Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Przejmujecie się grafiką w grach?

49 postów w tym temacie

Dobrze gada ale oni już mają silnik którym za bardzo nie muszą się martwić tylko coś napisać czego im brakuje i zmodyfikować pod własne wymagania. Zresztą pain engine też był dobry i posiadał dość zaskakującą właściwość, otóż choćby nie wiem co miał w kompie i jak gra działała nawet na poziomie 10 klatek/s to nie było slajdów tylko spowolnienie. Z tego co widziałem to frajda z grania w tą grę będzie przeogromna a ja dołożę się do kaszki w misce dla pcf-u.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No chyba jednak kupię tę grę..., ale to dopiero po roku premiery ;p, wolę sobie poczekać aż stanieje, bo jak na razie nie za bardzo mnie ta gra przyciąga do kupna :), taka Painkiller''owa młócka to jest moim zdaniem połączona z dużą ilością poziomu brutalności w której się posłużyli autorzy z innej gry "Gore" i trochę mi przypomina ten Bulletstorm jeszcze grę "Duke Nukem: Forever" która jeszcze nie wyszła :D.
Co do grafiki, no autorzy postarali się z grafiką to muszę przyznać ;), będzie pewnie taka sama jak w 3 części Gears'ów :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na screenie nie jest nawet tak, źle a powiedziałbym nawet, że fajnie to wygląda. Jestem ciekaw jak to będzie wyglądać w praktyce. To dobrze, że producenci stawiają na dobrą rozgrywkę, a nie myślą tylko o dobrym silniku graficznym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chyba każda normalna osoba woli grywalność bardziej od grafiki? Oczywiście, nie mówię, żeby zrobić teraz grę z grafiką jak w Counter Strike''u i mówić "kto by się przejmował grafiką jak grywalność jest na najwyższym poziomie?". Do tego gry z gorszą grafiką (czyt. mniejszymi wymaganiami) pójdą na prawie każdym przeciętnym kompie i przez to, że ludzie się przykładają do grafiki muszą poświęcić dużo czau na dopracowywanie jej, a konsole i tak dostaną pewnie okrojoną grafikę wtedy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

blebleble "jestem prawdziwym fanem gier bardziej cenię grywalność i fabółem od grafiki, doh"

dzień później

"OMG nie zagram w to tu som piksele i kanty i FEEEE"

^__^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Takie podejście do sprawy podoba mi się. Utrzymać grafikę na przyzwoitym poziomie, nie przesadzać aby oczy od tego nie bolały. Grywalność przede wszystkim. Poza tym to świetny chwyt marketingowy:P.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pamiętam jak grałem w zwykłego HL nie-source.Fajnie było,na piksele w ogóle nie zwracałem uwagi,aczkolwiek moim skromnym zdaniem grafika też jest ważna,prawie tak samo jak grywalność,a każdy kto się lansuje tym że "grafika się w ogóle nie liczy" to burak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Grafika?

Lubię dynamiczne oświetlenie, ciemność i rozświetlanie jej różnymi źródłami światła - mało jest gier, które na to kładą nacisk. Gdy jednak dojdziemy to tego, że odwzorowany zostanie ten najważniejszy element dający życie scenerii wtedy reszta będzie już mniej istotna. Jak dotąd najlepiej sobie z tym radził Crysis, Riddick, Penumbra. Ostatnio grałem w wydawałoby-się-mroczne Darksiders... gdzie nie ma ciemności. O grze świateł nie ma co wspominać - lepiej było to zrealizowane w Zeldzie w zeszłym wieku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Grafa jest ważna, ale tu chodzi raczej o jej urodę niż ilość detali czy tekstury w hd. Po prostu ma być ładna. No i gameplay najważniejszy bo do grafy można się przyzwyczaić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ta gra nawet jak na Unreal Engine 3 jest ładna. Nic się tam zbytnio nie świeci, a estetyka jest na najwyższym poziomie. Do tego kolorystyka jest bardzo oryginalna. Mi się tam to nawet bardzo podoba ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najważniejsza i tak jest spójna wizja artystyczna, bo jak grasz w grę to nie masz natychmiastowego porównania z innym tytułem. Ważne, żeby nie kuła w oczy i potrafiła do siebie przyciągnąć, a po prawdzie większość osób i tak nie widzi różnicy w rozdzielczości tekstur, czy innych technicznych niuansach.
Ja tylko nie chciałbym więcej słyszeć, że NFS ma świetną grafikę, bo jest tam tyle efektów i filtrów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie grafika się liczy, ale przede wszystkim pod względem artyzmu, a nie liczby wielokątów/zastosowanych efektów. Dlatego też potrafię się zachwycić wyglądem gier 10-letnich, ale zwykle nie mam tez ochoty grywać w tytuły brzydkie, koślawe artystycznie, bądź nie mające w sobie tego czegoś (i wcale nie chodzi tu o technologię).

Zresztą moje podejście do gier jest wyjątkowo subiektywne, czasem sam wygląd głównego bohatera potrafi mnie odrzucić od tytułu. xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odpowiadając na pytanie: jeśli jestem w stanie odróżnić obiekty, którymi kieruje od otoczenia - to w zupełności mi to wystarczy. Chyba jestem już za stary na to, żeby zajmować się jakimiś pierdołami związanymi z wyglądem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dopóki gram tylko w jedną grę naraz to grafika może być nawet na poziomie gothica1 czy moh aa, bo zwracam na nią uwagę może przez pierwsze 15 minut rozgrywki, a później się po prostu gra.

Żeby było ciekawiej często wyłączam efekty jakichś nierealistycznych filtrów czy skopanych hdrów powodujących, że głowy bohaterów świecą jak odwłoki robaczków świętojańskich. W sumie to bardzo mało widziałem gier z dobrym hdrem w half life był świetnie zrobiony za to w gothic 3 z najnowszym community patchem jest znośny (przy premierze był okropny)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja chce lepszej grafiki !!! Tu chce dobrego audio-video i zadowalajacej grywalnosci :] . Lubie jak to i to stoi na wysokim poziomie bo chcac tego czy nie pierwsze wrazenie musi byc ,a bez tego bez wzgledu jak dobry gameplay jakas gra ma ,mozna sie szybko zniechecic :] . Wszystko musi trzymac jakis poziom .
Owszem sa gatunki gdzie grafika wogole nie jest wazna ,ale sa one nieliczne .
Kazda znana ,dobra gra trzymala obydwa poziomy do swoich czasow .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować