Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Bulletstorm w drodze do Gramowiczów!

36 postów w tym temacie

Dnia 22.02.2011 o 21:40, TobiAlex napisał:

Pytanie tylko czy w grę będzie można grać już jutro czy też trzeba będzie czekać do
piątku.


Mi się wydaje, że w grę można spokojnie grać już od dzisiaj jak nie wcześniej. To, że mamy premierę oficjalnie w piątek nie znaczy, że dopiero wtedy wszystko będzie działać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale mnie w jajo zrobiliście, specjalnie zamówiłem tutaj ze względu na bonusy które się dostanie tylko gdy pre-order zamówię, a tu patrze w Saturnie Bulletstorm w Edycji specjalnej czyli tą która "tylko" w pre-orderze była dostępna za tą samą cenę co tu, stracę 15 zł na kuriera przez to :P.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie cały czas jest "Status Twojego zamówienia: pakowanie i przygotowanie do wysyłki" :(
Czy aby na pewno będzie dzisiaj w docelowym miejscu, bo obawiam się (zapewne słusznie), iż jeżeli przesyłka jeszcze nawet nie została wysłana, to nikłe szanse na dojazd kuriera do miejsca odbioru w tym dniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.02.2011 o 00:29, Bravo4 napisał:

Ale mnie w jajo zrobiliście, specjalnie zamówiłem tutaj ze względu na bonusy które się
dostanie tylko gdy pre-order zamówię, a tu patrze w Saturnie Bulletstorm w Edycji specjalnej
czyli tą która "tylko" w pre-orderze była dostępna za tą samą cenę co tu, stracę 15 zł
na kuriera przez to :P.

Hmmmm - a nie mówiłem...tzn. nie pisałem? Identyczny numer był wywinięty z ND4SPD HP: gra w tym samym czasie pojawiła się w MM - również edycja limitowana - tylko wtedy cena była taka sama, a teraz cena już na starcie jest niższa o 10 zeta + nie trzeba płacić za przesyłkę... Ciekawe czy moje wieszczenie o spadku ceny o ~40 zeta w przeciągu 2 tygodni również się sprawdzi? Pozwolę sobie zaryzykować stwierdzenie, że na 90% tak właśnie się stanie. ;)
Jak to dobrze, że zrezygnowałem z preorderu, tym bardziej, że ponoć wersja PC jest niezoptymalizowana... Ciekawe jakim cudem udało się w takim razie zrobić taki fuckup w grze opartej o Unreal Engine? Hmmm... Już wiem!! Polak potrafi!! :D
P.S Ciekawe jak ze skryptami w grze, które to PCF tak "inteligentnie" wyśmiewał w innych produkcjach - kolejny raz 90% szans, że skryptów w BS będzie od groma... Jeśli jeszcze dodać do tego najwyraźniej krótką kampanię single player + zawodzący multi... Jednak Painkiller + BooH były jaskółką, która wiosny nie uczyniła...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na Xboxie 360 można już po multi grać. A moim zdaniem gra jest świetna, bo jest inna. Jak byłem wielkim pesymistą podczas ogłoszenia tej gry, bo myślałem, że będzie po prostu głupia i nudna to teraz się pozytywnie rozczarowałem. Po demie byłem już przekonany, że można się fajnie pobawić przy tej grze, a teraz. Jestem po prostu zaskoczony, że da się zrobić taką grę w Polsce. Oby więcej takich osiągnięć życzę PCF.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.02.2011 o 16:43, Xjumpaytech napisał:

...się pozytywnie rozczarowałem.

Pozytywnie to możesz być zaskoczony, a nie rozczarowany...

Ja wczoraj grałem u kumpla na PC - ma właściwie taką samą konfigurację jak ja (C2D E8200, 4GB RAM, GTX 460) i:
- optymalizacja na PC leży i kwiczy: zdarzają się takie lag spike`i, że nic się nie da zrobić, a gra nawet bez AA wyciąga średnio 30-40 klatek;
- skrypty - tak chamsko wyśmiewane przez PCF - w ich produkcji występują w ilościach hurtowych do potęgi n-tej;
- sama rozgrywka jest liniowa do bólu - gdyby nie system nabywania ulepszeń poprzez punkty za skillkille byłoby dno totalne - tak jest tylko miernie;
- mimo kilku lat różnicy pomiędzy BS, a GoW dziwię się, że BS graficznie nie zachwyca - a nawet w moim odczuciu jest słabszy, a mimo tego gra działa znacznie gorzej niż GoW;
- w przerywnikach filmowych zdarza się dość często asynchron co wygląda naprawdę kiepsko - zresztą same ruchy ust są dość sztuczne i znów daleko im do tych z GoW.
Ergo: jestem wprost zachwycony z anulowania preorderu - tę grę kupiłbym za połowę jej aktualnej ceny - 60 zeta jest w sam raz, a każdemu kto chce kupić BS na PC polecam najpierw sprawdzić jak to działa na PC zamiast brać w ciemno, bo Polskie!

P.S Powyższa opinia jest moja i tylko moja - nie zgadzasz się z nią? Trudno - wyraź swoją zamiast krytykować. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.02.2011 o 07:49, Pajonk78 napisał:

Pozytywnie to możesz być zaskoczony, a nie rozczarowany...


Już tłumaczę. Rozczarowanie to jest zawiedzenie się na czymś. Jednak ja myślałem, że ta gra będzie słaba. Mówiłem to w czasie przyszłym, bo myślałem, że znowu Polacy nie zrobią niczego fajnego. Czyli jakby nie było rozczarowany wtedy bym nie był, bo spodziewałbym się gry słabej, ale w momencie, gdy gra okazała się lepsza niż się spodziewałem, to po prostu się na niej zawiodłem, ale to jest zawiedzenie w stronę "dobrą", bo spodziewałem się czegoś słabszego, a dostałem coś lepszego, więc rozczarowałem się pozytywnie.

Jest to zwykła gra słów, często stosowana w mediach. Takie humorystyczne zabarwienie ma to wyrażenie. Także nie jest one traktowane przez profesorów jak błąd jak przykładowo "fakt autentyczny", bo nie jest to błąd, a celowe zagranie słowami.

Dnia 24.02.2011 o 07:49, Pajonk78 napisał:

P.S Powyższa opinia jest moja i tylko moja - nie zgadzasz się z nią? Trudno - wyraź swoją
zamiast krytykować. :)


Podstawowa różnica. Ja mam Xboxa 360, więc połowa problemów mnie nie dotyczy :).
A z liniowością się nie zgodzę. Może ktoś zapatrzony w RPGi takich gier nie lubi. Natomiast ja wolę gdy gra jest liniowa, bo wtedy (oczywiście chowając się za RPG''ami) historia opowiadana jest lepiej niż na przykład w sandbox''ach. Oczywiście bez przesady, ale nie przeszkadza mi to tak bardzo jak na przykład monotonna fabuła (od początku tocząca się w jednym miejscu i o jedną sprawę). Ale to Twoje zdanie, więc prócz tego, że się nie zgadzam to przecież nic nie zrobię :).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Aaaa i jeszcze jedna rzecz mi się przypomniała: Ishi kilkukrotnie przenikał przez teksturę podłoża i szedł np. będąc po klatkę piersiową w ziemi...
Jak widać optymalizacja na konsole nie jest problemem, ale optymalizacja na PC?? A po co się męczyć: przecież i tak każdy ma pewnie mega wypasionego kompa, żeby to uciągnął w najwyższej jakości. :/
Teraz ewidentnie widać dlaczego PCF nie wydało dema na PC: ilość zamówień wersji PC spadłaby na łeb na szyję...
Poczekam jak cena będzie adekwatna do otrzymanego produktu - ~60 zeta - i wtedy dopiero kupię - dawać za to 120 zeta - czy 130 w gram.pl - to po prostu pieniądze wyrzucone w błoto. :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.02.2011 o 09:12, Pajonk78 napisał:

Teraz ewidentnie widać dlaczego PCF nie wydało dema na PC: ilość zamówień wersji PC spadłaby
na łeb na szyję...

To chyba nie była decyzja PCF, raczej Epica. Ale dobrze, że o tym napisałeś, poczekam na demo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie ma sie co dziwic, epic wydal ostatnio gre na pc ponad 3 lata temu w 2007 roku (gow i ut3), wiec ja sie wcale nie dziwie takim problemom jakie ludzie maja z ta gra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować