stylu...AI na easy w każdej grze jest bezdennie głupie, więc nóż w łapę i dźgać ;p


A tak na poważnie, nie wiadomo o co tak naprawdę kolesiowi chodzi ;<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.03.2010 o 21:19, zawcia napisał:

Co to w ogóle znaczy "hardkorowi" gracze? Gry nie są trudne do opanowania i jeżeli ktoś
zalicza się do "casuali" i dajmy na to w ciągu godziny nie potrafi "ogarnąć" przeciętnego
trybu SP to istnieje prawdopodobieństwo, że szwankują jego zdolności poznawcze ;)

Mysle Zawcia ze tu nie chodzi o samo ogarniecie mechaniki gry a raczej np. o przekopywanie sie przez dialogi, jakies wybory czy misje ktore sa zbyt "trudne" bo potrzeba jakiejs specjalnej taktyki gdyz strzelanie na oslep nic nie daje. W szczegolnych wypadkach nawet jaka amunicja jest dobra na konkretnych wrogow. Wiesz, ma byc prosto latwo i przyjemnie, caly czas w prawo i isc 20 poziomow w dol zeby zabic glownego zlego. O takich seriach jak Silent Hill to juz nawet nie ma co wspominac bo tam niektore zagadki na Hard byly naprawde niezle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować